Tuosta:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009435242.html
Ei mulla kyllä noista juuri havaintoa ole, aika vähille jäivät, mitä nyt kummimuksujen kanssa sai tietty kattoa kaiken ja vähän päälle. Poikkeuksellisesti arvailin useammankin oikein perstuntumalla, niin siihen nähden loistava tulos.
90-luvun lastenohjelmat tuovat mieleesi nostalgisia muistoja!
Vastasit oikein 10 kysymykseen
Lauantain MuksuVisa - Ysärin tv:n lastensarjat
57
62
Vastaukset
10/12 osa oli kyllä helppoja mutta villen asusteet ja tehotyttöjen nimi meni väärin ja oli siinä nyt 1-2 valistunutta veikkaustakin.🙂.
Loistava tulos!
Niin, ketä miestä kiinnostaisi jonkun Villen vaatteet? Tehotytöt sen sijaan voisivat kiinnostaakin...randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Niin, ketä miestä kiinnostaisi jonkun Villen vaatteet? Tehotytöt sen sijaan voisivat kiinnostaakin...Joo näin se on.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo näin se on.🙂.
Tai täsmennetään sen verran, että mulle kyllä mieluummin kävis yksi tehotyttö, useammasta ei tule kuin mielipahaa 😁
randombypasser kirjoitti:
Tai täsmennetään sen verran, että mulle kyllä mieluummin kävis yksi tehotyttö, useammasta ei tule kuin mielipahaa 😁
Joo kyllä yhdessä kerrallaan on jo ihan tarpeeksi vaikka joskus kyllä uniin on saattanut useampikin kerrallaan tupsahtaa...mistä lie sekin sitten kertoo.😄.
- Anonyymi
Tulen nauttimaan.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo kyllä yhdessä kerrallaan on jo ihan tarpeeksi vaikka joskus kyllä uniin on saattanut useampikin kerrallaan tupsahtaa...mistä lie sekin sitten kertoo.😄.
Kokeilunhalusta kertonee 😁
Kokeilunhalusta kertonee 😁
Sitä se varmaan on. Ja pakko kyllä rehellisesti myöntää että jos sinkku on ja sellainen mahdollisuus ilmaantuis niin en kyllä varmaan siitä kieltäytyis.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Sitä se varmaan on. Ja pakko kyllä rehellisesti myöntää että jos sinkku on ja sellainen mahdollisuus ilmaantuis niin en kyllä varmaan siitä kieltäytyis.😄.
Kylläpä sitä voisi sinkkuna kokeilla, olisihan sekin yksi kokemus elämää rikastuttamassa 😁
Kylläpä sitä voisi sinkkuna kokeilla, olisihan sekin yksi kokemus elämää rikastuttamassa 😁
Joo ja varmasti hyvin mielenkiintoinen. Voi olla että siinä olis poika pololla kuumat oltavat kun tehotytöt innostuis.😂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo ja varmasti hyvin mielenkiintoinen. Voi olla että siinä olis poika pololla kuumat oltavat kun tehotytöt innostuis.😂.
Kyllä siinä taitaisi posket punaisina jalkoihin jäädä, luulen. Ei tässä kuitenkaan mitään kyntökoneita olla, niin on täysi tekeminen jo yhdenkin naisen kanssa 😉
Kyllä siinä taitaisi posket punaisina jalkoihin jäädä, luulen. Ei tässä kuitenkaan mitään kyntökoneita olla, niin on täysi tekeminen jo yhdenkin naisen kanssa 😉
Joo ei olla mutta urheasti koittaisin mukana pysyä parhaani mukaan loppuun asti...no joo kyllähän se niin vaan on että saa hyvin onnellinen olla jos yhdenkin naisen pystyy tyytyväisenä pitämään.😁.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo ei olla mutta urheasti koittaisin mukana pysyä parhaani mukaan loppuun asti...no joo kyllähän se niin vaan on että saa hyvin onnellinen olla jos yhdenkin naisen pystyy tyytyväisenä pitämään.😁.
Kyllä, pitäisihän siinä parastaan panna, mutta voisi se aika haastavaa olla.
- Anonyymi
Hah. Ei mennyt kuin 8 oikein. Miksi siinä ei kysytty tohtori Sykeröstä, smurffeista, tai autoboteista?
>simiti<Hieno tulos!
Sykerö ja Smurffit oli muistaakseni 80-luvun sarjoja, niin siksi kai niitä ei kyselty. Me ollaan Simppa liian vanhoja 😁Mikkojuhan kirjoitti:
Niistä oleviin kysymyksiin olis kyllä mielellään vastaillu.🙂.
Jep, ne maistuisivat kyllä, vaikka varmaan pärjäisin siinä visassa huonommin kuin tässä 😁
- Anonyymi
10/12 meni oikein. Veikkasin osan oikein ja tavallaan yksi "kompakysymys" meni väärin. Tein testin koska halusin selvittää mainittiinko siellä se yksi sarja joka on jäänyt ikään kuin pimentoon. Yllätyksekseni se oli siellä, eli Kaukametsän pakolaiset. Se oli hyvä ohjelma ja samalla valistava. Kaukametsää, Kwakkia ja Taavitontun seikkailuja pitäisi näyttää tv:stä tänäkin päivänä. Kwakissa se korppi vai varisko se oli, niin se oli esitetty Hitlerinä kun sillä oli ne viiksetkin 😅. Pikkulapset eivät välttämättä ymmärrä niitä syvempiä merkityksiä mutta koska animaatiot ovat mitä ilmeisimmin aikuisten ihmisten tuotoksia, niin siellä voi olla mukana jänniä piilomerkityksiä.
Loistava tulos!
Kaukametsä olisi muutenkin ajankohtainen, kun tuosta luontokadosta paljon pulistaan nyt ja etenkin Suomessa hakkuutavat ja -määrät ovat isosti tapetilla.
Kwak jäi minulle vieraaksi, vaikka se kummimukuloiden suosikkeja olikin, mutta joku etäinen mielikuva mulla siitä Hitler-tipusesta kyllä on 😁
- Anonyymi
Olen huono äiti, vain 9 oikein.
Hieno tulos!
Eihän se tee kenestäkään huonoa äitiä ettei noita lastensarjoja muista ulkoa. Sitä varten sinulla on ne lapset, he osaavat niistä kaiken ja auttavat sinua tarvittaessa 😊- Anonyymi
Hieno tulos!
Eihän se tee kenestäkään huonoa äitiä ettei noita lastensarjoja muista ulkoa. Sitä varten sinulla on ne lapset, he osaavat niistä kaiken ja auttavat sinua tarvittaessa 😊Kyllä lasten kanssa olisi tietenkin pitänyt katsoa kaikki lastenohjelmat, joita laittoi lapsensa katsomaan. Pikkukakkosen tunnarista on jäänyt traumoja, joista keskustellaan vielä näin yli neljännesvuosisadan jälkeenkin.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä lasten kanssa olisi tietenkin pitänyt katsoa kaikki lastenohjelmat, joita laittoi lapsensa katsomaan. Pikkukakkosen tunnarista on jäänyt traumoja, joista keskustellaan vielä näin yli neljännesvuosisadan jälkeenkin.
Noo, aikuisilla on muutakin vastuullista toimitettavaa kuin lastenohjelmat, kaikkeen ei vain taivu.
Pikkukakkosen tunnari soinee päässä hautaan saakka, sen verran syvälle se on syöpynyt.
- Anonyymi
"90-luvun lastenohjelmat tuovat mieleesi nostalgisia muistoja!
Vastasit oikein 11 kysymykseen"
Valtaosan muistan ihan henkilökohtaisesti, kun tuli katseltua. Vaan siis oliko Paavo Pesusieni muka jo ysärillä ja ainakaan Suomessa? En ainakaan nähnyt koskaan.Loistava tulos!
Ja erittäin tarkka huomio, Wikipedian mukaan Paavo aloitti Jenkeissä 1999 ja Suomessa vasta 2003. Muistat siis täysin oikein 👍
Tulos: 7/12. Ysärin lastenohjelmat tuovat mieleesi nostalgisia muistoja. No, tulihan niitä aikoinaan katottua ysärin alukupuolella. Esim. Turtles oli yksi suosikeista. Lauantaiaamuisin-ja aamupäivisin tuli katottua monta tuntia piirrettyjä ja vielä Ihmemies MacGyver päällepäätteeksi.
Hieno tulos!
Ittellä nuo jäi 80-luvulle, niin olen puhtaasti kummimuksujen antaman opastuksen varassa 😁
Nämä olivat kyllä aika tuttuja veljen lasten ja myöhemmin myös omien lasten ajoilta 🙂
Vastasit oikein 10 kysymykseenLoistava tulos!
Itelläkin nuo on lähinnä kummimuksujen ansiosta jossain määrin tuttuja 😁randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Itelläkin nuo on lähinnä kummimuksujen ansiosta jossain määrin tuttuja 😁Monet niistä tuli TV:stä vielä 2000-luvullakin, kun omat lapset olivat vielä pieniä.
Xena-183 kirjoitti:
Monet niistä tuli TV:stä vielä 2000-luvullakin, kun omat lapset olivat vielä pieniä.
Ai jaa? No kieltämättä omat gummimuksut olikin silloin jo kaljaiässä 😂
Tämä on mysteeri. Olen ilmeisesti joskus katsonut laatuohjelmia. En tosiaankaan ymmärrä, miksi edes muistan nämä? 😂
"90-luvun lastenohjelmat tuovat mieleesi nostalgisia muistoja!
Vastasit oikein 11 kysymykseen"
Kiitos nostalgiapläjäyksestä. 😊randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Tunnusta pois rohkeasti, katsot vain lastenohjelmia telkkarista 😂Kiitos. Eihän tuota voi muuten selittää. Ilmeisesti meillä on tv ollut aina päällä juuri lastenohjelmien aikaan. Oikeasti en enää edes katso tv:tä. Jos jotain katson, niin läppärillä.
Tämä on hieman hälyttävää, koska noin jonninjoutava nippelitieto vie omasta pääkopan "kovalevystä" ihan turhaa tilaa. OFF-nappulaa ei ole. Ilmeisesti minulla on nupissa joku turhan tiedon varasto, jota ei voi tyhjentää. 🙄tosi.typy kirjoitti:
Kiitos. Eihän tuota voi muuten selittää. Ilmeisesti meillä on tv ollut aina päällä juuri lastenohjelmien aikaan. Oikeasti en enää edes katso tv:tä. Jos jotain katson, niin läppärillä.
Tämä on hieman hälyttävää, koska noin jonninjoutava nippelitieto vie omasta pääkopan "kovalevystä" ihan turhaa tilaa. OFF-nappulaa ei ole. Ilmeisesti minulla on nupissa joku turhan tiedon varasto, jota ei voi tyhjentää. 🙄Niinhän sitä sanotaan, että ihminen käyttää vain noin 10% aivojensa kapasiteetista. Eli se on sen hyödyllisen tiedon käyttämä osa. Arvaa mitä se jäljelle jäänyt 90% säilyttää? 🤣🤣
Niinhän sitä sanotaan, että ihminen käyttää vain noin 10% aivojensa kapasiteetista. Eli se on sen hyödyllisen tiedon käyttämä osa. Arvaa mitä se jäljelle jäänyt 90% säilyttää? 🤣🤣
Nyt kun sanoit .. tuli mieleen leffa "Lucy" (2014), pääosassa Scarlett Johansson ja Morgan Freeman. Tuossa juuri näytetään, mitä tapahtuu kun aivojen käyttökapasiteetti nousee hitaasti, vähitellen 100 %:in. Siinä jopa pystyttiin pysäyttämään aika ja menemään ajassa taaksepäin
Oletko nähnyt? Leffa on jännittävä. Siinä on jonkin verran väkivaltaa, varoitan jo etukäteen. Itse keskityin kuitenki siihen tieteelliseen puoleen, se kiehtoi eniten.
Aihe on mielenkiintoinen. Laitan linkin, katso jos kiinnostaa. Omalla vastuulla! 😂
https://youtu.be/MVt32qoyhi0
Juutuubista löytyy lisää videoita, jos aihe kiinnostaa.tosi.typy kirjoitti:
Nyt kun sanoit .. tuli mieleen leffa "Lucy" (2014), pääosassa Scarlett Johansson ja Morgan Freeman. Tuossa juuri näytetään, mitä tapahtuu kun aivojen käyttökapasiteetti nousee hitaasti, vähitellen 100 %:in. Siinä jopa pystyttiin pysäyttämään aika ja menemään ajassa taaksepäin
Oletko nähnyt? Leffa on jännittävä. Siinä on jonkin verran väkivaltaa, varoitan jo etukäteen. Itse keskityin kuitenki siihen tieteelliseen puoleen, se kiehtoi eniten.
Aihe on mielenkiintoinen. Laitan linkin, katso jos kiinnostaa. Omalla vastuulla! 😂
https://youtu.be/MVt32qoyhi0
Juutuubista löytyy lisää videoita, jos aihe kiinnostaa.Ai simpura... Mä luulin että se Lucy on joku pullamössöleffa, en ole edes sen tietoja kattonut... Se nimittäin on tullut varmaan 10 kertaa viikossa eri kanavilta koko alkuvuoden. Tulee tänäänkin Neloselta 23.40. Joten nyt katson sen, kiitos sinun vinkkisi 🤗
Ai simpura... Mä luulin että se Lucy on joku pullamössöleffa, en ole edes sen tietoja kattonut... Se nimittäin on tullut varmaan 10 kertaa viikossa eri kanavilta koko alkuvuoden. Tulee tänäänkin Neloselta 23.40. Joten nyt katson sen, kiitos sinun vinkkisi 🤗
Katso ihmeessä, tai ota talteen jos voit. Kannattaa!
En halua kehua sitä liikaa, ettei sinulle tule liian suuret odotukset.
Keskustellaan siitä lisää, kun olet nähnyt sen. 😊tosi.typy kirjoitti:
Keskustellaan siitä lisää, kun olet nähnyt sen. 😊Katon tänään eli parin tunnin päästä. Elä huoli, en aseta sille turhan isoja odotuksia, en yleensäkään tee sitä leffojen kanssa, niin säästyn isoilta pettymyksiltä ja voin todella kokea sen tarinan. Onneksi tuohon on upotettu nippu hyviä näyttelijöitäkin, vaikkei se mitään takaakaan 😁
Katon tänään eli parin tunnin päästä. Elä huoli, en aseta sille turhan isoja odotuksia, en yleensäkään tee sitä leffojen kanssa, niin säästyn isoilta pettymyksiltä ja voin todella kokea sen tarinan. Onneksi tuohon on upotettu nippu hyviä näyttelijöitäkin, vaikkei se mitään takaakaan 😁
Muuten ihan vinkkinä, tuo Lucy nimi tulee oikeasti ensimmäisestä alkuihmisen fossiilista (naispuolinen), jonka arkeologit löysivät joskus 1970 luvulla ja se nimettiin Lucy:ksi.
Mukavaa leffailtaa. 😁tosi.typy kirjoitti:
Muuten ihan vinkkinä, tuo Lucy nimi tulee oikeasti ensimmäisestä alkuihmisen fossiilista (naispuolinen), jonka arkeologit löysivät joskus 1970 luvulla ja se nimettiin Lucy:ksi.
Mukavaa leffailtaa. 😁Muistan tuon alkuperäisen Lucyn kyllä, siitä nousi iso haloo sittemmin. Kiitos 🤗
tosi.typy kirjoitti:
Keskustellaan siitä lisää, kun olet nähnyt sen. 😊Hämmentävä leffa. Ja hyvä sellainen. Pakko kattoa uudelleen jos/kun tulee sopivaan aikaan tösöstä. Ihan pää pyörällä nyt sen jäljiltä, harvoin kolisee näin hyvin.
Olis voinut olla pidempikin, ehkä avata visiota laajemmin, antaa enemmän esimerkkejä, mutta olisiko se sitten kenties rikkonut kerronnan?
Taattua Bessonia, aahhahhahaa, juuri häntä omimmillaan, kaunista. Ja Scareltt oli todella hyvä roolissaan, hän pääsi kyllä nyt hämmästyttämään, pyörrän kaikki mahdolliset pahat ajatukseni hänen työskentelystään.
Kiitos TT! ❤️randombypasser kirjoitti:
Hämmentävä leffa. Ja hyvä sellainen. Pakko kattoa uudelleen jos/kun tulee sopivaan aikaan tösöstä. Ihan pää pyörällä nyt sen jäljiltä, harvoin kolisee näin hyvin.
Olis voinut olla pidempikin, ehkä avata visiota laajemmin, antaa enemmän esimerkkejä, mutta olisiko se sitten kenties rikkonut kerronnan?
Taattua Bessonia, aahhahhahaa, juuri häntä omimmillaan, kaunista. Ja Scareltt oli todella hyvä roolissaan, hän pääsi kyllä nyt hämmästyttämään, pyörrän kaikki mahdolliset pahat ajatukseni hänen työskentelystään.
Kiitos TT! ❤️Tuo leffa saa pohtimaan ja herättää kysymyksiä. Voisiko meillä olla supervoimia, jos käyttäisimme aivokapasiteettiamme enemmän? Miten saavuttaisimme korkeamman aivokapasiteetin käytän? Olisiko mahdollista avata nuo lukitut aivojen voimavarat? Minulla on paljon kysymyksiä ja hyvin vähän vastauksia.
Mielenkiintoista leikitellä ajatuksella, kuinka voisi siirtyä paikasta toiseen, tai siirrellä asioita ja tietysti aikamatkailumn mahdollisuus. Telekineesin avulla voisimme liikutella aikaa, asioita ja paikkaa mielemme mukaan. Olisiko tuo uhka, vai mahdollisuus?
Hauska sattuma, että se leffa tuli just eilen. En kiinnitä huomiota tv-ohjelmiin. Kiva, että tykkäsit leffasta. Ollos hyvä vaan, hyvä että tuli puheeksi. 😊
P.S. .. ja kun sinä luulit, että se on joku nössöpulla leffa! Haha! 😂tosi.typy kirjoitti:
Tuo leffa saa pohtimaan ja herättää kysymyksiä. Voisiko meillä olla supervoimia, jos käyttäisimme aivokapasiteettiamme enemmän? Miten saavuttaisimme korkeamman aivokapasiteetin käytän? Olisiko mahdollista avata nuo lukitut aivojen voimavarat? Minulla on paljon kysymyksiä ja hyvin vähän vastauksia.
Mielenkiintoista leikitellä ajatuksella, kuinka voisi siirtyä paikasta toiseen, tai siirrellä asioita ja tietysti aikamatkailumn mahdollisuus. Telekineesin avulla voisimme liikutella aikaa, asioita ja paikkaa mielemme mukaan. Olisiko tuo uhka, vai mahdollisuus?
Hauska sattuma, että se leffa tuli just eilen. En kiinnitä huomiota tv-ohjelmiin. Kiva, että tykkäsit leffasta. Ollos hyvä vaan, hyvä että tuli puheeksi. 😊
P.S. .. ja kun sinä luulit, että se on joku nössöpulla leffa! Haha! 😂Kyllä se todellakin jäi mieleen pyörimään, juuri nuo kysymykset ihmisen älyyn liittyen sekä itse ajan olemukseen liittyen. Pakko se on nähdä uudelleen pian, liian paljon jäi huomaamatta yhdellä kerralla, minulla kun on taipumus upota siihen tarinaan, niin yksityiskohdat sumenevat, eivät jää mieleeni.
Elä puhu puppua, taatusti tiesit, että se leffa tulee juuri eilen. Tiesit sen koska käytät 20% kapasiteetistasi, ei sinun tarvitse katsoa ohjelmaopasta 😉
Niih... Se oli aika kaukana nössöpullasta... Siinä tapettiin enemmän kuin keskiverto dekkarissa tai vauhtileffassa 😂randombypasser kirjoitti:
Kyllä se todellakin jäi mieleen pyörimään, juuri nuo kysymykset ihmisen älyyn liittyen sekä itse ajan olemukseen liittyen. Pakko se on nähdä uudelleen pian, liian paljon jäi huomaamatta yhdellä kerralla, minulla kun on taipumus upota siihen tarinaan, niin yksityiskohdat sumenevat, eivät jää mieleeni.
Elä puhu puppua, taatusti tiesit, että se leffa tulee juuri eilen. Tiesit sen koska käytät 20% kapasiteetistasi, ei sinun tarvitse katsoa ohjelmaopasta 😉
Niih... Se oli aika kaukana nössöpullasta... Siinä tapettiin enemmän kuin keskiverto dekkarissa tai vauhtileffassa 😂Siinä tosiaan tapahtui paljon asioita. Toisella kerralla osaa kiinnittää enemmän huomiota yksityiskohtiin. Varoitin sinua siitä väkivallasta. Se oli kieltämättä aika raakaa. En yleensä tykkää väkivallalla mässäilystä, mutta tuon leffan aihe on sen verran kiinnostava, se kannatti katsoa.
Jos totta puhutaan, minun aivokapasiteettini on tänään lepotilassa. 😂😂😂tosi.typy kirjoitti:
Siinä tosiaan tapahtui paljon asioita. Toisella kerralla osaa kiinnittää enemmän huomiota yksityiskohtiin. Varoitin sinua siitä väkivallasta. Se oli kieltämättä aika raakaa. En yleensä tykkää väkivallalla mässäilystä, mutta tuon leffan aihe on sen verran kiinnostava, se kannatti katsoa.
Jos totta puhutaan, minun aivokapasiteettini on tänään lepotilassa. 😂😂😂Niin tapahtui, todella paljon. Ja kun aika upposi tarinan seuraamiseen, niin kaikki muu oli vain koristetta. Oi, huoli pois, ei minua se väkivalta häirinnyt, lähinnä hieman yllätti määrällään. Sekin vähän katosi sinne taustalle koristeisiin, se oli vain tehostekeinona.
Sitä aivokapasiteetin tyhjäkäyntiä on liikkeellä sunnuntaisin 🤣
Heh, 5 pistettä :D 90-luvulla ei tullut kyllä katsottua yhdenyhtä lastenohjelmaa. Ihan oli vieraita. Kun lapset on syntyneet 2000-luvulla ja itse katsoin viimeisiä lastenohjelmia 80-luvulla :) Enimmäkseen siis 70-luvulla, pikku kakkosta, Noppaa ja Myyrää vaikkapa.
Kohtalainen tulos!
Olet siis pahasti pudonnut väliin... Mutta aina voit syyttää lapsiasi tästä traumasta 😂randombypasser kirjoitti:
Kohtalainen tulos!
Olet siis pahasti pudonnut väliin... Mutta aina voit syyttää lapsiasi tästä traumasta 😂Joo, miksette syntyneet aiemmin....😖 Ai niin, olisko itselläkin osuutta siihen asiaan...😅
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Joo, miksette syntyneet aiemmin....😖 Ai niin, olisko itselläkin osuutta siihen asiaan...😅
Nimenomaan! Muista tästä alkaen hienovaraisesti syyllistää jälkikasvua joka tilanteessa!
Eihän sinulla voi olla mitään osallisuutta siihen, miten voisikaan? Tehän vain rakastitte toisianne miehesi kanssa ja sitten haikarat alkoivat pommittamaan teitä niillä pienillä huutavilla nyyteillään. Oikeastaanhan tämä onkin haikaroiden syytä... 🤔😂
- Anonyymi
Voinytvittutaas! Ensin sain kaikki 6 oikein ja kostoksi tein testin armeijan arvomerkeistä (oikein 11/12) ja koko sieluni tuotos poistettiin, saatana!
No!!! Toinen yritys viestini läpimenemiseen:
Muistat 90-luvun lastenohjelmat hienosti tunnussävelmiä myöten!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
T. jee - Anonyymi
Vastasit oikein 9 kysymykseen
Ihmeellinen suoritus. Luulin, etten tiedä yhtäkään.. no tiesin kolme, loput arvasin.
- SheenaLoistava tulos!
Sama vika täällä, ajattelin että tiedän/arvaan pari kolme oikein ja se siitä...
Vain 8 oikein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453006- 502462
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382121- 1001678
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361673Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4341572Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91524Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201309