Oletko estottomampi verkossa?

Anonyymi-ap

Oletko joskus lähettänyt viestin jollekin julkkikselle kuin hän olisi hyväkin tuttusi?
Tuleeko sinun kirjoitettua netissä sellaisia asioita, mitä todellisuudessa et sanoisi ääneen? Missä tilanteissa erityisesti?

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No sanotaan ettei minulla ole mitään erityistä kategoriaa kenellekkään ihmiselle joten julkkiksetkin on kuten myös ovat ihan tavallisia ihmisiä. En ymmärrä hypetystä heidän ympärillään saatika faneja jotka nöyryyttävät itsensä madellessaan näiden ihan tavallisten kuolevaisten jaloissa. Fanitushan syntyy omassa päässä. Voin arvostaa ihmisiä ja tykätä musiikista yms mutta mitään nöyristelyä en tee kenellekkään. Puhun jokaiselle ihmiselle kuten ihmiselle puhutaan arvostane ja jos he katsovat minua nokanvartaan pitkin pidän heitä idiootteina. Uskon että fanitus saa aikaan ihmisissä harhaluuloja jotka johtaa siihen että he lopulta ajattelevat että hei minähän olen jumalasta seuraava ja minua näin kuuluukin kohdella tehdäämpäs hankala raideri tms. En ajattele julkkista koskaan hyvänä tuttunani koska hän ei ole. Seiska lehti on roskalehti mitä ei pitäisi edes olla olemassa mutta kun on tarpeeksi idiootteja jotka niitä ostaa lehti menestyy. Toinen asia on verotiedot. Mitä teen jonkun toisen ihmisen verotiedoilla? En mitään

Aika moni kirjoittaa netissa juttuja joita ei voi sanoa omalla naamalla ammattinsa tms takia. Koska yhteiskunta on mennyt kommunistiseen suuntaan. Kannattaa muuten seuraavassa äänestyksessä miettiä tarkkaan haluaako vastuullista rahapolitiikkaa ja normaali elämää ja sananvapautta vai lisää velkaa ja kommunismia ja kontrollia. Marin on täysin sopimaton ihminen pääministerin tehtävään ja nykyinen hallitus on sotkenut kaiken mitä voi sotkea. Se on juuri sitä mitä yleensä naisvoittoisilla julkisilla on eli imagoa ryhmäkuvia nätiltä näyttämistä ja hyvin hyvin vähän itse asiaa mihin on palkattu. Välissä tietysti sekoilua jauhojengissä. Ei toimi ei millään tasolla. Katsokaas muuten esim naisten formula sarjaa. Hyvin vähän näkyy kisoja mutta kanava täyttyy poseerauksista yms juuri samaa mitä hallituksessa tehdään.

Kyllä minäkin kirjoitan netissä mitä en voi oikeasti sanoa koska ääneen sanottuna se johtaa potkuihin. Sukupuolista uskonnosta politiikasta monesta asista ja ihan ihmisen olemisesta ja käytöksestä luuloista yms.

Tekstissä on vielä sellainenkin ominaisuus että se on kylmää. Jos näkisi kasvotusten ihmisen voisi päätyä ihan eri johtopäätökseen kuin siitä että lukee tekstiä paperilta tai näytöltä samasta asiasta.

• Anonyymi

Muuten hyvä, mutta liikaa kokoomuksen propagandaa.

• Anonyymi

Netissä ehdottomasti kärkevämpi ja pisteliäämpi livenä vaan jos ihan kerjätään

• En pidä julkkiksista eikä minulla ole heille mitään viestittävää.

Tulee kirjoitettua paljonkin mitä en sano. Sanomisissa pitää ajatella kuulijoita, mutta lukeminen on vapaaehtoista.

• Jaa'a... Ehkä hiukan estottomampi, mutta vähän paha sanoa kun olen aika rempseä suustanikin.

En ole lähennellyt julkkiksia tai ainakaan en tiedä lähennelleeni.

Ei tule, olen livenä vielä suorempi ja kaksimielisempi.

• Anonyymi

Julkkiksille en kirjoittele ikinä, en tuttavallisesti enkä vähemmän tuttavallisesti. Poislukien, jos ko. julkkis on oikeasti tuttuni.

Varsinaisesti en kirjoita verkossa mitenkään estottomammin, mutta ilmaisen varmasti herkemmin sellaisia ajatuksiani, joita livenä sanon vasta, kun tunnen sen, jolle puhun.

• En ole kenellekään julkisuuden henkilölle lähettänyt mitään viestiä. Kynnys on korkea. Minulla ei ole mitään halua tuppautua kenenkään yksityiselämään ja laittaa liirumlaarumia jostain yhdentekevästä asiasta.
      En ole koskaan tuntenut pakottavaa tarvetta toimia noin.

Täällä netissä tulee joskus kirjoitettua asioita, joita en välttämättä livenä sanoisi, tai ainakin valitsisin sanani järkevämmin. Suurin arvosteluni kohde on politiikka ja yhteiskunta, joiden päättäjät ovat valittu tehtäviinsä pätevyytensä (?) takia. Mikäli toiminta sössii, tulee sanomista.

• Anonyymi

Joillekin harvoille olen kirjoitellut. Ei mitenkään yleistä, mutta yhdelle kansanedustajalle, yhdelle ihanalle freelancerille ja yhden bändin keikkakalenteriin terveiset rustasin.

• Anonyymi

Kerran presidentti Halosellle olin suivaantuneena, kun puolisoni ei saanut kodinhoitotukea.

Laki muuttui pikavauhtia ja kymmenet tuhannet ihmiset ovat hyötyneet siitä.

>simiti<

• Anonyymi

Peukut tälle 👍

• No eipä oikeastaan. Netissä saatan kyllä sanoa teräväkielisemmin takaisin, mitä yleensä IRL. Täällä jotkut ihmiset käyttäytyy muakin kohtaan huonommin mitä IRL, se tulee siitä.

Suora vastine.

• Toi "saatan" oli kyllä ihan turhaan tuossa lauseessasi 😂

• randombypasser kirjoitti:

Toi "saatan" oli kyllä ihan turhaan tuossa lauseessasi 😂

Okei. 😆Hmmm, olen ehkä tutummille suorasukaisempi myös IRL, mutten koskaan ilkeä tai kohtuuttoman rumapuheinen. Koitan miettiä mitä suustani ulos päästän. 😄

Täällä oon törmännyt rääväturpaiseen itseenikin toisinaan, mitä IRL en ole koskaan.

• G-LoveR kirjoitti:

Okei. 😆Hmmm, olen ehkä tutummille suorasukaisempi myös IRL, mutten koskaan ilkeä tai kohtuuttoman rumapuheinen. Koitan miettiä mitä suustani ulos päästän. 😄

Täällä oon törmännyt rääväturpaiseen itseenikin toisinaan, mitä IRL en ole koskaan.

Täällä saattaa olla jonkin verran suorempi, livessä täytyy huomioida muitten saatanan tunteet ja mielipahat, hitto 😂

Täällä saattaa olla jonkin verran suorempi, livessä täytyy huomioida muitten saatanan tunteet ja mielipahat, hitto 😂

Nekin ja joutuuko tulemaan toimeen vielä kalabaliikin jälkeenkin. 😁

• G-LoveR kirjoitti:

Nekin ja joutuuko tulemaan toimeen vielä kalabaliikin jälkeenkin. 😁

No sepä just, yleensä joutuis, niin ne saatanan herkät tunteet varjostaa ikuisesti sitä hommaa. Ole siinä sitten oma ittes, kun sekin on loukkaus.

No sepä just, yleensä joutuis, niin ne saatanan herkät tunteet varjostaa ikuisesti sitä hommaa. Ole siinä sitten oma ittes, kun sekin on loukkaus.

Näinpä. Mulla on myös aika tiukka "puruesto" eli mietin omaa käytöstäni ja seurauksia, sekä sitä etten halua olla yhtä "tyhmä", kun joku joka keulii.

Haluan säilyttää omanarvoni tietyllä tapaa. Ja rakkaiden kanssa taas saatan olla avoimemmin krätyinen, mutta myös paljon herkempi katsomaan etten loukkaa heitä.

• G-LoveR kirjoitti:

Näinpä. Mulla on myös aika tiukka "puruesto" eli mietin omaa käytöstäni ja seurauksia, sekä sitä etten halua olla yhtä "tyhmä", kun joku joka keulii.

Haluan säilyttää omanarvoni tietyllä tapaa. Ja rakkaiden kanssa taas saatan olla avoimemmin krätyinen, mutta myös paljon herkempi katsomaan etten loukkaa heitä.

Mä taas en armahda läheisiäni, jos sanottavaa on, mutta katton kyllä kuinka asiat esitän. Toisaalta monesti on hyvä vain pitää suunsa kiinni ja antaa asioiden mennä korvasta sisään ja toisesta ulos. Sopivalla asenteella se voi jopa toimia paremmin kuin kinaaminen.

Mä taas en armahda läheisiäni, jos sanottavaa on, mutta katton kyllä kuinka asiat esitän. Toisaalta monesti on hyvä vain pitää suunsa kiinni ja antaa asioiden mennä korvasta sisään ja toisesta ulos. Sopivalla asenteella se voi jopa toimia paremmin kuin kinaaminen.

Juu, riitelen aniharvoin. Se ei oikein kuulu mun tapoihini eikä tyyliini muutenkaan. Mielummin annan toisen mutkuttaa omiaan ittekseen sitten. 😄

• G-LoveR kirjoitti:

Juu, riitelen aniharvoin. Se ei oikein kuulu mun tapoihini eikä tyyliini muutenkaan. Mielummin annan toisen mutkuttaa omiaan ittekseen sitten. 😄

Sama vika rahikaisella 👍😁

• G-LoveR kirjoitti:

Isäni kanssa käytän joskus aika äreääkin kieltä ja ääntä, mutta hän onkin perus pessimistinen ja aina äreä helposti ilman mitään syytä. Äreä vanha ukko, jota koko maailma ärsyttää, millon mikäkin.

Se stressaa ja ärsyttää mua, jolloin tule pudotelleeksi hälle hyvin suoraan, koska olen ärtynyt hänen käytöksestä itsekin.

Sama vika rahikaisella 👍😁

Melkeenpä huvittaa joittenkin örinät. 😄

• G-LoveR kirjoitti:

Melkeenpä huvittaa joittenkin örinät. 😄

Välillä sitäkin, kyllä. Onpa tuota joskus tullut naurettua joillekin suoraan päin naamaa, mutta sitten tuli taas ne **tun herkät tunteet siihen mukaan...

Välillä sitäkin, kyllä. Onpa tuota joskus tullut naurettua joillekin suoraan päin naamaa, mutta sitten tuli taas ne **tun herkät tunteet siihen mukaan...

Mjoo. Mä en tunteile vieraita kohtaan sen enempää, kun hekään mua kohtaan. Jos ovat kylmäkiskoisia louskuttajia, suhtaudun heihin välttelevästi ja jätän juttelematta. En viitti panostaa yhtään mihinkään ihmiseen, joka antaa ymmärtää olevansa tyhmä mäntti suurella suulla.

Heille voin nauraakkin, jos en päin naamaa mutta mielessäni. Mikä mänttiä vituttaa. 😝

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Pärjään vallan mainiosti ilman kaltaiatasi ystävää hyvästi.
        T:lyhytfleda

• G-LoveR kirjoitti:

Mjoo. Mä en tunteile vieraita kohtaan sen enempää, kun hekään mua kohtaan. Jos ovat kylmäkiskoisia louskuttajia, suhtaudun heihin välttelevästi ja jätän juttelematta. En viitti panostaa yhtään mihinkään ihmiseen, joka antaa ymmärtää olevansa tyhmä mäntti suurella suulla.

Heille voin nauraakkin, jos en päin naamaa mutta mielessäni. Mikä mänttiä vituttaa. 😝

No eipä niistä vieraista niin, siinähän louskuttavat, jatkan matkaani eikä sitten tarttekaan enää kohdata. Toki jos on pakko jatkossakin kohdata, niin pidän sopivaa etäisyyttä tai jätän keskustelut muille.

• Oikeassa elämässä lähetän henkilökohtaisia viestejä (sähköposti, Whatsapp jne.) vain henkilöille, jotka oikeasti tunnen, riippumatta siitä ovatko he julkisuudesta tuttuja vai eivät.

