Vaan pieni lapsi kuoli alle kahdessa vuorokaudessa.
Sen olisi voinut hoitaa antibiootti kuurilla.
Kuulostaa niin tyhmältä lääkärien osaamattomuus.
Suomen terveydenhoito ei ole osaavissa käsissä.
Olisi hyvä laatia tällaiset tapaukset /lääkärit ja hoitohenkilökunta
tiedostoon josta selviäisi kuinka paljon virheitä hoidossa kenellekin sattuu.
Streptokokki A bakteerin aiheuttamaa tulehdusta ei osattu hoitaa sairaalassa
6
158
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tässä nyt esimakua Sotesta ja Hyvinvointialueista, ei hyvältä näytä, kuinka tuollainen on ylipäätänsä mahdollista. Olen todella järkyttynyt pienen lapsen menehtymisestä, voimia omaisille.
- Anonyymi
Järkyttävän huolimatonta on terveyskeskusten toiminta.
- Anonyymi
Mutta kun jostain syystä ei ole sellaisia tiedostoja!
- Anonyymi
Ei tämäkään vahvista luottamusta:Työntekijä mittasi potilaiden verensokeria samalla neulalla Turussa – 50 asiakasta saattanut altistua veriteitse tarttuville taudeille
https://yle.fi/a/74-20022304- Anonyymi
Toisaalta ymmärtää teon, kiertävä kotihoidon työntekijä on helpottanut työtään käyttämällä henkilökohtaiseen käyttöön tarkoitettua lansettikynää. Väärinhän tuollainen on, mutta ne kertakäyttölansetit on vähän hankalia käyttää vaikka tekniikka on niissäkin edistynyt.
- Anonyymi
Järkyttävää! Ala-arvoista toimintaa. Toivottavasti kukaan ei menetä terveyttään tuon takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709