Mallisille miehille hyvää yötä. Sellaiset ymmärtää.
Kaikille tulen
64
607
Vastaukset
- Anonyymi
Röh
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17769222l
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Samanmoisille naisille myös. Saitko mitään irti ajatuksistani?
- Anonyymi
Sain kyllä. Pitää vain jatkossakin sinua häiritä jos tekee mieli purkaa ajatuksia. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain kyllä. Pitää vain jatkossakin sinua häiritä jos tekee mieli purkaa ajatuksia. :)
Ei se häiritse, samalla saa itekin mietittyä asioita :). Se on vaikea kysymys, miten kokisi enemmän tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se häiritse, samalla saa itekin mietittyä asioita :). Se on vaikea kysymys, miten kokisi enemmän tunteita.
Minulla se on hetkittäisesti. Välillä tunnen välillä taas en. Nyt on ihan hyvä olo kun taas joskus ihan toivoton. En tiedä mikä sen olon laukaisee tai mistä se johtuu. Tunteilla on oma elämä näköjään. Kiva jos ei häiritse. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla se on hetkittäisesti. Välillä tunnen välillä taas en. Nyt on ihan hyvä olo kun taas joskus ihan toivoton. En tiedä mikä sen olon laukaisee tai mistä se johtuu. Tunteilla on oma elämä näköjään. Kiva jos ei häiritse. :)
Aiemmin koin niin että tunteiden pitäisi olla vähän kuin toinen minä erillään mutta koen sen enemmän niin että sen kanssa pitäisi olla kaveri eikä viedä kauas itsestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiemmin koin niin että tunteiden pitäisi olla vähän kuin toinen minä erillään mutta koen sen enemmän niin että sen kanssa pitäisi olla kaveri eikä viedä kauas itsestään.
Se kyllä kuulostaa oikeammalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyllä kuulostaa oikeammalta
Onko vinkkejä miten se kaveruus on mahdollista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun olen ihastunut niin koen olevani iloisempi. Kun kuljen ulkona kävelen siellä missä kohtasin hänet toisen kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun olen ihastunut niin koen olevani iloisempi. Kun kuljen ulkona kävelen siellä missä kohtasin hänet toisen kerran.
Ihastuminen tai se huuma ei kestä ikuisesti. Se loppuu aikanaan. Ainut mitä jäljelle jää on sinä ja omat tunteet joiden kanssa pitää tulla toimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät yöt nyt. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuminen tai se huuma ei kestä ikuisesti. Se loppuu aikanaan. Ainut mitä jäljelle jää on sinä ja omat tunteet joiden kanssa pitää tulla toimeen.
Oma ihastumiseni on tuore tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mahdollista yhdenkään sellaisen kanssa jonka nimen tiedän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mäkin oon ilosempi kun on nyt se naisystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät yöt nyt. :)
Yöt :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyt vaikeita. Mun pitäs kuulla enemmän mitä teet yleensä kun koet jotain epämiellyttävää tunnetta vaikka .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hormonit tekee jänniä asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yöt :).
Heräsinkin kesken unien. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyt vaikeita. Mun pitäs kuulla enemmän mitä teet yleensä kun koet jotain epämiellyttävää tunnetta vaikka .
Yleisesti yritän saada sen pois mielestä mutta en onnistu muuten kuin ajan kanssa. Mutta mistä se johtuu kun tulee on ja vie kaikki voimat koko päiväksi ja saa pelkäämään ja epäilemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti yritän saada sen pois mielestä mutta en onnistu muuten kuin ajan kanssa. Mutta mistä se johtuu kun tulee on ja vie kaikki voimat koko päiväksi ja saa pelkäämään ja epäilemään.
Voimakas tuleminen on murroikäselle pojalle normaalia jos penis toimii muuten en ois huolissaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimakas tuleminen on murroikäselle pojalle normaalia jos penis toimii muuten en ois huolissaan
Tässä nyt puhutaan naisen tunne-elämästä. Et ole sellaisesta kuullut ennen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vtuskako sen tiedän mistä eläimistä tääl puhutaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vtuskako sen tiedän mistä eläimistä tääl puhutaan
Kannattaisi opetella lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pelkää tunteita. Sen sijaan opettele erottamaan ne ja järki :). Tunteet ovat tunteita, kuin taivaan pilviä jotka tulevat ja menevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pelkää tunteita. Sen sijaan opettele erottamaan ne ja järki :). Tunteet ovat tunteita, kuin taivaan pilviä jotka tulevat ja menevät.
En pelkää niitä vaan mietin kun se alakulo iskee miksi se tulee edes ja kestää sen koko päivän ennen kuin siitä olosta pääsee eroon niin miten se ei vain lähde vaikka yrittäisi kuinka olla iloisempi. Päivää sinne muuten. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pelkää niitä vaan mietin kun se alakulo iskee miksi se tulee edes ja kestää sen koko päivän ennen kuin siitä olosta pääsee eroon niin miten se ei vain lähde vaikka yrittäisi kuinka olla iloisempi. Päivää sinne muuten. :)
Päivää, vastailen vähä myöhemmin koska nyt oon menos jumppasalille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivää, vastailen vähä myöhemmin koska nyt oon menos jumppasalille
Sinä se vaan jaksat. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin se vain pitäs pystyä unohtamaan ne epämieluisat tunteet, jättää ne taka-alalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se vaan jaksat. :)
No joo :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin se vain pitäs pystyä unohtamaan ne epämieluisat tunteet, jättää ne taka-alalle.
Vaikeaa kun se tunne on tullut niin ei se lähde enää pois vaikka kuinka tekisi muuta. Se vain jää jumittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeaa kun se tunne on tullut niin ei se lähde enää pois vaikka kuinka tekisi muuta. Se vain jää jumittamaan.
Mitä jos sitten annat sen tunteen tulla. Et tappele vastaan tai mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo :).
Minulla jäi taas treenaamiset hetkeksi pitäisi innostua uudestaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos sitten annat sen tunteen tulla. Et tappele vastaan tai mitään?
Ei siinä yleensä voi muuta kuin antaa sen elää omaa elämäänsä. Mutta se ei tunnu mukavalta tietenkään kun se vaikuttaa minuun ja ajatuksiini negatiivisesti. Yleensä herättää harmia ja suruakin, tuleva näyttää pahalta vaikka ei olisi. En ole löytänyt keinoa millä sen saisi kytkettyä pois päältä kun se on sitten sen koko päivän tai tietyn ajan ja kun nukkuu yön niin unohtuu mielestä heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä yleensä voi muuta kuin antaa sen elää omaa elämäänsä. Mutta se ei tunnu mukavalta tietenkään kun se vaikuttaa minuun ja ajatuksiini negatiivisesti. Yleensä herättää harmia ja suruakin, tuleva näyttää pahalta vaikka ei olisi. En ole löytänyt keinoa millä sen saisi kytkettyä pois päältä kun se on sitten sen koko päivän tai tietyn ajan ja kun nukkuu yön niin unohtuu mielestä heti.
En vain ymmärrä miksi nuo tunteet koen niin voimakkaasti. Sama tapahtuu jos positiivista tai jotain jännittävää tapahtuu niin se tuntuu ja saa täysin sekaisin pitkälle ajalle. Kun taas tuo tyhjä olo kun yllättää niin pitkän ajan ei tunnu mikään missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistan hyvin mistä puhut ja ei mullakaan ole täysellistä keinoja pyyhkiä pahoja tunteita. Jotenkin ei osaa olla siinä hyvässä olossa vaa alkaa vaikka väkisin miettimään kaikkea ikävää. Sitten alkaakin tulla huono olo ja alkaa syyttää itseään että miksi taas piti ajatella ikäviä asioita. Loputon kehä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistan hyvin mistä puhut ja ei mullakaan ole täysellistä keinoja pyyhkiä pahoja tunteita. Jotenkin ei osaa olla siinä hyvässä olossa vaa alkaa vaikka väkisin miettimään kaikkea ikävää. Sitten alkaakin tulla huono olo ja alkaa syyttää itseään että miksi taas piti ajatella ikäviä asioita. Loputon kehä.
On näitä hetkiä kyllä kun käy syvissä vesissä. En vain tiedä mikä sen olon laukaisee ja miksi se jää vellomaan pitkäksi aikaa. Miksi se vain tuntuu niin pahalta ja saa kaiken näyttämään pahalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On näitä hetkiä kyllä kun käy syvissä vesissä. En vain tiedä mikä sen olon laukaisee ja miksi se jää vellomaan pitkäksi aikaa. Miksi se vain tuntuu niin pahalta ja saa kaiken näyttämään pahalle.
Jos olet erityisherkkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet erityisherkkä?
Olen epäillyt sitäkin. Mutta kun on mielenvikainen niin se voi olla hyvin sitä mt häiriöstä johtuvaa juuri tämä rajatila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet erityisherkkä?
Jos haluat iltalukemista niin tuossa on https://mielenihmeet.fi/rajatilapersoonallisuushairio-mita-tunteille-tapahtuu/ epäilen siis että tuo on se mitä tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat iltalukemista niin tuossa on https://mielenihmeet.fi/rajatilapersoonallisuushairio-mita-tunteille-tapahtuu/ epäilen siis että tuo on se mitä tapahtuu.
Kiitos, luen mielelläni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen perusteella mitä olet kertonut itsestäsi ja noista tunteista niin voin olen samaa mieltä tuosta että jotain tuon tapaista se voisi olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen perusteella mitä olet kertonut itsestäsi ja noista tunteista niin voin olen samaa mieltä tuosta että jotain tuon tapaista se voisi olla
Niin varmaan onkin. Eihän siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa tässä tekee sen että aiemmin olen kammoksunut miten joillakin voi olla ja miten jotkut syö lääkkeitä. Itse ollut koko ajan samanlainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa tässä tekee sen että aiemmin olen kammoksunut miten joillakin voi olla ja miten jotkut syö lääkkeitä. Itse ollut koko ajan samanlainen.
Aika moni syö jotain nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan onkin. Eihän siinä.
Ei siinä mitään hävettävää ole jos on, en mä sillä sanon. Joku diagnoosi ei määrittele ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään hävettävää ole jos on, en mä sillä sanon. Joku diagnoosi ei määrittele ihmistä.
Ei niin. Ehkä muiden on helpompi olla ilman minua niin välillä ajattelen kun aiheutan paljon hämmennystä. Mutta sekään ei ole hyvä jos ovat tottuneet että olen mukana. Yritän vain säästää muilta sen kun aiheutan paljon vaikeaa oloa ja helposti ärsyyntymistä tai loukkaan jotenkin muita helpommin. Vaikea tulla toimeen muuten kuin satunnaisesti. Pitäisi itsekin turruttaa kaikki lääkkeillä niin eipähän tarvitse miettiä enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Ehkä muiden on helpompi olla ilman minua niin välillä ajattelen kun aiheutan paljon hämmennystä. Mutta sekään ei ole hyvä jos ovat tottuneet että olen mukana. Yritän vain säästää muilta sen kun aiheutan paljon vaikeaa oloa ja helposti ärsyyntymistä tai loukkaan jotenkin muita helpommin. Vaikea tulla toimeen muuten kuin satunnaisesti. Pitäisi itsekin turruttaa kaikki lääkkeillä niin eipähän tarvitse miettiä enää.
Niin vai meneekö tunteesi vaan yli nyt ja ylireagoit? Mitäs jos se ei olekaan ihan noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vai meneekö tunteesi vaan yli nyt ja ylireagoit? Mitäs jos se ei olekaan ihan noin.
Nyt on ihan ok olo vain mietin asiaa. Tuo on yleensä pyörinyt mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on ihan ok olo vain mietin asiaa. Tuo on yleensä pyörinyt mielessä.
Koetko että ajatuksesi asiasta voi olla väärä? Että et oikeasti välttämättä ärsytäkään vaan se vain tunne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko että ajatuksesi asiasta voi olla väärä? Että et oikeasti välttämättä ärsytäkään vaan se vain tunne?
Se voi olla vain tunne mutta se tuntuu helpommalle vain olla olematta. Mutta minua on kohdeltu epäreilusti myös ja tunteet on olleet mitä ovat aika ylitse sen normaalin tason. Ei siinä tilanteessa osaa enää olla järkevä kun asiat menevät yli ja on huijattu. Nykyään taas tuntuu ettei mikään tunnu enää miltään. Voi kohdella miten vaan ja silti nukun yön yli ja taas kuin mitään ei olisi tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla vain tunne mutta se tuntuu helpommalle vain olla olematta. Mutta minua on kohdeltu epäreilusti myös ja tunteet on olleet mitä ovat aika ylitse sen normaalin tason. Ei siinä tilanteessa osaa enää olla järkevä kun asiat menevät yli ja on huijattu. Nykyään taas tuntuu ettei mikään tunnu enää miltään. Voi kohdella miten vaan ja silti nukun yön yli ja taas kuin mitään ei olisi tapahtunut.
No onhan se joskus hyväkin kun pystyt unohtamaan asian noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se johtuu siitä kun kokee kaiken niin isona. Mutta kyllä ne asiat sitten vaikuttaa kun tulee seuraava huono olo ja tarpeeksi huonoja kokemuksia taustalla voimistaa sitä oloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jee voidaan tehdä mies+mies juttuja, kun hiivakolo ei huomaa. Kiitos Enki Anunnaki-jumala ja hänen viettelyksistään. Aaah rakastan kroppaasi kuten tiedät namuseni. Terkuin, "Leiffi.".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hormonit tekee jänniä asioita.
Joo haisen jännälle ja pakko katsoa gay-leffoja koko ajan...grrrr..nähdään pian..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heräsinkin kesken unien. :)
Näitkö unta miten jyystetään kuin hullut..Haluan sinua ihan koko ajan. Töissäkin vaikea keskittyä, kun halua sinua ja olen niin rakastunut sinuun..ah ..Muutetaan yhteen...äkkiä pliis..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä nyt puhutaan naisen tunne-elämästä. Et ole sellaisesta kuullut ennen?
Olen frigidi ja sähköallerkikko .Ymmärrä minua jooko hanipupsi..Muutetaan Tampereen Hervantaan. Siellä.on kaunista ja ihanaa. En ikinä petä sinua. Olen sinun hunajatuhkiksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit tehnyt jauheliha-maksapihvejä..se oli testi, josta et selvinnyt..vain pikku seikkoja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen edelleen ala-asteella vaikka olen jo 39-vee. Anna minulle aikaa. Hiljaa hyvä tulee..odota...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä nyt. Sotketaan tätä sen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä nyt. Sotketaan tätä sen takia.
Hyvät yöt sinne, antaa sotkea
- Anonyymi
Huvittautumalla helvettiin?
- Anonyymi
Ok..psyykelääkitys ja töttöröö sinulle pullukkaiseni. Kohta on vappu ja voidaan valita kivoimmat foliopallot. Sitten syödään karkkia ja nauretaan vaan...
- Anonyymi
Ai lepattaville ja vaarallisille miehille? Joista polttaa näppinsä?
No, makunsa kullakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638