Tmi Aaponauto

Anonyymi-ap

Huutokaupat.comissa ilmoitteli paljon. Hyvät tekstit ja kuvat. Onko vielä toiminnassa, kun en löytänyt enää ilmoituksia huutokaupasta. Auton hankinta olisi ajankohtaista, ja mieluusti ostaisin Ruotsin tuonnin huutokaupasta.

6

2344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä yritys.

• Anonyymi

Onko vielä toiminnassa kun ei ole huutokaupassa autoja

• Anonyymi

Etköhän sinä jo vastauksen tiedäkkin. Ei näytä kukaan lähtevän tähän aloitukseesi joten vastaa vaikka itsellesi jotain ilkeää

• Anonyymi

Itse olen ostanut 2 autoa Aapolta ja kaikki mennyt ok.Ja ostan edelleen jos kalustoa tulee myyntiin.

• Anonyymi

Mikä ihme on 7handlarfinans oy? Näyttäisi velkovan tältä lähes 700000e saatavaa protestilistalla. Miten ihmeessä voi tuommoinen summa kertyä…?

• Anonyymi

Ei oo enää autoja myynnis.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      14
      4751
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      85
      4241
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      251
      3541
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      105
      3055
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      35
      2599
    6. 24
      1941
    7. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      6
      1769
    8. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      95
      1677
    9. Mikä on pahinta

Mitä kaivattusi voisi tehdä sinulle?
      Ikävä
      227
      1658
    10. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      70
      1598
    Aihe