Eilen iltauutisissa tuli jopa oikeita uutisia. Vähän myöhässä vain. Israelissa valtavat mielenosoitukset, olleet jo 2 kuukautta. ..... Venäjän ja Kiinan kauppa käy vilkkaana yhden rajakaupungin kautta.....kaasu virtaa Kiinaan ja autot koneet osat Venäjälle....ei olis yle,stä uskonut.
Mitä on tapahtunut yle,ssä
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On välillä ihan oikeitakin uutisia. Vastakkainen esimerkki: toissa lauantaina 15 minuuttiin lyhennetyssä klo 20.30:n pääuutislähetyksessä oli reilut viisi minuuttia oikeita uutisia, loput kulutettiin jenkkiläisen elokuvan Pariisissa vieraileviin faneihin, euroviisuihin ja säähän.
- Anonyymi
Oliko YLE:kin sitä mieltä että epädemokraattisesti valittu Korkeimman Oikeuden ukkolauma saa vapaasti kävellä yli demokraattisen hallituksen päätösten?
- Anonyymi
Onko näistä uusista Brysselin mielenosoituksista näkynyt mitään?
https://t.me/seccomms/19495
Itse en enää viitsi katsella ollekaan Suomen uutisia, kun seuraan niitä paremmista lähteistä maailmalta. Ja aika erilaiselta se maailma sieltä katsoen näyttää.
Varmaan samalta tuntui vanhoilta Pravdan lukijoilta, kun pääsivät vihdoin katsomaan ja seuraamaan uutisia rautaesiripun toiselta puolelta. - Anonyymi
Hollannin hallitus laittaa maanviljelijät ja mielenosittajat jo kuriin armeijan avulla:
https://www.thegatewaypundit.com/2023/03/dutch-government-sends-military-trucks-and-military-gears-as-farmers-plan-the-biggest-demonstration-yet/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=dutch-government-sends-military-trucks-and-military-gears-as-farmers-plan-the-biggest-demonstration-yet
Tätäkö tuo EU:n ajama demokratia oikeasti on vuonna 2023?
Ja yle tavalliseen tapaansa vaikenee epämiellyttävistä asioista, joita EU:ssa tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185428
- 715168
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572010- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713