Diili 2023

Anonyymi-ap

Bimbo jaajo toistaa virheensä ja bimbo blondit jälleen suosikkeina, miehet pois kun bimbo blondit tekee virheitä. Ohjelman nimeksi pitäisi vaihtaa Bimbo Diili :D

15

2262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaajolle tiedoksi, operatiivinen johtaja toteuttaa muiden näkemyksiä,vei luoda näkemyksiä.

      Mutta Karin poika Jaajo ei olekaan johtaja vaan suulas kuten faijansa Kari.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17769264l

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Hyvin huomaa että on taas bimboblondit suosikkeina, keksivät perättömiä syytöksiä miehiä vastaan niin jaajoa viedään taas kuin pässiä narussa :D

      • Anonyymi

        Tuossahan pitäisi olla joku menestynyt yritysjohtaja, ei siis sellainen jonka yhtiöt tekee konkursseja. On yksikään kilpailija ikinä päässyt kunnon yhtiöön vastuunalaiseen tehtävään ? Tämä ohjelma on lähinnä naurettavaa, pelkkää tositv ilman todellisuutta ? Todennäköisesti jaajon tärkein tulonlähde ? Kun tv yhtiöt eivät oikeasti keksi mitään hyviä ohjelma-aiheita, niin pitäisi nämä kopioinnit tehdä edes jotenkin uskottavasti ? Mutta kun tehdään pelkkää roskaa , ainoat jotka hyötyy niin on maksutv kanavat.


    • Anonyymi

      Jaajon täytyy pitää se henkisesti tasapainoton Emmi kilpailussa.
      Kyllä akseli oli fiksu kun tajusi lempata tyypin pihalle.

      • Anonyymi

        Itkee vaan ettei muka saa tehdä, koko ajan saisi tehdä jos osaisi. Kohta pelkkiä naisia jäljellä, mutta onko bimbo tällä kertaa blondi vai brunette.


    • Anonyymi

      Fagerström sanoi että chocosomnia suklaat menee homeeseen 4 viikossa, ei paljon kannata lahjaksi ostaa tuota suklaata.

      • Anonyymi

        Aika hölmöilyä kisaajilta, mutta ei normaalisti yrityksissä mitään noin hätäisesti tehdä.


    • Anonyymi

      Tosta sais uuden formaatin : Jaajon haaremi.

    • Anonyymi

      Miten tuo jaajo voi ollakaan noin tyhmä, jälleen blondi bimbo venla saa jatkaa, vaikka olisi pitänyt tippua aikoja sitten. Kieroin ja epärehellisin blondi bimbo voittaa joka kerta, hyvä seuraaja silikoni bimbolle :D

    • Anonyymi

      Olen ihmetellyt koko diilin alkujaksoista alkaen, että miten Venlan selitykset menevät läpi kerta toisensa jälkeen. Kaikissa muissa on aina vika. Kun hän mokaa, niin esittää viatonta pää alaspäin, silmiään räpsytellen. Muut kilpailijat ovat koittaneet kertoa asioita Venlan toiminnasta, mutta Jaajo ei huomaa tai usko. Tänään taas, oikea pohjanoteeraus.

    • Anonyymi

      T paita jakso, jossa savolainen Viljami myi puhelimessa kavereilleen, kun sai myydä vain takakontista.
      Jaajo sano, että diili historian pahin kusetus?

      Eikös pahin kuitenkin ollut Jethro, joka kertoi myyneensä tonnin käytetyn auton kaverille useammalla tonnilla ja kauppa ei todellisuudessa toteutunut!

      • Anonyymi

        Ennenkin tiputettu kaksi kerralla, yhtä syyllinen venla oli ja jatkuvasti toiminut ominpäin muita kuuntelematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennenkin tiputettu kaksi kerralla, yhtä syyllinen venla oli ja jatkuvasti toiminut ominpäin muita kuuntelematta.

        Aki 2023 paras ja fiksuin koko Diili-kaudelta!
        Sointu ei olisi saanut voittaa silloin oliko 2022?vaan se toiseksi tullut mieshenkilö.

        Ottakaa oppia Akin käyttäytymisestä!


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe