Oletteko ottaneet jo vastaan Syntienpoista Jeesus Kristus ??
Että olette valmiita vietäväksi Taivaaseen johon ei syntinen eikä syntipääsee ??
Ilm. 21:27
Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.
Jokos olette päässeet synnistä??
15
67
Vastaukset
- Anonyymi
jos elät olet syntinen , koska kukaan ei synny pyhästä hengestä
Se joka syntyy uudestaan rakas. Syntyy vedestä=Jeesus ja Hengestä >> Joh. 3:5
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Se joka syntyy uudestaan rakas. Syntyy vedestä=Jeesus ja Hengestä >> Joh. 3:5
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.miten sinä olet syntynyt tänne maailmaan ?
Anonyymi kirjoitti:
miten sinä olet syntynyt tänne maailmaan ?
Miten sun tulis uudestisyntyä etä pelastuisit? Eikö kukaan ole opettanut perusasiat sinulle ??
- Anonyymi
Tapahtui noin 30 v sitten, kun ymmärsin idean kusetukseksi.
Niin sä ymmärsit Jumalasta että vesikaste ei Puhdistanut sua vaan vain antanut sulle hyvä omatunto,
Ja huomasit ettei kirkko kehottaa sua etsiä Ristinkuolema että saisit tulla kastetuksi Häbeb kuolemaan Pyhällä Hengellä ja Tulella..Savis kirjoitti:
Niin sä ymmärsit Jumalasta että vesikaste ei Puhdistanut sua vaan vain antanut sulle hyvä omatunto,
Ja huomasit ettei kirkko kehottaa sua etsiä Ristinkuolema että saisit tulla kastetuksi Häbeb kuolemaan Pyhällä Hengellä ja Tulella..Hänen kuolemaan siinä piti lukea.. Ja vielä Hänen kuolemassa joka oli Paavalille Voitto niinkuin Hän kirjoitti !!!
Fil. 1:21
Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto- Anonyymi
siellä savitaipaleella 🤣🤣🤣
- Anonyymi
vintiot tv sarjassa eli teuvo
Anonyymi kirjoitti:
siellä savitaipaleella 🤣🤣🤣
Silloin olet varmaan jo Hengellinen kaivo ???
Joh. 4:7
Niin tuli eräs Samarian nainen ammentamaan vettä. Jeesus sanoi hänelle: "Anna minulle juoda".
Joh. 4:10
Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos sinä tietäisit Jumalan lahjan, ja kuka se on, joka sinulle sanoo: 'Anna minulle juoda', niin sinä pyytäisit häneltä, ja hän antaisi sinulle elävää vettä."
Joh. 4:13
Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen,
Joh. 4:14
mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".
Joh. 4:15
Nainen sanoi hänelle: "Herra, anna minulle sitä vettä, ettei minun tulisi jano eikä minun tarvitsisi käydä täällä ammentamassa".
- Anonyymi
Savis.
Sinä kiellät tällä foorumilla ihmisten edessä Jeesuksen Kristuksen, jossa Jumala oli ja sovitti KOKO MAAILMAN itsensä kanssa. Tiedät tämän varsin hyvin. Minä tunnustan suullani ja näppikselläni koko luomakunnan Herraksi sen Jeesuksen Kristuksen, jossa Jumala sovitti KOKO MAAILMAN itsensä kanssa. Tämä on sinulle myrkkyä. Tee parannus hengellisestä hulluudestasi.Hanki itselle Uudestisyntyminen Oikea kasten kautta kuolemaan , joka olis sinulle Voitto myös , jos löytäisit sen..
- Anonyymi
Eikös se Sunnuntai ole se syntien anteeksiantamis päivä? Silloinhan kaikki viimeviikon synnit annetaan anteeksi?
Niin se menee uskonnollisessa saatanasta piireissä , että he te se itse uskonnon kautta , pyrkii pelastaa itseä pyytämällä anteeksi ja päästä siitä kautta niistä synneistä , joka Jeesus jo yli 2000v sitten antoi anteeksi Ristillä niitä samoja syntejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433593- 362234
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171619
- 161576
- 231558
- 241407
- 141277
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai801273Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222