Siellä on tilaa driftailla, Suomen liikenteeseen niitä ei tarvita.
Postiautokauppiaat Siperiaan
4
116
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ratti on väärällä puolella niin auto on kolaririski.
- Anonyymi
Posteljoonit saa työntää kärrynsä paaliin tai pakata konttiin ja roudata takasin Jaappaniin.
Kyllä ne ikäloput postiautot johonkin hintaan kauppaansa tekevät.
Voi toki olla, että kolaririski vasemmanpuoliseen tottuneella hieman lisääntyy,
mutta mihin tämä kirjoittajan tietämys perustuu?!
Olen ajanut Irlannin Dublinissa paikallisella vuokra-autolla ja menoon
tottuu kyllä aika äkkiä.
On tietenkin huomattava, että vasemmalta tulijaa väistetään.
Olen takavuosina ajanut Lontoossa ja Skotlannissa meikäläisellä autolla, joissa isoissa kiertoliittymissä ajo tuntui vaikeimmalta.
Pysäköintilaitoksissa tulee myös ongelmia sisään- ja ulosajon yhteydessä,
joissa usein joutuu nousemaan autosta porteilla tai pyytämään henkilökunnan
apua, mikäli sitä on.- Anonyymi
Nettiautossa on ollut myytävänä erikoisia ja kalliita automalleja, joiden ohjaus on oikealla. Hintapyyntö on siitä huolimatta sama kuin vasemmalta ohjattavien autojen. Oikeasti hinnan kuuluu olla puolet tavallisesta autosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004807089- 262541
- 2212523
- 1531827
- 1141728
- 741133
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21045Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01044