Jeesus varoittaa eksyttäjistä: "He tulevat minun nimessäni ja eksyttävät monta...
Eksyttäjät tulevatkin juuri "Jeesuksen nimessä"
Jeesus varoittaa adventisteista
17
148
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus varoittaa kirjanoppineista, järkeisuskovista ja papeista.
- Anonyymi
Sinä olet se, jota tässä pitää kavahtaa.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17770761d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Valehtelette.
- Anonyymi
Aloittaja on itse se eksyttäjä.
- Anonyymi
Jeesus oli tiedettä vastaan.
Liika tieto vie uskonnoilta pohjan.- Anonyymi
Höpöhöpö.
- Anonyymi
SDA opillista uskoa voi sanoa ELLUNTAILAISUUDEKSI..
- Anonyymi
Höpöhöpö.
- Anonyymi
Teologian tohtori Ville Mäkipelto on Kalle Haataisen vieraana Radio Yle 1:ssä. Kuunnelkaapa herkällä korvalla millaista on Jumalan muuttumaton sana.
- Anonyymi
Kyllä noita raflaavia otsikoita keksiviä höpöttäjiä maailmaan mahtuu. Hällä väliä.
- Anonyymi
Teol. tri Ville Mäkipelto kertoo sarvekkaasta Mooseksesta Kalle Haataisen ansiokkaassa radio-ohjelmassa.
Hieronymos on tehnyt ns. näppäilyvirheen kääntäessään raamattua latinaksi. Mooses oli laskeutunut vuorelta sädekehä päänsä ympärillä. Kääntäjä oli tulkinnut kehän sarviksi!
Roomassa on sarvekkaan Mooseksen patsas.- Anonyymi
No mitä sitten? Ei Raamatun käännöksiä Hieronymoksen käännösvirheiden perusteella tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten? Ei Raamatun käännöksiä Hieronymoksen käännösvirheiden perusteella tehdä.
Kuuntele juttu. Kommentoi sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele juttu. Kommentoi sitten.
Ei kiinnosta. Tiedän jo nämä Hieronymus-jutut.
- Anonyymi
Mikä takia Jeesus ei nimennyt niitä eksyttäjiä kun kerran tiesi! On kyllä kumma ukko.
- Anonyymi
Hänhän kertoi hyvin selvästi, mitä he tekisivät ja sanoisivat. Eikö riitä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 71944
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803