mitä helluntalaiset äänestävät, kelpaako Keskusta?

Anonyymi-ap

Onko Keskusta hyvä puolue, uskovaisuudessa. Mitä he edustavat noin yleensä?
Koti uskonto ja Isänmaa? Luterilaisiako?

14

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koti isän maa, oli varmaan aikoinaan 50 luvulla kun olin pikku poika saaressa eläjä.

      • Anonyymi

        kuuluuko siihen tavallaan kirkollinen keskusta - ja usko?


      • Anonyymi

        Ensikertaa äänestävän Nuoren Helluntailaisen "Suosikki" on PerusSuomalaiset !

        ************* Olen Suomalainen Olen PerusSuomalainen ! ****************'
        *
        ************************ Kyllä Perus On Paras ! ******************************
        *


    • Anonyymi

      Jätetään asia vaalisalaisuudeksi.

    • Anonyymi

      Politiikka on maallista talousoppia, ei uskontoa.

      Ehdokkaat ovat kukin yksilöitä ja uskontoon nähden tunnustavat omia näkemyksiään. Itse en valikoi ehdokastani hänen mahd. hengellisten näkemystensä mukaan, vaan maallisten, poliittisten ja taloudellisten kykyjensä mukaan.

      On siinä ja siinä, äänestänkö ollenkaan. sillä koko Eduskuntamme nk. yhteisönä on jo ainakin päälle vuoden ajan osoittanut kaiken kattavan rikollisuutensa, kykenemättömyytensä, typeryytensä ja pelkuruutensa, lisänä epä-luotettavuutensa ja -isänmaallisuutensa. Valikoi nyt sitten noista, kun niistä valtaosa meni NATO:n taakse!

      MIKÄLI päädyn äänestämään, saa ääneni mahd. tietty, helsinkiläinen poliisi, joka muutoin jo useiden vuosien ajan, eräinä ainoina Eduskunnassa, on osoittanut pelottomuutta, järkeä ja suoraselkäisyyttään.

      Hgin perSuissa Mika Niikko muutoin taitaa olla ainut, joka uskalsi äänestää NATO:on liittymistä vastaan. Tästä pointsit hänelle. Myös joissain vasemmistoliittolaisissa on ilmennyt tätä, vastaavaa henkeä.

      • Anonyymi

        Ps. En ole helluntailainen.


      • Anonyymi

        Niikko äänesti Natoasiassa tyhjää, ja katui myöhemmin sitäkin. Olisi pitänyt äänestää puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niikko äänesti Natoasiassa tyhjää, ja katui myöhemmin sitäkin. Olisi pitänyt äänestää puolesta.

        Ahaa. En ole Niikon kannattaja, itselläni on hänestä aika epävarman ihmisen käsitys.

        Nuo napinpainajat / painamattajättäjät ja sitten vielä takinkääntäjät, eivät oikein herätä luottamusta. Kyllä nyt eduskuntaan päässeellä edustajalla täytyy olla varma mielipide siitä mihin uskoo ja mihin ei, mitä kannattaa ja mitä ei.

        Vaikka NATO-vastustajia olisi vain muutama, eikä sen ennalta "tietäisi" tuovan nk. enemmistö-mielipiteen voittoa, se kuitenkin kertoisi, että henkilö uskoo asiaansa ja pysyy sanojensa takana. Sitä sitten aatteen mukana joko seistään tai kaadutaan.

        Minä varmasti uskon, että NATO, yhdessä USA:n kanssa edustaa nk. vääryyttä.
        - En luota heihin ja heidän lupauksiinsa vähääkään.
        - Olen alusta asti (= jo kauan) "nähnyt" heidän toimintaansa ja myös "nähnyt heidän lävitseen". Ovat ennalta pääteltävissä.
        - He edustavat kaikkea valhetta ja vihollisuutta.
        - NATO:ssa Suomi vedetään mukaan Lännen voimien hyökkäyssotaan nk. Idän voimia (Venäjä, Kiina) vastaan.

        - USA ja NATO muutoin vähät piittaavat maastamme ja kansastamme, muutoin kuin ainoastaan sotilaallisen ja taloudellisen hyödyn vuoksi, osana Lännen luciferistien taistelua vallasta Kristusta vastaan. Kaikki tälläkin hetkellä laajasti nähtävä vihervasemmistolainen "demokratia" on osa tätä Lännen jumalatonta "demokratiaa" (sekuaalirikollisten erilainen valta jopa lasten kouluopetukseen asti).

        - Suomen tulee käymään kuin Ukrainan: meidät pommitetaan ja räjäytetään maan tasalle, heimoveljiämme Itärajan takana kohdellaan samoin.
        - Venäjä ei ole uhka Suomelle, mutta henkisessä mielessä, arvoissaan, kylläkin Lännelle.
        - "Länsi" sen sijaan on jo kauan ollut uhka ja vihollisuus koko maailmalle.

        "On alkamassa kansan sota,
        pyhä sota!":
        https://www.youtube.com/watch?v=3w7O8yBC6l0
        🔥 ⚔


    • Anonyymi

      Helluntailaiset hylkäsivät KD:n ja vaihtoivat persuihin muutama vuosi sitten.

      • Anonyymi

        Essayah on fiksu ja ei alennu noin alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Essayah on fiksu ja ei alennu noin alas.

        Mitä merkittävää hän on eduskunnassa saanut aikaan? Tai joku muu kd?

        Laukkanen muist. lenteli aktiivisesti, kaiketi puolueen laskuun, Trumpin "rukousaamiaisilla".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkittävää hän on eduskunnassa saanut aikaan? Tai joku muu kd?

        Laukkanen muist. lenteli aktiivisesti, kaiketi puolueen laskuun, Trumpin "rukousaamiaisilla".

        Merkittävää on se, ettei hän alennu persujen sakkiin ja ei myötäile Räsästä.


    • Anonyymi

      Uskovainen kristitty äänestää aina KD.

      • Anonyymi

        Raamatunjae, kiitos?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe