Ei paljon asiantuntijoita ole.
Täällä Suomi24:ssä
18
125
Vastaukset
- Anonyymi
Liittyy ilmeisesti siihen että muutamilla ei ole minkäänlaista kokemusta suhteessa olemisesta.
Ei, mutta sitäkin enemmän aisantunkijoita.
Tunnistatteko aisan?
Kokemusasiantuntija paikalla 🙋♀️
Kerro! Se helpottaa 🙂Riippuu mistä aiheesta puhutaan.
Päinvastoin; S24 on täynnä kaikkien alojen erikoisasiantuntijoita. Oman elämänsä Mika Aaltoloita, jotka voivat kommentoida mitä asiaa tahansa 💪
- Anonyymi
Ei välttis mu kyllä asiantuntijatkin saattaa toisinaan ajankulukseen kahtoa luulennen et nää kirjoitukset täällä olis osin luokiteltavissa jopa suureksi valtakunnan huviksi sen verran sairaita noi jotkut kirjoitukset on ollu ja kun kyseiset kirjoittajat ei ole itse edes ymmärtäny mitään mistään kai vaikka moni heille niistä heidän kirjoituksistaan on oli huomauttanu
- Anonyymi
Voisin olla kokemus asiantuntija. Aika monessakin asiassa.
- Anonyymi
Ei ole kyllä missään muuallakaan.
- Anonyymi
Onko ketjun alottaja. Paljon olen miettinyt miten hyvin Antti Mäkinen imee Kimmo Timosen kikkeliä. Nyt olen tullut siihen tulokseen että nielee myös. Ei siiä sinänsä väärää ole.
Viaplay nosti hintojaan, mutta eihän meidän kuluttajien pitäs maksaa kikkelin imemisestä. Viaplayhin liittyen Mäkinen imee podacstin kautta Timosta, mutta Viaplayhin liittyen taitaa Meling imeä Mäkistä. - Anonyymi
Mä kyllä toimin asiantuntijatehtävissä ja kohtaan jatkuvasti asioita, joita en tunne.
- Anonyymi
Sellaista se on.
- Anonyymi
Mjuu-u
Tämä onkin omien asioiden asiantuntijain 4 vuodenajan 24/7 kokous.
Toisten asiat eivät tällaisille kuulu.
(hirn) - Anonyymi
Kannattaa kokeilla Twitteriä 😂 Sieltä löytyy paljon asiantuntijoita jotka ei oikeasti tiedä mistään mitään.
- Anonyymi
Minusta täällä on useita asiantuntijoita monelta alalta. Itse olen saanut apua. Auto-, atk-, koti-, remppa-, terveys- ja tämä suhdepalstakin on lisännyt tietämystä elämän tältä alueelta. Pitää vain sivuuttaa ketjun sekoittajat ja keskittyä niihin kirjoituksiin jotka ovat asiaan perehtyneet ja haluavat auttaa.
Kokemusasaintuntija on paras eli sellainen jolla on ollut juuri sama ongelma. Onneksi ei ole niin poikkeava ettei ole saman läpikäyneitä, siksi auttajia löytyy.
Jos näen omaa osaamistani liippaavan kysymyksen, vastaan vain jos todella tiedän, en mutuna mihinkään. - Anonyymi
Perinteinen vastaus tähän eli kysy mitä vaan niin vastaan ihan mitä vaan :)
- Anonyymi
Olen erikoisasiantuntija (tärkeät asiat).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453