Muiden rokottautumiset kalvavat rokotevastaisia ankarasti vaikka asian ei luulisi koskettavan heitä lainkaan.
Mitään muuta syytä rokotevastaisten tuskaan ei voi keksiä kuin katkera vitutus syystä että lankesivat anonyymien agitaattorien nenästävedolle ja hukkasivat elämästään pari vuotta puhumattakaan muista seurauksista joita rokottamattomuusidealismin tiedetään aiheuttaneen. Kieltäytymisiä, unettomuutta, hirveitä riitoja lähimmäisten kanssa, vaimon hakkaamisia, avioeroja, lopputilejä, vanhoihin ystävyyksiin ja mahdollisesti koko sukuun tullut suuria välirikkoja... kyllähän se on jättää jälkensä. Ja tässä tapauksessa ihan turhaan.
Nyt kun asiat ovat palanneet entisiin uomiinsa eikä miljardien joukkokuolemia, hurjia syöpämääriä eikä mikrosiruja tms. olekaan näkynyt, kielii kiihtyvä rokotevastaisuusvouhotus siitä että itsepetosta ei vaan haluta hyväksyä. Ja pahaa oloa ja pelkoa yritetään kylvää rokotettuihin ikään kuin se jotain korjaisi.
Ammattiauttaja voisi auttaa, sieltä saa lääkkeitä (suun kautta otettavia) joiden voimalla elämää voisi jatkaa eteenpäin.
Rokotettujen elämää ei rokotevastaisten vauhkoaminen ole tiettävästi haitannut.
rokotevastaisten hurja tuska
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749