Parhaat renkaat asuntoautoon

Anonyymi-ap

Ehdottakaas kesärenkaita Dethleffsiin. Tällä hetkellä vanteilla on monta kolme kesää palvelleet Nokian Hakka2 225/70-R15C.

16

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      LingLong auton tiellä pitää.

    • Anonyymi

      Michelin Agilis 3. Noilla ajat yhden kesän pidempään, hiljaisemmin ja pienemmällä polttoaineella.

      • Anonyymi

        Ei paljoa kalliimmat kuin hakka2 mutta vesiuria vähemmän, siksi varmaan kestää kauemmin kulutusta.


    • Anonyymi

      Minulla on Elnakissa Mikkeliinit, ei niissä ole uutenakaan pintaa, Niin ei voi Puhkota

      Palstavahti Kuopiosta

    • Anonyymi

      Kyselin kulkimeeni uusia suvikumeja , mutta päädyin ajamaan vanhoilla vielä ensi kesän, kun on vielä reilusti ilmaa jäljellä.
      Rengaspalvelun "ukko" kertoi että ilmat ei tahdo pysyä muissa, kuin nokian tekemissä pakujen suvikumeissa.
      Tämä "ukko" ei ole nokia renkaiden edustaja ,??? vaan sanoi tarinan olevan tosi.
      En kiistä asiaa en suuntaan enkä toiseen , kun itse olen aina ennen käyttänyt karavaanissa nokian suvikumeja ,ei ole kokemusta muista merkeistä, kun henkilöautoissa.
      Että,????

    • Anonyymi

      Käykö nuo elnakkiin?

    • Anonyymi

      Tarkoitatko sitä hevoskujetusauto Elnakkiani ??
      Palstavahti Kuopiosta

    • Anonyymi

      Taidan tyytyä Nokian Hakka2 renkaisiin..ne olleet jo kolme kesää mulla ja hyvin on ilmat pysynyt.

      • Anonyymi

        Onko ne varmuudella "made in russia" renkaita kun nokia tekee niitä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne varmuudella "made in russia" renkaita kun nokia tekee niitä siellä.

        Eikun made on Nokia


    • Anonyymi

      Mistä noihin asuntoauton renkaisiin voi ostaa ilmaa? Vai käykö ihan normaali ilma.

      • Anonyymi

        Petosen ABC ltä Kùopiosta
        Palstavahtti Joksu Kuopiosra


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petosen ABC ltä Kùopiosta
        Palstavahtti Joksu Kuopiosra

        Kotkanpöpi oli viikon lataamossa, nyt sillä riittää taas virtaa.


    • Anonyymi

      Jos ajaa ympäri vuoden, ei tarvitse hankkia vararengasta erikseen ,vaan talvella yksi kesäkumi konttiin ja kesällä talvikumi. Kun voi olla että sitä ei koskaan tarvi , ja jos sitten tarvis tulee , sillä nilkuttaa kyllä ihmisten ilmoille. Näin ei pääse vararengas happanemaan, kun on kierrossa mukana. Näin olen itse ratkaissut pulman. Mukana on kuitenkin paikkaus liemet , kaksi 12. voltin kompuraa , kaksi 8.tonnin pullotunkkia , jämerä hylsy vääntövarsineen ja vielä pari palaa vaneria ettei tunkit uppoa maahan. On mukana se pakun oma tunkki myös , mutta se on vaarallinen vempain . Itse nostan renkaita vaihtaessa saman puolen etu että takapyörän yhtä aikaan ylös ,en lasivaurion vuoksi vaan kun siitä ei ole haittaa, ja voi olla että se säästää asuinkopin saumoja ?

      Palstavahdin niksinurkka

      • Anonyymi

        Mulla on matalaproviilitrengaat ÄlÄmCeessä alla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe