Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit kulkea käsi kädessä kaupungilla samanlaisissa tuulipuvuissa?

-flowersreally-

98

579

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En harrasta tuulipukuja.

      • Anonyymi

        Eihän sitä kysytty. Sitäpaitsi uskon että tuulipuvut on tulossa takas muotiin.


      • Anonyymi

        Niin ja heti anteeks random kun tulin päteen. Teki mieli.


      • Anonyymi

        Olet tuulipukukansalaisen oloinen 🙈


      • Anonyymi

        Jos sanoisin, toivon että tuulipuvut on tulossa muotiin, se on eri kun uskon. Siinä on ero, meinaan uskossa ja toivossa. Nyt oon aika varma että tuulipuvut on tulossa takasin, mutta toivossa se olis että minä vaan toivon että niin tapahtuu mutta en usko että tapahtuu. Enkä oikeesti toivo että tuulipuvut on tulossa muotiin koska ensinnäkin miks toivoisin, on muutakin tekemistä. Mutta uskon että on tulossa koska osaan ennustaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet tuulipukukansalaisen oloinen 🙈

        Kauneus on katsojan silmissä, niinhän sitä sanotaan 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä kysytty. Sitäpaitsi uskon että tuulipuvut on tulossa takas muotiin.

        Kommenttini sisältää myös vastauksen aloituksen kysymykseen, mutta sen vastauksen poimiminen kommentistani edellyttää logiikan omaehtoista käyttämistä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kommenttini sisältää myös vastauksen aloituksen kysymykseen, mutta sen vastauksen poimiminen kommentistani edellyttää logiikan omaehtoista käyttämistä.

        Niin kyllä tiesin heti mitä meinaat ja ajattelin että pistäisin sen tuulipuvun sulle vaikka väkisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä tiesin heti mitä meinaat ja ajattelin että pistäisin sen tuulipuvun sulle vaikka väkisin.

        Niin että väkisin pukeminen? Tuosta ei taida rikoslaissa olla mitään mainintaa, toisin kuin väkisin riisumisesta...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin että väkisin pukeminen? Tuosta ei taida rikoslaissa olla mitään mainintaa, toisin kuin väkisin riisumisesta...

        Joo mun onneks ei oo sellasta lakia. Jos olisit mun, se ei jäis tuulipukuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mun onneks ei oo sellasta lakia. Jos olisit mun, se ei jäis tuulipukuun.

        Siitä saattais kyllä jonkinlainen paini syntyä, kun yrittäisit ährätä minulle tuulipukua niskaan 😂

        No nyt alkoi kutkuttelemaan, mitäs muuta olisi päälle tulossa tuulipuvun lisäksi?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Siitä saattais kyllä jonkinlainen paini syntyä, kun yrittäisit ährätä minulle tuulipukua niskaan 😂

        No nyt alkoi kutkuttelemaan, mitäs muuta olisi päälle tulossa tuulipuvun lisäksi?

        Paini kuullostaa kivalta tähän väliin. Täytyyhän sitä tuulipuvun kankaan kestävyyttä testata. ja sulle ja mulle on tulossa myös samanlaiset pyjamat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paini kuullostaa kivalta tähän väliin. Täytyyhän sitä tuulipuvun kankaan kestävyyttä testata. ja sulle ja mulle on tulossa myös samanlaiset pyjamat.

        No paini, mutta varmaan älästi, koska et sinä sitä tuulipukua saisi mulle päälle riivittyä, paitsi jos kojautat ensin tajun kankaalle. Mutta nudepaini onkin aika kivaa ja kosteaa touhua 😁

        Kiinnitän huomiota käyttämääsi sanamuotoon "on tulossa". Eli siis asia on päätetty ja mulla ei ole tähän enää mitään sanomista saatikka vastaan panemista? Enkä muutenkaan pane vastaan, tulee tikkuja heppiin vielä 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No paini, mutta varmaan älästi, koska et sinä sitä tuulipukua saisi mulle päälle riivittyä, paitsi jos kojautat ensin tajun kankaalle. Mutta nudepaini onkin aika kivaa ja kosteaa touhua 😁

        Kiinnitän huomiota käyttämääsi sanamuotoon "on tulossa". Eli siis asia on päätetty ja mulla ei ole tähän enää mitään sanomista saatikka vastaan panemista? Enkä muutenkaan pane vastaan, tulee tikkuja heppiin vielä 😂

