Keskiviikon PaikkaVisa - Tunnista sijainti (maa) kuvasta

Tuosta:
https://www.is.fi/matkat/art-2000009437802.html

Kannattaa taas kattella sitten kaikkea muuta kuin sitä mikä kuvasta pomppaa ekana silmille, niin löytyy oikea maa helpommin. Esimerkiksi vuoristossa harvemmin on isoja vesiä ja silleen.


Oi! Olet kyllä huipputietäjä.

Vastasit oikein 6/10 kysymykseen

78

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jopas, että mulla meni näin hyvin ja itse asiassa suurimman osan tiesinkin, koska olen nähnyt itse tai valokuvissa 😄
      Joskus täytyy käydä veljentyttärellä Hongkongissa kylässä 👍

      Oi! Olet kyllä huipputietäjä.
      Vastasit oikein 8 kysymykseen

      • Loistava tulos!

        Oli siellä taas parit kivat miinat laitettu minun kaltaisille hätäsille 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Oli siellä taas parit kivat miinat laitettu minun kaltaisille hätäsille 😁

        No sama.. Luulin yhdessä kuvassa katsovani Nepalintiikereitä, mutta ei sellaisia varmaan olekaan 😄 Ainakaan sinisiä 🤣


      • Xena-183 kirjoitti:

        No sama.. Luulin yhdessä kuvassa katsovani Nepalintiikereitä, mutta ei sellaisia varmaan olekaan 😄 Ainakaan sinisiä 🤣

        Ai sä menit samaan miinaan 😂 Jos ois kattonut sitä porukkaa ympärillä tarkemmin, oli saattanut miettiä vastaustaan uudelleen, siksi siitä aloituksessa mainitsinkin 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai sä menit samaan miinaan 😂 Jos ois kattonut sitä porukkaa ympärillä tarkemmin, oli saattanut miettiä vastaustaan uudelleen, siksi siitä aloituksessa mainitsinkin 😁

        Se tais tulla mulle melkein ekana, niin en osannut vielä varoa hämyä 😄 Sitten ryhdistäydyin ja vältin enemmän sumutukset 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Se tais tulla mulle melkein ekana, niin en osannut vielä varoa hämyä 😄 Sitten ryhdistäydyin ja vältin enemmän sumutukset 👍

        Hyvä! Niin minäkin muutaman kompastuksen jälkeen maltoin mieleni 😂


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17780919D

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      8/10. Melko hyvin pystyi päättelemään, olen aika huono muistamaan mitään rakennuksia. Muistan korkeintaan Sydneyn oopperatalon 😁

      • Loistava tulos!

        Jep, sinne oli jätetty täkyjä jos vaan jaksoi katsoa kuvia tarkkaan 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Jep, sinne oli jätetty täkyjä jos vaan jaksoi katsoa kuvia tarkkaan 😉

        Niinpä, mutta aina ei jaksa 😄 Varsinkaan tällaisena väsyttävän tylsänä keskiviikkopäivänä, kun toivoisi vain, että viikonloppu alkaa 🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, mutta aina ei jaksa 😄 Varsinkaan tällaisena väsyttävän tylsänä keskiviikkopäivänä, kun toivoisi vain, että viikonloppu alkaa 🙈

        No mutta tämähän on pikkulauantai, enin osa työviikosta on jo takana ja nyt vedetään vielä kunnialla tämä loppuliuku suoraan viikonlopun kynnykselle 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No mutta tämähän on pikkulauantai, enin osa työviikosta on jo takana ja nyt vedetään vielä kunnialla tämä loppuliuku suoraan viikonlopun kynnykselle 😁

        Näin se täytyy yrittää tehdä 😁 Aika rankat pari viikkoa takana, niin alkaa jo hieman väsyttämään, mutta eiköhän tästäkin selvitä. Miten sitä asiat usein kasaantuukaan niin, että kaiken maailman jutut pamahtaa samaan aikaan.. 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin se täytyy yrittää tehdä 😁 Aika rankat pari viikkoa takana, niin alkaa jo hieman väsyttämään, mutta eiköhän tästäkin selvitä. Miten sitä asiat usein kasaantuukaan niin, että kaiken maailman jutut pamahtaa samaan aikaan.. 😬

        Toi on muuten ihme ilmiö, jotenkin aina kaikki tupsahtaa yhtä perä jälkeen syliin ja sitten on kädet täynnä touhuttavaa eikä millään repeä joka paikkaan. Sitten juostaa pää märkänä hoitamassa asioita vähän kellon ympäri ja yhtäkkiä kaikki loppuu kuin seinään. Kumma homma.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Toi on muuten ihme ilmiö, jotenkin aina kaikki tupsahtaa yhtä perä jälkeen syliin ja sitten on kädet täynnä touhuttavaa eikä millään repeä joka paikkaan. Sitten juostaa pää märkänä hoitamassa asioita vähän kellon ympäri ja yhtäkkiä kaikki loppuu kuin seinään. Kumma homma.

        Todellakin uskomatonta, miten asiat kasaantuu. Tällekin viikolle on osunut kaikenlaista extraa. Normaali kiireinen työviikko kotihommIneen ja lapsen harrastuskuskailuineen olisi ihan riittävästi jo sellaisenaan. Kaiken päälle tuli nopealla aikataululla pyyntö mennä asiantuntijavieraaksi (pelkkään valmisteluun meni 4 tuntia), lapsella osui samalle viikolle kaksi pelimatkaa, on ollut hammaslääkäriä ja ties mitä hakemusten täyttämistä.. Ja pesin eilen pyykkiä neljä koneellista ja meitä on tässä huushollissa kaksi 😂 Tarvitsisin personal assistentin.. 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin uskomatonta, miten asiat kasaantuu. Tällekin viikolle on osunut kaikenlaista extraa. Normaali kiireinen työviikko kotihommIneen ja lapsen harrastuskuskailuineen olisi ihan riittävästi jo sellaisenaan. Kaiken päälle tuli nopealla aikataululla pyyntö mennä asiantuntijavieraaksi (pelkkään valmisteluun meni 4 tuntia), lapsella osui samalle viikolle kaksi pelimatkaa, on ollut hammaslääkäriä ja ties mitä hakemusten täyttämistä.. Ja pesin eilen pyykkiä neljä koneellista ja meitä on tässä huushollissa kaksi 😂 Tarvitsisin personal assistentin.. 😬

        Näin on. Jotenkin kummasti ne kaikki jutut tietää koska on hyvä hetki ruuhkauttaa koko elämä.

        Kumppanin sinä tarttisit, semmosen joka ei vierasta kotitöitä ja vanhemmuutta, eikä ole uraohjus 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Näin on. Jotenkin kummasti ne kaikki jutut tietää koska on hyvä hetki ruuhkauttaa koko elämä.

        Kumppanin sinä tarttisit, semmosen joka ei vierasta kotitöitä ja vanhemmuutta, eikä ole uraohjus 😁

        No eikö se ole sama asia, kumppani ja assari 🤣
        Ei vaan tuo on kaunis ajatus. Olisihan se kieltämättä ihanaa jos olisi toinen aikuinen jakamassa arkea. Jo henkinen tuki merkitsisi paljon ja monet arjenkin asiat sujuisi kevyemmin, kun molemmat voisi keventää toisen taakkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eikö se ole sama asia, kumppani ja assari 🤣
        Ei vaan tuo on kaunis ajatus. Olisihan se kieltämättä ihanaa jos olisi toinen aikuinen jakamassa arkea. Jo henkinen tuki merkitsisi paljon ja monet arjenkin asiat sujuisi kevyemmin, kun molemmat voisi keventää toisen taakkaa.

        No hyvä kumppani olisi myös assari tarvittaessa, kumpikin vuorollaan assaroi toista kun tarvetta ilmenee, taakkaa jaetaan kuten sanoit. Kaunis, ideaali, mutta mahdollinen sellainen kuitenkin 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No hyvä kumppani olisi myös assari tarvittaessa, kumpikin vuorollaan assaroi toista kun tarvetta ilmenee, taakkaa jaetaan kuten sanoit. Kaunis, ideaali, mutta mahdollinen sellainen kuitenkin 😁

        Teoriassa mahdollinen, mutta käytännössä hieman sakkaa 😂 Missä välissä tässä pitäisi ehtiä niitä miehiä edes treffailemaan? 😬 Ensi viikollakin koulutusmatkaa ja kaikkea.. Olisi helppoa kun voisi vain tilata miehen sopivilla spekseillä ja olisi sellainen hetivalmis versio, mutta sellaista palvelua ei vielä liene kehitetty 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teoriassa mahdollinen, mutta käytännössä hieman sakkaa 😂 Missä välissä tässä pitäisi ehtiä niitä miehiä edes treffailemaan? 😬 Ensi viikollakin koulutusmatkaa ja kaikkea.. Olisi helppoa kun voisi vain tilata miehen sopivilla spekseillä ja olisi sellainen hetivalmis versio, mutta sellaista palvelua ei vielä liene kehitetty 😁

        No sehän se on aina, käytäntö vähän ontuu. Oli hieno teoria ja upeat suunnitelmat, vaan sitten se käytännöntoteutus... 😁

        Semmoinen tilauspalvelu oli kyllä mahtava. Sen kun vaan napsuttelee appiin speksit, tilaa ja odottelee kun kuski tuo paketin ovelle. Ai kun olis kätevää. Oy Siippa ovelle Ab 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No sehän se on aina, käytäntö vähän ontuu. Oli hieno teoria ja upeat suunnitelmat, vaan sitten se käytännöntoteutus... 😁

        Semmoinen tilauspalvelu oli kyllä mahtava. Sen kun vaan napsuttelee appiin speksit, tilaa ja odottelee kun kuski tuo paketin ovelle. Ai kun olis kätevää. Oy Siippa ovelle Ab 😂

        Sulla on kyllä oivat palvelumuotoilukyvyt 😂 Siippa ovelle olisi kiireisen sinkun pelastus. Houkuttelevan helppoa. Nyt vain speksejä miettimään. Ensimmäinen vaatimus, sietää arjen hulabaalota 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on kyllä oivat palvelumuotoilukyvyt 😂 Siippa ovelle olisi kiireisen sinkun pelastus. Houkuttelevan helppoa. Nyt vain speksejä miettimään. Ensimmäinen vaatimus, sietää arjen hulabaalota 😄

        Kiitosta 😁 Vielä jos siihen sisältyisi jonkinlainen takuu ja palautusoikeus, niin avot. Ja voisihan sitä palvelua laajentaakin, Siippa viikoksi Oy 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kiitosta 😁 Vielä jos siihen sisältyisi jonkinlainen takuu ja palautusoikeus, niin avot. Ja voisihan sitä palvelua laajentaakin, Siippa viikoksi Oy 😂

        Loistavaa tuotekehittelyä! 😂 Miksi tarjota vain yhtä palvelumallia, kun asiakkaiden tarpeet ja toiveet vaihtelevat niin paljon? Ei yhtään hullumpi ajatus ottaa siippa lapsivapaaksi viikoksi, nauttia parisuhteen eduista hetken ja palauttaa mies hyvässä kunnossa hyvän sään aikana 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loistavaa tuotekehittelyä! 😂 Miksi tarjota vain yhtä palvelumallia, kun asiakkaiden tarpeet ja toiveet vaihtelevat niin paljon? Ei yhtään hullumpi ajatus ottaa siippa lapsivapaaksi viikoksi, nauttia parisuhteen eduista hetken ja palauttaa mies hyvässä kunnossa hyvän sään aikana 😁

        Hmmm, pitäisköhän mun vaihtaa duunia tuotekehityksen suuntaan 😂
        Sitten pitää vielä miettiä miten ratkaistaan se ongelma ettei tuota palvelukonseptia tulkita prostituutioksi 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hmmm, pitäisköhän mun vaihtaa duunia tuotekehityksen suuntaan 😂
        Sitten pitää vielä miettiä miten ratkaistaan se ongelma ettei tuota palvelukonseptia tulkita prostituutioksi 😁

        Suosittelen lämpimästi uravaihdosta 😄 Voin tulla suosittelijaksi ja voit käyttää palstakeskusteluita referenssinä 😁

        Eihän se prostituutiota ole, kun eihän siinä seksuaalisia palveluita olisi nimeksikään. Avioliitossa kun harrastetaan seksiä muistaakseni keskimäärin kerran viikossa, niin suurin osa palvelustahan koostuisi kotitöistä riitelystä, rahankäytöstä nalkuttamisesta, kännykän tuijottamisesta ja mykkäkoulusta 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen lämpimästi uravaihdosta 😄 Voin tulla suosittelijaksi ja voit käyttää palstakeskusteluita referenssinä 😁

        Eihän se prostituutiota ole, kun eihän siinä seksuaalisia palveluita olisi nimeksikään. Avioliitossa kun harrastetaan seksiä muistaakseni keskimäärin kerran viikossa, niin suurin osa palvelustahan koostuisi kotitöistä riitelystä, rahankäytöstä nalkuttamisesta, kännykän tuijottamisesta ja mykkäkoulusta 😄

        Aivan totta, eihän aviossa ole seksiä enää, se tapahtuu ennen aviota 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aivan totta, eihän aviossa ole seksiä enää, se tapahtuu ennen aviota 😂

        Juuri noin, ongelma ratkaistu 😂 Ihmiset haluaa autenttisia kokemuksia eikä mitään pilvilinnoja, joten huoletta voi jättää palveluvalikoimasta pois kaikenlaiset romanttiset hellät hetket. Mikään ei saa paremmin tunnelmaan kuin pitkä automatka murjottaen 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin, ongelma ratkaistu 😂 Ihmiset haluaa autenttisia kokemuksia eikä mitään pilvilinnoja, joten huoletta voi jättää palveluvalikoimasta pois kaikenlaiset romanttiset hellät hetket. Mikään ei saa paremmin tunnelmaan kuin pitkä automatka murjottaen 😁

        Meidän pitää perustaa yhdessä tuotekehitys ja -innovointitiimi, sulta tulee niin loistavaa tavaraa ja vankkoja perusteluita, ettei paremmasta väliä 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Meidän pitää perustaa yhdessä tuotekehitys ja -innovointitiimi, sulta tulee niin loistavaa tavaraa ja vankkoja perusteluita, ettei paremmasta väliä 😂

        Ehdottoasti, maailma kaipaa lisää laadukkaita ideoita 🤣 Voidaan innovoida lisää mummotunnelissa kesällä parin viinilasillisen voimaannuttamana 😄

        Itseasiassa stadiin olen lähiaikoina tulossa, mutta koulutusreissulle niin ei ehdi innovoimaan. Työ tulee aina kaiken hauskan tielle 😫


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottoasti, maailma kaipaa lisää laadukkaita ideoita 🤣 Voidaan innovoida lisää mummotunnelissa kesällä parin viinilasillisen voimaannuttamana 😄

        Itseasiassa stadiin olen lähiaikoina tulossa, mutta koulutusreissulle niin ei ehdi innovoimaan. Työ tulee aina kaiken hauskan tielle 😫

        No aivan varmasti Mummiksessa tehdään syyssesonkia varten Maailman Parhaat Ideat 😂

        Ai harmi. No toisella kertaa sitten. Tai jos haluat ehtiä kahville, niin laita meiliä, minä varmaankin saan kyllä aikaa järjestymään jonnekin koulutuspaikkasi lähelle 😊


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No aivan varmasti Mummiksessa tehdään syyssesonkia varten Maailman Parhaat Ideat 😂

        Ai harmi. No toisella kertaa sitten. Tai jos haluat ehtiä kahville, niin laita meiliä, minä varmaankin saan kyllä aikaa järjestymään jonnekin koulutuspaikkasi lähelle 😊

        Voi sitä ideoiden ilotulitusta 😂

        Käyn vain päiväseltään ja Helsingissä asuvan lapsuudenystävän kanssa käydään syömässä ennen kuin hyppään takaisin junaan, mutta pidän mielessä seuraavaa reissua silmällä pitäen 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä ideoiden ilotulitusta 😂

        Käyn vain päiväseltään ja Helsingissä asuvan lapsuudenystävän kanssa käydään syömässä ennen kuin hyppään takaisin junaan, mutta pidän mielessä seuraavaa reissua silmällä pitäen 😊

        Toisella kertaa kerkiää kyllä mainiosti. Ja kun ajoissa varoitat, voidaan varata Omenahotellista huoneita ja käydä baarikierroksella 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Toisella kertaa kerkiää kyllä mainiosti. Ja kun ajoissa varoitat, voidaan varata Omenahotellista huoneita ja käydä baarikierroksella 😂

        Sounds like a plan 😂 Paitsi, että minähän en alle neljän tähden hotelleissa yövy 😄 Viimeksi olin Radisson Blu Royalissa ja se jo kelpuutetaan. Nykyään on tosin eri budjetti, kun inflaatio vei kaikki humputtelurahat, niin ehkä se Omppihotelli on ihan ok 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sounds like a plan 😂 Paitsi, että minähän en alle neljän tähden hotelleissa yövy 😄 Viimeksi olin Radisson Blu Royalissa ja se jo kelpuutetaan. Nykyään on tosin eri budjetti, kun inflaatio vei kaikki humputtelurahat, niin ehkä se Omppihotelli on ihan ok 😁

        Lupaan, että jos se on yhtään minusta kiinni, niin haaskaisit vain rahasi Radissonissa, koska Mummis-illan jälkeen et erota vaikka nukkuisit baarin vessassa 😂

        Ja ainahan se voi olla, ettet yövy siellä yksin...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Lupaan, että jos se on yhtään minusta kiinni, niin haaskaisit vain rahasi Radissonissa, koska Mummis-illan jälkeen et erota vaikka nukkuisit baarin vessassa 😂

        Ja ainahan se voi olla, ettet yövy siellä yksin...

        😂 Ai kamala! Mä kuulun kyllä niihin, jotka baari-illan jälkeen pesee meikit, käy suihkussa, ottaa buranan ja juo kaksi isoa lasia vettä ja menee puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Yritätkö sä vihjailla ettei tuo mummotunnelin jälkeen onnistuisi? 🤣

        Tuo riski kieltämättä on, ettei yöpyisikään yksin.. 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂 Ai kamala! Mä kuulun kyllä niihin, jotka baari-illan jälkeen pesee meikit, käy suihkussa, ottaa buranan ja juo kaksi isoa lasia vettä ja menee puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Yritätkö sä vihjailla ettei tuo mummotunnelin jälkeen onnistuisi? 🤣

        Tuo riski kieltämättä on, ettei yöpyisikään yksin.. 🤭

        Sanotaan vaikka niin, että mulla on paha tapa saada villittyä seuruetta ja yllytettyä hulluja, koska olenhan itsekin yksi yllytyshullu hulivili 😁
        Niin ei olisi kummoinenkaan yllätys, jos heräisit aamulla suu kuivana, mutta ihanasti meikit valmiina kasvoilla. Ja tyynyllä 😂

        Se riski on. Todellinen 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sanotaan vaikka niin, että mulla on paha tapa saada villittyä seuruetta ja yllytettyä hulluja, koska olenhan itsekin yksi yllytyshullu hulivili 😁
        Niin ei olisi kummoinenkaan yllätys, jos heräisit aamulla suu kuivana, mutta ihanasti meikit valmiina kasvoilla. Ja tyynyllä 😂

        Se riski on. Todellinen 😉

        Minä oon onneks järkevä ja vastuullinen aikuinen eikä villitsemiset tehoa alkuunkaan 😇🤣 🙈
        Vähintään ne meikit on pestävä, kaameaa herätä naamankuva tyynyssä 😱😄

        En malta odottaa mummotunnelin innovaatioreissua 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon onneks järkevä ja vastuullinen aikuinen eikä villitsemiset tehoa alkuunkaan 😇🤣 🙈
        Vähintään ne meikit on pestävä, kaameaa herätä naamankuva tyynyssä 😱😄

        En malta odottaa mummotunnelin innovaatioreissua 😂

        Nooo, se me tarkistetaan sitten Mummiksessa. Mutta älä vielä tilaa noita sanojasi kiveen hakattuna takan reunalle koristeeksi, saatat haaskata rahojasi 😉😁

        Sehän olisi kuin kuuluisat Milanon käärinliinat, joten ne voisi myydä sitten ja tienata Mummikseen menneet rahat takaisin 😂

        En malta minäkään, siitä tulee kivaa. WILLIÄ!!! 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nooo, se me tarkistetaan sitten Mummiksessa. Mutta älä vielä tilaa noita sanojasi kiveen hakattuna takan reunalle koristeeksi, saatat haaskata rahojasi 😉😁

        Sehän olisi kuin kuuluisat Milanon käärinliinat, joten ne voisi myydä sitten ja tienata Mummikseen menneet rahat takaisin 😂

        En malta minäkään, siitä tulee kivaa. WILLIÄ!!! 😁

        Joo en hakkaa mitään kiveen enkä vanno ennen kuin reissu on tehty 😂 Ja hei mahtava ajatus tienata hotellin lakanoilla baari-illan jälkeen, Bukowski ehkä ottaisi myyntiin 😁

        Nyt tämä willli mummo menee unille, liian rankkaa menoa ollut koko viikko niin alkaa vanhaa jo väsyttää 😆
        Vauhdikkaita unia sinne! 😴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo en hakkaa mitään kiveen enkä vanno ennen kuin reissu on tehty 😂 Ja hei mahtava ajatus tienata hotellin lakanoilla baari-illan jälkeen, Bukowski ehkä ottaisi myyntiin 😁

        Nyt tämä willli mummo menee unille, liian rankkaa menoa ollut koko viikko niin alkaa vanhaa jo väsyttää 😆
        Vauhdikkaita unia sinne! 😴

        Vauhdikkaita mummo-unia, vanhojen pappojen kuvia 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo en hakkaa mitään kiveen enkä vanno ennen kuin reissu on tehty 😂 Ja hei mahtava ajatus tienata hotellin lakanoilla baari-illan jälkeen, Bukowski ehkä ottaisi myyntiin 😁

        Nyt tämä willli mummo menee unille, liian rankkaa menoa ollut koko viikko niin alkaa vanhaa jo väsyttää 😆
        Vauhdikkaita unia sinne! 😴

        Ai kauhea, nyt toivotin öitä tietenkin aivan väärin, anteeksi. Noin sen olisi kuulunut mennä:

        Vauhdikkaita Mummotunneli-unia, nuorten kollien kuvia! 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai kauhea, nyt toivotin öitä tietenkin aivan väärin, anteeksi. Noin sen olisi kuulunut mennä:

        Vauhdikkaita Mummotunneli-unia, nuorten kollien kuvia! 😂

        😂 Katsotaan mitä unten jumalat tänä yönä suo. Viime aikoina ei ole kyllä nuoria kolleja ainakaan näkynyt, mitta eihän sitä tiedä koska niitä sinne ilmestyy 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂 Katsotaan mitä unten jumalat tänä yönä suo. Viime aikoina ei ole kyllä nuoria kolleja ainakaan näkynyt, mitta eihän sitä tiedä koska niitä sinne ilmestyy 😁

        No ehkä minä onnistuin manaamaan uniisi villiä menoa nuorten kollien tanssiessa ympärilläsi öljyttyinä, kostellen sinua hieman tanssin pyörteissä 😁


    • 9/10 Ruotsi ja Norja menivät väärin.

      • randombypasser

        Loistava tulos!

        Samoin, se vähän kyllä nyt närästää.


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Samoin, se vähän kyllä nyt närästää.

        Tromssaan saa helposti näkymän, jossa kaupunkia katselee vähän korkeammalta veden takaa, kun se on saarella. Mutta ei siellä ole noin paljon ja korkeita rakennuksia. Revontulia kuitenkin enemmän kuin Tukholmassa tai Oslossa.


    • Tulos: 9/10. Olet huipputietäjä. Yks meni väärin, kun vastasinkin toiseen vaihtoehtoon enkä siihen, jota ajattelin ensiksi.

      • Loistava tulos! 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos! 😊

        Kiitos =)


    • 8/10 oikein.

    • 8/10 hongkong ja unkari jäi tietämättä/arvaamatta.🙂.

      • Loistava tulos!

        Se Unkari olikin mukava ansa 😁


      • Kun zoomaa tarpeeksi lähelle, luultavasti niin näkee luultavasti suomalaisugrilaista kirjoitusta. Tessek ja Köszönöm

        Sama Tonavakaunoinen Wienin läpi ja Budaa ja Pestiä reunustaen virtaa. Joskus on ollut omituinen valtiohirviö, jonka päämiehenä on ollut Itävallan keisari ja Unkarin kuningas.


      • scrg kirjoitti:

        Kun zoomaa tarpeeksi lähelle, luultavasti niin näkee luultavasti suomalaisugrilaista kirjoitusta. Tessek ja Köszönöm

        Sama Tonavakaunoinen Wienin läpi ja Budaa ja Pestiä reunustaen virtaa. Joskus on ollut omituinen valtiohirviö, jonka päämiehenä on ollut Itävallan keisari ja Unkarin kuningas.

        En ruvennut zoomailemaan kun suht nopeesti vastailin. Joo olihan se Itävalta-Unkari aika iso ja vaikutusvaltainen pitkään.🙂.


    • Anonyymi

      7 pojoa. Saksan sekoittaminen Britanniaan harmittaa, koska olen käynytkin Berliinissä ja vieraillut myös kuvassa olleessa tv-tornissa.

      Kirjautumaton palstalutka

      • Hieno tulos!

        Mulla ei ollut hajuakaan siitä kumpi on kyseessä, vaikka se torni näyttikin tutulta...


    • 9/10. Ei ollut montaakaan paikkaa mihin en lähtisi vaikka saman tien, jos ei olisi pikkuporvarillisia esteitä. 🗽🏝️🗿

      • Loistava tulos!

        Ainahan ne reissut houkuttavat, vaan tuo valuutta ei mahdollista kaikkea...


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Ainahan ne reissut houkuttavat, vaan tuo valuutta ei mahdollista kaikkea...

        Valuuttaakin olisi sen verran, mutta kaikenlaiset sitoumukset, tälläkin viikolla 12 tuntia päivässä, estävät. Protestanttinen etiikka ja kapitalismin henki kiusaavat, vaikka en ole protestantti enkä kapitalisti.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Valuuttaakin olisi sen verran, mutta kaikenlaiset sitoumukset, tälläkin viikolla 12 tuntia päivässä, estävät. Protestanttinen etiikka ja kapitalismin henki kiusaavat, vaikka en ole protestantti enkä kapitalisti.

        Sekin aiheuttaa haasteita, kyllä, ihan noin vaan ei voi ottaa taksia lentokentälle.


    • Helppo visa. Yhteen kysymykseen tarvitsin vihjeen, muut meni ihan kuvaa tutkimalla. Niissä kuvissa oli vihjeitä, joista oli helppoa päätellä sijainti. 😂

      "Jihuu! Aivan huikea tulos.

      Vastasit oikein 10 kysymykseen"

      Kiitos! 😊

      • Mahtava tulos!

        Ja yllättäen, palstan kärkitulos 😁🥳


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Ja yllättäen, palstan kärkitulos 😁🥳

        Thänks! Mä olen tällainen yllättäjä tapaus. 😂😂😂

        (taas lähtee yllätyskyykky ja hyppy) 🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        Thänks! Mä olen tällainen yllättäjä tapaus. 😂😂😂

        (taas lähtee yllätyskyykky ja hyppy) 🤣

        Ego on kohdillaan, miten et tullutkaan ieleeni siinä aloituksessa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ego on kohdillaan, miten et tullutkaan ieleeni siinä aloituksessa 😂

        Mä liikun matalalla profiililla, hiljaa kuin varjo. Mua ei kaikki edes huomaa, eikä ymmärrä.
        Haluaisin huomautella, olen hyvin, hyvin, hyvin vaatimaton tapaus. 🤭


      • tosi.typy kirjoitti:

        Mä liikun matalalla profiililla, hiljaa kuin varjo. Mua ei kaikki edes huomaa, eikä ymmärrä.
        Haluaisin huomautella, olen hyvin, hyvin, hyvin vaatimaton tapaus. 🤭

        Harmaa eminenssi, synnynäinen Macchiavelli, nukkemestari 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Harmaa eminenssi, synnynäinen Macchiavelli, nukkemestari 😁

        Kyllä. Olen hyvin ristiriitainen tapaus. Minulla on monta roolia. Uuvuttavaa. Arvaa vaan millaista on elää tämän pääkopan sisällä?

        Mielenkiintoista. Ei koskaan tylsää hetkeä. Viihdettä omasta takaa. 😂
        (kumppanilla ehkä haastavaa, en ole kysynyt)

        Nyt kun analysoidaan luonteina, minkälainen sinä olet perusluonteeltasi?


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kyllä. Olen hyvin ristiriitainen tapaus. Minulla on monta roolia. Uuvuttavaa. Arvaa vaan millaista on elää tämän pääkopan sisällä?

        Mielenkiintoista. Ei koskaan tylsää hetkeä. Viihdettä omasta takaa. 😂
        (kumppanilla ehkä haastavaa, en ole kysynyt)

        Nyt kun analysoidaan luonteina, minkälainen sinä olet perusluonteeltasi?

        Hmmm, tuo edellinen kuvauksesi osuu mielestäni aika hyvin itseenikin, moniroolinen, oma pipodisko ja piposirkus pitävät mielen virkeänä vaikka vain katsoisi kun ruoho kasvaa, ei tylsää eikä hiljaista pienen kupolini sisällä ikinä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Hmmm, tuo edellinen kuvauksesi osuu mielestäni aika hyvin itseenikin, moniroolinen, oma pipodisko ja piposirkus pitävät mielen virkeänä vaikka vain katsoisi kun ruoho kasvaa, ei tylsää eikä hiljaista pienen kupolini sisällä ikinä 😁

        Siis sellainen jee-jee meininki 24/7. 🤣
        Jotta tuohon kykenee, pitää olla valtavan hyvä mielikuvitus ja kyky vaihtaa "kanavaa" pään sisällä, kun on aika keskittyä johonkin muuhun.
        Vaatii taitoa osata pitää hommat hanskassa ja silti revetä moneen suuntaan. Omasta kokemuksesta tiedän, kierroksia voi vaihtaa lennosta, mutta joihinkin asioihin paneutuminen on haastavampaa. Tekemällä harjaantuu. 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Siis sellainen jee-jee meininki 24/7. 🤣
        Jotta tuohon kykenee, pitää olla valtavan hyvä mielikuvitus ja kyky vaihtaa "kanavaa" pään sisällä, kun on aika keskittyä johonkin muuhun.
        Vaatii taitoa osata pitää hommat hanskassa ja silti revetä moneen suuntaan. Omasta kokemuksesta tiedän, kierroksia voi vaihtaa lennosta, mutta joihinkin asioihin paneutuminen on haastavampaa. Tekemällä harjaantuu. 😊

        Kyllä, pään sisällä ainakin. Saatan olla hieman rauhallisempi painos kuin sinä, mutta tuo ikuinen lastentarha/sirkus ei mene koskaan kiinni nupolissa 😂
        Ja ajoittain tosiaan on hankala keskittyä, myös tylsän oloisiin asioihin on aika haastavaa yrittää keskittyä, koska aina jossain muualla on jotain mielenkiintoisempaa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllä, pään sisällä ainakin. Saatan olla hieman rauhallisempi painos kuin sinä, mutta tuo ikuinen lastentarha/sirkus ei mene koskaan kiinni nupolissa 😂
        Ja ajoittain tosiaan on hankala keskittyä, myös tylsän oloisiin asioihin on aika haastavaa yrittää keskittyä, koska aina jossain muualla on jotain mielenkiintoisempaa 😁

        Tuon sinun rauhallisuuden vaistoaa. Vaikka olet monessa mukana, käyt rauhallisesti läpi asioita ja heittäydyt välillä hassuttelemaan. Et silti hukkaa sitä "punaista lankaa", joka pitää homman kasassa. Arvostan, että jaksat jakaa kaikille ystävällisiä kommenteja. Sekin on taitolaji! 😊

        Minun on vaikea keskittyä puiseviin asioihin, vaikka muut asiat hoituvat kuin itsestään. Ei ole kyse keskittymiskyvystä, vaan nimen omaan mielenkiinnosta. 😁


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tuon sinun rauhallisuuden vaistoaa. Vaikka olet monessa mukana, käyt rauhallisesti läpi asioita ja heittäydyt välillä hassuttelemaan. Et silti hukkaa sitä "punaista lankaa", joka pitää homman kasassa. Arvostan, että jaksat jakaa kaikille ystävällisiä kommenteja. Sekin on taitolaji! 😊

        Minun on vaikea keskittyä puiseviin asioihin, vaikka muut asiat hoituvat kuin itsestään. Ei ole kyse keskittymiskyvystä, vaan nimen omaan mielenkiinnosta. 😁

        Hassua. Taidan olla jollain tavoin hieman sielunsiskosi 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        Hassua. Taidan olla jollain tavoin hieman sielunsiskosi 😊

        Joo olet. Moi systeri! 😂

        Vaikka en oikeasti halua sinua mun siskoksi nimittää. Se vasta on julma Komentoora, tsiisus!
        Sinä olet ystävällinen kaveri. Me ollaan vaikka ystäväsieluja.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Joo olet. Moi systeri! 😂

        Vaikka en oikeasti halua sinua mun siskoksi nimittää. Se vasta on julma Komentoora, tsiisus!
        Sinä olet ystävällinen kaveri. Me ollaan vaikka ystäväsieluja.

        Mä voin olla tälleen pieniegoisesti vain sinun Sielun Veljesi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mä voin olla tälleen pieniegoisesti vain sinun Sielun Veljesi 😂

        Joo, sopii. 😊
        Hyvä aasinsilta, Sielun Veljien Peltirumpu oli aikansa soitetuimpia biisejä. Ismo Alanko oli yksi parhaita biisintekijöitä.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Joo, sopii. 😊
        Hyvä aasinsilta, Sielun Veljien Peltirumpu oli aikansa soitetuimpia biisejä. Ismo Alanko oli yksi parhaita biisintekijöitä.

        Kyllä aasi aina sillat löytää, palstallakin 😂

        Peltirumpu on loistava kappale aina vaan ja Ismo kuuluu legendojen pariin biisintekijänä, sinne Juicein ja Junnujen kaveriksi 👍


    • Anonyymi

      Jihuu! Aivan huikea tulos.
      Vastasit oikein 10 kysymykseen

      Ei ihan itsestäänselviä kaikki.

      - Sheena

      • Mahtava tulos!

        Mimmiliiga näemmä jyrää taas visailussa 😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      361
      8192
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2324
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1692
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1549
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1304
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      121
      1293
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      349
      1116
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1005
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      992
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      111
      911
    Aihe