Ateistinen musiikki

Anonyymi-ap

Joskus on ollut juttua, että the Devil olisi vaikuttanut monien muusikkojen elämään ja tuotantoon. Mitä mieltä ateistit ovat asiasta? Onko heille teistinen musiikki ehdoton No No, vai voi sellaiselle antaa mahdollisuuden?

10

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Joskus on ollut juttua, että the Devil olisi vaikuttanut monien muusikkojen elämään ja tuotantoon."

      Ilmeisesti joku vähän tuntemattomampi muusikko tämä the Devil. Laitatko linkkiä niin voisin tutustua tarkemmin?

      • Anonyymi

        Voihan asiat palsta-ateisessa hihhuloinnissa tulkita vaikka miten. Kuu on aurinkoa kuumempi jne. Liitteenä vain yksi kappale, jossa the devil ajatus on ollut influenserina.

        https://www.youtube.com/watch?v=Jwtyn-L-2gQ


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan asiat palsta-ateisessa hihhuloinnissa tulkita vaikka miten. Kuu on aurinkoa kuumempi jne. Liitteenä vain yksi kappale, jossa the devil ajatus on ollut influenserina.

        https://www.youtube.com/watch?v=Jwtyn-L-2gQ

        Mutta tuo on Rolling Stonesin kappale, ei the Devilin kappale. Laitatko nyt vaan linkkiä siihen avauksessa mainittuun artistiin the Devil?


      • Anonyymi
        Holy_Roller kirjoitti:

        Mutta tuo on Rolling Stonesin kappale, ei the Devilin kappale. Laitatko nyt vaan linkkiä siihen avauksessa mainittuun artistiin the Devil?

        Devil in disguise.

        You look like an angel (look like an angel)
        Walk like an angel (walk like an angel)
        Talk like an angel
        But I got wise
        You're the devil in disguise
        Oh, yes, you are, devil in disguise...

        Elvis oli syvästi uskonnollinen mies, vaikka oli huumepöllyissä lopun ikänsä.


      • Anonyymi
        Holy_Roller kirjoitti:

        Mutta tuo on Rolling Stonesin kappale, ei the Devilin kappale. Laitatko nyt vaan linkkiä siihen avauksessa mainittuun artistiin the Devil?

        Googlaa itse. Jos et osaa lukea. Ap. teksti käsitteli aihetta the devilin vaikutuksista muusikkojen tuotantoon ja elämään. Mutta palsta-ateismi väänsi sen viestiksi the devilistä soittamassa balladia eetterissä. Samoin ap. kysymyksen mukaisesti, kysymykseesi vastattiin linkillä, jossa the devil oli ollut ainakin jossain määrin inspiraation lähteenä esitetykselle. Mutta, jos käyt jotain toista keskustelua, käyt sitä sitten itseksesi.

        No onko se teistinen musiikki ehdottomasti No, No vai ei?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa itse. Jos et osaa lukea. Ap. teksti käsitteli aihetta the devilin vaikutuksista muusikkojen tuotantoon ja elämään. Mutta palsta-ateismi väänsi sen viestiksi the devilistä soittamassa balladia eetterissä. Samoin ap. kysymyksen mukaisesti, kysymykseesi vastattiin linkillä, jossa the devil oli ollut ainakin jossain määrin inspiraation lähteenä esitetykselle. Mutta, jos käyt jotain toista keskustelua, käyt sitä sitten itseksesi.

        No onko se teistinen musiikki ehdottomasti No, No vai ei?

        "Googlaa itse. Jos et osaa lukea. Ap. teksti käsitteli aihetta the devilin vaikutuksista muusikkojen tuotantoon ja elämään."

        En löytänyt. Kuka on the Devil?


      • Anonyymi
        Holy_Roller kirjoitti:

        "Googlaa itse. Jos et osaa lukea. Ap. teksti käsitteli aihetta the devilin vaikutuksista muusikkojen tuotantoon ja elämään."

        En löytänyt. Kuka on the Devil?

        Ongelmaasi ei ole ratkaisua. Olet itse itsellesi tekemäsi selvittämättömän mysteerin äärellä. Ja ehkä niin onkin paras, teet sitten jatkoselvittelytkin asiastasi itse? Tai jatkat valaistumistasi ongelmasi sisältä käsin.


      • Anonyymi
        Holy_Roller kirjoitti:

        "Googlaa itse. Jos et osaa lukea. Ap. teksti käsitteli aihetta the devilin vaikutuksista muusikkojen tuotantoon ja elämään."

        En löytänyt. Kuka on the Devil?

        The devil on saatana, joka tunnetaan myös nimillä paholainen ja perkele näin suomenkielellä.

        On tunnettu fakta, että saatana on vaikuttanut Jumalan kieltävää eli ateistista musiikkia.


    • Anonyymi

      Ateistit tykkää mm. Death Metal, Punk ja Rap musiikista. Hard core rock menettelee sekin. Mikään melodinen ja kaunis musiikki ei ole ateistien mieleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe