Jos sitä tahtoo koittaa, mitä se maksaa? Määrääkö sitä ihan kuka tahansa lääkäri? Onko joku raja sille mitä painoindeksin pitää olla?
Laihdutuslääke Ozempic:in hinta?
15
1121
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit tuon tiedon saanut kirjoittamalla hakusana googleen.
Ilmeisesti, tätä myydään tälläisenä OZEMPIC 0,25 MG INJEKTIONESTE ESITÄYTETTY KYNÄ 4 ANNOSTA 1 KPL
RESEPTILÄÄKE
112,61 €
Ei voi sanoa niin että kuka vaan lääkäri, pitää olla aiheeseen liittyvä lääkäri.
Hammashoitolan lääkäriltä tuskin asiaa kannattaa kysyä mutta terveyskeskuksen lääkäriltä kyllä tai yksityiseltä vastaavasti yleislääkäri. Pitäähän jotain ehtoja täyttää koska ei lääkäri voi ns puoskaroida ja määrät vastuuttomasti mitä pyydetään.
Lääkärin pitää jotain tietää sinusta sekä lääkärin tai jonkun muun hoitoalan ammattilaisen ohjeistaa sinua tämän tuotteen käyttämisessakin.
https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=26620&d=32994611&i=NOVO+NORDISK_OZEMPIC_OZEMPIC+injektioneste,+liuos,+esitäytetty+kynä+1+mg
Onko näissä jokin saatavuus ongelma edelleenkin.
Toinen vastaava tuotehan on saxenda, erilainen annostus ja hinta.
Mutta tässä nyt tietoa vähän ainakin.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177799304
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Paras laihdutuslääke on liikunta ja vettä päälle.
- Anonyymi
Myyn uuden Ozempic 0.5mg kynän, joudun itse lopettamaan lääkkeen ja ei viitsisi heittää pois näin kysyttyä lääkettä,
- Anonyymi
onks myyty jo?
- Anonyymi
Ei ole oikotie onneen. Jos sinulla ei ole kelan maksusitoumusta niin helvetin kallista ja saatavuus ongelma. Kun lopetat käytön niin saman tien tulee kilot takaisin. Itsestä tuntuu että kyseinen lääke vähentää kehon nestemäärää ja saman tien kun käyttö loppuu turpoat kuin pesusieni takaisin.
Ozempic ei ole laihduttajan oikotie onneen. Painonhallintaan parempi on kun jätät hiilarit pois ja lisäät ateriarytmiä ettei illalla tule ahmittua. - Anonyymi
Kun vielä ruoka, verot, polttoaineet, sähkö, korot ym kiristetään äärimmilleen niin kyllä alat laihtumaan ilman kalliita lääkkeitä.
- Anonyymi
Edes diabetikot eivät ole saaneet tätä lääkettä menneinä kuukausina. Apteekit eivät ota varauksia. Ylipainoiset käyttävät lääkkeet painonpudotukseen.
- Anonyymi
Söisivät vähemmän mättöruokaa. Ei viitsitä itse laittaa kotiruokaa. Hampparia ja pitsaa vetävät vuoron perään ja limut ja karkit päälle. Kun nuo jättää pois niin varmasti laihtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söisivät vähemmän mättöruokaa. Ei viitsitä itse laittaa kotiruokaa. Hampparia ja pitsaa vetävät vuoron perään ja limut ja karkit päälle. Kun nuo jättää pois niin varmasti laihtuu.
Mitä sitten, jos on jo jättänyt ajat sitten nuo mättöruuat taakseen ja silti kilot vaan ei tunnut lähtevän. Pelkkää vettä juomalla varmaan lähteekin.
- Anonyymi
Toiset kuulemma kasvaa norsun kokoiseksi, vaikka eivät syö mitään koko päivänä, ilmeisesti syövät senkin edestä öisin 😁
- Anonyymi
Muistan erään ystäväni joka oli jollain dieetillä olevinaan. Ei vain muistanut laskea kaloreita niistä mitä mätti päivän mittaan suuhunsa suoraan jääkaapista. Laski vain mitä pöydässä söi.
- Anonyymi
Ihan tähän liittyen yleisesti on sanottu ettei paikallisesti voi jotain kehon osia laihduttaa mutta onko silti mitään vippaskonstia miten vyötärölihavuuttaa tai kaksoisleukaa saa kavennettua ? Itse olen muuten aikas hoikka mutta maha ja leuka on kuin norsulla ?
- Anonyymi
En tiedä. Oli ilmestynyt lääkelistalleni, vaikka kukaan ei ole määrännyt. :D Lääkkeellä on käsittääkseni saatavuusongelmia. Media varoitti juuri hengenvaarallisista väärennöksistä.
- Anonyymi
Yksi injektiokynä maksaa noin 120 euroa. Diabeteshoito alkaa annoksella injektio per viikko eli 480 eur/kk.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855