Köyhien ongelmat

Anonyymi-ap

Kyllä köyhien ongelmana on se ettei rahoja niin mitäs pelaa,polttaa tupakkia,juo kaljaa,vieroksuu töitä.Muutenki kuin aasi rahankäytön suhteen.

13

134

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihania nämä katkerat ihmiset täällä kun jaksaa vaivata tyhjää päätään.
      Köyhien ongelma ei ole muut kun sinunlaiset katkerat ja kateelliset ihmiset, jotka suoltaa joka päivä näitä samoja juttuja. Ettekö koskaan väsy saman jankkaamiseen?

      No niin, eihän siellä tyhjjässä päässä ole muuta kun samoja asioita, kuivat aivot ei tuota mitään muuta kun samaa asiaa.

      Ei se mitään, se on terapiaa ja saatte apua täällä paljon, kun annatte tulla mustasta sielusta kaikki pahat olot pois, se on mielenterveydellekin todella tärkeää.
      Me ymmärrämme j ajaksamme kuunnella avun anomistanne. kerro taas huomenna mihin köyhät rahansa laittaa. ;) Kiitos että yrität auttaa itseäsi. ;))

      • Anonyymi

        Kyllähän tosi asia on niin, että sinä itse teet noita aloituksia joka päivä ja jonkun ajan päästä vastaat aloitukseesi. Ei hyvin toimeentulevat ihmiset edes käy millään köyhyyspalstoilla lukemassa typeriä jankkausketjujasi. T: Hyvin toimeentuleva anssilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tosi asia on niin, että sinä itse teet noita aloituksia joka päivä ja jonkun ajan päästä vastaat aloitukseesi. Ei hyvin toimeentulevat ihmiset edes käy millään köyhyyspalstoilla lukemassa typeriä jankkausketjujasi. T: Hyvin toimeentuleva anssilainen.

        Ahaaa.... nyt se alottajan olenkin minä joka vastaan näihin, sun mielestä ??? Voi kyllä sanoa että sun päässä ei ole järjen häiventäkään, voi luoja!!!! heheeee.... täytyy sun olla todella katkera ihminen.... ei ihan normaali tuollasta tee... ensin kirjotat sontaa, ja sitten kun vastataan, se onkin vastaajan kirjottama.... heheeeee.... voi voi voi...


    • Anonyymi

      Herää todellisuuteen sinä itse ja älä aina analysoi tuota katkera tai kateellinen.Mitä katkeruutta aloituksessa on ja pah pelkkää faktaa.

      • Anonyymi

        No mitä nämä aloittelin tapaukset muuta tekee kun analysoi muiden rahan käyttöä?

        Mitä se heille kuuluu, miten muut rahansa käyttää? katkeraa ja kateellista se on jos miettii toisten raha kasoja????!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä nämä aloittelin tapaukset muuta tekee kun analysoi muiden rahan käyttöä?

        Mitä se heille kuuluu, miten muut rahansa käyttää? katkeraa ja kateellista se on jos miettii toisten raha kasoja????!

        Närkästyt todellisuudesta päihdeongelmaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Närkästyt todellisuudesta päihdeongelmaisena.

        Sinä voit olla ihan mitä mieltä tahansa minusta, kun et tunne, ei se loukkaa minua vaikk akuin sitä yrität ja mollaat. Huvittaa vaan että aina sinä menet tuon kortin taakse, haukut kaikki täällä päihde ongelmaisiksi, vaikket yhtäkään tunne, se on katkeruutta ja itsensä kuoreen piilottamista, kun mlla vaikkei teidä ketä ja miksi????

        Noh, saat anteeksi, jos ei ole ymmärrystä niin ei sitä voi väkisin sinun päähäsi tuputtaa, se pitää hoksata ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä nämä aloittelin tapaukset muuta tekee kun analysoi muiden rahan käyttöä?

        Mitä se heille kuuluu, miten muut rahansa käyttää? katkeraa ja kateellista se on jos miettii toisten raha kasoja????!

        Kyllä on levollinen olo , kun huolehtii vain omasta ja läheistensä hyvinvoinnista.


    • Anonyymi

      No kalja rääkiviina
      Rahoistavaltaosa veroin valtiolle

    • Anonyymi

      Ei pelaa,ei polta,ei juo alkoholia ni silti ihmiset rutisee niin mihinkä ihmeeseen ne raha sitten menee.Ahaa ruokaan vai kun hinnat on noussut toki tietenki mistä tosi köyhä syömiset ostaa niin kioskilta.

      • Anonyymi

        Onko köyhä niin saamaton, että ei kykene ostamaan kaupasta perus raaka-aineita
        ja tekemään niistä itse ruokansa vaikka köyhällä on kosolti aikaa.
        Kun ne rotevat tukirahat tulee tilille, niin voi kirmata heti kauppaan törsäämään.
        Mutta ei kun alkaa ryystämään sitä keskikaljaa ja vielä humaltumistarkoituksessa.


    • Anonyymi

      Köyhä tuhlaa ja törsää vähäiset rahansa ihan vääriin paikkoihin.
      Jos käyttäisi rahansa järkevästi niin se riittäisi ihan hyvin.

    • Anonyymi

      SINUN ONGELMASI ON PUUTTUMINEN JOKAISEN IHMISEN ASIOIHIN. SE ON SUURIN ONGELMA MIKÄ OLLA VOI. KATSO PEILIIN ENNENKUIN ALAT HUUTELEEN MUIDEN ONGLEMISTA.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe