Justin Bieber

Oletteko kuunnelleet yhtään Bieberin biisiä kokonaan? Minä en ole

41

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nokitan.
      En tiedä ikinä kuulleeni mitään Bieberin biisiä. En siis tiedä, joten pieni mahdollisuus on, että jonkin pätkän olen joskus jossain kuullut.

      • Minä joskus aattelin että pitääpä kuunnella Bieberiä kun on niin suosittu ja menestynyt, en tykännyt ollenkaan.

        Bieber varmaan enemmänkin nuorison suosikki


      • pujotteIija kirjoitti:

        Minä joskus aattelin että pitääpä kuunnella Bieberiä kun on niin suosittu ja menestynyt, en tykännyt ollenkaan.

        Bieber varmaan enemmänkin nuorison suosikki

        Mun ei tarttenut. Tiedän sen heti siitä kiiltokuvapojun/tysin hypetyksestä, että ei ole mun juttuni, ei kannata edes kokeilla.


      • Kylhän tuo nyt lällystä menee


      • No kerta se on ensimmäinen Bieberin biisien kuuntelussakin. En kyllä ihan loppuun asti jaksanu kuunnella.🙂.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kylhän tuo nyt lällystä menee

        Onhan nuo sanat nyt kuitenkin vähän.. naisvihamieliset tai ainakin yhteen naiseen pettyneet. 😉

        "Cause if you like the way you look that much
        Oh, baby, you should go and love yourself
        And if you think that I'm still holdin' on to somethin'
        You should go and love yourself..."


    • En varmaan ole kuullut puolikastakaan. Mutta nyt aion kuunnella...

      Odottakaapas vaan...

      • No niin. Lyriikoissa oli loppusoinnnut hollow-follow ja next to me - ecstacy. Noiden avulla mahdollisessa "haluatko miljönääriksi"-kisan viimeisessä kysymyksessä muistan, että tämä on justin bieber. Muuten jätti vähän tyhjäksi.


      • Oletko jo Bieberin fani?


      • scrg kirjoitti:

        No niin. Lyriikoissa oli loppusoinnnut hollow-follow ja next to me - ecstacy. Noiden avulla mahdollisessa "haluatko miljönääriksi"-kisan viimeisessä kysymyksessä muistan, että tämä on justin bieber. Muuten jätti vähän tyhjäksi.

        Tuokin kappale on kuitenkin kuunneltu tuubista 250 miljoonaa kertaa. Yhdeltä ihmiseltä tuohon kuluisi noin 1600 vuotta. Jos kuuntelee aina vaan puolet, niin 800 vuotta.


      • scrg kirjoitti:

        Tuokin kappale on kuitenkin kuunneltu tuubista 250 miljoonaa kertaa. Yhdeltä ihmiseltä tuohon kuluisi noin 1600 vuotta. Jos kuuntelee aina vaan puolet, niin 800 vuotta.

        Sattuipa muuten somasti. Jos joku olisi Pähkinäsaaren rauhan kunniaksi aloittanut kuuntelemaan Justin Bieberin Ghost-kappaletta aina puoleen väliin valmiiksi kaikkien muiden ihmisten puolesta, niin juuri tänä vuonna tuota syntiä olisi sovitettu niin paljon, että enää pitäisi kuunnella sata vuotta.


      • scrg kirjoitti:

        Tuokin kappale on kuitenkin kuunneltu tuubista 250 miljoonaa kertaa. Yhdeltä ihmiseltä tuohon kuluisi noin 1600 vuotta. Jos kuuntelee aina vaan puolet, niin 800 vuotta.

        Tiiä sitten mitä Bieber tienaa kuuntelukerrasta


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tiiä sitten mitä Bieber tienaa kuuntelukerrasta

        Onpahan sitten varaa ostella huumeita. Eipä ole minulta pois.

        J Bieber on näköjään esiintynyt South Parkissa jo kauan sitten:
        https://youtu.be/qU658o65hUU

        Vaikka on kanadalainen on jostain syystä kuitenkin piirretty ns. normaalilla suulla eikä kahdesta eri osasta koostuvana päänä.


      • scrg kirjoitti:

        Onpahan sitten varaa ostella huumeita. Eipä ole minulta pois.

        J Bieber on näköjään esiintynyt South Parkissa jo kauan sitten:
        https://youtu.be/qU658o65hUU

        Vaikka on kanadalainen on jostain syystä kuitenkin piirretty ns. normaalilla suulla eikä kahdesta eri osasta koostuvana päänä.

        OMG! They killed Justin! Those bastards.


    • Anonyymi

      Kuuntelen paljonkin.

      • Onhan Bieber varmaan ihan huippua, jos tuontyylisestä tykkää


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Onhan Bieber varmaan ihan huippua, jos tuontyylisestä tykkää

        Aika monikin tykkää. Sun pärstää kun kattoo niin sääliksi käy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika monikin tykkää. Sun pärstää kun kattoo niin sääliksi käy.

        Mielestäni minulla on komeampi pärstä kuin Bieberillä


      • Anonyymi

        🖕🖕🖕


    • En ainakaan tietoisesti oo yhtään biisiä kuunnellu. Ehkä jotain pätkiä jossain kanssa kuullu.🙂.

      • Mulla oli sama, kunnes sitten kuuntelin tietoisesti ja en tykännyt


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mulla oli sama, kunnes sitten kuuntelin tietoisesti ja en tykännyt

        No just kuuntelin xenan laittamaa biisiä ja ei se kyllä omaksi suosikiksi noussu jos ei nyt ollu karmeintakaan kuraa mitä oon kuullu.🙂.


    • Anonyymi

      säikähtäisi hyvin varmaan jos jotain roskia viemässä ja sitten roskalaatikon sisällä olisi joku ihminen joku tyttö pullqauttaa päätä sieltä

      • Anonyymi

        Varmaan aika moni säikähtäisi. Ehkä jopa tämä Bieber.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Vastaan rehellisesti:
      En tiedä. Ja jos vaikka tietäisin, niin en muistaisi kuitenkaan.

      -keinovaginamies-

      • Jos artisti ei ole tuttu, niin mistäpä sitä tietäisi


    • En ole. Pienempi osa mun kuuntelemasta musiikista on nykymusiikkia (jonkun verran kuitenkin) ja harva nykykappale nappaa muhun todella paljon. Joskus kuitenkin tulee sellaisiakin kappaleita joista tykkään niin kuin vaikka Ariana Granden "No tears left to cry" ja artisteja kuten Adam Lambert. Muuten käännyn menneisyyden puoleen.

      • Näyttäis siltä ettei Bieber kuulu palstalaisten suurimpiin suosikkeihin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Näyttäis siltä ettei Bieber kuulu palstalaisten suurimpiin suosikkeihin

        Ei ole mun suosikkeja, mutta kaipa osaa ihan laulaa.


    • Lasketaanko kuuntelemiseksi, jos on kuskannut autollisen varhaisteinityttöjä Piiperin keikalle Hartwall-Areenaan? Odotellessa illallinen Jaskan Grillillä, kansanedustajien kantapaikassa.

      • Melkein lasketaan, muttei ehkä sittenkään


    • Anonyymi

      muistaakseni pidin paljonkin madonna feat piiperi :)

      • Anonyymi

        Oho, eri kaveri. Ei ehkä madonnan featia löydy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho, eri kaveri. Ei ehkä madonnan featia löydy

        Kuka kaveri oli?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justin Timberlake :)
        https://youtu.be/aAQZPBwz2CI

        Kuuntelin muutaman piimerin. Eivätkä ne oikein upponneet, vaikka kiva Kanadan Robin :)


    • Anonyymi

      En ole enkä ole kuullut yhtäkään edes osittain,

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      Bieberhän oli sen aikaisen nuorison kultti johtaja ja on varmaan vieläkin joillekkin. Tulis vain oikeaan uskoon ja jättäisivät bieberläisyyden. Hänellä huono maku kaikessa, huono käytös, keskinkertainen esiintyjä. Bieberin kaltaisia esiintyjiä tuli paljon yhteen aikaan. Suomessa niitä on myös.

    • Anonyymi

      Kierrän kaukaa kaikki piiperöintiin vivahtavatkin jutut, teini-idolit tappaa kuuntelunhalun alta aikayksikön, ei pysty...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      454
      10164
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2546
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1997
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1739
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1462
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      157
      1331
    8. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1308
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1270
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1185
    Aihe