Kaikille tulen

Anonyymi-ap

Mallisille miehille hyvää yötä. Sellaiset ymmärtää.

63

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Röh

    • Anonyymi

      Samanmoisille naisille myös. Saitko mitään irti ajatuksistani?

      • Anonyymi

        Sain kyllä. Pitää vain jatkossakin sinua häiritä jos tekee mieli purkaa ajatuksia. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kyllä. Pitää vain jatkossakin sinua häiritä jos tekee mieli purkaa ajatuksia. :)

        Ei se häiritse, samalla saa itekin mietittyä asioita :). Se on vaikea kysymys, miten kokisi enemmän tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se häiritse, samalla saa itekin mietittyä asioita :). Se on vaikea kysymys, miten kokisi enemmän tunteita.

        Minulla se on hetkittäisesti. Välillä tunnen välillä taas en. Nyt on ihan hyvä olo kun taas joskus ihan toivoton. En tiedä mikä sen olon laukaisee tai mistä se johtuu. Tunteilla on oma elämä näköjään. Kiva jos ei häiritse. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla se on hetkittäisesti. Välillä tunnen välillä taas en. Nyt on ihan hyvä olo kun taas joskus ihan toivoton. En tiedä mikä sen olon laukaisee tai mistä se johtuu. Tunteilla on oma elämä näköjään. Kiva jos ei häiritse. :)

        Aiemmin koin niin että tunteiden pitäisi olla vähän kuin toinen minä erillään mutta koen sen enemmän niin että sen kanssa pitäisi olla kaveri eikä viedä kauas itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin koin niin että tunteiden pitäisi olla vähän kuin toinen minä erillään mutta koen sen enemmän niin että sen kanssa pitäisi olla kaveri eikä viedä kauas itsestään.

        Se kyllä kuulostaa oikeammalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kyllä kuulostaa oikeammalta

        Onko vinkkejä miten se kaveruus on mahdollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se häiritse, samalla saa itekin mietittyä asioita :). Se on vaikea kysymys, miten kokisi enemmän tunteita.

        Nyt kun olen ihastunut niin koen olevani iloisempi. Kun kuljen ulkona kävelen siellä missä kohtasin hänet toisen kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun olen ihastunut niin koen olevani iloisempi. Kun kuljen ulkona kävelen siellä missä kohtasin hänet toisen kerran.

        Ihastuminen tai se huuma ei kestä ikuisesti. Se loppuu aikanaan. Ainut mitä jäljelle jää on sinä ja omat tunteet joiden kanssa pitää tulla toimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se häiritse, samalla saa itekin mietittyä asioita :). Se on vaikea kysymys, miten kokisi enemmän tunteita.

        Hyvät yöt nyt. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuminen tai se huuma ei kestä ikuisesti. Se loppuu aikanaan. Ainut mitä jäljelle jää on sinä ja omat tunteet joiden kanssa pitää tulla toimeen.

        Oma ihastumiseni on tuore tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vinkkejä miten se kaveruus on mahdollista?

        Ei ole mahdollista yhdenkään sellaisen kanssa jonka nimen tiedän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun olen ihastunut niin koen olevani iloisempi. Kun kuljen ulkona kävelen siellä missä kohtasin hänet toisen kerran.

        Niin mäkin oon ilosempi kun on nyt se naisystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät yöt nyt. :)

        Yöt :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vinkkejä miten se kaveruus on mahdollista?

        Kysyt vaikeita. Mun pitäs kuulla enemmän mitä teet yleensä kun koet jotain epämiellyttävää tunnetta vaikka .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin oon ilosempi kun on nyt se naisystävä.

        Hormonit tekee jänniä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yöt :).

        Heräsinkin kesken unien. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyt vaikeita. Mun pitäs kuulla enemmän mitä teet yleensä kun koet jotain epämiellyttävää tunnetta vaikka .

        Yleisesti yritän saada sen pois mielestä mutta en onnistu muuten kuin ajan kanssa. Mutta mistä se johtuu kun tulee on ja vie kaikki voimat koko päiväksi ja saa pelkäämään ja epäilemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti yritän saada sen pois mielestä mutta en onnistu muuten kuin ajan kanssa. Mutta mistä se johtuu kun tulee on ja vie kaikki voimat koko päiväksi ja saa pelkäämään ja epäilemään.

