Merkittävä uni mustista käärmeistä

Anonyymi-ap

Timon 19.8.2021 näkemä uni käärmeistä

Olimme unessani tapaamassa erästä tunnettua helluntaipastoria. Yhtäkkiä paikalla oli pitkä musta käärme, jonka pastori tappoi rohkeudella ja esitteli sitä sitten meille. Pastori oli varman oloinen. Oli selvää, että käärme piti tappaa.

Sitten hän kaivoi sen sisältä nipun pieniä käärmeitä, jotka yhteen nivoutuneena muodosti tavallaan kokonaisen ison käärmeen. Ne olivat pieniä ja ohuita ja niitä oli kymmeniä. Nippu oli kuin nuolia yhteen niputettuina, mutta niiden päät olivat käärmeen.

Pastori sanoi: ”Katsokaas mitä täältä löytyy, nyt on muuten valtavan arvokas setti, näissä on HYVÄ TILI!”
Hän päätti antaa sen minulle ja sanoi, että ne ovat vielä ”horroksessa”. Käärmeitä ympäröi jonkinlainen nahkainen sinetti, joka piti nipun koossa. Ihmettelin miksi näihin suhtaudutaan niin positiivisesti, mutta en kehdannut kunnioituksesta pastoria kohtaan asiaa kyseenalaistaa. Itselläni oli kuitenkin epäilevä ja paha tunne tästä nipusta.

Otin ne mukaan, vein ne kotiseudulle ja mietin mitä noille tulisi tehdä. Ne olivat meidän asunnossa aluksi lattialla ja lopulta vein ne pihalle ja ajattelin, että illan viileys on riittävä pitämään ne horroksessa. Astuin ojan yli pellolle ja asetin ne maahan, lakoon menneiden niittykasvien päälle ja hyppäsin takaisin omalle pihalleni.

Paikalle tuli kaksi miestä kuin poliiseja, ja jotenkin vaikuttivat ystäviltä. Minulla oli olo, että nämä olivat Herran enkeleitä.
He sanoivat: ”Meidän tulee kiireesti lähteä, me tulimme hakemaan sinua.”
Sanoin: ”Odottakaas, kun minulla on nuo pastorilta saadut käärmeet tuolla, pitäisikö ne laittaa kylmään?”
Toinen miehistä pudisti päätään huolestuneena ja sanoi: ”Ne olisi pitänyt tappaa välittömästi, heti alkujaan katkaista pää poikki.”

Juoksin nipun luokse, ja kun katsottiin miesten niin sinetti oli murtunut ja lähes kaikki käärmeet olivat karanneet. Muutamalta jäljelle jääneeltä lyötiin pää poikki, mutta tiesimme, että hetken päästä kaikkialla on isoja mustia käärmeitä. Ja siihen uni loppui.

Jouko Pihon kommentti:

Uni on symbolinen. Käärmeet tarkoittavat syntiä, pahaa ja jotain vahingollista. Se että helluntaipastori suhtautui pieniin käärmeisiin myönteisesti, tarkoittaa helluntaikirkossa tapahtunutta ja jatkuvasti edistyvää luopumusta terveestä opista ja mukautumista tämän maailmanajan mielipiteisiin.

1

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on kuvaus; seurakunnassa ensin julistaja tuo ilmi synnin, sielunhoitaja julistaa sitten katuvalle synninpäästön, mutta muut "uskovat" lähtevät levittämään toisen anteeksiannettuja syntejä,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe