Viime vuonna 27. joulukuuta hyvinvointialue maksoi Kattelus-Kilpeläiselle 9 000 euroa toimintatukea.
Hän järjesti kaksi hyvinvointialueen budjettia koskevaa tiedotustilaisuutta, tiedotti hyvinvointialueen toiminnasta ja palkkasi sihteerin, käy ilmi ryhmän viime vuoden vuosikertomuksesta.
Kahteen yleisölle järjestetyn tapahtuman tarjoiluun kului viime vuonna murto-osa rahaa eli toiseen 150 ja toiseen 109 euroa.
Kattelus-Kilpeläisen yhden hengen aluevaltuustoryhmä palkkasi itse itsensä omaksi sihteerikseen. Palkkaan ja henkilöstökuluihin kului 4 872 euroa, käy ilmi ryhmän vuosikertomuksesta ja toimintatuen käytöstä.
Tulorekisteriotteen jäljennöksen mukaan Totuuden puolesta ry maksoi palkkaa työntekijä Piia Kattelus-Kilpeläiselle välillä 1. marraskuuta ja 31. joulukuuta viime vuonna. Palkkatiedot ilmoitettiin 28. joulukuuta.
Palkka oli 4 000 euroa, josta ennakonpidätystä oli 860 euroa, työeläkevakuutusmaksuja 286 ja työttömyysvakuutusmaksuja 60 euroa. Jäljelle jää 2 794 euroa.
Totuuden puolesta ry:n tiliotteelta käy ilmi, että yhdistys on maksanut joulukuussa Kattelus-Kilpeläiselle 2 794 euroa.
Piia K-K:n moraali rappiolla
36
879
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan että Ilkka-Pohjalainen selvittää Katteluksen tulot. Onko kaikki tulot pelkkiä kokouspalkkioita? Kaupunginhallituksessa istuu PS:n paikalla ja samoin aluevaltuuston puheenjohtajistossa. Aluevaltuuston pitäisi kysenalaistaa PKK:n luottamus.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17771755O
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hoitajat ja potilaat kärsii, mutta hillotolpalla kuningattarena häärää MILF_PIIA
- Anonyymi
Tälle vuodelle Aluevaltuustoryhmä Piia Kattelus-Kilpeläinen (co. Totuuden puolesta ry) on hakenut 10 000 euroa, käy ilmi tuoreesta toimintatukihakemuksesta.
- Anonyymi
Ei vaikuta rehellisen ihmisen tekosilta.
- Anonyymi
HilloPiia
- Anonyymi
Eipä tarvitse äänestää, etsin rehellisen ehdokkaan.
- Anonyymi
Tilaisuus tekee varkaan
- Anonyymi
Hei olisiko oligarkki rahaa johtajalla
- Anonyymi
Palkkasi itse itsensä sihteeriköksi.
Sinä maksat verorahoillasi. - Anonyymi
Aluevaltuuston häpeätahra. Luottamus meni koko touhuun.
- Anonyymi
no hei...se on ollut poliisi,mitä muuta voi odottaa?
- Anonyymi
Ilkkan toimittajia alkoi pelottaa että Kattelus-Kilpeläinen pääseekin eduskuntaan niin nyt alkoi mustamaalaus. Mikseivät tutki muitakin vaan maalittavat vain yhtä? Kaikki toimivat samalla tavalla.
- Anonyymi
No sitä pelkoa, että KattelusKikkelis pääsisi eduskuntaan, ei kellään ole. Miuiden ryhmien palkkiot käytetään ryhmän päätöksen mukaan. Piian ryhmä käyttää palkkion Piian hyväksi. Reilua sinänsä.
- Anonyymi
Veronmaksajat kustantaa Piian henkilökohtaiset menot, tosi reilua.
- Anonyymi
Ellei aluevaltuusto/hallitus puutu tähän, niin koko hyvinvointialueen luottamus on nolla!
Miten se istuu siellä puolueen paikalla, josta sai potkut?
Luottamus päätöksentekeoon on nyt nolla.- Anonyymi
Kuinka niin istuu puolueen paikalla mistä sai potkut? Kuka niin väittää?
- Anonyymi
Rauhootu Hannu!
- Anonyymi
Säälittävää elää muiden kustannuksella. Perussuomalaiset eivät ole ottaneet ryhmärahaa vielä ollenkaan. Luottamustoimet eivät saa olla päätulonlähde kellekään.
- Anonyymi
Joo, SDP on kyllä kuluttanut sitäkin enemmän.. k...ssa ollaan pian.
- Anonyymi
Persut nostaa työkyvyttömyyseläkettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveyden ja käyttäytymisen häiriöt aiheuttaa työkyvyttömyyttä, siitä saapi eläkettä luottamustoimien palkkioiden lisäksi moni työkyvytön...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öyh öyh uli uli. Musiikkia korville tälläinen vihervassarin öyhötys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öyh öyh uli uli. Musiikkia korville tälläinen vihervassarin öyhötys.
On kans sellainen ”korkeasti koulutettu erikoisosaaja” - ojankaivuu ja autoleikit😂
- Anonyymi
Melko hapokasta. Miksi ihmeessä noin pieniä rahoja pitää koijata itselle moraalisesti arveluttavalla tavalla. Tähän on tultava loppu!
- Anonyymi
Teki mitä teki, niin taitaa löytyä sadoittain niitä jotka äänensä hänelle antaa.
- Anonyymi
Tämä helpotti äänestyspäätöstä.
- Anonyymi
Kovin on itse hiljaa asiasta. Haluaa vaikenemalla, että ei muistettais kun numeroa äänestyslappuun laitetaan. Miettikää mitä sitten, jos mukana pyörittämässä valtion rahoja?
- Anonyymi
Tuki on tarkoitettu tiedottamiseen jne. Näihin Piia käytti noin 200 euroa. Loput itselle palkkana.
Ymmärtääkö hävetä? - Anonyymi
Onko niin että tuo on ihan laillista? Ei näihin voi luottaa.
Motivaationa raha, ei ihmisten asioiden ajaminen. - Anonyymi
Liike nyt ja rahaa tungetaan omiin taskuihin
- Anonyymi
Piialle kuuluu rahat! Vanhusten hoito rempallaan, mutta nämä koijarit täyttää omia taskujaan veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi
Piian pitäisi pyytää anteeksi.
t.Entinen äänestäjä. - Anonyymi
Toiminta verrattavissa täysin ilmajokisten pääpersujen toimintaan. Teen niinkuin itselle paras, mutta mitään en myönnä.
- Anonyymi
Onko Piia katunut ja pyytänyt anteeksi?
- Anonyymi
Samoja piirteitä kuin ilmajoen-persun km-laskutus. Säälittäviä tapauksia molemmat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401