https://www.is.fi/urheilulehti/parhaat/art-2000009457342.html
Pääkaupunkiseudulle! Oma vika. Maaseudulla elämä helpompaa ja halvempaa.
Onko ihan pakko kaikkien ängetä asumaan..
Anonyymi-ap
6
86
Vastaukset
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla parhaiten pärjäävät somalit ja arabit koska kaikki kulut maksetaan .
- Anonyymi
SDP KESKUSTA KUITTAA SAADA LAPSILLE KULLI 4 VUOTIAASTA ASTI IHANA KATTOO KO NE RAISKAA LAPSIAMME OOH OOH KSESKUST SDP
- Anonyymi
tämä ei pidä kutinsa.
- Anonyymi
KYLLÄ PUHUT PASKAA MAASEUDULLA EI OO MITTÄÄN IDIOOTTI OOT .. MUMMON NUSSIJA ERAKKO CP VAMMAINEN PÖSILÖ
- Anonyymi
Maaseudulta puuttuu nuo mamutaustaiset katujengit jotka valvovat pian keskustaa kuten Ruotsissa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maaseudulta puuttuu nuo mamutaustaiset katujengit jotka valvovat pian keskustaa kuten Ruotsissa .
tuu kokeilee...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210