Onko kukaan huomannut että meillä on pride keskiviikkona? Keskellä arkipäivää, kuka sinne joutaa?
https://www.facebook.com/search/top?q=ilmajoki%20pride
Ilmajoki pride ylihuomenna
62
1177
Vastaukset
- Anonyymi
Hannu ainakin. https://aijaa.com/QYo6tK
- Anonyymi
Eikö tuo tapahtuma oo Opistolla ? Ei kai kunnanvaltuutetun tarvitse ottaa kantaa niitte lipututukseen ? No pitää tietysti, tämä ajatollah ei pysty olemaan sekaantumatta tähänkin.
- Anonyymi
Onko jo menny paskasangoon kripa poikki Hanulta tämänkin kj kanssa. Pienet on murheet. Osoittaa Aapelta selkärankaa, aina ei tartte tehdä niin kuin vanhoilliset määrää. Miten kunnan prideliputus kuuluu tähän caseen ? Ei kai kunta opistolla liputa ?
- Anonyymi
Menkää nyt joku viemään sateenkaarilippu kunnantalon salkoon ja jättäkää alapään naru sitomatta, niin ei saa alas.
- Anonyymi
Sateenkaari kunnanjohtaja.
Pride päivän pääjehuna näyttää häärivän kunnanjohtaja, päivää vietetään opistolla.
Tälläisen kunnanjohtajan persut meille hommas, taitaa hanu olla samoja.- Anonyymi
Pitäisi vissiin olla taas joku puliukko, kuten edeltäjät?
- Anonyymi
Voi hyvänen aika että taas paljastuu kuinka ahdasmielistä sakkia Ilmajoellakin osaksi asustaa. Luulisi että ei ole h:ltakaan pois tämä tapahtuma. Ehkä kannattaisi keskittyä kunnan kehittämiseen eikä siihen jos kj osallistuu tuohon tapahtumaan.
Olisihan se tietysti kiva jos joku voisi määrätä aina mitä kj tekee ja mitä ei, ainakin jonkun mielestä.- Anonyymi
Miten se kehittää kuntaa, että pervot pomppii kadulla naurettavan näköisissä ryysyissään? Menkää töihin pummit ja tehkää jotain hyödyllistä. Jos joku on pervo niin voisko olla hiljaa ja pysyä kotona jos ei pysty mihinkään hyödylliseen…
- Anonyymi
Onkohan mikään hyvä asia
- Anonyymi
Niin niin, mikään ei ole koskaan hyvä.
- Anonyymi
Ei ne pride-liput kuulu salkoon. Se jos joku rakastaa samaa sukupuolta on ihan sama, mutta tuo hypetys on sairasta.
- Anonyymi
Minkä takia sä teet siitä ittelles ongelman? Mua ei kyllä häiritte vaikka olis jokaises saloos sateenkaarilippu vuoden jokaisena päivänä. Ei vähääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia sä teet siitä ittelles ongelman? Mua ei kyllä häiritte vaikka olis jokaises saloos sateenkaarilippu vuoden jokaisena päivänä. Ei vähääkään.
Minua häiritsee ja aion repiä alas kaikki sateenkaari roskan, minkä näen. Kaikki saa tykätä mistä lystää, mutta sitä on turha muille tuputtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua häiritsee ja aion repiä alas kaikki sateenkaari roskan, minkä näen. Kaikki saa tykätä mistä lystää, mutta sitä on turha muille tuputtaa.
Sä pystyt vissiin tekemään jokaasesta asiasta ongelman? Paitsi tietysti omista tekemisistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä pystyt vissiin tekemään jokaasesta asiasta ongelman? Paitsi tietysti omista tekemisistä?
Meneekö Akkanen lippuvartioon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö Akkanen lippuvartioon?
Tottakai, onhan HÄN sentään valinnut itsensä Ilmajoen Jokaisen Asian Viralliseksi Valvojaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tuputat ahdasmielisyyttäsi repimällä liput alas?
- Anonyymi
Eikö kunnalla ole tasa-arvossa ihan omassa takaa työtä. Sateenkaari ry.n tavoite lukuisista sukupuolista on ihan sairas.
- Anonyymi
Meneekö kokoomus ja keskusta marssimaan?
- Anonyymi
Ihanaa perussuomalaista menoa Akkasen johdolla. Liput salkoon ja käsi lippaan.
- Anonyymi
Tusina tolvanoita on allekirjoittanut.
Niitä mahtuu 15 tusinaan.
"Ilmajoen kunnanjohtaja Ari-Pekka Laitalainen on Etelä-Pohjanmaan opistolla keskiviikkona järjestettävän Ilmajoki Priden suojelija. Se on aiheuttanut paheksuntaa joissain Ilmajoen kunnanvaltuutetuissa.
Ilmajoen kunnanhallituksen 1. varapuheenjohtajaHannu Akkanen (ps.) julkaisi maanantaina iltapäivällä Facebook-tilillään julkilausuman, jossa on yhteensä 13 kunnanvaltuutetun tai varavaltuutetun allekirjoitus. Joukossa on kahdeksan perussuomalaista, neljä kristillisdemokraattia ja yksi kokoomuslainen.
Julkilausumassa paheksutaan sitä, että kunnan kasvot on annettu tapahtumalle kysymättä ensin valtuutetuilta. Julkilausuman mukaan tapahtuma loukkaa konservatiivisesti ajattelevia kuntalaisia ja luottamushenkilöitä.
Laitalainen hämmästelee kirjoitusta.
– Olen todella pettynyt tuohon ahtaaseen näkökulmaan, mutta jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Mielestäni tasa-arvo ja yhdenvertaisuus pitää huomioida Ilmajoellakin. Vaasassa sanottiin hienosti viime vuonna, että yhdenvertaisuuden ja ihmisoikeuksien edistäminen on yksi kaupungin tärkeimmistä tehtävistä.
Laitalaisen mukaan hänellä ei ollut tarvetta kysyä lupaa asiaan.
– Olen pienessä roolissa mukana. Jos olisin kieltäytynyt siitä, olisi voitu kysyä, että eikö Ilmajoella toteudu tasa-arvo ja yhdenvertaisuus ollenkaan."- Anonyymi
Kunnanjohtaja saa edustaa persujen mielestä vain persujen (poliittisissa) tilaisuuksissa. Kyllä taas saa tuntea suurta myötähäpeää näitten allekirjoittajien puolesta.
- Anonyymi
Allekirjoittajissa jopa eduskuntavaaliehdokkaita ? Kokoomuslainen ei varmaan edusta tässä tasa-arvoisuutta, yksilön vapautta tai muita kokoomuksen arvoja. Tainnu jäädä jotain persujen pakkoajatuksia vielä mieleen tai Akkasta pitää hyvitellä.
- Anonyymi
Tällaisten Akkasten takia näitä kulkueita juuri järjestetäänkin.
- Anonyymi
Ainut sallittu homoilu Etelä-Pohjanmaalla on paini!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainut sallittu homoilu Etelä-Pohjanmaalla on paini!
Se on kyllä kiihoittavaa ku poijat ähisee päällekkäin!
- Anonyymi
Aivan ihanaa!!
- Anonyymi
Tää on niin ilmajokisten juttu💋
- Anonyymi
Pitäiskö tuo kunnajohtaja laittaa kiertoon.
- Anonyymi
Pitääskö nuo ahdasmielset konservatiivit pistää kirkolle jalkapuuhun ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääskö nuo ahdasmielset konservatiivit pistää kirkolle jalkapuuhun ?
Tai pakottaa ottamaan vastaan ja käyttämään vapaalippu Ilmajoen Musiikkijuhlille.
- Anonyymi
Olen jotenkin ajatellut että opisto edustaisi kristillisiä arvoja.
- Anonyymi
Pridet varmaan väheneekin sillä, että ilmajoella kunnanjohtaja vaihtuu;)
- Anonyymi
Eipä tarvitse enää äänestää keskustan Prideporukkaa
- Anonyymi
Kiitos Hannu. Puutuit oikeaan asiaan.
Kunnan tehtävä ei ole liputtaa hörhölauman hippabileitä.- Anonyymi
Mitä , missä ja millä lailla kunta nyt meinaa liputtaa? En ole tuollaisesta kuullut, joku antaa väärää infoa jälleen kerran ?
- Anonyymi
Hyvä jos peruivat liputuksen.
- Anonyymi
En ihan edelleenkään käsitä, kuinka kunta liputtaisi Opiston tapahtumassa? Voiko joku asiasta tietävä vahvistaa tämän tarinan, että sais oikeaa tietoa. Muuten ollaan taas jonkun uhriutujan fuurujen varassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihan edelleenkään käsitä, kuinka kunta liputtaisi Opiston tapahtumassa? Voiko joku asiasta tietävä vahvistaa tämän tarinan, että sais oikeaa tietoa. Muuten ollaan taas jonkun uhriutujan fuurujen varassa.
Ei saa pilata hyvää tinttaalua totuudella.
- Anonyymi
Hannu voisi työpaikallaan pitää pride marssin
- Anonyymi
Äärimmäisen harkitsematonta järjestää näin tunteita jakava sekä leiman lyövä tapahtuma oppilaitoksella, jonkinlainen koulurauha kuuluisi jokaiselle oppilaalle ja opettajalle.
- Anonyymi
Pride on kalenteriin merkitty liputuspäivä!
- Anonyymi
Koska on Heterojen liputuspäivä?Tasa-arvon vuoksi saatava myös kalenteriin,ja onko heteroille edes omaa lippua?Nyt Hannun täytyy perustaa toimikunta asiaa ajamaan.
- Anonyymi
Hetero kulkue päivä on työmarkkinaneuvotteluissa tulossa palkalliseksi vapaa päiväksi.
Se on suunniteltu Juhannusaattoa edeltäväksi päiväksi koska tuo ajankohta on aina ollut syntyvyyden kannalta se jolloin siirtäminen tapahtuu useimmiten. Pariskunnat jaksavat paremmin painaa kun saavat välillä hiukan ulkoilma ja on sitä omaa aikaa useampi päivä.
Katsottiin myös sellainen aika joka ei niin suuresti korosta sitä itseä ja normaalia....Suomen lipun alla on hyvä painaa, siinä ei värejä eikä esille pajoja tarvita. - Anonyymi
Akkasen pelkotila loistaa kuuhun asti. Mitäs niistä sanotaankaan, jotka pelkää homoja?
- Anonyymi
Yllättävän paljon oli Ilmajoella sateenkaarilippuja lipputangoissa! Melkein joka talossa!😃 Ihan kuin yleinen liputuspäivä ja niin taitaa Ilmajoella ollakin. Komialta näytti!
- Anonyymi
Homesojantiellä nähty myös pride lippu
- Anonyymi
Kyllä oli ihana päivä eilen. 🤗
- Anonyymi
Seiväs porukkaa ja loora sakkia matkassa kunhan eivät vain mene sekaisin tuossa kiimaisessa olotilassa ja muutu heteroiksi.
- Anonyymi
Hyvä Ilmajoki! https://aijaa.com/PGXudN
- Anonyymi
Loistavaa! 🏳️🌈
- Anonyymi
Pride on niin ilmajokisten juttu!❤
- Anonyymi
Voi hitsi, ilmajokiset! Ihme pöyristymistä pride-kulkueesta. Eihän siihen ole pakko osallistua. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Kyllä Ilmajoellakin taitaa olla aika siirtyä tälle vuosisadalle. Keltä se on pois, jos teillä on pride-kulkue?
Tämänkin asian nämä " sateenkaari henkilöt " ymmärtävät väärin.
Jos haluat olla erilainen kuin valtaväestön...MIKSI SIITÄ PITÄÄ TEHDÄ NUMERO ?
Ei heterot, normaalia sukupuolisuutta tuoda missään esille julistaen MINÄ OLE..,HUOMATKAAT. Ei järjestetä kulkueita liput hulmuten ME OLEMME SITÄ TAI TÄTÄ.
TÄMÄ HOMOUS, LESPOUS , SUKUPUOLETTOMUUS ON MENNYT SAIRAAKSI JOHON TARVITAAN LÄÄKITYS !- Anonyymi
Millä meinaat ittiäs lääkitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä meinaat ittiäs lääkitä?
Mulle loveen ja toiselle kyrsää siinä lääkitys.
- Anonyymi
Olihan se aivan ihanaa kun ihmiset toivat kulkueen jäsenille hedelmiä ja juomista ja liittyivät itse mukaan!
- Anonyymi
Ihana katsoa kun isäni ja sen uusi mies käveli käsi kädessä eteen päin ja porukka taputti.
- Anonyymi
Mukavaa kun viihdyit. Toivottavasti järjestetään pian uudelleen.
- Anonyymi
Seuraava marssi käydään liput hulmuten niin että mies ja lammas köyden päässä sekä muijalla pässi.
- Anonyymi
Koskas Oodinit meinaa sen järjestää? Ja missä?
- Anonyymi
Hannu on se lammas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569