Pääsisinköhän tutustumaan sinuun paremmin, mies Pirkanmaalta?
Vanhempi mies, useinkin nähty
13
1887
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu siitä kuka haluaa tutustua.
- Anonyymi
Hieman tarkennusta?
- Anonyymi
En oikein uskalla kommentoida enempää, jonka varmasti oikea henkilö ymmärtää. Olemme jollain tasolla tunteneet jo pidempään, ja näemme satunnaisesti ohi mennen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein uskalla kommentoida enempää, jonka varmasti oikea henkilö ymmärtää. Olemme jollain tasolla tunteneet jo pidempään, ja näemme satunnaisesti ohi mennen
Pirkanmaalla on muutamia ihmisiä... Mutta toivottavasti tavoitat etsimäsi henkilön. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirkanmaalla on muutamia ihmisiä... Mutta toivottavasti tavoitat etsimäsi henkilön. 🙂
Tervetuloa itä Helsinkiin kävelee.Uusi iskupakka on vanhemille miehille.Pyörä ja kävelytiet.Kuin vuokra talojen pihapiirit. Ostoskeskuksien paarit. On vaan kummaa naisia ei saa?Jotkut yrittävät uimahallit,nissäkän ei onnistu.
Kerro lisää
- Anonyymi
Kai nyt jonku vinkin vois laittaa?
- Anonyymi
En ole epätoivoinen, joten lisävinkki jää antamatta :)
- Anonyymi
K. Nähdään sitten tavanomaisella paikalla joku päivä.
- Anonyymi
Tunnen tapauksen ja vastaus kysymykseesi kuuluu: avaimet ovat sinulla. Annat vaan jonkin merkin, eleen , hymyn tai ajatuksen niin homma lähtee eteenpäin itse edestään. t. Se
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet nainen, vaalea vai tumma? Silmälasit, missä useammin nähdään, kerro jotain, kuinka kauan ollaan nähty jossain? T: Vanhempi mies
- Anonyymi
Joo, nähdään siinä tutussa paikassa ensi viikolla varttia vaille se sama aika, kuin silloin kerran aiemmin.
Laitan housut ja kengät jalkoihin, niin tiedät että se olen minä. - Anonyymi
Jos näemme sinun työpaikkallasi, niin kerro minulle: "Ikävää olla töissä tällaisena päivänä" Jos olen oikea henkilö tunnistan kyllä sinut tuosta.
Minä haluaisin myös tutustua sinuun paremmin, jos olen kyseinen mies. Sinussa ja olemuksessasi on jotain todella kiehtovaa, salaperäistäkin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982