Tunteeko kukaan lauraa joka asu 2000 luvun alussa käpylässä? Oli todella kaunis vihreäsilmäinen tummatukka silloin.
Laura Käpylästä
8
272
Vastaukset
- Anonyymi
On nyt reilu kolmekymppinen. -Ap
- Anonyymi
Onko se about 150 - 215 cm pitkä ja on joskus käyttänyt farkkuja? Siinä tapauksessa tunnen hänet. Hänellä oli/on myös vanhemmat, eikö?
- Anonyymi
Ai että ku oot vitsikäs, näppäimistösoturi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että ku oot vitsikäs, näppäimistösoturi.
Ai, että kun siinä aloituksessa oli tarkka kuvaus etsitystä henkilöstä. Toimisi varmasti hyvin, jos Käpylässä olisi alle 50 asukasta, loogikko.
- Anonyymi
Minkä kaupungin käpylä? Noin 8 käpylää Suomessa....
- Anonyymi
Se on se sama paikka, jossa asuu se yks Heikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on se sama paikka, jossa asuu se yks Heikki.
Melko kuuluisa sellainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565