Suosittu rantakohde olikin karmea pettymys

Anonyymi-ap

Siinähän se taas tuli totuus suominaisista maailmalla:

https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/aa8b7fdd-2877-4978-a0f3-4af3954bf8ac

"Häpesin eurooppalaisia naisia, jotka olivat reissussa seksin ja huvittelun nimissä. Meno oli järkyttävää. Ei mitään kulttuurista tai elämyksellistä nähtävää."

Mehmetti lykkii edestä ja takaa, kotiin palattuaan suominainen kehuu miten oli tyttöporukassa ahkeraan kierrelty kulttuurikohteissa ja nähty vaikka mitä hienoa paikallista historiaa :D

-harmiseikirj-

27

246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Putinistilla edelleen heikko saanti näköjään :D

• Anonyymi

Jep. Sen kerran, kun olen Turkissa käynyt, niin tuollaistahan se meno vähän oli. Tosin ainakin kyseisessä kohteessa ne kaikki mainitut naiset puhuivat venäjää. Kaikkialla oli mehmetin käsipuolessa roikkuvia venäläisiä matuskoja. Toista kertaa en tule Turkkiin menemään.

• Anonyymi

Oon käynyt Turkissa, Kappadokiassa, Ankarassa ja Istanbulissa. Hienoja paikkoja kaikki. Pidin kovasti. Ei mua kiinnosta Alanya eikä muutkaan rantakohteet. Varsinkin Kappadokia jäi mieleen todella upeana paikkana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon käynyt Turkissa, Kappadokiassa, Ankarassa ja Istanbulissa. Hienoja paikkoja kaikki. Pidin kovasti. Ei mua kiinnosta Alanya eikä muutkaan rantakohteet. Varsinkin Kappadokia jäi mieleen todella upeana paikkana.

Tuo reissu oli silloisen miesystävän valkkaama äkkilähtö. Minua ei Turkkiin toista kertaa saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo reissu oli silloisen miesystävän valkkaama äkkilähtö. Minua ei Turkkiin toista kertaa saa.

Kyllä mä voisin mennä. Turkki on kaunis maa, ruoka ja leivonnaiset ihania, ihmiset ystävällisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä voisin mennä. Turkki on kaunis maa, ruoka ja leivonnaiset ihania, ihmiset ystävällisiä.

Eihän sinua kukaan kielläkään sinne menemästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sinua kukaan kielläkään sinne menemästä.

Ei kielläkään.

• Anonyymi

On käynyt Balaton järvellä väärään aikaan. Mun tuttu vinkkas, et Balaton järvelle kannattaa matkustaa vasta syksyllä, ja kävin syyskuussa muutama vuosi sitten. Tosi ihana paikka, turisteja enää vähän ja lämpöä kuitenkin +25-27 välillä. Rannat ihania, kivoja veneretkiä. Ruoka ja alkoholi melkein ilmaista. Ihmiset mukavia ja vieraanvaraisia. Menisin koska tahansa uudestaan :)

• Anonyymi

Samaa mieltä. Balaton on minustakin mukava kohde, mutta ei silloin, kun kaikki paikallisetkin lomailevat.

• Ei tee mieli Unkariin. Muistuu mieleen, millä innolla ja sydämellisyydellä suomalaiset auttoivat, kun ryssä 1956 panssarein ja törkeällä väkivallalla tukahdutti Unkarin kansannousun. Kerättiin silloin vielä rutiköyhässä maassamme rahaa ja tavara-avustuksia.

Nyt liki 70 vuotta myöhemmin Viktor Orbán, joka ei silloin ollut vielä syntynyt, harrastaa iltalypsyä ja ryssämäisen diktatuurin palauttamista, ja häntä tukee suuri osa kahedorgoittuneesta kansasta. 🌹👀

• Anonyymi

Panoloma on paras loma.

• Anonyymi

Ai se oli sitä häpeää, minä en jaksanut päivällä lukea siihen asti kun alussa oli vaan video pienestä mökistä, että miten tämä nyt häpeään liittyyy?!? Sitä paitsi ihan hyvä mökki kaikesta ihmiset vaan valittaa kun pitää olla superhyvää...

• Anonyymi

"Uutiset" nykyään niin karseaa sekamelskaa että eihän niissä ole mitään asiaa. Lukea saa vaan ja jonniinjoutavaa lörpötystä ei löydy asiaa vaikka miten lukis eteenpäin ja koittas etsiä että mistä se itse uutinen nyt alkaa mutta se ei sitten alakkaan mistään.

• Anonyymi

Valitsen matkakohteeni kuin myös matkaseurani tarkoin. Ei ole ollut vielä pettymyksiä ja tuskinpa tuleekaan, sillä olen jo katsastanut suurinpiirtein kaikki maat, joita en boikotoi.

- Sheena

• Anonyymi

Niin, kyllähän nyt supersuvakkien pitää saada matkustella ja maailmaa tuhota.

• Anonyymi

Siinä on sulle mökkiä kyllä kun menet tuohon uutisen alussa olleeseen videon mökkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on sulle mökkiä kyllä kun menet tuohon uutisen alussa olleeseen videon mökkiin.

En suosi mökkilomia ollenkaan.

- Sheena

• Heillä on lomakohteiden valinta mennyt täysin pieleen. Itse en valitsisi yhtäkään annetun esimerkin kohdetta.
      Jos nyt hetkeksi pysähtyy miettimään, niin noissa kohteissa on suuri mahdollisuus mennä jotain pieleen. Ainahan lomaillessa tulee vastaan yllätyksiä ja joku asia tökkii, mutta se, miten niistä ongelmista selvitään ja minkälaisella asiakaspalvelulla tilanne hoidetaan mallikkaasti on se juju. Tämä erottaa jyvät akanoista.

Täytyy rehellisesti sanoa, ettei itselle ole koskaan tullut suurta hinkua lähteä Turkkiin, Bulgariaan, Unkariin, Kyprokselle ja Balatoniin.
      Valitkaa lomakohteenne järkevästi! 👍

• Anonyymi

Itse en taas koskaan matkustaisi Thaimaahan enkä Abu Dhabiin tai Dupaihin tms.

• Anonyymi

Aivan juuri näin. Nyrkkisääntönä voi pitää, ettei kannata matkustaa "suosittuihin" lomakohteisiin, jos yhtään laatua lomaltaan hakee eikä vain kärsimyksiä.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Itse en taas koskaan matkustaisi Thaimaahan enkä Abu Dhabiin tai Dupaihin tms.

Nuo lomakohteet eivät ole koskaan ollut mun toivelistalla, joten - Ei kiitos.

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan juuri näin. Nyrkkisääntönä voi pitää, ettei kannata matkustaa "suosittuihin" lomakohteisiin, jos yhtään laatua lomaltaan hakee eikä vain kärsimyksiä.

- Sheena

Vähän riippuu siitä mitä kukakin lomaltaan haluaa. Nuo "suositut" lomakohteet ei mielestäni tarjoa virkistäviä elämyksiä ja unohtumattomia lomamuistoja. Massaturismin keskellä unohtuu yksilölliset lomatoiveet.

Jos suunnittelisin lomamatkaa ja saisin valita kohdemaan, lähtisin keväällä mielelläni etelä Ranskaan ja Italiaan.

Esim. mielikuvitteellinen lomareissu: Lentäisin Marseilleen, vuokraisin auton (luvalla saan viedä sen rajan yli), seuraisin välillä rantaviivaa ja tutustuisin ihaniin etelä Ranskan kyliin, Nizzan pysähdyksen kautta Monacoon. Matka jatkuu Italian rajan yli. Yöpyisin paikallisissa "Bed and Breakfast" tyylisissä majataloissa. Seuraan taas rantaviivaa, pysähdyn kylissä/ kaupungeissa ja ihastun nähtävyyksiin, kunnes saapuisin Genoaan. Muutama päivä lekottelua ja nähtävyyksiä, Täyskäännös, ajetaan sisämaan kautta takaisin Marseillesiin. Matkalla tutustun viinitiloihin, vanhoihin linnoihin ja nauttisin paikallisesta ruokakulttuurista.

Tämän näköinen reissu olisi ihana toteuttaa. 😊
        Aikaa tähän menisi noin 3 viikkoa.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Vähän riippuu siitä mitä kukakin lomaltaan haluaa. Nuo "suositut" lomakohteet ei mielestäni tarjoa virkistäviä elämyksiä ja unohtumattomia lomamuistoja. Massaturismin keskellä unohtuu yksilölliset lomatoiveet.

Jos suunnittelisin lomamatkaa ja saisin valita kohdemaan, lähtisin keväällä mielelläni etelä Ranskaan ja Italiaan.

Esim. mielikuvitteellinen lomareissu: Lentäisin Marseilleen, vuokraisin auton (luvalla saan viedä sen rajan yli), seuraisin välillä rantaviivaa ja tutustuisin ihaniin etelä Ranskan kyliin, Nizzan pysähdyksen kautta Monacoon. Matka jatkuu Italian rajan yli. Yöpyisin paikallisissa "Bed and Breakfast" tyylisissä majataloissa. Seuraan taas rantaviivaa, pysähdyn kylissä/ kaupungeissa ja ihastun nähtävyyksiin, kunnes saapuisin Genoaan. Muutama päivä lekottelua ja nähtävyyksiä, Täyskäännös, ajetaan sisämaan kautta takaisin Marseillesiin. Matkalla tutustun viinitiloihin, vanhoihin linnoihin ja nauttisin paikallisesta ruokakulttuurista.

Tämän näköinen reissu olisi ihana toteuttaa. 😊
        Aikaa tähän menisi noin 3 viikkoa.

"Suositut" lomakohteet tarjoavat lähinnä alkoholia ja nähtävyydeksi muita turisteja, ei istu makuuni eikä edes kuulosta lomalta. Mielenkiintoisempaa olisi tehdä kyläbaarikiertue Suomessa 🤣

Sinulla näkyy olevan hyvin hallussa täydellinen suunnitelma lomareissuun, niin sitä pitää. Ei tule pettymyksiä. Tosin tuosta tulikin nyt mieleen se Amex Janne, jolle nimenomaan itse suunniteltu loma oli kauhistus 🤷‍♀️ Ja tästä edelleen; kävin joskus aikojen alussa Hyrylän raviradalla. Kaverini sanoi, että aina kun joku kehuu olleensa jossain turistirysässä, voi sanoa "Minäpä olen käynyt Hyrylän raviradalla". Miksi paikkoja, joissa "kaikki" käy pidetään arvokkaampina kuin muita? Selkeää syrjintää!

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

"Suositut" lomakohteet tarjoavat lähinnä alkoholia ja nähtävyydeksi muita turisteja, ei istu makuuni eikä edes kuulosta lomalta. Mielenkiintoisempaa olisi tehdä kyläbaarikiertue Suomessa 🤣

Sinulla näkyy olevan hyvin hallussa täydellinen suunnitelma lomareissuun, niin sitä pitää. Ei tule pettymyksiä. Tosin tuosta tulikin nyt mieleen se Amex Janne, jolle nimenomaan itse suunniteltu loma oli kauhistus 🤷‍♀️ Ja tästä edelleen; kävin joskus aikojen alussa Hyrylän raviradalla. Kaverini sanoi, että aina kun joku kehuu olleensa jossain turistirysässä, voi sanoa "Minäpä olen käynyt Hyrylän raviradalla". Miksi paikkoja, joissa "kaikki" käy pidetään arvokkaampina kuin muita? Selkeää syrjintää!

- Sheena

Varmasti Hyrylän ravirata on mielenkiintoinen nähtävyys. Itse en ole koskaan käynyt, enkä raveissa. Paitsi Vermossa, kauan sitten, ennen raveja, kun jollain tuttavalla oli hevonen ja faijan kanssa käytiin katsomassa sitä. Muutenkin koto-Suomessa on pajljon nähtävää. Kyläbaarikiertue kuulostaa hauskalta ja toteuttamiskelpoiselta idealta. Tarvitaan vaan selvä ja luotettava kuski.
        Kesäisin tykkään kierrellä kylämarkkinoilla. Viime kesänä käytiin Vääksyssä. Siinä kanavan kupeessa oli torimarkkinat. Tultiin veneellä. Meidän mökki on n. tunnin vesireitin varrella. Kivaa oli.

Tykkään suunnitella kaikenlaista. Varsinkin lomamatkoja. Tuolla ed. viestissä oleva lomasuunnitelma piti toteuttaa vuosia sitten, mutta se jäi. Koronarajoitukset pilasivat ne suunnitelmat. Uusia suunnitelmia tulee kuin liukuhihnalta, vain oma mielikuvitus on rajana. Hyvän suunnitelman jälkeen toteuttaminen on helppoa. 😂

• Anonyymi

Roskaväellä on suosikkinsa eikä kärpäset ole väärässä: "Paska on hyvää".

• Silmäilin nuo lehden kommentit. Ihmiset ovat ihme kitisijöitä. Kaikki pitää tulla ilmaiseksi, ei maksaa liikaa. Siitä vaan itse rakentelemaan turismia ja laatua matkusteleville rahalla, jota ei ole.

Matkustelu on asennekysymys. Jos menet vieraaseen maahan, niin kannattaa ensin oppia kunnioittamaan paikallisia ja heidän elämäntapaansa. Sitten ehkä tulet kohdelluksi vieraanvaraisemmin. Hapannaama-asennetta tuskin itsekään palvelisit kovinkaan suloisesti.

Ja ne elämykset, ne pitää etsiä itse. Ei kukaan voi tuoda tarjottimella sellaista, joka ei tiedä tarpeitasi. Ne tiedät vain ainoastaan itse ja siksi maksat juuri siitä, mitä haet.

Harmis, mitä tulee suominaisten käytökseen, niin puistattavampaa on juuri kohdata niitä kotimaan naisia ja miehiä, jotka eivät osaa käyttäytyä. Halveksivat maan ihmisiä ja tarjontaa, kohtelevat kuin joitain orjia, renkejä ja piikoja. Sikailuja sumeilemattomasti tosin riittää ihan kansalallisuuksista laidasta laitaan.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      119
      6206
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      62
      5141
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      68
      4273
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3864
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      12
      3621
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      120
      3178
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2546
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2499
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2242
    10. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      0
      1750
    Aihe