Kurkistus hell-uskovaisen pään sisään /// 5 uskon kohdetta

Anonyymi-ap

Pään sisällä pyörii erilaisia uskon kohteita.
Uskon määritelmä:
- Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.

Uskon pääkohteet helluntaiuskovaisella

1. Kasteet
- helluntaikaste menetelmä
- henkikasteet
- uusintakaste

2. Ylöstempaava usko
- ylöstempauksen ajankohta

3. Käännyttävä helluntaiusko
- käännytettävien saaminen jäseniksi ja rahoittajiksi

4. Uskon varmuus
- usko pelastusvarmuuteen

5. Epäusko
- epäusko perisyntiin
- 10 käskyn polkeminen lokaan

46

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"ojentautuminen sen mukaan, mikä EI NÄY" Hebr: 11: 1

helluntailaisuudessa haetaan kylläkin sellaista, mikä pitäisi ehdottomasti näkyä.

• Anonyymi

Ojentautuminen = parannuksen tekoa = eksytyksistä irtisanoutumista.
        Enemmän sielullisuutta = helluntailailaisuutta.

• Anonyymi

Helluntaiuskossa tavoitellaan kaatumisia, tunnustekoja ja ihmeitä.
      Muistuttaa Show-meininkiä.
      Sielullisella musikilla kohotetaan tunnelmaa, ylipitkää "ylistys uskonnollisuutta".

"He tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
      Tästä Herramme Jeesus Kristus varoitti.

• Anonyymi

Oletko aivoja syövä virus? Vai miten pääset ihmisten pään sisään?

• Anonyymi

Se hyvä tietää mihin helluntailaiset uskovat.

• Anonyymi

Helluntailaisten Amerikassa erittäin paha fentanyyli ongelma.
      Nuoria kuolee siihen kuin kärpäsiä. Enemmän kuin ihmisiä liikenteessä.
      Amerikka on harhaoppien luvattu maa.

• Anonyymi

Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

• Anonyymi

Helluntailaisuuden ilmentymät viittavat vahvasti henkivaltoihin.
        Niistä voidaaan käyttää nimitystä väkevät eksytykset.

• Anonyymi

Helluntailaisuus toi rauhan maailmaan ?
      Keskenäänkin eriseuraista porukkaa.

• Anonyymi

Helluntailaisuus alkoi sodomialaisesta ja vapaamuurareiden hengestä.
        Tervehenkistäkö ?

• Miten olet päässyt minun pääni sisään ? Haluaisin tietää. Miten tiedät ajatukseni ?

1. Uskon pääkohde on minulla, että Jeesus Kristus on kuollut minun syntieni tähden ristillä. Kun otin hänet vastaan elämääni ja tunnustin syntini, sain tulla Jumalan lapseksi.

2. Minä uskon, että Jeesus hakee seurakunnan ennen vaivan aikaa. Mutta, jos näin ei tapahdu, olin väärässä. Silloin rukoilen, että me uskovaiset kestämme vaivan ajan. Se, että nyt uskon siihen, että Jeesus hakee omansa ennen vaivanaikaa, ei vie minulta pois pelastusvarmuutta. Olen Jeesuksen oma, tuli Jeesus hakemaan omansa ennen vaivan aikaa, sen keskivaiheilla tai myöhemmin. Usko, milloin ylös tempaaminen tapahtuu, ei vie minulta pelastusvarmuutta pois.

3. Kun tulin uskoon vuonna 1981, kävin helluntaiseurakunnassa kokouksissa. Kukaan ei tullut minulle sanomaan, että minun pitäisi mennä kasteelle. Ajatus kasteelle menosta tuli syksyllä minulle ja silloin ilmoittauduin kasteelle.

Minut oli kastettu kuukauden vanhana ja kun lähdin töihin, jouduin luterilaisen kirkon rahoittajaksi. Helluntaiseurakunnassa annan sen summan, minkä haluan, minua ei ole koskaan pakotettu antamaan ilman omaa tahtoani rahaa. Oli aika, kun mieheni kuoli ja minulla oli todella vaikea rahatilanne, en voinut antaa seurakunnalle paljon mitään. Kaksi poikaani opiskeli ja minulla oli velkaa ja jäin työttömäksi, silloin ei ollut paljon rahaa annettavana seurakunnalle, hyvä, kun sain maksettua velkoja, sain ostettua ruokaa. Mutta Jumala piti huolen, että selvisin siitä ajasta.

4. Jumala alkoi vetää minua Jeesuksen luo. Minua esti aluksi se, että mieheni oli erittäin uskonvastainen. Ajattelin, että meille tulee avioliittoon vaikeuksia, jos tulen uskoon. Mutta Jumalan kutsu muuttui aina vain kovemmaksi ja viimein tuli se päivä, jolloin halusin antaa elämäni Hänen käsiinsä, joka ristillä kantoi minunkin syntini ristillä.

5. Kun tulin uskoon, tiesin, että olen syntinen. En uskonut kuitenkaan, että olen syyllinen isäni ja äitini synteihin. Olin tehnyt itse ihan tarpeeksi syntiä, etten tarvinnut esi-isieni syntejä Nooaan asti miettiä.

En halua koskaan polkea kymmentä käskyä lokaan. Ne on Jumala antanut meille suojaksi, että niitä noudattamalla voisimme elää täällä maailmassa. Niissä käskyissä on perusta ihmisen elämälle, suhde Jumalaan ja suhde ihmisiin. Jos me pystyisimme niitä noudattamaan, kuinka ihana paikka tämä maailma olisikaan asua.

• Anonyymi

Tuliko viime kokouksessa edes yhtään uskoon Helluntaiseurakunnassa ?
        Järjenpäätelmillä ja tuntemuksilla ei pitkälle pötkitä.
        Kyllä helluntailaisuudessa on lustetta aivan liikaa.
        Lukisit Raamatusta mitä Jeesus sanoo susista ja käärmeistä eli pastoreista sekä eksytyksistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukisit Raamatusta mitä Jeesus sanoo susista ja käärmeistä eli pastoreista sekä eksytyksistä.

Luterilaisuudessa kukaan ei ole tullut uskoon 500 vuoden aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaisuudessa kukaan ei ole tullut uskoon 500 vuoden aikana.

Tunnetko kaikki luterilaiset 500 vuoden ajalta?
        Helluntaiuskosi on typerä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole oikea ihminen tuomitsemaan toisia. Me olemme vastuussa Jumalalle puheistamme ja teoistamme.

MInä tiedän, että Jeesus on minun Herrani ja Vapahtajani. Onneksi minun ei tarvitse tulla sinulta kysymään, olenko Jeesuksen oma. Minä tiedän itse, että olen Hänen omansa. Hän on minulle kaikki.

Sehän se on, että me ihmiset olemme vajavaisia ja niin rikkinäisiä ihmisiä. Rikkinäisyys tekee paljon pahaa jokaisessa seurakunnassa. Alemmuudentunne esim. tekee ihmissuhteissa paljon hallaa. Sisimpäni oli haavoilla ihmisten julmuuden tähden, mutta Jumala on armossaan paljon parantanut niitä haavoja. Hän on myös näyttänyt, miten paljon pahaa minä itse olen aiheuttanut toisille ihmisille. Sen jälkeen, kun olin nähnyt totuuden itsestä, on mennyt halu tuomita toisia ihmisiä. On oppinut näkemään toisen ihmisen särkyneenä saviastiana, joka kipeästi etsii hyväksymistä sellaisena kuin on. Vajaana, epätäydellisenä. Minäkin etsin ihmistä, joka hyväksyisi minut sellaisena kuin olen, mutta en löytänyt. Näin vain ihmisiä, jotka sanoivat, etten saisi olla sellainen kuin olin. Se satutti. Mutta sitten löysin Hänet, joka ojensi rakastavan kätensä minua kohti ja sanoi, että kelpaan Hänelle sellaisena kuin olen. Se oli sellainen hetki, joka antoi minulle ihmisarvon. Sain olla se, joka olin. Minun ei tarvinnut olla rohkea, sain olla arka ja herkkä. Sain luvan olla aivan toisenlainen, kuin tämä maailma vaatii.

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Minä en ole oikea ihminen tuomitsemaan toisia. Me olemme vastuussa Jumalalle puheistamme ja teoistamme.

MInä tiedän, että Jeesus on minun Herrani ja Vapahtajani. Onneksi minun ei tarvitse tulla sinulta kysymään, olenko Jeesuksen oma. Minä tiedän itse, että olen Hänen omansa. Hän on minulle kaikki.

Sehän se on, että me ihmiset olemme vajavaisia ja niin rikkinäisiä ihmisiä. Rikkinäisyys tekee paljon pahaa jokaisessa seurakunnassa. Alemmuudentunne esim. tekee ihmissuhteissa paljon hallaa. Sisimpäni oli haavoilla ihmisten julmuuden tähden, mutta Jumala on armossaan paljon parantanut niitä haavoja. Hän on myös näyttänyt, miten paljon pahaa minä itse olen aiheuttanut toisille ihmisille. Sen jälkeen, kun olin nähnyt totuuden itsestä, on mennyt halu tuomita toisia ihmisiä. On oppinut näkemään toisen ihmisen särkyneenä saviastiana, joka kipeästi etsii hyväksymistä sellaisena kuin on. Vajaana, epätäydellisenä. Minäkin etsin ihmistä, joka hyväksyisi minut sellaisena kuin olen, mutta en löytänyt. Näin vain ihmisiä, jotka sanoivat, etten saisi olla sellainen kuin olin. Se satutti. Mutta sitten löysin Hänet, joka ojensi rakastavan kätensä minua kohti ja sanoi, että kelpaan Hänelle sellaisena kuin olen. Se oli sellainen hetki, joka antoi minulle ihmisarvon. Sain olla se, joka olin. Minun ei tarvinnut olla rohkea, sain olla arka ja herkkä. Sain luvan olla aivan toisenlainen, kuin tämä maailma vaatii.

Ihminen voi olla uskossa ilman helluntaipastorin suorittamaa uudelleenkastamista.
        Usko Jeesukseen ei edellytä Helluntaiseurakuntaan liittymistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen voi olla uskossa ilman helluntaipastorin suorittamaa uudelleenkastamista.

Monkki tarkoittaa muodin mukaista.
        Piilomainontaa.
        https://www.monki.com/en_eur/index.html

• Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa. Jeesus Kristus ainoastaan pelastaa. Minä tunnen esim. uskovia luterilaisia, vapaakirkollisia, baptisteja, metodisteja ja katolisia. He kaikki tuntemani ovat Jeesuksen ottaneet elämäänsä.

Minä en ainakaan ole koskaan edes uskonut, että ainoastaan helluntaiseurakunta pelastaa. Syy, että liityin helluntaiseurakuntaan, oli se, että halusin hengellisen kodian, missä voin kuunnella Jumalan sanaa.

Minä pelastuin, koska otin Jeesuksen vastaan elämääni.

• Anonyymi kirjoitti:

Monkki tarkoittaa muodin mukaista.
        Piilomainontaa.
        https://www.monki.com/en_eur/index.html

Minä otin nimimerkin Monkki, koska minulla oli koira, jonka nimi oli Monkki. Se oli minulle hyvin rakas.

Ei ole tarkoitus mainostaa mitään.

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Minä otin nimimerkin Monkki, koska minulla oli koira, jonka nimi oli Monkki. Se oli minulle hyvin rakas.

Ei ole tarkoitus mainostaa mitään.

Mitä Raamattu sanoo eläinten rakastamisesta ja palvonnasta ?
        Näitä tapauksia monia.
        Toisaalta koira on luotettavampi kuin ihminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Näitä tapauksia monia.

En kertonut, että olisin palvonut eläimiä. Rakastaminen ei ole samaa kuin palvominen, ainakaan minun mielestäni. Mutta eläimet ovat minulle rakkaita.

• Anonyymi kirjoitti:

Näitä tapauksia monia.

Kyllä minun pitää tunnustaa, että eläimet ovat minulle rakkaampia kuin ihmiset. Kun katselen eläimiä, sydämeni meinaa pakahtua onnesta. Tänään katselin, kun kanat nokkivat kupista salaattia ja ei voinut kuin onnellisena hymyillä niille. Usein katselen Youtubesta eläinvideoita. Siellä on myös videoita, joissa näytetään kaikenlaista julmuutta, mutta niitä en halua katsella. Siellä on hylättyjä koiria ja kissoja, laihoja koiria, jotka on jätetty oman onnensa nojaa kiertelemään maita ja mantuja. Siitä iloitsen, kun joku pelastaa niitä.

Lehdistä saa lukea hyvin usein ihmisten julmuuksista. Jotenkin olen väsynyt ihmisten julmiin tekoihin ja en pysty rakastamaan ihmistä niin kuin eläintä. Ihmisellä on aina mahdollisuus valita. Jos minun tekee mieli lyödä jotain, minä voin valita, lyönkö vai en.

En tahdo kenellekään ihmiselle pahaa, mutta olen siinä suhteessa mennyt niin rikki, että en voi luottaa moneenkaan ihmiseen. Olen saanut liian paljon lyöntejä, että voisin luottaa.

Minulla ei ole nyt koiraa eikä kissaa. Mutta iloni oli se, että kissani tuli syliini ja sain pitää sitä hyvänä. Silloin, kun minulla oli koira, se tuli aina iloisena minua vastaan. Ehkä olen niin rikkonainen, etten pysty olemaan ihmisten kanssa, koska pelkään niin paljon lyöntejä, joita voi tulla ihmisten puolelta. Minä varaudun jo ennakkoon, että kohta sieltä tulee lyönti. Sen takia kartan ihmistä.

Vaikka rakastankin eläimiä, en halua palvoa niitä. Ne ovat vain tuottaneet minulle niin paljon iloa elämäni aikana ja vieläkin.

Jumala on paljon parantanut minua. Enää en lähde karkuun ihmisiä ja pystyn heidän kanssaan olemaan. Mutta rakkaus ihmisiä kohtaan on hukuksissa. Ehkä se joskus löytyy.

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Kyllä minun pitää tunnustaa, että eläimet ovat minulle rakkaampia kuin ihmiset. Kun katselen eläimiä, sydämeni meinaa pakahtua onnesta. Tänään katselin, kun kanat nokkivat kupista salaattia ja ei voinut kuin onnellisena hymyillä niille. Usein katselen Youtubesta eläinvideoita. Siellä on myös videoita, joissa näytetään kaikenlaista julmuutta, mutta niitä en halua katsella. Siellä on hylättyjä koiria ja kissoja, laihoja koiria, jotka on jätetty oman onnensa nojaa kiertelemään maita ja mantuja. Siitä iloitsen, kun joku pelastaa niitä.

Lehdistä saa lukea hyvin usein ihmisten julmuuksista. Jotenkin olen väsynyt ihmisten julmiin tekoihin ja en pysty rakastamaan ihmistä niin kuin eläintä. Ihmisellä on aina mahdollisuus valita. Jos minun tekee mieli lyödä jotain, minä voin valita, lyönkö vai en.

En tahdo kenellekään ihmiselle pahaa, mutta olen siinä suhteessa mennyt niin rikki, että en voi luottaa moneenkaan ihmiseen. Olen saanut liian paljon lyöntejä, että voisin luottaa.

Minulla ei ole nyt koiraa eikä kissaa. Mutta iloni oli se, että kissani tuli syliini ja sain pitää sitä hyvänä. Silloin, kun minulla oli koira, se tuli aina iloisena minua vastaan. Ehkä olen niin rikkonainen, etten pysty olemaan ihmisten kanssa, koska pelkään niin paljon lyöntejä, joita voi tulla ihmisten puolelta. Minä varaudun jo ennakkoon, että kohta sieltä tulee lyönti. Sen takia kartan ihmistä.

Vaikka rakastankin eläimiä, en halua palvoa niitä. Ne ovat vain tuottaneet minulle niin paljon iloa elämäni aikana ja vieläkin.

Jumala on paljon parantanut minua. Enää en lähde karkuun ihmisiä ja pystyn heidän kanssaan olemaan. Mutta rakkaus ihmisiä kohtaan on hukuksissa. Ehkä se joskus löytyy.

Ajattelen eläimistä kanssasi, suurinpiirtein samalla tavalla. Inhoan niitä, jotka kaltoin kohtelevat eläimiä.

1234567---

• Anonyymi

Kyllä helluntailaisten päämotiivina on käännyttää luterilaisia helluntaiuskoon.

• Anonyymi

Helluntailaisten todistukset nojaavat vahvasti "minä-minä" uskoon.
        Tälläinen on kaukana apostolisesta kristinuskosta.
        Tavoitellaan kokemuksia ja ilmiöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisten todistukset nojaavat vahvasti "minä-minä" uskoon.
        Tälläinen on kaukana apostolisesta kristinuskosta.
        Tavoitellaan kokemuksia ja ilmiöitä.

Ensimmäinen tapaamani helluntailainen ei todistanut Jeesuksesta vaan ylöstempauksesta.
        Muutenkin oli outo nainen.

• Jos jollain on motiivina käännyttää luterilaisia helluntaiuskoon, hän on ymmärtänyt evankeliumin väärin.

Kyllä sydämessä pitäisi olla motiivina, että ihmiset löytäisivät Jeesuksen elämäänsä. Ei meitä pelasta luterilaisuus, ei helluntailaisuus, ei mikään seurakunta, meidät pelastaa ainoastaan Jeesus Kristus. Hän kuoli ristillä ja kantoi meidän syntimme, että meillä olisi iankaikkinen elämä.

Jeesus on ainoa tie Isän Jumalan luo. Ei ole muuta tietä.

Kun mieheni oli kuolemaisillaan sairaalassa, tunsin pahuuden voimat hänen luonaan. Minun kaksi ystävääni tuli sairaalaan rukoilemaan hänen puolestaan, toinen oli luterilainen ja toinen helluntailainen. Taistelu oli kova. Jossain vaiheessa toinen ystävistäni näki näyn, että enkeli oli mieheni pääpuolella. Mieheni heräsi ja kysyin häneltä, haluaako hän ottaa Jeesuksen vastaan elämäänsä. Hän ei jaksanut puhua, hän nyökkäsi minulle. Uskon, että hän silloin otti Jeesuksen vastaan. Seuraavana yönä hän kuoli. Ei siinä tullut mieleenkään, että minun pitää saada hänet helluntailaiseksi, siinä oli ajatus vain, että hän ottaisi Jeesuksen vastaan elämäänsä, ennen kuin hän kuolisi.

• Anonyymi

käännyttää luteril...

kerro miten helluntain kokouksessa tiedetään kuka kuulija on mikäkin laji ja laatu kerro?

miksi kommenttinne on niin järjettömiä kerro siitä!

• Anonyymi

En ole yhdenkään helluntaipastorin kuullut opettavan kymmenestä käskystä ja niiden noudattaisesta.
      Hurmoksellisuus ja kaatamiset ei ole osoitus terveestä uskosta.
      Niilo Yli-Kaataja (yli 10 000 kaatoa) ei ole kukaan helluntaipastori tuominnut.
      Palvotuin mies niissä piireissä.

• En palvo ketään ihmistä, en Niiloa enkä Lutheria, enkä paavia.

Oletko käynyt kaikissa helluntaiseurakunnissa kuuntelemassa, että voit sanoa noin. Itse olen kuullut saarnoja, miten elää Jumalan sanan mukaan. Jos ei ole niin ollut, että olemme opetelleet kymmenen käskyä ulkoa, niin sydämessämme tiedämme, miten elää niiden mukaan. Mutta myös sen tiedän, että en pysty elämään niiden mukaan. Ensimmäinen käsky jo laittaa minut pienelle paikalle: Rakasta Jumalaa kaikesta sydämestäsi. Miten minä, joka en osaa rakastaa, miten minä pystyisin rakastamaan Häntä. Sitä vain tahtoo rakastaa, mutta mistä sen puristaa itsestään, kun minussa ei ole rakkautta. Mutta tahdon rakastaa Häntä kaikesta sydämestäni ja tahdon rakastaa Jeesusta kaikesta sydämestäni.

• Anonyymi

"10 käskyn polkeminen lokaan"
      Suomessa luterilaisilla:

10 000 aborttia vuodessa. Yli 200 000 aborttia 20 vuodessa.

13 000 avioeroa vuodessa.

• Anonyymi

Abortteja tekee hellaritkin ja tiedän eroajiakin sieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Abortteja tekee hellaritkin ja tiedän eroajiakin sieltä

mistä tiedät helluntaiabortit?

o nko ne lehdessä ilmoitettu?

miksi kirjoitat valetta ja ropaskaa, miksi etkö tiedä että se on syntiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mistä tiedät helluntaiabortit?

o nko ne lehdessä ilmoitettu?

miksi kirjoitat valetta ja ropaskaa, miksi etkö tiedä että se on syntiä?

Kyllä niitä tekee hellaritkin, älä huoli

• Anonyymi

Hellluntaikirkossa ei hyväksytä jäseniksi avioeronneita ja abortin tehneitä ?
      Helluntaipastorisi on harrastanut avioliiton ulkopuolella huoruutta.
      Kysy jos et usko.
      Pastorisi vaimo ei ollut edes neitsyt.

• Anonyymi

...helluntaikirkossa ei hyv...

huuhaata koko lokerosi täynnä, miksi sellaista harrastat!

• Anonyymi

Miksi helluntaipastorit hyväksyvät Piensohon uskon?

• Anonyymi

Mistä tiedät että hyväksyvät!`

et tiedä mistään eli puhut puuta ja heinää lisukkeeksi, miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että hyväksyvät!`

et tiedä mistään eli puhut puuta ja heinää lisukkeeksi, miksi?

Piensoho kutsuttiin jopa Suomen suurimpn Helluntiseurakuntaan ouhumaan.
        Kyllä on hyväksytty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piensoho kutsuttiin jopa Suomen suurimpn Helluntiseurakuntaan ouhumaan.
        Kyllä on hyväksytty.

Jospa halusivat parempaa selvyyttä asiasta.

• Anonyymi

Helluntailaiset jopa itse myöntävät että heillä on eri usko.

• Anonyymi

Voivoi noita pöntelien juttuja ei mitään järkeä.

• Anonyymi

Erään helluntailaisen päätä tutkittiin tietokonetomografialla, jolloin todettiin pään olevan muuten vankkaa tekoa, mutta sisällä ei ollut muuta kuin tyhjyyttä, paria hämähäkkiä lukuunottamatta.

• Anonyymi

Aloittajan "uskon" ydin on : 1) valehteleminen ja 2) ilkeämielisyys.

• Anonyymi

Perustele äläkä syytä.
        Totuus on aina karvasta kuultavaa.
        Osta silmävoidetta 🤑📣

• Anonyymi

Hellutailaisuudessa on monenlasta henkeä ja sen tietää helluntaipastoritkin.
      Hilluntailaisilla on käytännössä eri usko.
      Älämölö ja toisten syyttäminen omista uskomuksista tekee tyhmän vaikutuksen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2937
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2789
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2313
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1763
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1679
    6. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1556
    7. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1546
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1225
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1216
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79