Kuis ny näin kävi? Suomilaisille luvattiin vappusatasia, ulkomaille paljon enemmän.
Molempien toteutumista odotellessa...
Slava Gerojam Finlandii
VappuHornetteja Kiovaan?
6
128
Vastaukset
- Anonyymi
Vem vill suga min kuk? Gratis, ingen rubel ny.
Pjotr-Svante, Jomala, Åland Lähetetään vappupimiöitä niin katsotaan mitä SITTEN tapahtuu?
- Anonyymi
Älä tuollaisella nyt uhkaile... Se vastaa strategista ydinlatausta, ja ne on kielletty. Nyt löit pahan laakin venäläisiä vastaan. Muutama vappupimiä-klooni Pieriksen kaasuaseella varustettuna, siinä piippalakki pinkoo Vladivostokkiin asti. Ei tarvi Hornetteja eikä Allegro-junia. Nih.
Anonyymi kirjoitti:
Älä tuollaisella nyt uhkaile... Se vastaa strategista ydinlatausta, ja ne on kielletty. Nyt löit pahan laakin venäläisiä vastaan. Muutama vappupimiä-klooni Pieriksen kaasuaseella varustettuna, siinä piippalakki pinkoo Vladivostokkiin asti. Ei tarvi Hornetteja eikä Allegro-junia. Nih.
no tuo oli vain ehdotus..jos oliskin VALTAA..että voisikin lähettää kaiken maailman pimiöitä vielä synkempiin maailmankolkkiin..
P.ervokki kirjoitti:
no tuo oli vain ehdotus..jos oliskin VALTAA..että voisikin lähettää kaiken maailman pimiöitä vielä synkempiin maailmankolkkiin..
tosin putlerin synkkää venäjän valtakuntaa ei synkempää taida ollakaan maanpäällä..
- Anonyymi
Venäjäon hieno maa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273563- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381439
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131219
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451215