Netissä, kuten täällä palstalla, on mukava välillä irrotella 😉 Jutella monista asioista sellaisella tavalla, miten kyllä oikeasti ajattelen, mutta mikä ei olisi ehkä riittävän korrektia käytöstä omalle IRL persoonalleni, ainakaan isommassa joukossa. - Netissä tuntemattomana kirjoittaminen on vapauttavakin kokemus 😄 Voin rauhassa puhua läpiä päähäni, kun juuri kukaan ei tunne minua. Ja ne, ketkä ehkä tuntevat, ovat täällä vieläkin räväkämpiä.. 🤣

Missä tilanteissa erityisesti? - Jaa? No en lähtisi kaupan kassalla edes iskemään silmää täysin tuntemattomalle mieshenkilölle saati juttelemaan hävyttömyyksiä. 🙈

• Olen estottomampi verkossa. Väitän kaikkien olevan. En kuitenkaan piinaa julkkiksia.

• Anonyymi

Toimin sillä periaatteella, että jos jostain bittimaailman oikusta kaikki viestini tulisivat julkisiksi, voisin seisoa niiden takana. Toki yksityiset viestit ovat yksityisiä eikä muiden silmille tarkoitettu, mutta en esimerkiksi koskaan hauku, kiusaa, vainoa tai tee muuta eettisesti kyseenalaista netissä. Eli tavallaan olen samanlainen kuin livessä, ehkä anonyyminä inasen rohkeampi kertomaan omista asioista. Irl pidän hyvin yksityistä linjaa.

• Anonyymi

Netissä olen hyvin pitkälle jämpti ja kohtuun asiallinen, mikä todellisuudessa saa vastapuolen haukkomaan henkeä. Vastakohta poikkeaa, mutta kuulemma hyvällä tavalla.
      Jotain tulee tietää ja saada vihiä, silloin lähtee aiheista viis ja muutenkin jutut ties minne.

• Anonyymi

En ole ottanut yhteyttä tai kirjoittanut tuttavallisesti mutta olen lähettänyt monelle ulkomailaiselle ihmiselle viestiä koska Jeesus on käskenyt. Yksi heistä on Miley Cyrus.
      Jumala herättelee ihmisiä koska heidän uskonsa on joko kokonaan kadonnut tai hiipumassa.
      Ben Rathbun on myös yksi.

• Anonyymi

Netissä olen samanlainen kuin livenä, ei se muuta mitään mikä väline.

• Anonyymi

Lapsena joskus soiteltiin lankapuhelimella kaverin kanssa joillekin julkkiksille, joiden puhelinnumero löytyi luettelosta. M. A Numminen oli kiva ja alkoi keskustella meidän kanssa :)

• Hmm... Aloitukseen, estottomampi...? En hemmetissä. Ei netissä kannata olla kauhean estoton😬 Siitähän jää ikuinen jälkikin.
      Kyllä todellisuudessa olen estottomampi, jos niin voi sanoa.
      En oikeastaan lähettele julkkiksille viestiä, ellei kyseessä ole julkkis, jonka oikeasti tunnen ja silloinkin pikemminkin vähemmän "kaverillisesti" kuin jollekin, joka ei saa jatkuvasti saa "kaverillisia" viestejä puolitutuilta. Eli vaan ns. "asiaa"🤔
      Täällä kyllä joskus kirjoitan kyllä leppoisammin kuin jossain Facebookissa, jossa olen omalla nimellä ja fb-kavereina sukulaisia ym.😐
      Mut juu, olen estoton lähinnä livenä🥰

• No niin moi 🙋‍♀️
        Täällä taas kuten lupasitkin 🤗
        Mitäs me palstajulkkikset 🤩😄

• HÄN!!!!! Hei 🤗

HÄN!!!!! Hei 🤗

Hellouuu😎🤗❣️

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Hellouuu😎🤗❣️

Ihanaa kun ehdit piipahtamaan täällä 🌹😘

• Xena-183 kirjoitti:

No niin moi 🙋‍♀️
        Täällä taas kuten lupasitkin 🤗
        Mitäs me palstajulkkikset 🤩😄

Kyllä kyllä, julkkiksia hyvinkin🤗❣️ Kiva nähdä täälläkin!

Ihanaa kun ehdit piipahtamaan täällä 🌹😘

Täytyyhän sitä nyt näin estottomassa ketjussa piipahtaa 🥰

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Täytyyhän sitä nyt näin estottomassa ketjussa piipahtaa 🥰

Et päässyt yllättämään siinä mielessä 😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3076
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2503
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2492
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2168
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      246
      1781
    6. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      463
      1749
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1729
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1624
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1567
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      22
      1384
    Aihe