        Vastaan voit kyllä vähän panna, se ei haittais yhtään, tykkään haasteista.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No paini, mutta varmaan älästi, koska et sinä sitä tuulipukua saisi mulle päälle riivittyä, paitsi jos kojautat ensin tajun kankaalle. Mutta nudepaini onkin aika kivaa ja kosteaa touhua 😁

        Kiinnitän huomiota käyttämääsi sanamuotoon "on tulossa". Eli siis asia on päätetty ja mulla ei ole tähän enää mitään sanomista saatikka vastaan panemista? Enkä muutenkaan pane vastaan, tulee tikkuja heppiin vielä 😂

        ja helposti saan tajun kankaalle. Osaan yllättävän lujaa lyödä sopivalle korkeudelle.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No paini, mutta varmaan älästi, koska et sinä sitä tuulipukua saisi mulle päälle riivittyä, paitsi jos kojautat ensin tajun kankaalle. Mutta nudepaini onkin aika kivaa ja kosteaa touhua 😁

        Kiinnitän huomiota käyttämääsi sanamuotoon "on tulossa". Eli siis asia on päätetty ja mulla ei ole tähän enää mitään sanomista saatikka vastaan panemista? Enkä muutenkaan pane vastaan, tulee tikkuja heppiin vielä 😂

        Mutta toisaalta toimintakyvyttömänä susta ei olis niin iloo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan voit kyllä vähän panna, se ei haittais yhtään, tykkään haasteista.

        Paini kuulostaa kivalta, koska ja missä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta toisaalta toimintakyvyttömänä susta ei olis niin iloo.

        Ai? Mitä iloo siinä enää tarttis ollakaan, kun on tuulipuku päällä? Yhtä hyvin olla tajuton 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai? Mitä iloo siinä enää tarttis ollakaan, kun on tuulipuku päällä? Yhtä hyvin olla tajuton 😂

        Ei sitä tiiä mihin tilanne meidät vie että parempi kun sua ei ainakaan pahasti satu.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai? Mitä iloo siinä enää tarttis ollakaan, kun on tuulipuku päällä? Yhtä hyvin olla tajuton 😂

        Niin ja sulle huono homma se ettei naisia saa moraalin vuoksi lyödä ja varmasti lyön takasin, nimittäin itsepuolustus jos käräjillä tavataan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tiiä mihin tilanne meidät vie että parempi kun sua ei ainakaan pahasti satu.

        Eli haluat pukea mulle tuulipuvun päälle, mielellään panen hanttiin ja koska se on niin sexy, niin haluat heti perään riisua sen? Ja siksi mua ei voi kojauttaa kanveesiin? Ymmärretty 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sulle huono homma se ettei naisia saa moraalin vuoksi lyödä ja varmasti lyön takasin, nimittäin itsepuolustus jos käräjillä tavataan.

        No ei naisia saa lyödä, se on selvä, mutta mikään ei estä ottamasta pientä lukko-otetta, jonka jälkeen voi hyvillä mielin vähän kutitella kyljistä tms.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eli haluat pukea mulle tuulipuvun päälle, mielellään panen hanttiin ja koska se on niin sexy, niin haluat heti perään riisua sen? Ja siksi mua ei voi kojauttaa kanveesiin? Ymmärretty 😁

        En tiedä vielä koko suunnitelmaa että miten se tuulipuku sun päälle saadaan koska riippuu kuinka vastahakoseks alat. ja rakkaudesta minä sen sulle puen ja sinä teet sen vaikka väkisin mutta kyllä haluan sen sulta myös riisua.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei naisia saa lyödä, se on selvä, mutta mikään ei estä ottamasta pientä lukko-otetta, jonka jälkeen voi hyvillä mielin vähän kutitella kyljistä tms.

        Joo se taitaa olla laissakin sallittua ja jossakin kai jopa suositellaan sellasta otetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä vielä koko suunnitelmaa että miten se tuulipuku sun päälle saadaan koska riippuu kuinka vastahakoseks alat. ja rakkaudesta minä sen sulle puen ja sinä teet sen vaikka väkisin mutta kyllä haluan sen sulta myös riisua.

        Jaa'a, ilmeisesti olen tietämättäni varattu ja käytännössä jo henkisesti aviossakin... Huh, on tämä moderni maailma nopea, ei pysy pappa enää kyydissäkään.

        Voidaanko kuitenkin alottaa riisumisista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo se taitaa olla laissakin sallittua ja jossakin kai jopa suositellaan sellasta otetta.

        Hallintaote on sallittu, mikäli tilanne sitä edellyttää eikä käytetä tarpeetonta voimaa. Naisen voi siis painiottelun tuoksinassa hyvällä omallatunnolla ottaa hallintaansa 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaa'a, ilmeisesti olen tietämättäni varattu ja käytännössä jo henkisesti aviossakin... Huh, on tämä moderni maailma nopea, ei pysy pappa enää kyydissäkään.

        Voidaanko kuitenkin alottaa riisumisista?

        Lämpenit fledan lähestymisille;)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Paini kuulostaa kivalta, koska ja missä?

        Melkein jäi sun kysymys huomaamatta mutta mietin ihan samaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaa'a, ilmeisesti olen tietämättäni varattu ja käytännössä jo henkisesti aviossakin... Huh, on tämä moderni maailma nopea, ei pysy pappa enää kyydissäkään.

        Voidaanko kuitenkin alottaa riisumisista?

        Voidaan koska ollaan jo kinasteltu tarpeeks.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hallintaote on sallittu, mikäli tilanne sitä edellyttää eikä käytetä tarpeetonta voimaa. Naisen voi siis painiottelun tuoksinassa hyvällä omallatunnolla ottaa hallintaansa 😂

        Kyllä! ja jotkut naiset esim minä haluan että otat hallintaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan koska ollaan jo kinasteltu tarpeeks.

        No niin, asia sovittu siis. Palaamme lähtöruutuun eli koska ja missä?


      • randombypasser
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! ja jotkut naiset esim minä haluan että otat hallintaan.

        Käsirautoja, sitomista?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No niin, asia sovittu siis. Palaamme lähtöruutuun eli koska ja missä?

        Sait taas mut miettiin pimeitä, nyt miten minä pääsisin sun luo oikeesti painiin ja miten sovitaan missä ja koska.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Käsirautoja, sitomista?

        Alkaa oleen mieli, kaikki käy. Voin minäkim pukeutua sillain pienesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sait taas mut miettiin pimeitä, nyt miten minä pääsisin sun luo oikeesti painiin ja miten sovitaan missä ja koska.

        Pimeitä? Tokko sentään, kosteita ja kuumia ehkä. No sopiminen alkaa helposti, tuollahan se on meiliosoite profiilissani. Pääseminen toisen luo selviää kyllä sen perästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa oleen mieli, kaikki käy. Voin minäkim pukeutua sillain pienesti.

        Voit, nimenomaan pienesti, hyvin pienesti. Katsotaan, eiköhän hallintavälineitä ole riittävästi...


      • Uuh... Sellaiset 80 -luvun retrot päälle ja randomin kanssa kahveelle. Sulle pinkit ja mulle lilat. Pinkki ei sovi mun väritykseen.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Uuh... Sellaiset 80 -luvun retrot päälle ja randomin kanssa kahveelle. Sulle pinkit ja mulle lilat. Pinkki ei sovi mun väritykseen.

        Sinäkin? Kyllä mä oon nyt selvästi setämies kun kaikki haluaa mun päälle tuulipuvun ja sitten kävellen kahville 😂

        Saat semmosen missä on lilaa, mustaa ja neonkeltasta niin että silmiin sattuu, muuten en suostu vetämään noita sun pinkkejä spandexejä päälleni 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Sinäkin? Kyllä mä oon nyt selvästi setämies kun kaikki haluaa mun päälle tuulipuvun ja sitten kävellen kahville 😂

        Saat semmosen missä on lilaa, mustaa ja neonkeltasta niin että silmiin sattuu, muuten en suostu vetämään noita sun pinkkejä spandexejä päälleni 🤣

        Kyllä sä pistät😉


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Kyllä sä pistät😉

        Ei stana, taasko tää menee painiks... Kai mun tarttee sit suasiolla nostaa kädet pystyyn ja ruveta kiskoon sitä pinkkiä ylleni... Kele, saa enää miäskä olla... 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei stana, taasko tää menee painiks... Kai mun tarttee sit suasiolla nostaa kädet pystyyn ja ruveta kiskoon sitä pinkkiä ylleni... Kele, saa enää miäskä olla... 🤣

        En mä nyt väkivaltaa käyttäisi 😇


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        En mä nyt väkivaltaa käyttäisi 😇

        No tot mä en ainakaan enää usko ton sädekehän jälkeen 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Pimeitä? Tokko sentään, kosteita ja kuumia ehkä. No sopiminen alkaa helposti, tuollahan se on meiliosoite profiilissani. Pääseminen toisen luo selviää kyllä sen perästä.

        Niin tästä on ollu "puhe" aikasemminkin. Kivaa päivää sulle missä ikinä sen vietätkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tästä on ollu "puhe" aikasemminkin. Kivaa päivää sulle missä ikinä sen vietätkään.

        Jaa että oikein puhe... No hittiläinen, eihän tuota vanha enää muista ja kun palstalla tulee höpötettyä paljon, myös muumien kanssa, niin paha sanoa kenen kanssa olen aiemmin paineista turissut.

        Kiitos, samoin sinne 😊


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaa että oikein puhe... No hittiläinen, eihän tuota vanha enää muista ja kun palstalla tulee höpötettyä paljon, myös muumien kanssa, niin paha sanoa kenen kanssa olen aiemmin paineista turissut.

        Kiitos, samoin sinne 😊

        Ilmotit mulle että löydän sun sähköpostin varmaan siks että tullaan aika hyvin juttuun sillon tällön. Etkä voikkaan tietää kun en oo kirjautunu vaan nimenomaan muumi ollu kokoajan.


    • Anonyymi

      Haluan ehdottomasti randomin kanssa.

      • Anonyymi

        Sama!!

        Prinssi off


    • Samanlaiset tuulipuvut on kyllä kammotus nro1. Sallin kyllä sen niille, joilla on siihen omaa innostusta. 🤣 Yleensä noita näkee maalla eläkeläisillä…

      Olen eri ihminen ja omanlaiseni kuin mahdollinen kumppani, myös kumppani saa olla erillinen ja oman laisensa. Emme välttämättä pidä samasta väristä, enkä itse pidä tuulipuvusta. En tarvitse myöskään ulkoisia merkkejä ”vahvistamaan” suhdetta muiden silmissä, vaan kummankin sisäinen sitoutuminen ratkaisee.

      En näe parisuhdetta paita ja peppu, samat kuteet ja harrastukset, yhteinen tili, samat kaverit, vain yhteiset jutut säilytetään elämässä -symbioosiana. On hyvä, että parilla on riittävästi erillisyyttä (se usein takaa myös kipinän säilymisen), mutta myös riittävästi läheisyyttä. Parisuhteen tarkoitus ei ole muuttaa kaksi minuutta yhdeksi ja kadottaa molempien/kummankin minä, vaan kaksi itsenäisesti omilla jaloilla seisovaa voi kietoutua toisiinsa säilyttäen itsensä ja myös omat juttunsa. Osa on yhteistä ja osa erillistä.

      Siis jyrkkä ei samanlaisille tuulipuvuille kenenkään kanssa!

      • Anonyymi

        Ahdistaisi jos kumppanilla olisi samanlaiset vaatteet se näyttäisi myös typerältä. 🤭
        T:lyhytfleda


      • Yritätkö väittää ettei samanlaiset tuulipuvut ole kahden erillisen ihmisen mutta yhteen sulautuneiden sielujen romanttisen rakkauden ilmaisemisen ylin aste? 😅


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Yritätkö väittää ettei samanlaiset tuulipuvut ole kahden erillisen ihmisen mutta yhteen sulautuneiden sielujen romanttisen rakkauden ilmaisemisen ylin aste? 😅

        Niin tätä just. Ei oo väliä onko tuulipuku tyylikäs koska tällä kertaa se on osoitus rakkaudesta.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Yritätkö väittää ettei samanlaiset tuulipuvut ole kahden erillisen ihmisen mutta yhteen sulautuneiden sielujen romanttisen rakkauden ilmaisemisen ylin aste? 😅

        Puetaanko kesällä sitten samanlaiset mekot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puetaanko kesällä sitten samanlaiset mekot?

        Tuulipuku on unisex-vaate, mekko ei ole.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Tuulipuku on unisex-vaate, mekko ei ole.

        No eihän ole. Miksi sitten on miesten ja naisten kuosit?


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Yritätkö väittää ettei samanlaiset tuulipuvut ole kahden erillisen ihmisen mutta yhteen sulautuneiden sielujen romanttisen rakkauden ilmaisemisen ylin aste? 😅

        Ei ole rakkauden osoitus jos joku käskisi minun niin pikeutua en suostuisi.
        T:lyhytfleda


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Yritätkö väittää ettei samanlaiset tuulipuvut ole kahden erillisen ihmisen mutta yhteen sulautuneiden sielujen romanttisen rakkauden ilmaisemisen ylin aste? 😅

        Ei sielujen pidä sulautua yhteen… siinä häviää minuus. Kannatan toisiinsa kietoumista tai sopuisaa rinnakkain eloa.

