Mikä tai mitkä on suosikki juustosi

Anonyymi-ap

Mistä juustoista pidät eniten ja mitä juustoja ostat eniten

39

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja mihin käytät juustoa

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17781015n

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Goudaa taidan syödä eniten. Fetaa, aura ja parmesan juustojakin. Niitä ehkäpä eniten.

      • Anonyymi

        Mihin tai missä käytät niitä


      • Anonyymi

        Syötkö paljon juustoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syötkö paljon juustoa

        Aika paljon, kun en juuri muita maitotuotteita käytä päivittäin. No kahvimaitoa tilkkasen.

        Leivän päällä, salaateissa mussutan juustoni.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Aika paljon, kun en juuri muita maitotuotteita käytä päivittäin. No kahvimaitoa tilkkasen.

        Leivän päällä, salaateissa mussutan juustoni.

        Oletko tehnyt ruskeaa kastiketta eli perunaa ja kastiketta ja siihen päälle juusto siivuja


      • G-LoveR
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tehnyt ruskeaa kastiketta eli perunaa ja kastiketta ja siihen päälle juusto siivuja

        Olen mutten juustosiivujen kanssa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Olen mutten juustosiivujen kanssa.

        Kyllä se sopii siihen lisukkeeksi kokeile joskus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sopii siihen lisukkeeksi kokeile joskus

        Täytyy kokeilla.


    • Pidän ehkä eniten kovista juustoista, kuten perus-Emmentalista illanistujaisissa ja juhlissa suolakeksien ja hedelmien kanssa.

      Eniten tulee ostettua fetaa, tai siis salaattijuustoa, salaattiin.

      • Anonyymi

        Syötkö paljaaltaan juustoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syötkö paljaaltaan juustoa

        Mitä tarkoitat paljaaltaan? Kyllä minä kuoret otan pois. 🙂


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Mitä tarkoitat paljaaltaan? Kyllä minä kuoret otan pois. 🙂

        No esim ostat vaikka arki edam juustoa 1.25 kg ja keität kahvit ja juustohöylällä vetelet siivuja eli syöt pelkkää juusta tai laitatko lwivän päälle tai juusto siivun kaks kierittelet esim nakin tai lihapullan päälle ja syöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No esim ostat vaikka arki edam juustoa 1.25 kg ja keität kahvit ja juustohöylällä vetelet siivuja eli syöt pelkkää juusta tai laitatko lwivän päälle tai juusto siivun kaks kierittelet esim nakin tai lihapullan päälle ja syöt

        Tsiisus


      • Xena-183
        Anonyymi kirjoitti:

        No esim ostat vaikka arki edam juustoa 1.25 kg ja keität kahvit ja juustohöylällä vetelet siivuja eli syöt pelkkää juusta tai laitatko lwivän päälle tai juusto siivun kaks kierittelet esim nakin tai lihapullan päälle ja syöt

        Ei. Ja en.
        Minulla ei ole kotona juuri koskaan leipää. No näkkileipää on, mutta hätävarana 🙂 Eikä ole juustoakaan, paitsi nytkin on avattu purkki salaattijuustoa. Ei sellaista siivujuustoa.

        Tällä hetkellä ei ole edes nakkeja tai lihapulliakaan kuin pakastimessa.😀

        Eli ilmeisesti en siis syö juustoa paljaaltaan.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ei. Ja en.
        Minulla ei ole kotona juuri koskaan leipää. No näkkileipää on, mutta hätävarana 🙂 Eikä ole juustoakaan, paitsi nytkin on avattu purkki salaattijuustoa. Ei sellaista siivujuustoa.

        Tällä hetkellä ei ole edes nakkeja tai lihapulliakaan kuin pakastimessa.😀

        Eli ilmeisesti en siis syö juustoa paljaaltaan.

        Itse laitoin 18 nakkia uuniin ei ollu muuta eli syön pian nakkeja ja sinaappia mut välillä tulee ostettua juustoa ja suunnittelee et leivän päälle ja keksejä niin tuleekin syötyä vain juusto siivuja ja keksei eli suolaista ja makeaa ja jättää leivät myöhemmäksi tai kinkun siivu ja juustosiivu ja kierittelee ne ja syö ja leivät jää tai kinkkua ja juustoa vuorotellen ja välillä syö viinerin munkin keksei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse laitoin 18 nakkia uuniin ei ollu muuta eli syön pian nakkeja ja sinaappia mut välillä tulee ostettua juustoa ja suunnittelee et leivän päälle ja keksejä niin tuleekin syötyä vain juusto siivuja ja keksei eli suolaista ja makeaa ja jättää leivät myöhemmäksi tai kinkun siivu ja juustosiivu ja kierittelee ne ja syö ja leivät jää tai kinkkua ja juustoa vuorotellen ja välillä syö viinerin munkin keksei

        Eli helppoo ja nopeaa syömistä


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ei. Ja en.
        Minulla ei ole kotona juuri koskaan leipää. No näkkileipää on, mutta hätävarana 🙂 Eikä ole juustoakaan, paitsi nytkin on avattu purkki salaattijuustoa. Ei sellaista siivujuustoa.

        Tällä hetkellä ei ole edes nakkeja tai lihapulliakaan kuin pakastimessa.😀

        Eli ilmeisesti en siis syö juustoa paljaaltaan.

        Sinun kannattais hankkia se oma mies niin aamupalalla syötte leipää ja nytkin iltapalaksenne se vois tehdä keitettyi nakkei ja vaikka sämpylää tai ranskanleipää teille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse laitoin 18 nakkia uuniin ei ollu muuta eli syön pian nakkeja ja sinaappia mut välillä tulee ostettua juustoa ja suunnittelee et leivän päälle ja keksejä niin tuleekin syötyä vain juusto siivuja ja keksei eli suolaista ja makeaa ja jättää leivät myöhemmäksi tai kinkun siivu ja juustosiivu ja kierittelee ne ja syö ja leivät jää tai kinkkua ja juustoa vuorotellen ja välillä syö viinerin munkin keksei

        Onpas sinulla sitten herkut 😄
        Mutta aika tuhdin iltapalan aiot vetäistä vielä.. Taidat olla kova poika syömään. - Ihan noin paljon nakkeja en kyllä söisi kerralla. Vai laitatko ne nyt vaan uunissa kerralla kaikki ja lämmität niitä sitten huomenna mikrossa.
        Mikä se tuollainen luku 18 on? Onko niissä paketeissa tuon verran vai söitkö pari jo kylmänä? 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattais hankkia se oma mies niin aamupalalla syötte leipää ja nytkin iltapalaksenne se vois tehdä keitettyi nakkei ja vaikka sämpylää tai ranskanleipää teille

        Sinä olet niin ihanan huolehtivainen, kiitos 🤗
        Minä kyllä eilenkin kävin melkein Uudessakaupungissa saakka, mutta satoi vettä, niin en sitten jäänyt katsomaan miestarjontaa. 😉

        Toki oma mies olisi ihana, en sitä sano, mutta menee tämä näinkin. Juuri nyt minulla ei ole isompia haluja ns. etsiä mitään, joten elän päivän kerrallaan ja katson mitä ne tuovat tullessaan. 👍

        Hyvää ruokahalua sinulle 😄


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Onpas sinulla sitten herkut 😄
        Mutta aika tuhdin iltapalan aiot vetäistä vielä.. Taidat olla kova poika syömään. - Ihan noin paljon nakkeja en kyllä söisi kerralla. Vai laitatko ne nyt vaan uunissa kerralla kaikki ja lämmität niitä sitten huomenna mikrossa.
        Mikä se tuollainen luku 18 on? Onko niissä paketeissa tuon verran vai söitkö pari jo kylmänä? 🙂

        Aloitan juuri syömään joo osa on tullut jo syötyä leivän päällä no en ole syönyt tänään muuta kuin aamulla 3 leipää ja päivällä 3 leipää ja 8 keksiä ja ajattelin laittaa loput uuniin eli aamulla täytyy mennä kauppaan hakeen aamupala mut nyt iltapalalle


    • Anonyymi

      Emmental ja Parmegiano.

    • Ei oikein ole sellaista lempparia. Viime aikoina olen ostanut eniten tuota Glimmingen Port Salut:a, lähinnä leivän päälle se menee.

    • Anonyymi

      Sinihome ykkönen, sitä nyt ei kyllä putkeen viitsi syödä kovin pitkään, muulloin kermajuustoja pääasiassa, mikään suurkuluttaja en ole

    • Anonyymi

      Oltermanni taitaa olla se mitä useimmin tulee ostettua.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Syön yleensä kermajuustoa. Ostan kilon palan. Se kestää vajaa kolme päivää.

    • Anonyymi

      Mun tulee hyvin vähän syötyä juustoa mutta oltermanni ja aurajuusto on kans hyvää.
      T:lyhytfleda

      • Anonyymi

        Itse ostan edamia joskus emmentalia ja sulatejuustoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ostan edamia joskus emmentalia ja sulatejuustoa

        Juu minä kans joskus edam juustoa.
        T:lyhytfleda


    • Kippari on suosikkini

      • Anonyymi

        Yök


    • Anonyymi

      Nahan alta löytyy hyvää juustoa
      Terv. Mies

    • Anonyymi

      Mää tykkään kaikista juustoista. Mun herkkuu on myös mössö. Terv. Hiiru 🐁

    • Anonyymi

      Yleensä on Auran sinihomejuustoa, rasvatonta raejuustoa ja 5-prosenttista Polaria.
      Kestävät pitkään, koska laitan vähän kerrallaan salaattiin ja leivän päälle.

    • Emmental, salaattijuusto salaatissa ja aura siinä suosikit. Niin ja leipäjuustoa joskus herkkuhetkeen hillon kanssa.🙂.

    • Kainuun juustoleipä/kotijuusto. Muuten en välitä juustoista kuin kypsänä. Raclette suurinta himoherkkua.

    • Anonyymi

      Maasdam on hyvä mutta rasvainen.

    • Otan osaa Väliksen juustokeskusteluun näin yli vuoden takaa. En osaa sanoa miksi.
      No, tykkään ja ostan Arkijuustoo, Oltermannii tai Edamia. Kadett -juusto on ihan hyvää myös, mutta harvemmin tulee sitä ostettua. Emmentaalista en pidä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe