Ihmisen todistus on epäpätevä.
Ei omaa uskoa tarvitse todistaa vai kehoitetaanko se Raamatussa ?
Todista mitä koit kastehetkellä, jännittikö ?
Jeesus:
"Eikä tarvinnut kenenkään todistusta ihmisestä, sillä hän tiesi itse, mitä ihmisessä on."
Ihmisten todistuksia ei tarvita
37
208
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella todistajalla on oma uskonsa.
He ovat esim. Jehovan Todistajia. - Anonyymi
Sanoi hän heille: "Painakaa sydämiinne kaikki ne sanat, jotka minä tänä päivänä teen todistajiksi teitä vastaan, niin että käskette lapsianne tarkoin täyttämään kaikki tämän lain sanat."
>> käskette lapsianne - Anonyymi
"Eivätkä nuo heidän rakkaansa mitään auta; niiden todistajat eivät näe eivätkä tiedä mitään, ja niin he joutuvat häpeään."
- Anonyymi
Lue sitä Raamattuasi edes vähän !
Room. 10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. - Anonyymi
Jeesus sanoi: Joka tunnustaa minut ihmisten edessä - sen minä olen tunnustava Isän edessä, joka on Taivaissa
- Anonyymi
Jehovan Todistajat todistavat omaa uskoaan...!
- Anonyymi
Jehovantodistajat eivät tunnusta Apostolista uskontunnustusta kokouksissaan.
Todistaminen ja tunnustaminen ovat eri asioita. - Anonyymi
Mitä häpeilemistä on todistaa henkilökohtaisesta kasteestaan?
Öyhötys ei ole todistus eikä merkkinä uskosta.- Anonyymi
ei kasteessa ole mitään todistamista, kuka todistaa villasukistaan, ei kovin moni eikä monta kertaa, sellainen viedään johonkin aika pian.
todistus on sitä mitä Jeesus on minulle tehnyt, siinäkaikki, kasteessa ei ole mitään todistettavaa.
mutta kun luterin lapset ei osaa ajatellakkaan mitään kasteen lisäksi, niinkaikki onheille sitä yhtä ja samaa hokemaa.
luterilaisen todistus on ; olen kastettu ja kuulun kirkkoon,
siinä se oli muuta ei ole eikä tule.
- Anonyymi
Jeesus sanoo parannetulle mm; mene kotiisi ja kerro mitä Jeesus on sinulle tehnyt.
tätä todistusta ei yksikään luterilainen kykene antamaan,
siski koska Jeesus ei ole tehnyt heille yhtään mitään.
simppeliä.- Anonyymi
ei Jeesus käskenyt todistaan , sitä omaa uskoa pitkin katuja,
raamattu:
"Tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikissa kaikessa maailmassa
TODISTUKSEKSI kaikille kansoille" Mt: 24: 14
se helluntailaisen yksittäisen ihmisen uskoontulo, ei ole , evankeliumi. (eikä maailman napa)
Evankeliumi on "todistus", eikä koroittaa ihmistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
raamattu:
se helluntailaisen yksittäisen ihmisen uskoontulo, ei ole , evankeliumi. (eikä maailman napa)
Evankeliumi on "todistus", eikä koroittaa ihmistä.Evankeliumi ei ole pelkkää julistusta, ja ihmisten kääännyttämistä uskoon,
evankeliumi on tekemistä JA SYNTIEN POIS PESMISTÄ KASTEESSA.
Luehan nyt eteenpäin sitä Matteusta, mitä se evankeliumi käytännössä tarkoittaa:
Matt.28:16-20
Evankeliumi tarkoittaa Kastetta Kristuksen omaksi syntien pesemiseksi ja liittämiseksi Kristuksen ruumiiseen.
16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.
17 Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Markus 1, sanoo että Johanneksen aloittama Kaste syntien anteeksisaamiseksi on evankeliumin alku.
Pelkkä Julistus ei pese syntejä eikä pelasta ihmistä.
Syntien tunnustaminen kaste on evankelimin alku.
1 Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan,EVANKELIUMIN ALKU.
2 Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".
3 "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'",
4 niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen KASTETTA SYNTIEN ANTEEKSISAMISEKSI.
5 Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä JA HÄN KASTOI HEIDÄT KUN HE TUNNUSTIVAT SYNTINSÄ.
KAIKKI KASTETUT SAIVAT SYNTINSÄ ANTEEKSI
JOHANNEKSEN KASTE JA SITÄ SEURANNUT HELLUNTAINA ALKANUT KASTE JEESUKSEN KUOLEMAAN PESI SYNNIT POIS.
SIITÄ SEURASI PELASTUS JA HYVÄ OMATUNTO. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
raamattu:
Evankeliumi on "todistus", eikä koroittaa ihmistä.voi ykisnkertaisuuden määrää huokaus.
Jeesus sanoo te olette minun todistajiani, opetus lapset ovat ylös nouseen Jeesus todostajia hauta on tyhjä, hän on kuoleman voittaja.
- Anonyymi
evankeliumi levinnyt jo ennen helluntailaisia kaikkiin kristittyihin maihin.
helluntaillaisuus "todistajat" tulleet 1900 vuotta JÄLKEEN kristinuskon.
ja kuvittelevat olevansa "te olette minun todistajani . . . Anonyymi kirjoitti:
evankeliumi levinnyt jo ennen helluntailaisia kaikkiin kristittyihin maihin.
helluntaillaisuus "todistajat" tulleet 1900 vuotta JÄLKEEN kristinuskon.
ja kuvittelevat olevansa "te olette minun todistajani . . .Tyylinsä kullakin tuoda esille mielipiteitään, tämämänpäivä kristity ova yhtä lailla Jeesusen todistajia jota ovat uskossa nimi kristityt ova eri asia.
- Anonyymi
Jehovantodistajat Charles Russell & knit
Helluntintodistajat Charles Fox Parham ja Gerhard Olsen-Smidt
Mormonintodistajat Joseph Smith
Advetintodistajat Ellen G.White
Käännyttäjiä: Kohderyhmä Kristityt,, eivät käännytä toisiaan.
Strategia, esiintyvät tosi uskovaisina ja yrittävät ensin vähätellä ja mitätöidä ihmisen oman uskon ja kasteen,
tarjoavat tilalle väkevämpää hengellisyyttä ja uskonnollista menoa ja meininkiä- Anonyymi
Jenkkilahkojen "evankeliumi" on saanallista ihmisten eksyttämistä ja käännyttämistä harhaoppiehin ja vieraiden henkien valtaan. Joista ihmistä ei pois päästetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenkkilahkojen "evankeliumi" on saanallista ihmisten eksyttämistä ja käännyttämistä harhaoppiehin ja vieraiden henkien valtaan. Joista ihmistä ei pois päästetä.
tekevät niitä "käännynnäisiä"
"tehdäksenne yhden käännynnäisen, ja kun joku on siksi tullut, teette hänestä helvetin
lapsen, kahta vertaa pahemman kuin te itse olette" Mt: 23:
on eroa julistaa evankeliumia, kuin tehdä käännynnäisiä !
- Anonyymi
Uudestisyntynyt ihminen todistaa elämällään vaikka ei puhuisi mitään.
Vauvakastetut luterilaiset ihmettelevät, kun uskovainen ei mene vauvakastettujen kanssa "riettauden lätäkköön"!- Anonyymi
Helluntailaiset ovat käännynnäisiä.
Helluntailaiset eivät ole uudestisyntyneitä kristillisen kasteen vedestä ja Hengestä,
koska he eivät ole kristittyjä ollenkaan, vaan käännynnäisiä. Parhaimin hengellä eksytettyjä samaan lahkoon ja uskoon Parhamin kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaiset ovat käännynnäisiä.
Helluntailaiset eivät ole uudestisyntyneitä kristillisen kasteen vedestä ja Hengestä,
koska he eivät ole kristittyjä ollenkaan, vaan käännynnäisiä. Parhaimin hengellä eksytettyjä samaan lahkoon ja uskoon Parhamin kanssa.Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.
Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihapuhetta; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä. - Anonyymi
Room 10
"Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään"
- Anonyymi
Uskosta osattomilla luterilaisilla ei ole mitään Jumalalta saatua, näin ollen, mistä he ylipäätään todistaisivat?
Sen sijaa ne, jotka ovat uskossa Jeesukseen ja ovat kääntyneet Jumalan puoleen, todistavat: Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".- Anonyymi
heillä on vain kastetodistus piirongin laatikossa, sitä he meinaavat näyttää lopputilillä.
voi sokeuden paksuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heillä on vain kastetodistus piirongin laatikossa, sitä he meinaavat näyttää lopputilillä.
voi sokeuden paksuutta.helluntailaiset esittelee valokuviaan kastetilaisuudesta pitkin lehtien sivustoilla.
helluntailaisten valokuva-todistus.
- Anonyymi
Tässä uskoon tulleen todistus!
Luukkaan evankeliumi:
19:8 Mutta Sakkeus astui esiin ja sanoi Herralle: "Katso, Herra, puolet omaisuudestani minä annan köyhille, ja jos joltakulta olen jotakin petoksella ottanut, niin annan nelinkertaisesti takaisin
Vauvakastetut eivät ole tulleet uskoon eivätkä ole uudestisyntyneet!- Anonyymi
Mutta heille riittää kastetodistus, varsinkin jos sen laittaa raameihin ja ripustaa seinälle.
- Anonyymi
Vauvakastetuilla pakanoilla ei ole yhtään mitään, mistä todistaa. Luterilaisuus on ennen kaikkea valehtelua ja uskottelua ja uskontoa.
- Anonyymi
Vauvakastetut luterilaiset vauvakastetut eivät pysty toimimaan Jeesuksen sanojen mukaan, sillä luterilaisilla ei ole mitään kerrottavaa Jumalasta: Mene kotiisi omaistesi luo ja kerro heille, kuinka suuria tekoja Herra on sinulle tehnyt ja kuinka hän on sinua armahtanut.
- Anonyymi
helluntailaiset väittää tuntevanansa Jumalan, ihan niinkuin ihmisen kanssa keskustellaan,
raamattu:
"Totisesti , sinä olet salattu Jumala, sinä Israelein Jumala, sinä Vapahtaja"
Jes: 45: 15
- Anonyymi
Antikristuksen kaatohengen ne hellarit tuntee ja vielä väittää sitä henkijeesukseksi.
- Anonyymi
Senkö sinä vain tunnet?
- Anonyymi
Olipa miten oli tai ymmärsi asian miten ymmärsi, niin minä ainakin haluan todistaa Jeesuksen suuresta armosta, muuten aika epätoivoisessa elämässäni. Paavalikin kertoo esimerkiksi oman todistuksen moneen kertaan raamatussa ja sen pääosassa ei ole ihminen vaan Jumala. Siunausta ja älkää tapelko.
https://youtu.be/nxKaH-SXr0c - Anonyymi
Aloittaja väittää: Ihmisten todistuksia ei tarvita. Sen sijaa Jeesus sanoi viimeisiksi sanoikseen ennen lähtöään: kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".
KUMPAA SIIS PITÄÄ USKOA? SAATANAA ELI ALOITTJAA VAI JEESUSTA?- Anonyymi
niin , ja "HEIDÄN" todistuksensa on , raamatussa.
"Pyhitä heidät totuudessa ; sinun sanasi on totuus" Joh: 17: 17
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317411Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1062386
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981617
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341604Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141468Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4061451Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71434