Piia K-K:n moraali rappiolla

Anonyymi-ap

Viime vuonna 27. joulukuuta hyvinvointialue maksoi Kattelus-Kilpeläiselle 9 000 euroa toimintatukea.

Hän järjesti kaksi hyvinvointialueen budjettia koskevaa tiedotustilaisuutta, tiedotti hyvinvointialueen toiminnasta ja palkkasi sihteerin, käy ilmi ryhmän viime vuoden vuosikertomuksesta.

Kahteen yleisölle järjestetyn tapahtuman tarjoiluun kului viime vuonna murto-osa rahaa eli toiseen 150 ja toiseen 109 euroa.

Kattelus-Kilpeläisen yhden hengen aluevaltuustoryhmä palkkasi itse itsensä omaksi sihteerikseen. Palkkaan ja henkilöstökuluihin kului 4 872 euroa, käy ilmi ryhmän vuosikertomuksesta ja toimintatuen käytöstä.

Tulorekisteriotteen jäljennöksen mukaan Totuuden puolesta ry maksoi palkkaa työntekijä Piia Kattelus-Kilpeläiselle välillä 1. marraskuuta ja 31. joulukuuta viime vuonna. Palkkatiedot ilmoitettiin 28. joulukuuta.

Palkka oli 4 000 euroa, josta ennakonpidätystä oli 860 euroa, työeläkevakuutusmaksuja 286 ja työttömyysvakuutusmaksuja 60 euroa. Jäljelle jää 2 794 euroa.

Totuuden puolesta ry:n tiliotteelta käy ilmi, että yhdistys on maksanut joulukuussa Kattelus-Kilpeläiselle 2 794 euroa.

36

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivotaan että Ilkka-Pohjalainen selvittää Katteluksen tulot. Onko kaikki tulot pelkkiä kokouspalkkioita? Kaupunginhallituksessa istuu PS:n paikalla ja samoin aluevaltuuston puheenjohtajistossa. Aluevaltuuston pitäisi kysenalaistaa PKK:n luottamus.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­N­­y­­m­­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17771755O

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Hoitajat ja potilaat kärsii, mutta hillotolpalla kuningattarena häärää MILF_PIIA

• Anonyymi

Tälle vuodelle Aluevaltuustoryhmä Piia Kattelus-Kilpeläinen (co. Totuuden puolesta ry) on hakenut 10 000 euroa, käy ilmi tuoreesta toimintatukihakemuksesta.

• Anonyymi

Ei vaikuta rehellisen ihmisen tekosilta.

• Anonyymi

HilloPiia

• Anonyymi

Eipä tarvitse äänestää, etsin rehellisen ehdokkaan.

• Anonyymi

Tilaisuus tekee varkaan

• Anonyymi

Hei olisiko oligarkki rahaa johtajalla

• Anonyymi

Palkkasi itse itsensä sihteeriköksi.
      Sinä maksat verorahoillasi.

• Anonyymi

Aluevaltuuston häpeätahra. Luottamus meni koko touhuun.

• Anonyymi

no hei...se on ollut poliisi,mitä muuta voi odottaa?

• Anonyymi

Ilkkan toimittajia alkoi pelottaa että Kattelus-Kilpeläinen pääseekin eduskuntaan niin nyt alkoi mustamaalaus. Mikseivät tutki muitakin vaan maalittavat vain yhtä? Kaikki toimivat samalla tavalla.

• Anonyymi

No sitä pelkoa, että KattelusKikkelis pääsisi eduskuntaan, ei kellään ole. Miuiden ryhmien palkkiot käytetään ryhmän päätöksen mukaan. Piian ryhmä käyttää palkkion Piian hyväksi. Reilua sinänsä.

• Anonyymi

Veronmaksajat kustantaa Piian henkilökohtaiset menot, tosi reilua.

• Anonyymi

Ellei aluevaltuusto/hallitus puutu tähän, niin koko hyvinvointialueen luottamus on nolla!
      Miten se istuu siellä puolueen paikalla, josta sai potkut?
      Luottamus päätöksentekeoon on nyt nolla.

• Anonyymi

Kuinka niin istuu puolueen paikalla mistä sai potkut? Kuka niin väittää?

• Anonyymi

Rauhootu Hannu!

• Anonyymi

Säälittävää elää muiden kustannuksella. Perussuomalaiset eivät ole ottaneet ryhmärahaa vielä ollenkaan. Luottamustoimet eivät saa olla päätulonlähde kellekään.

• Anonyymi

Joo, SDP on kyllä kuluttanut sitäkin enemmän.. k...ssa ollaan pian.

• Anonyymi

Persut nostaa työkyvyttömyyseläkettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenterveyden ja käyttäytymisen häiriöt aiheuttaa työkyvyttömyyttä, siitä saapi eläkettä luottamustoimien palkkioiden lisäksi moni työkyvytön...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öyh öyh uli uli. Musiikkia korville tälläinen vihervassarin öyhötys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öyh öyh uli uli. Musiikkia korville tälläinen vihervassarin öyhötys.

On kans sellainen ”korkeasti koulutettu erikoisosaaja” - ojankaivuu ja autoleikit😂

• Anonyymi

Melko hapokasta. Miksi ihmeessä noin pieniä rahoja pitää koijata itselle moraalisesti arveluttavalla tavalla. Tähän on tultava loppu!

• Anonyymi

Teki mitä teki, niin taitaa löytyä sadoittain niitä jotka äänensä hänelle antaa.

• Anonyymi

Tämä helpotti äänestyspäätöstä.

• Anonyymi

Kovin on itse hiljaa asiasta. Haluaa vaikenemalla, että ei muistettais kun numeroa äänestyslappuun laitetaan. Miettikää mitä sitten, jos mukana pyörittämässä valtion rahoja?

• Anonyymi

Tuki on tarkoitettu tiedottamiseen jne. Näihin Piia käytti noin 200 euroa. Loput itselle palkkana.
      Ymmärtääkö hävetä?

• Anonyymi

Onko niin että tuo on ihan laillista? Ei näihin voi luottaa.
      Motivaationa raha, ei ihmisten asioiden ajaminen.

• Anonyymi

Liike nyt ja rahaa tungetaan omiin taskuihin

• Anonyymi

Piialle kuuluu rahat! Vanhusten hoito rempallaan, mutta nämä koijarit täyttää omia taskujaan veronmaksajien rahoilla.

• Anonyymi

Piian pitäisi pyytää anteeksi.
      t.Entinen äänestäjä.

• Anonyymi

Toiminta verrattavissa täysin ilmajokisten pääpersujen toimintaan. Teen niinkuin itselle paras, mutta mitään en myönnä.

• Anonyymi

Onko Piia katunut ja pyytänyt anteeksi?

• Anonyymi

Samoja piirteitä kuin ilmajoen-persun km-laskutus. Säälittäviä tapauksia molemmat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe