Onko ok työntää kivikovana seisova muna postiluukusta rapun puolelle?

Anonyymi-ap

Kun siivooja keikistelee rapussa kämpän oven edessä. Kukaan siivoja noin paljastaviin pukeudu vain siivotakseen!!

17

777

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sulla niin pieni kyrpä, että se mahtuu seisokissa postiluukusta ulos?

      • Anonyymi

        Tee ämmä palvelus delaa


      • Anonyymi

        Sellanen kuppanen prinssi nakki buaahaa


      • Anonyymi

        Just näin, vitut sinusta!


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­N­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177761010

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä ainakin pukeudun siivotessani seksikkäisiin vaatteisiin. Talvella kireisiin vaatteisiin niin että rintani ja pimppihuuleni pullottaa ja kesällä milloin mihinkin. Yleensä kevyeen lyhyeen kesämekkoon. Itse innostuisin todella jos saisin työpäivän kesken leikkikalun tyrkylle. Jos ei mahdu postiluukusta niin oven raosta voi myös ottaa poskeen ja antaa perää

      • Anonyymi

        Lisää speden löpinöitä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää speden löpinöitä buaahaa

        Sua saattais harmittaa kun näkisit minut...


    • Anonyymi

      Usein siivoan rappuja kontillani ilman pikkuhousuja lyhyt mekko päällä niin että pilluni loistaa. Usein joku pyytää saako katsella tai koskea. Viime viikolla sain kunnon nuolemman leveellä kielellä. Kyllä se kummasti piristää työpaivää. Yksi mies tahtoo aina,runkata ja vain katsella pilluani. Kun on tulossa, haluaa työntää samalla sormen pilluuni

    • Anonyymi

      Hiihtolomien aikaan mopoailin rappukäytävän kerroksia kun yhden oven edessä näin postilaatikon olevan avoinna ja siitä näin jonkun matkaa luukulle työnnetyn jäykän peniksen!! En ollut uskoa silmiäni mutta jonkun aikaa näkyä katseltuani niin se tosiaan oli. Olin kikkelin koosta ja paljaista reisistä tunnistavina sen kuuluvan pojalle jonka tiesin siinä äitinsä kanssa asuvan. Kiusallani kolistelin ovea mopilla siinä hieman pidempään kuin normaalisti mutta urhoollisesti poika vain kikkeliään ujostelematta luukusta niin kauan esitteli kunnes siirryin tasanteelta pois.
      Poika oli kai himoinnut kikkelinsä yli 40v siivooja tädille esitellä ja olihan se melkoinen yllätys minulle kesken rutiinin omaisen tylsän työpäivän. Rohkea poika, pakko myöntää!!
      Moona

      • Anonyymi

        Moonalla sitten olikin pillu märkänä koko loppu päivän, eikö?
        M.18


    • Anonyymi

      On ok. Siellä käytävässä on joku järkevämpi vastassa. Kun työnnät kullisi postiluukusta, puukko heilahtaa toisella puolen ovea. Ja kullisi on mennyttä. Onnea, kohtasit itseäsi järkevämmin kaverin. Kullisi ei enää ohjaa tekojasi.

    • Anonyymi

      Voi kun joku tajuaisi työntää kyrvän tarjolle. Antaisin suupanon niin että naapuritkin sen kuulisi ja tulisi runkulle. Voisin käydä jokaisen vuorollaan postiluukusta jos joku kyrvän työntää, peruutan pyllyni siihen. Nännit pystyssä pakarani jyskyttäisi postiluukkua mopiinvarsi pilluun ja kyrpä perseessä aaaaah

    • Anonyymi

      No on tietenin, saattaaha se vähä hätkähtää jonku kärme luukulla kurkkii ja sähköpiiskalla kahtoo kui vikkelään vilahtaa hukkaan

    • Anonyymi

      Ihan normaalia toimintaa ja jätä sitte vielä ulko oveen gloryhole mainos. Joku saattaa pirruuttaan tällätä ketunrauvat sun vehkeeseen ja sulta pääsee karjuva orkku. Kuihan noppeesti saat siittä maailman laajusta ylleisöä, joku ottaa minnuutin videon tiktokkiin ku vemputat rautoja. Mut hei siitä voi tulla pian muotia.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe