Kun itse ei tiedä ja vakuuttaa muita,
niin tuloksena on fiasko,
joten kantsii itse löytää ja oppia.
Riittää, että itse vakuuttuu Jeesuksesta, ei tarvi muita vakuuttaa
8
317
Vastaukset
- Anonyymi
Kun alkaa pakottaa muita uskoon, niin voi tulla kutsutuksi pahalla sanalla suoraan päin näköä.
- Anonyymi
Muiden vakuuttaminen on tärkeää. Ei pakottamalla, vaan tosiasioilla.
Miksi kaikki muut maailman johtajat uhraavat alaisensa ja seisovat heidän yläpuolellaan käskyttämässä, mutta Jeesus antoi itsensä uhriksi alaistensa synneistä? Pietari, hänen opetuslapsistaan uskollisin, kielsi hänet ja niin meidän kristittyjen johtaja on kaikkien hyllkäämäksi tullut. Juuri tämän kaltainen ainutlaatuisuus on omiaan todistamaan että Jeesus todella on Herra. Vai sattumaltako vaan maailman johtajat ovat pelkureita häneen nähden? Sattumaltako nämä ovat toisessa ääripäässä? Mikseivät tule edes puoliväliin vastaan ja uhraudu alaistensa puolesta edes vähän, vaan Kristus on ylhäisessä yksinäisyydessään toisessa päässä. Ei käy Putin taistelemaan venäläisten puolesta eikä Sanna Marin jaa omaisuuttaan Suomen köyhille.- Anonyymi
...
Kristuksen palvelijoiden tehtäviin lukeutuu:
2 Korinttolaiskirje 10:5
"Me hajotamme maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Jumalan tuntemista vastaan, ja vangitsemme jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Kristukselle ... "
Ei päätä tule työntää pensaaseen vastaväitteitten osalta. Kristuksessa on vastaus kaikkeen. Mitä enemmän uskovilla on aseita tuhota nuo ihmisten vastaväitteet sitä selvemmin ihmiset joutuvat kohtaamaan syntisyytensä ja tarpeensa Pelastajalle.
Henki joka vakuutta että on kuuluva Jeesukselle.
- Anonyymi
Mitäs sitten kun ruumis katoaa ja et ole isän luona? Välitilaan haamuksi mahdollisesti. Jotkut asiat voi olla liian hyvää ollakseen totta.
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sitten kun ruumis katoaa ja et ole isän luona? Välitilaan haamuksi mahdollisesti. Jotkut asiat voi olla liian hyvää ollakseen totta.
Ruumis palajaa maaksi jälleen mistä on otettukin, ei katoa mihinkään, henki paljaa Jumalan tykö jos on uskossa elänyt Jeesusen yhteydessä tulee kirkastettu ruumis Jeesusen ruumiin kaltainen.
- Anonyymi
jep sanotaanhan sitä, että pidä jumalasi hyvässä valossa tekemällä sen tekoja jne. ja älä tuomitse plää plää, koska kellään ei oo oikeutta siihen
- Anonyymi
Kannattaa vakuuttua Saunatontusta.
Muuta ette tarvitse.
-Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936