Filippineillä on menossa uuskarismaattinen valekokousherätys.

Vähän isompi kuin mitä Nokia valeherätyksen oli !

https://www.tv7plus.fi/arkki/heratyksen-lapimurto/ihmeiden-aalto-filippiineilla_p43169/

Hienoa että ihmisiä tulee uskoon ja ihmisiä parantuu , kun tolla on armolahja siihen Jumalasta. Mutta Pelastuuko hän? Kun ei kysy Jumalalta on kotaä aitoa Herätsy ?

Vaan jatkaa mainostaa mukamas oma Herätystä.

15

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminen tulis löytää Tie Ristille jossa on Kristus ja päästä Häneen . Eikä Ristinjuureen ja jäädä sinne nukahtamaan muitten kanssa.

• Ayynä jopa videossa mainitaan hautausmaa ? Mitä hän tarkoittaa?

• Siis siinä Videossa mainitaan hautausmaa ??

• Anonyymi

TeeveeSeiskan karismaattiset kotkotukset kannattaa jättää omaan arvoonsa.

• Anonyymi

TV7:n ohjelmat ovat uskonnollista show-bisnestä.

Jokainen Raamattua tunteva tietää, että ne on pelkkää huuhaata.

Maksettu yleisö taputtaa käsiään ja huutaa aameniaan ja halleeluujaa huutojaan.

Kuuluisissa Jenkkisaarnaajilla on iso porukka avustajia mukanaan kiertueella, paljon rekvisiittaa, pyörätuolia, tekojäseniä, sian sisäelimiä ja vaikka mitä niitä harjoiteltuja esityksiä varten, kun ihmiset paranee ihmeellisesti vakavista sairauksista.

Samat avustajat hyppää ylös pyörätuolista eri kaupungeissa. Kävelevät ryhdikkäästi koneeseen matkustajien seassa ja pyörätuolit menee ruumuuaan seuraavan kaupungina/maan esityksiä varten.

Keräävät miljoonia euroja/dollareita yhden turneen aikana.

Benny Hinnillä ja kumppaneilla on omat yksityissuihkukoneet, jotka on maksatettu tyhmillä ihmisillä. Miljoonaluokan capumuksia rakennetaan ihmisiltä kerätyillä rahoilla. Niitä sitte kutsutaan harhaanjohtavasti yliopistoiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TV7:n ohjelmat ovat uskonnollista show-bisnestä.

Jokainen Raamattua tunteva tietää, että ne on pelkkää huuhaata.

Maksettu yleisö taputtaa käsiään ja huutaa aameniaan ja halleeluujaa huutojaan.

Kuuluisissa Jenkkisaarnaajilla on iso porukka avustajia mukanaan kiertueella, paljon rekvisiittaa, pyörätuolia, tekojäseniä, sian sisäelimiä ja vaikka mitä niitä harjoiteltuja esityksiä varten, kun ihmiset paranee ihmeellisesti vakavista sairauksista.

Samat avustajat hyppää ylös pyörätuolista eri kaupungeissa. Kävelevät ryhdikkäästi koneeseen matkustajien seassa ja pyörätuolit menee ruumuuaan seuraavan kaupungina/maan esityksiä varten.

Keräävät miljoonia euroja/dollareita yhden turneen aikana.

Benny Hinnillä ja kumppaneilla on omat yksityissuihkukoneet, jotka on maksatettu tyhmillä ihmisillä. Miljoonaluokan capumuksia rakennetaan ihmisiltä kerätyillä rahoilla. Niitä sitte kutsutaan harhaanjohtavasti yliopistoiksi.

>TV7:n ohjelmat ovat uskonnollista show-bisnestä. Jokainen Raamattua tunteva tietää, että ne on pelkkää huuhaata.

Valitettavasti karismaattinen sirkus eksyttää vilpittömiä uskovaisia katteettomilla parantumis ja menestymis lupauksilla. Suurin vastuu on tietysti puhujilla mutta kyllä ne seurakunnat jotka kutsuvat huuhaa puhujia ovat myös vastuussa. Karismaattisuus on sielullista uskonto humbuugia kuten ortodoksien ikonit ja katolilaisten messut.

Onneksi Raamatussa on totuus kerrottu selvästi.

• Anonyymi kirjoitti:

>TV7:n ohjelmat ovat uskonnollista show-bisnestä. Jokainen Raamattua tunteva tietää, että ne on pelkkää huuhaata.

Valitettavasti karismaattinen sirkus eksyttää vilpittömiä uskovaisia katteettomilla parantumis ja menestymis lupauksilla. Suurin vastuu on tietysti puhujilla mutta kyllä ne seurakunnat jotka kutsuvat huuhaa puhujia ovat myös vastuussa. Karismaattisuus on sielullista uskonto humbuugia kuten ortodoksien ikonit ja katolilaisten messut.

Onneksi Raamatussa on totuus kerrottu selvästi.

Näin se valitettavasti on Rakas !!! ShoW >> eksyttää vilpittömiä uskovaisia !!

Hienosti kirjoitit >>
        Onneksi Raamatussa on totuus kerrottu selvästi. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Maailmalla tapahtuu paljon ja monenlaista.
      Nosta hattua, ja kävele ohi.

• Anonyymi

Filippiineillä on joku pastori päättänyt alkaa rikastumaan ja siihen mammonaanhan kiinni pääsemiseksi tarvitaan mahdollisimman iso lauma hyväuskoisia lampaita jotka kassan omistaan täyttävät.
      Ei siellä mitään sen kummempaa parantumisten ruuhkaa ole menossa vaan ihan se perinteinen pyramidihuijaus uskontoa vipuvartena käyttäen.

• Anonyymi

Filippiinien nk. kristillisyys on paljolti ihan muuta kuin raamatullista kristillisyyttä.

Esim. aina joka himputin pääsiäinen siellä muutama katolilainen naulauttaa itse itsensä ristille. Kyseessä on äärikatolilainen, pervo toiminta, jossa "kristitty" teetättää itse itsellään samoja kärsimyksiä kuin oli Kristuksella.

Opus Dei, itsekidutusväline "cilice":
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Cilice

>>Cilice eli piikkivyö eli katumusnauha on vuosisatoja vanha itsekidutusväline, jota käytetään uskonnollisissa katumusharjoituksissa. Cilicellä voidaan tarkoittaa sekä katumusnauhaa että samantapaista jouhipaitaa. Ciliceä on käytetty varsinkin erilaisten uskonnollisten ryhmien parissa.<<

Tuohan ei ole aitoa, raamatullista kristinuskoa. Tuollainen riistää Itse Kristukselta Hänen herruutensa ainoana syntiemme sovittajana. Ihminen ei voi millään tavoin itse sovittaa omia syntejään.

Jeesus on syntiemme sovittaja ja lahjavanhurskauttaja. Katumuksen, eli synnintunnon ja parannuksen hengessä, katsomalla uskossa Häneen, saamme armon, eikä meitä viimeisenä päivänä tuomita Kadotukseen.

Vain usko pelastaa meidät, tämä on oma osuutemme, ei teot. Jeesuksen Itsensä vaikuttamaa uskoa kylläkin sitten seuraavat myös Pyhän Hengen / Kristuksen meissä vaikuttamat teot.

Mutta ensisijaisesti ei pidä tuijottaa tekoja, vaan uskoa.

• Anonyymi

Ensilähetys: ma 1.6.2015, TV7 Plus

Tuo on 8 vuotta vanha juttu. Toivottavasti uskoontulleet ovat pysyneet uskossa ja alkaneet lukea itse Raamattua ja etsineet terveen seurakunnan.

• Just äsken oli uusi uuskarismattiset pippalot joka mainost Facessa ja mainostaa aina herätystä , vaikka se on kaukana Oikeesta Herätyksestä , jossa aina on mukana tulinen synnintunto , missä ei syntinen voi asua. Vaan juoksee Risille ja kipeää Ristinnaulituihiin saadakseen apua.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Just äsken oli uusi uuskarismattiset pippalot joka mainost Facessa ja mainostaa aina herätystä , vaikka se on kaukana Oikeesta Herätyksestä , jossa aina on mukana tulinen synnintunto , missä ei syntinen voi asua. Vaan juoksee Risille ja kipeää Ristinnaulituihiin saadakseen apua.

Anna olla. Ei se ole sinun ongelmasi.
        Jokainen meistä vastaa Jumalalle jokaisesta sanastaan ja teostaan.

Matteus 13: 24-30
        24 Toisen vertauksen hän puhui heille sanoen: "Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa.
        25 Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.
        26 Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin.
        27 Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
        28 Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt'. Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?'
        29 Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin.
        30 Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

Kyllä Jumala Itse hoitaa tämän asian.

Ilm. 2:17
        Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'
        🔥

• Tässä puhutaan ihan eri tilanteesta >> 30 Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"<<

Ei voi kasvaa tai kasvattaa beliareita.
      14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
      15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
      16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
      17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5520
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3683
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3245
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      453
      2568
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1610
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1356
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1283
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      150
      1192
    Aihe