Vaalimainos alkoi ajaa Susannan autoa, kiihdytti ylinopeuteen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009436358.html
Kuvassa jonkun persulin vaalimainos, arvasin että nuo ovat vaarallisia!
Persujen vaalimainos aiheutti ylinopeuden
20
108
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko vaalimainoksia, vai persuleita, vaiko molempia?
- Anonyymi
--------Juu hyvähän se on kiirehtii äänestään, mutta vasta 2.4.2023 --------
-------------- Olen Suomalainen Olen PerusSuomalainen ! ---------------------
------------------------- Kyllä Perus On Paras ! -------------------------------------- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
--------Juu hyvähän se on kiirehtii äänestään, mutta vasta 2.4.2023 --------
-------------- Olen Suomalainen Olen PerusSuomalainen ! ---------------------
------------------------- Kyllä Perus On Paras ! --------------------------------------Sitähän minäkin. Sama täällä.
- Anonyymi
Perstujen vaalimainokset ei sovi katukuvaan.
- Anonyymi
Yllyttävät ajamaan ylinopeutta
- Anonyymi
Sehän on rangaistava teko.
- Anonyymi
Oli onni ettei ehdokkaan numero ollut 250.
- Anonyymi
Entä jos edessä ajavan auton takana on 80 lätkä ja ajetaan 60 alueella.
Kiihdyttääkö päin edellä ajavaa?- Anonyymi
Se olisi punavihreille ihan nappiin.
- Anonyymi
Puolueiden pitäisi valita priimusehdokkaat ja näille annettaisiin alle viidenkymmenen olevat numerot ja yksinoikeus tienvarsimainontaan.
- Anonyymi
Kuvastaa sitä kuinka me ajetaan nyt tuhatta ja sataa vaalivoittoon ja valtaan! Muutamalla muulla puolueella on jo kytkeytynyt peruutusvaihde päälle.
- Anonyymi
Uudet sähköautot ovat todella nopeita kiihtymään. Sitten on mielenkiintoista, kun sähköautoilua kannattavan poliitikon vaalimainos aiheuttaa kuolonkolarin sähköautoilun vuoksi.
- Anonyymi
Mahtavia nämä turvallisuus varusteet uusissa autoissa
- Anonyymi
Lisäävät muiden liikkujen turvattomuutta.
- Anonyymi
Teknisesti mahdollisempaa että kiihdyttäjä ei kuitenkaan ollut auto, vaan vaalimainoksesta triggeröitynyt vammavajakki joka survoi naama punaisena ulvoen kaasupolkimen pohjaan.
- Anonyymi
Törkeä teko oli mikä oli.
- Anonyymi
Kiva kun auto kiihdyttelee noin ja seuraava rajoituskyltti on lumen peitossa...juuri ennen sitä kameraa :D :D
- Anonyymi
Itse myös pistän nastan lautaan nähdessäni kokkareen tai persun vaalimainoksen. Sannan mainoksen kohdalla pysähdyn ja käyn ottamassa selfien.
- Anonyymi
Heti arvasin että persuista kyse
- Anonyymi
Kyllä uudet autot reagoi noihin ja myös toisinpäin tutulla meinasi käydä huonosti kun oli 40 km merkki sivutielle siitä otti nopeuden 80 alueella eli jarrutti voimakkaasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jasmin Voutilainen poistui kuvioista.
No, salkkarit on muutenkin huono ohjelma ollut jo vuosia.30530659Jasmin Voutilainen is dead!
Näyttelijä kuoli 27-vuotiaana, muusikkoiässä. Osanotto suruun. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009463002.html10115988Jasmin Voutilainen on kuollut
Ainon alkuperäinen näyttelijä Jasmin Voutilainen on kuollut.7414878Jasmin Voutilainen kuoli vain 27-vuotiaana - Kirjoitti pahaenteisesti somessa: "Jos menet pois..."
Jasmin Voutilainen lähti tästä maailmasta aivan liian nuorena, vain 27-vuotiaana. Näyttelijätär oli kertonut avoimesti saaneensa törkeää arvostelua u703779MILLOIN AIOT MYÖNTÄÄ ITSELLESI SEN IKÄVÄN,
jota tunnet minua kohtaan? Tekeekö vaikeaa uskoa, että asia todellakin on niin? Vaikka muuta väität itsellesi ja muille, tiedät kuitenkin syvällä sydä2532059Miksi paha saa elää, mutta hyvä kuolee
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009463002.html "Näyttelijä Jasmin Voutilainen on kuollut 27-vuotiaana Salatut elämät -tähti on menehtynyt."421359Että näin.
Koneurakointi Ollila Oy on jättänyt haastehakemuksen Oulaisten kaupunkia vastaan talvikunnossapidosta Oulun käräjäoikeuteen301249MIHIN SE JASMIN VOUTILAINEN NYT KUOLI?
Kun kerran on niin tärkeä tieto sen kuolema, että sitä on kailotettu aamusta iltaan joka helvetin kanavalla ja joka ikisen muumion pitää kirjottaa sii121242Salkkaritähti kuollut R.I.P
Salatut Elämät sarjassa Aino Kaukovaaraa näytellyt Jasmin Voutilainen on kuollut. Lepää rauhassa. Aiheesta lisää Iltalehti. https://www.iltalehti.fi371009Anna anteeksi että tunteeni ei ole näkynyt
selvemmin sinulle. Yritän korjata asian, jos saan vielä tilaisuuksia siihen.45814