Vaalimainos alkoi ajaa Susannan autoa, kiihdytti ylinopeuteen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009436358.html
Kuvassa jonkun persulin vaalimainos, arvasin että nuo ovat vaarallisia!
Persujen vaalimainos aiheutti ylinopeuden
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko vaalimainoksia, vai persuleita, vaiko molempia?
- Anonyymi
--------Juu hyvähän se on kiirehtii äänestään, mutta vasta 2.4.2023 --------
-------------- Olen Suomalainen Olen PerusSuomalainen ! ---------------------
------------------------- Kyllä Perus On Paras ! -------------------------------------- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
--------Juu hyvähän se on kiirehtii äänestään, mutta vasta 2.4.2023 --------
-------------- Olen Suomalainen Olen PerusSuomalainen ! ---------------------
------------------------- Kyllä Perus On Paras ! --------------------------------------Sitähän minäkin. Sama täällä.
- Anonyymi
Perstujen vaalimainokset ei sovi katukuvaan.
- Anonyymi
Yllyttävät ajamaan ylinopeutta
- Anonyymi
Sehän on rangaistava teko.
- Anonyymi
Oli onni ettei ehdokkaan numero ollut 250.
- Anonyymi
Entä jos edessä ajavan auton takana on 80 lätkä ja ajetaan 60 alueella.
Kiihdyttääkö päin edellä ajavaa?- Anonyymi
Se olisi punavihreille ihan nappiin.
- Anonyymi
Puolueiden pitäisi valita priimusehdokkaat ja näille annettaisiin alle viidenkymmenen olevat numerot ja yksinoikeus tienvarsimainontaan.
- Anonyymi
Kuvastaa sitä kuinka me ajetaan nyt tuhatta ja sataa vaalivoittoon ja valtaan! Muutamalla muulla puolueella on jo kytkeytynyt peruutusvaihde päälle.
- Anonyymi
Uudet sähköautot ovat todella nopeita kiihtymään. Sitten on mielenkiintoista, kun sähköautoilua kannattavan poliitikon vaalimainos aiheuttaa kuolonkolarin sähköautoilun vuoksi.
- Anonyymi
Mahtavia nämä turvallisuus varusteet uusissa autoissa
- Anonyymi
Lisäävät muiden liikkujen turvattomuutta.
- Anonyymi
Teknisesti mahdollisempaa että kiihdyttäjä ei kuitenkaan ollut auto, vaan vaalimainoksesta triggeröitynyt vammavajakki joka survoi naama punaisena ulvoen kaasupolkimen pohjaan.
- Anonyymi
Törkeä teko oli mikä oli.
- Anonyymi
Kiva kun auto kiihdyttelee noin ja seuraava rajoituskyltti on lumen peitossa...juuri ennen sitä kameraa :D :D
- Anonyymi
Itse myös pistän nastan lautaan nähdessäni kokkareen tai persun vaalimainoksen. Sannan mainoksen kohdalla pysähdyn ja käyn ottamassa selfien.
- Anonyymi
Heti arvasin että persuista kyse
- Anonyymi
Kyllä uudet autot reagoi noihin ja myös toisinpäin tutulla meinasi käydä huonosti kun oli 40 km merkki sivutielle siitä otti nopeuden 80 alueella eli jarrutti voimakkaasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628