Parhaat renkaat asuntoautoon

Anonyymi-ap

Ehdottakaas kesärenkaita Dethleffsiin. Tällä hetkellä vanteilla on monta kolme kesää palvelleet Nokian Hakka2 225/70-R15C.

16

319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

LingLong auton tiellä pitää.

• Anonyymi

Michelin Agilis 3. Noilla ajat yhden kesän pidempään, hiljaisemmin ja pienemmällä polttoaineella.

• Anonyymi

Ei paljoa kalliimmat kuin hakka2 mutta vesiuria vähemmän, siksi varmaan kestää kauemmin kulutusta.

• Anonyymi

Minulla on Elnakissa Mikkeliinit, ei niissä ole uutenakaan pintaa, Niin ei voi Puhkota

Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

Kyselin kulkimeeni uusia suvikumeja , mutta päädyin ajamaan vanhoilla vielä ensi kesän, kun on vielä reilusti ilmaa jäljellä.
      Rengaspalvelun "ukko" kertoi että ilmat ei tahdo pysyä muissa, kuin nokian tekemissä pakujen suvikumeissa.
      Tämä "ukko" ei ole nokia renkaiden edustaja ,??? vaan sanoi tarinan olevan tosi.
      En kiistä asiaa en suuntaan enkä toiseen , kun itse olen aina ennen käyttänyt karavaanissa nokian suvikumeja ,ei ole kokemusta muista merkeistä, kun henkilöautoissa.
      Että,????

• Anonyymi

Käykö nuo elnakkiin?

• Anonyymi

Tarkoitatko sitä hevoskujetusauto Elnakkiani ??
      Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

Taidan tyytyä Nokian Hakka2 renkaisiin..ne olleet jo kolme kesää mulla ja hyvin on ilmat pysynyt.

• Anonyymi

Onko ne varmuudella "made in russia" renkaita kun nokia tekee niitä siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ne varmuudella "made in russia" renkaita kun nokia tekee niitä siellä.

Eikun made on Nokia

• Anonyymi

Mistä noihin asuntoauton renkaisiin voi ostaa ilmaa? Vai käykö ihan normaali ilma.

• Anonyymi

Petosen ABC ltä Kùopiosta
        Palstavahtti Joksu Kuopiosra

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petosen ABC ltä Kùopiosta
        Palstavahtti Joksu Kuopiosra

Kotkanpöpi oli viikon lataamossa, nyt sillä riittää taas virtaa.

• Anonyymi

Jos ajaa ympäri vuoden, ei tarvitse hankkia vararengasta erikseen ,vaan talvella yksi kesäkumi konttiin ja kesällä talvikumi. Kun voi olla että sitä ei koskaan tarvi , ja jos sitten tarvis tulee , sillä nilkuttaa kyllä ihmisten ilmoille. Näin ei pääse vararengas happanemaan, kun on kierrossa mukana. Näin olen itse ratkaissut pulman. Mukana on kuitenkin paikkaus liemet , kaksi 12. voltin kompuraa , kaksi 8.tonnin pullotunkkia , jämerä hylsy vääntövarsineen ja vielä pari palaa vaneria ettei tunkit uppoa maahan. On mukana se pakun oma tunkki myös , mutta se on vaarallinen vempain . Itse nostan renkaita vaihtaessa saman puolen etu että takapyörän yhtä aikaan ylös ,en lasivaurion vuoksi vaan kun siitä ei ole haittaa, ja voi olla että se säästää asuinkopin saumoja ?

Palstavahdin niksinurkka

• Anonyymi

Mulla on matalaproviilitrengaat ÄlÄmCeessä alla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8103
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6349
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3673
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      70
      2390
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      38
      2386
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2173
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2166
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2014
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83