Siellä on tilaa driftailla, Suomen liikenteeseen niitä ei tarvita.
Postiautokauppiaat Siperiaan
4
134
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ratti on väärällä puolella niin auto on kolaririski.
- Anonyymi
Posteljoonit saa työntää kärrynsä paaliin tai pakata konttiin ja roudata takasin Jaappaniin.
Kyllä ne ikäloput postiautot johonkin hintaan kauppaansa tekevät.
Voi toki olla, että kolaririski vasemmanpuoliseen tottuneella hieman lisääntyy,
mutta mihin tämä kirjoittajan tietämys perustuu?!
Olen ajanut Irlannin Dublinissa paikallisella vuokra-autolla ja menoon
tottuu kyllä aika äkkiä.
On tietenkin huomattava, että vasemmalta tulijaa väistetään.
Olen takavuosina ajanut Lontoossa ja Skotlannissa meikäläisellä autolla, joissa isoissa kiertoliittymissä ajo tuntui vaikeimmalta.
Pysäköintilaitoksissa tulee myös ongelmia sisään- ja ulosajon yhteydessä,
joissa usein joutuu nousemaan autosta porteilla tai pyytämään henkilökunnan
apua, mikäli sitä on.- Anonyymi
Nettiautossa on ollut myytävänä erikoisia ja kalliita automalleja, joiden ohjaus on oikealla. Hintapyyntö on siitä huolimatta sama kuin vasemmalta ohjattavien autojen. Oikeasti hinnan kuuluu olla puolet tavallisesta autosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1471346Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli481076Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48910Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva169887Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73880Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36835- 54751
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy194738Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali147736Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42726