        En nyt tiedä tulkitsisinko vastauksesi pienen ironian maustamana, vai oletko oikeasti tuulipukufani? Mamma valitsee pinkit puvut ja kävelysauvat, niin isäntä seuraa tottelevaisesti kaupungille kävelemään tasatahtiin. 😁

        Jotenkin sen perusteella mitä olet itsestäsi kertonut, on vaikea mieltää sinua tuulipukumieheksi. 😁 Niin paitsi ehkä ärhäkän tyylipukumamman perässä varmaan kulkisit suosiolla, vain välttääksesi jatkuvan riidan, näin veikkaan… (BTW ei pidä ottaa ärhäkkää ja hölmöä puolisoa).


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Yritätkö väittää ettei samanlaiset tuulipuvut ole kahden erillisen ihmisen mutta yhteen sulautuneiden sielujen romanttisen rakkauden ilmaisemisen ylin aste? 😅

        Itse osoitan rakkautta:
        *sanat-olet ihana ja rakastan sinua-
        *paijailu ja haliminen
        *kosketus ja iholla olo
        *rakastelu ja syvälle silmiin katsominen
        *läsnäolo ja välittäminen
        *kannustus ja kuuntelu
        *hemmottelu: esim, hieronta, kokkaaminen ja hyvä juoma
        *auttaminen ja tuki kun toinen tarvitsee apua
        *hyväksyntä sellaisena kuin on

        Samanlaisia tuulipukuja en ole vielä rakkauspakettiin paketoinut, 😂 Enkä kyllä ajatellutkaan. 😉


      • Citrinella kirjoitti:

        Ei sielujen pidä sulautua yhteen… siinä häviää minuus. Kannatan toisiinsa kietoumista tai sopuisaa rinnakkain eloa.

        En nyt tiedä tulkitsisinko vastauksesi pienen ironian maustamana, vai oletko oikeasti tuulipukufani? Mamma valitsee pinkit puvut ja kävelysauvat, niin isäntä seuraa tottelevaisesti kaupungille kävelemään tasatahtiin. 😁

        Jotenkin sen perusteella mitä olet itsestäsi kertonut, on vaikea mieltää sinua tuulipukumieheksi. 😁 Niin paitsi ehkä ärhäkän tyylipukumamman perässä varmaan kulkisit suosiolla, vain välttääksesi jatkuvan riidan, näin veikkaan… (BTW ei pidä ottaa ärhäkkää ja hölmöä puolisoa).

        Yksi tärkeä aspekti on vielä huomioimatta: synkronoitu kahina siellä kaupungilla kävellessä. Mies sovittaa askeleensa naisen tahtiin, jotta tuulipuvut kahisevat harmonisesti yhteen. Mieti miten lutuisaa pariskunnan olisi käydä noin Tokmannilla, Löytötavaratalossa, Robin Hoodissa, MiniManissa ja muissa tuulipukukansan merkkiliikkeissä (elitismi alert) 🤭 Umbron keltaiset tai pinkit t-puvut päällä.

        Ei löydy täältä tuulipukua, mutta se voi johtua siitä etten ole vielä tullut tuulikaapista ulos 😌


      • Citrinella kirjoitti:

        Itse osoitan rakkautta:
        *sanat-olet ihana ja rakastan sinua-
        *paijailu ja haliminen
        *kosketus ja iholla olo
        *rakastelu ja syvälle silmiin katsominen
        *läsnäolo ja välittäminen
        *kannustus ja kuuntelu
        *hemmottelu: esim, hieronta, kokkaaminen ja hyvä juoma
        *auttaminen ja tuki kun toinen tarvitsee apua
        *hyväksyntä sellaisena kuin on

        Samanlaisia tuulipukuja en ole vielä rakkauspakettiin paketoinut, 😂 Enkä kyllä ajatellutkaan. 😉

        Nuo kaikkihan voi tiivistää yhteen:

        *kultamuruseni, ostetaan samanlaiset tuulipuvut*
        Jotka tilataan Tokmannin verkkokaupasta 🤗


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Yksi tärkeä aspekti on vielä huomioimatta: synkronoitu kahina siellä kaupungilla kävellessä. Mies sovittaa askeleensa naisen tahtiin, jotta tuulipuvut kahisevat harmonisesti yhteen. Mieti miten lutuisaa pariskunnan olisi käydä noin Tokmannilla, Löytötavaratalossa, Robin Hoodissa, MiniManissa ja muissa tuulipukukansan merkkiliikkeissä (elitismi alert) 🤭 Umbron keltaiset tai pinkit t-puvut päällä.

        Ei löydy täältä tuulipukua, mutta se voi johtua siitä etten ole vielä tullut tuulikaapista ulos 😌

        Hahhah. Et siis aiheuttanut suuri yllätyksiä ”tuulipukufanituksellasi”.

        Voin kyllä tunnustaa, että täällä el noita kaikkia eliittikauppoja ole edes. Tokmanni ja Rusta löytyy vain. 😁 Itse pidän halpakaupasta nimeltä Plantagen, viimeksi tarttui mukaan viidellä kympillä Orkideoita. Käviskö tyylipuvun tilalta molemmille orkideat sävysävyyn… Siihen voisin myöntyä. 😉

        Luulen, että keltaisen tai pinkkien Umbrot jätän miehen käyttöön. 🤣


      • Citrinella kirjoitti:

        Hahhah. Et siis aiheuttanut suuri yllätyksiä ”tuulipukufanituksellasi”.

        Voin kyllä tunnustaa, että täällä el noita kaikkia eliittikauppoja ole edes. Tokmanni ja Rusta löytyy vain. 😁 Itse pidän halpakaupasta nimeltä Plantagen, viimeksi tarttui mukaan viidellä kympillä Orkideoita. Käviskö tyylipuvun tilalta molemmille orkideat sävysävyyn… Siihen voisin myöntyä. 😉

        Luulen, että keltaisen tai pinkkien Umbrot jätän miehen käyttöön. 🤣

        Orkidean väriset tuulipuvut sävy sävyyn olisi todellista rakkauden ja sielujen sympatian ilmentämistä 🤩


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Orkidean väriset tuulipuvut sävy sävyyn olisi todellista rakkauden ja sielujen sympatian ilmentämistä 🤩

        Eiku minulle orkidea, mitä isompi sitä parempi. 😁 Ja miehelle sävysävyyn tuulipuku, koon saa itse valita! Suhteet vaatii aina kompromisseja.😉 Voin kyllä kävellä käsikädessä, jopa mielellään. Ja jos miehen pinkit Umbrot häikäisee, joudun ehkä käyttämään aurinkolaseja. 😂


      • Citrinella kirjoitti:

        Eiku minulle orkidea, mitä isompi sitä parempi. 😁 Ja miehelle sävysävyyn tuulipuku, koon saa itse valita! Suhteet vaatii aina kompromisseja.😉 Voin kyllä kävellä käsikädessä, jopa mielellään. Ja jos miehen pinkit Umbrot häikäisee, joudun ehkä käyttämään aurinkolaseja. 😂

        Olet minusta nyt vähän ennakkoluuloinen etkä anna tuulipuvulle reilua mahdollisuutta näyttää mihin se lemmen saralla pystyy 😌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Olet minusta nyt vähän ennakkoluuloinen etkä anna tuulipuvulle reilua mahdollisuutta näyttää mihin se lemmen saralla pystyy 😌

        Joo olen, myönnän. Sorry tuulipukupettymyksen aiheuttamisesta. 😔

        Pinkki tai keltainen tuulipuku ei vaan ole osaa minua. 😳 Se samasävyinen tuulipuku ei ole edes tuulikaapissa. 🤣

        Jos tuulipukupettymystäsi yhtään helpottaa, on yksi tilanne missä voisin tuulipukua tai verkkapukua käyttää: 80- ja 90-luvun bileet. Voisin itse pukea nämä:
        https://www.naamiaisasu.fi/product/18839/naisten-pinkit-retroverkkarit
        Ja tässä olisi miehinen versio… eiköhän noita saa samaan sävymaailmaan myös:
        https://www.naamiaisasu.fi/product/19376/jumppa-asu-m


    • Anonyymi

      En tunne palstalaisia, eikä tuulipuvussa vielä tarkene.

      • Anonyymi

        Ei muuta kuin verkkokauppaan valkkaamaan asua, et puetaan nää ja treffataan, niin tunnistetaan toisemme.


    • No vaikka sitten sun jos niin haluat vaikka en ite tuulipuvuista tykkääkään.😊.

    • Pirpanan kanssa ollaan käsi kädessä kävelty kaupungilla, mutta ei tuulipuvuissa

      • Anonyymi

        Kuljet Viljo-verkkareissa Hankkija-lippis päässä?


    • Anonyymi

      Tietenkin kaikkien sinkkunaisten ja toki munasillaan.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Tuulipuku on simppamainen vaate


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuulipuku on simppamainen vaate

        Simpalla on kireät farkut ja vetoketju auki mnakarvoihin asti


    • Anonyymi

      Kollimaattorin kanssa olisi kiva suudella lehmuksen alla.

      • Anonyymi

        Joku puhui vaahterasta.


    • Anonyymi

      En kenenkään voin kävellä mutten käsikädessä.
      T:lyhytfleda

      • Anonyymi

        Ei pyökki käy?


    • Anonyymi

      Käsi kädessä -kävelystä tulee mieleen joko varhaisteinit tai sellaiset ihmiset jotka haluavat julistaa omistussuhdettaan.

      En kuulu kumpaankaan ryhmään.

      Seuraavan kerran mennään käsikynkkää kaupungilla kun jompikumpi tarvitsee talutusapua.

      -keinovaginamies-

      • Käsi kädessä kävely tai muukaan hellyyden osoitus EI liity omistamisen osoitukseen vaan on hellyyttä ja halua koskettaa. Monissa suhteissa haku koskettaa säilyy.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Käsi kädessä kävely tai muukaan hellyyden osoitus EI liity omistamisen osoitukseen vaan on hellyyttä ja halua koskettaa. Monissa suhteissa haku koskettaa säilyy.

        Julkiset hellyydenosoitukset ovat mielestäni aivan eri asia kuin oikeat kahdenkeskiset tai halu koskettaa.
        Näin ainakin omien empiiristen tutkimustulosten perusteella.

        Kylmin nainen elämässäni oli nimenomaan noiden julkisten rituaalien vaalija. Selvä halu osoittaa, että tuo on minun, vaikkei makkarissa ollut juurikaan tarvetta miehelle. Tuttavuus jäi lyhyeksi.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Julkiset hellyydenosoitukset ovat mielestäni aivan eri asia kuin oikeat kahdenkeskiset tai halu koskettaa.
        Näin ainakin omien empiiristen tutkimustulosten perusteella.

        Kylmin nainen elämässäni oli nimenomaan noiden julkisten rituaalien vaalija. Selvä halu osoittaa, että tuo on minun, vaikkei makkarissa ollut juurikaan tarvetta miehelle. Tuttavuus jäi lyhyeksi.

        -keinovaginamies-

        Ehkä tuo on yksilöstä riippuvaa? Empiirinen kokemus on yleensä, keskimäärin, aina rajattua… ei sitä voi koko populaatioon yleistää.

        Itse en koe mitään erityistä tarvetta kulkea käsi kädessä, mutta jos kesken tapaamisen tulee halipula tai tarve vaikka kävellä käsi kädessä, en näe mitään syytä miksi niin ei saa ja voi tehdä. 🤔 Yleensä julkinen hellyys ärsyttää vain vanhoja ihmisiä tai heitä, jotka ovat kokonaan ilman. Muut ihmiset pitää toki ottaa huomioon ja vaikka vanhusten kodin oleskelutilassa en lähtisi hellyyttä tai pusuja kovin runsaasti jakamaan.

        Jos itse halaan tai pidän toista kädestä julkisesti, sillä ei ole mitään tekemistä kenenkään muun kanssa vain meidän kahden. Vanhakantainen suomalainen omatila (pysy 2m kauempana, koskien myös puolisoa) ei välttämättä ole paras mahdollisin malli.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Ehkä tuo on yksilöstä riippuvaa? Empiirinen kokemus on yleensä, keskimäärin, aina rajattua… ei sitä voi koko populaatioon yleistää.

        Itse en koe mitään erityistä tarvetta kulkea käsi kädessä, mutta jos kesken tapaamisen tulee halipula tai tarve vaikka kävellä käsi kädessä, en näe mitään syytä miksi niin ei saa ja voi tehdä. 🤔 Yleensä julkinen hellyys ärsyttää vain vanhoja ihmisiä tai heitä, jotka ovat kokonaan ilman. Muut ihmiset pitää toki ottaa huomioon ja vaikka vanhusten kodin oleskelutilassa en lähtisi hellyyttä tai pusuja kovin runsaasti jakamaan.

        Jos itse halaan tai pidän toista kädestä julkisesti, sillä ei ole mitään tekemistä kenenkään muun kanssa vain meidän kahden. Vanhakantainen suomalainen omatila (pysy 2m kauempana, koskien myös puolisoa) ei välttämättä ole paras mahdollisin malli.

        Totta kai se on yksilökohtaista. En tosissaan mitään tieteellistä näyttöarvoa väitä otannallani olevan :)

        Toki julkisesti voin halia, pussailla tai kävellä jopa käsi kädessä jos se on toiselle osapuolelle tärkeää, mutta jostain syystä varsinkin tuo viimeinen tuntuu aivan teiniltä - ja myönnän nolostuttaa teineydessään jopa minua, näinkin paatunutta kaveria ;)

        -keinovaginamies-


    • G-LoveR

      Voi kai sitä kulkea ihan kädet omissa taskuissakin, ettei käsi kädessä? Jos toinen kaatuu, kaatuu äkkiä toinenkin.

    • Jaa'a? - Tuossa on kyllä jo melkoista suunnitelmallisuutta. 🤔 - Entä jos vain kevyesti aloittaisi käsi kädessä samanlaisissa Tapparan kaulahuiveissa ja pohtii vasta sen jälkeen yhteistä makuupussia, niin...

      Hä hää! Haluaisit varmaankin tietää, mutten kerro 😉

      • Ja siellä makuupussissa, Tapparan kaulaliinat kaulassa, keitinpiirakkaa höyrymakkaralla kuin jäähallissa 🥰


      • Ei kyllä ne pitäis ehdottomasti olla kerhon kaulahuivit muuten mä en suostuis.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei kyllä ne pitäis ehdottomasti olla kerhon kaulahuivit muuten mä en suostuis.😄.

        Et kai ole sikakatsomolainen? 😉


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ja siellä makuupussissa, Tapparan kaulaliinat kaulassa, keitinpiirakkaa höyrymakkaralla kuin jäähallissa 🥰

        Shhh🤫
        Pienimpien nukkumaanmenoaika ei ollut vielä käsillä. 😉


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei kyllä ne pitäis ehdottomasti olla kerhon kaulahuivit muuten mä en suostuis.😄.

        Kannattaa lisätä tuo vinkkinä treffiprofiiliin 😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        Shhh🤫
        Pienimpien nukkumaanmenoaika ei ollut vielä käsillä. 😉

        Gastronomian piiriinhän kommenttini on laskettava 😇


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Gastronomian piiriinhän kommenttini on laskettava 😇

        Tottakai.
        Mutta mainitsit niin kovin epäterveellisen iltapalan. Huolestuin ihan.😁


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Et kai ole sikakatsomolainen? 😉

        On sielläkin matseja tullu useempia katottua nuorempana varsinkin. Nykyään melkein menee mieluummin istumakatsomoon. Ja se rupee oleen se alkuperänen sikakatsomo jengi vähän keski-ikästä ja vanhempaa ja nyt on jo uudet sukupolvet huutamassa.🙂.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kannattaa lisätä tuo vinkkinä treffiprofiiliin 😁

        Ehkäpä tuota sietää harkita. Se vaan voi olla vähän kaksteränenmiekka.🙂.


    • Anonyymi

      Eiks ton tuulipuvun voi haudata jo sinne minne se kuuluukin ja polttaa. Nykyään kun on hienoja huppareita ja collegehousuja. Voi olla rennosti, muttei kuitenkaan mauton.

    • Anonyymi

      En kenenkään, enkä edes sellaista tee. Joskus nuorempana uusi poikaystävä (kokelas) vaikuttui suuresti urheiluasustani. Oikeesti olin joutunut laittamaan sen penseästi päälleni, kun äitini oli voittanut sen jostain tampax-kisasta. Sen päivän pidin, en koskaan sen jälkeen. Muistan hyvin hänen ylihurmoksensa. Myöhemmin hän lainaili vaatteitani. Sellainen kaunis mies hän kultakutreineen oli. Pikkutytöjen kiiltokuvapoju, jollaisen ihailijaksi en silloinkaan tuntenut itseäni :)

    • Anonyymi

      En yhdenkään palstalaisen.

      • Anonyymi

        Mutta jonkun muun?


    • Anonyymi

      Joku snadi, nami ja legal. Ehkä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      441
      9573
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2476
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      56
      1911
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1679
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1442
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1369
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      374
      1278
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      145
      1224
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      20
      1185
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1062
    Aihe