Långtids verkningar av Elvanse.

Anonyymi-ap

Åtminstone i början så verkar elvanse fungera bra för er men jag vet inte hur länge den fungerar bra för er när jag själv använt a-vitamin någon längre perjod så i början så är man social och tycker om att göra saker men sedan när man en längre tid har använt a-vitamin så verkar det som att man blir pigg men då så har man ingen lust att göra något och hela tiden så vill man bara ta mera a vitamin tilsl man märker att man har för mycket energi men ändå så har man ingen lust att göra någonting men man söker efter den där feelingen när men har lust att göra någonting genom att ta mera och mera a-vitamin till man märker att man tagit för mycket a-vitamin därför hade jag igår puls 167 så jag tror att elvanse effektivit hjälper er i början men sedan blir ni bara pigg men apatisk ni sitter bara och titta på väggarna och är pigg men ni har inte lust att göra någonting samtidigt så känner ni er utråkad men ändå har ni inte lust att göra någonting men eftersom elvanse effektivit hjälper er åtninstone i början om ni inte efter en längre tids användning upplever att ni är pigg men ni har inte lust att göra någonting ni sitter och tittar apatiskt på väggen och ni kan inte vila när ni är pigg och ni känner dr utråkad och ni vill hela tiden ta mera a-vitamin för att uppnå en känsla att ni har lust att göra saker som ni inte uppnår och mitt i allt så märker ni att ni har tagit för mycket a-vitamin så eran puls är 167 men ändå så har ni inte lust att göra saker ni får ångest när ni har tagit för mycket a-vitamin.

0

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Valkeakosken murhaaja

        Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
        Maailman menoa
        183
        11681
      2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

        Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
        Valkeakoski
        151
        2336
      3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

        Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
        Sinkut
        249
        1486
      4. Sille yhelle vaa

        Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
        Ikävä
        61
        1060
      5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

        Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
        Ikävä
        53
        930
      6. Hiljaista on

        Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
        Ikävä
        61
        872
      7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

        ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
        Ikävä
        42
        767
      8. Onhan sulla

        Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
        Ikävä
        52
        729
      9. Olen ylpeä sinusta

        nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
        Tunteet
        27
        716
      10. Kysymys iltaan

        Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
        Ikävä
        42
        689
      Aihe