        Voimakas tuleminen on murroikäselle pojalle normaalia jos penis toimii muuten en ois huolissaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimakas tuleminen on murroikäselle pojalle normaalia jos penis toimii muuten en ois huolissaan

        Tässä nyt puhutaan naisen tunne-elämästä. Et ole sellaisesta kuullut ennen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimakas tuleminen on murroikäselle pojalle normaalia jos penis toimii muuten en ois huolissaan

        Vtuskako sen tiedän mistä eläimistä tääl puhutaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vtuskako sen tiedän mistä eläimistä tääl puhutaan

        Kannattaisi opetella lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti yritän saada sen pois mielestä mutta en onnistu muuten kuin ajan kanssa. Mutta mistä se johtuu kun tulee on ja vie kaikki voimat koko päiväksi ja saa pelkäämään ja epäilemään.

        Älä pelkää tunteita. Sen sijaan opettele erottamaan ne ja järki :). Tunteet ovat tunteita, kuin taivaan pilviä jotka tulevat ja menevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pelkää tunteita. Sen sijaan opettele erottamaan ne ja järki :). Tunteet ovat tunteita, kuin taivaan pilviä jotka tulevat ja menevät.

        En pelkää niitä vaan mietin kun se alakulo iskee miksi se tulee edes ja kestää sen koko päivän ennen kuin siitä olosta pääsee eroon niin miten se ei vain lähde vaikka yrittäisi kuinka olla iloisempi. Päivää sinne muuten. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelkää niitä vaan mietin kun se alakulo iskee miksi se tulee edes ja kestää sen koko päivän ennen kuin siitä olosta pääsee eroon niin miten se ei vain lähde vaikka yrittäisi kuinka olla iloisempi. Päivää sinne muuten. :)

        Päivää, vastailen vähä myöhemmin koska nyt oon menos jumppasalille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivää, vastailen vähä myöhemmin koska nyt oon menos jumppasalille

        Sinä se vaan jaksat. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelkää niitä vaan mietin kun se alakulo iskee miksi se tulee edes ja kestää sen koko päivän ennen kuin siitä olosta pääsee eroon niin miten se ei vain lähde vaikka yrittäisi kuinka olla iloisempi. Päivää sinne muuten. :)

        Jotenkin se vain pitäs pystyä unohtamaan ne epämieluisat tunteet, jättää ne taka-alalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se vaan jaksat. :)

        No joo :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin se vain pitäs pystyä unohtamaan ne epämieluisat tunteet, jättää ne taka-alalle.

        Vaikeaa kun se tunne on tullut niin ei se lähde enää pois vaikka kuinka tekisi muuta. Se vain jää jumittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeaa kun se tunne on tullut niin ei se lähde enää pois vaikka kuinka tekisi muuta. Se vain jää jumittamaan.

        Mitä jos sitten annat sen tunteen tulla. Et tappele vastaan tai mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo :).

        Minulla jäi taas treenaamiset hetkeksi pitäisi innostua uudestaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos sitten annat sen tunteen tulla. Et tappele vastaan tai mitään?

        Ei siinä yleensä voi muuta kuin antaa sen elää omaa elämäänsä. Mutta se ei tunnu mukavalta tietenkään kun se vaikuttaa minuun ja ajatuksiini negatiivisesti. Yleensä herättää harmia ja suruakin, tuleva näyttää pahalta vaikka ei olisi. En ole löytänyt keinoa millä sen saisi kytkettyä pois päältä kun se on sitten sen koko päivän tai tietyn ajan ja kun nukkuu yön niin unohtuu mielestä heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä yleensä voi muuta kuin antaa sen elää omaa elämäänsä. Mutta se ei tunnu mukavalta tietenkään kun se vaikuttaa minuun ja ajatuksiini negatiivisesti. Yleensä herättää harmia ja suruakin, tuleva näyttää pahalta vaikka ei olisi. En ole löytänyt keinoa millä sen saisi kytkettyä pois päältä kun se on sitten sen koko päivän tai tietyn ajan ja kun nukkuu yön niin unohtuu mielestä heti.

        En vain ymmärrä miksi nuo tunteet koen niin voimakkaasti. Sama tapahtuu jos positiivista tai jotain jännittävää tapahtuu niin se tuntuu ja saa täysin sekaisin pitkälle ajalle. Kun taas tuo tyhjä olo kun yllättää niin pitkän ajan ei tunnu mikään missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä yleensä voi muuta kuin antaa sen elää omaa elämäänsä. Mutta se ei tunnu mukavalta tietenkään kun se vaikuttaa minuun ja ajatuksiini negatiivisesti. Yleensä herättää harmia ja suruakin, tuleva näyttää pahalta vaikka ei olisi. En ole löytänyt keinoa millä sen saisi kytkettyä pois päältä kun se on sitten sen koko päivän tai tietyn ajan ja kun nukkuu yön niin unohtuu mielestä heti.

        Tunnistan hyvin mistä puhut ja ei mullakaan ole täysellistä keinoja pyyhkiä pahoja tunteita. Jotenkin ei osaa olla siinä hyvässä olossa vaa alkaa vaikka väkisin miettimään kaikkea ikävää. Sitten alkaakin tulla huono olo ja alkaa syyttää itseään että miksi taas piti ajatella ikäviä asioita. Loputon kehä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistan hyvin mistä puhut ja ei mullakaan ole täysellistä keinoja pyyhkiä pahoja tunteita. Jotenkin ei osaa olla siinä hyvässä olossa vaa alkaa vaikka väkisin miettimään kaikkea ikävää. Sitten alkaakin tulla huono olo ja alkaa syyttää itseään että miksi taas piti ajatella ikäviä asioita. Loputon kehä.

        On näitä hetkiä kyllä kun käy syvissä vesissä. En vain tiedä mikä sen olon laukaisee ja miksi se jää vellomaan pitkäksi aikaa. Miksi se vain tuntuu niin pahalta ja saa kaiken näyttämään pahalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On näitä hetkiä kyllä kun käy syvissä vesissä. En vain tiedä mikä sen olon laukaisee ja miksi se jää vellomaan pitkäksi aikaa. Miksi se vain tuntuu niin pahalta ja saa kaiken näyttämään pahalle.

        Jos olet erityisherkkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet erityisherkkä?

        Olen epäillyt sitäkin. Mutta kun on mielenvikainen niin se voi olla hyvin sitä mt häiriöstä johtuvaa juuri tämä rajatila.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen perusteella mitä olet kertonut itsestäsi ja noista tunteista niin voin olen samaa mieltä tuosta että jotain tuon tapaista se voisi olla

        Niin varmaan onkin. Eihän siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen perusteella mitä olet kertonut itsestäsi ja noista tunteista niin voin olen samaa mieltä tuosta että jotain tuon tapaista se voisi olla

        Hauskaa tässä tekee sen että aiemmin olen kammoksunut miten joillakin voi olla ja miten jotkut syö lääkkeitä. Itse ollut koko ajan samanlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa tässä tekee sen että aiemmin olen kammoksunut miten joillakin voi olla ja miten jotkut syö lääkkeitä. Itse ollut koko ajan samanlainen.

        Aika moni syö jotain nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan onkin. Eihän siinä.

        Ei siinä mitään hävettävää ole jos on, en mä sillä sanon. Joku diagnoosi ei määrittele ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään hävettävää ole jos on, en mä sillä sanon. Joku diagnoosi ei määrittele ihmistä.

        Ei niin. Ehkä muiden on helpompi olla ilman minua niin välillä ajattelen kun aiheutan paljon hämmennystä. Mutta sekään ei ole hyvä jos ovat tottuneet että olen mukana. Yritän vain säästää muilta sen kun aiheutan paljon vaikeaa oloa ja helposti ärsyyntymistä tai loukkaan jotenkin muita helpommin. Vaikea tulla toimeen muuten kuin satunnaisesti. Pitäisi itsekin turruttaa kaikki lääkkeillä niin eipähän tarvitse miettiä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Ehkä muiden on helpompi olla ilman minua niin välillä ajattelen kun aiheutan paljon hämmennystä. Mutta sekään ei ole hyvä jos ovat tottuneet että olen mukana. Yritän vain säästää muilta sen kun aiheutan paljon vaikeaa oloa ja helposti ärsyyntymistä tai loukkaan jotenkin muita helpommin. Vaikea tulla toimeen muuten kuin satunnaisesti. Pitäisi itsekin turruttaa kaikki lääkkeillä niin eipähän tarvitse miettiä enää.

        Niin vai meneekö tunteesi vaan yli nyt ja ylireagoit? Mitäs jos se ei olekaan ihan noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vai meneekö tunteesi vaan yli nyt ja ylireagoit? Mitäs jos se ei olekaan ihan noin.

        Nyt on ihan ok olo vain mietin asiaa. Tuo on yleensä pyörinyt mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on ihan ok olo vain mietin asiaa. Tuo on yleensä pyörinyt mielessä.

        Koetko että ajatuksesi asiasta voi olla väärä? Että et oikeasti välttämättä ärsytäkään vaan se vain tunne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko että ajatuksesi asiasta voi olla väärä? Että et oikeasti välttämättä ärsytäkään vaan se vain tunne?

        Se voi olla vain tunne mutta se tuntuu helpommalle vain olla olematta. Mutta minua on kohdeltu epäreilusti myös ja tunteet on olleet mitä ovat aika ylitse sen normaalin tason. Ei siinä tilanteessa osaa enää olla järkevä kun asiat menevät yli ja on huijattu. Nykyään taas tuntuu ettei mikään tunnu enää miltään. Voi kohdella miten vaan ja silti nukun yön yli ja taas kuin mitään ei olisi tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla vain tunne mutta se tuntuu helpommalle vain olla olematta. Mutta minua on kohdeltu epäreilusti myös ja tunteet on olleet mitä ovat aika ylitse sen normaalin tason. Ei siinä tilanteessa osaa enää olla järkevä kun asiat menevät yli ja on huijattu. Nykyään taas tuntuu ettei mikään tunnu enää miltään. Voi kohdella miten vaan ja silti nukun yön yli ja taas kuin mitään ei olisi tapahtunut.

        No onhan se joskus hyväkin kun pystyt unohtamaan asian noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se joskus hyväkin kun pystyt unohtamaan asian noin

        Ehkä se johtuu siitä kun kokee kaiken niin isona. Mutta kyllä ne asiat sitten vaikuttaa kun tulee seuraava huono olo ja tarpeeksi huonoja kokemuksia taustalla voimistaa sitä oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin oon ilosempi kun on nyt se naisystävä.

        Jee voidaan tehdä mies+mies juttuja, kun hiivakolo ei huomaa. Kiitos Enki Anunnaki-jumala ja hänen viettelyksistään. Aaah rakastan kroppaasi kuten tiedät namuseni. Terkuin, "Leiffi.".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hormonit tekee jänniä asioita.

        Joo haisen jännälle ja pakko katsoa gay-leffoja koko ajan...grrrr..nähdään pian..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräsinkin kesken unien. :)

        Näitkö unta miten jyystetään kuin hullut..Haluan sinua ihan koko ajan. Töissäkin vaikea keskittyä, kun halua sinua ja olen niin rakastunut sinuun..ah ..Muutetaan yhteen...äkkiä pliis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä nyt puhutaan naisen tunne-elämästä. Et ole sellaisesta kuullut ennen?

        Olen frigidi ja sähköallerkikko .Ymmärrä minua jooko hanipupsi..Muutetaan Tampereen Hervantaan. Siellä.on kaunista ja ihanaa. En ikinä petä sinua. Olen sinun hunajatuhkiksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin se vain pitäs pystyä unohtamaan ne epämieluisat tunteet, jättää ne taka-alalle.

        Olisit tehnyt jauheliha-maksapihvejä..se oli testi, josta et selvinnyt..vain pikku seikkoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pelkää tunteita. Sen sijaan opettele erottamaan ne ja järki :). Tunteet ovat tunteita, kuin taivaan pilviä jotka tulevat ja menevät.

        Olen edelleen ala-asteella vaikka olen jo 39-vee. Anna minulle aikaa. Hiljaa hyvä tulee..odota...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se joskus hyväkin kun pystyt unohtamaan asian noin

        Hyvää yötä nyt. Sotketaan tätä sen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä nyt. Sotketaan tätä sen takia.

        Hyvät yöt sinne, antaa sotkea


    • Anonyymi

      Huvittautumalla helvettiin?

    • Anonyymi

      Ok..psyykelääkitys ja töttöröö sinulle pullukkaiseni. Kohta on vappu ja voidaan valita kivoimmat foliopallot. Sitten syödään karkkia ja nauretaan vaan...

    • Anonyymi

      Ai lepattaville ja vaarallisille miehille? Joista polttaa näppinsä?

      No, makunsa kullakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe