Ei tarvitse välittää mistään, ei edes verojen maksusta. Muutenhan huijaaminen ja verorikokset ovat rangaistavia.
Miksi taksilla saa huijata laillisesti
12
111
Vastaukset
- Anonyymi
Perustan ravintolan, sisäänkäynti maksaa 50 euroa per asiakas, laskuun lisään ruoan ja juoman hinnan lisäksi ravintolassa vietetystä ajasta 100 euroa per tunti per asiakas. Kauanko ravintolani olisi pystyssä.?
- Anonyymi
Kela on luonut järjestelmän, jossa on pakko huijata, muuten taksikuskin lapset jäävät ilman ruokaa.
- Anonyymi
Pitääkö olla min 5-8 lasta ja kaksi vaimoa?
- Anonyymi
Kolme syytä: Kepu, Sipilä, Berner.
- Anonyymi
Hinnoista ja toiminnoista ovat päättäneet demarit ja vasemmisto Sanna Marinin ohjeilla.
Kelataksit ei toimi, koska demareita ei sairastavat ihmiset ja työtä tekevien taksinkuljettajien palkat kiinnosta.
- Anonyymi
Mitä Harakka on tehnyt ongelmille 4 vuoden aikana?
- Anonyymi
Ollut hiljaa, kun kusi sukassa.
- Anonyymi
Alustataloudessa on loismaisia piirteitä yleisemminkin. Muuallakin, kuin taksialalla.
Wolt-lähetit sentään osoittavat mieltään orjatyönsä ehtojen parantamiseksi:
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009477509.html?share=b9a5b159543507c9172edf1d9bf2e26d- Anonyymi
Välitysyhtiöiden henkilökunta loisii vaan.
- Anonyymi
Vitivalkoinen taksi on ainoa, jota käytän.
- Anonyymi
Mistä päättelet ettei taksissa tarvitse välittää verojen maksusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265498- 534651
- 904470
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621