En pärjäisi ilman lääkettä. Minulle tulee psykoottisia väitteitä elämässäni minun elämästäni ja psykoottisiin väitteisiin ei näy loppua joten tarvitsen silloin lääkettä. Olen iloinen että minulla on nyt lääkettä ja otin lääkkeeni ja aion ottaa lääkkeeni niin kauan kunnes olen saanut selkoa psykoottisista väitteistä minua kohtaan. Ihmiset yrittävät omalla psykoottisuudella tartuttaa psykoosin muille, kuten minulle, minä olen kärsijä mutta syön lääkkeitä jotka auttavat varmuudella että en menisi psykoosiin. Minä tunnistan nämä rasistiset kiusaajat ja pyrin heidän tuntomerkeistä välttämään niitä ja heidän psykoosia mitä he yrittävät levittää.
Tarvitsen lääkkeitä
Anonyymi-ap
2
124
Vastaukset
- Anonyymi
Minua kohtaan ollaan rasisteja ja tarvitsen lääkettä sen takia että minulle ollaan rasisteja vaikka rasistien pitäisi syödä näitä lääkkeitä mitä minä syön. Suomessa kaikki ei mene ihan kohdallaan. Suomessa on ok olla rasisti eikä rasismin kohde saa kokea rasismin vääryyttä koska rasismi on niin pyhää suomessa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17782742b
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337