Joskus on ollut juttua, että the Devil olisi vaikuttanut monien muusikkojen elämään ja tuotantoon. Mitä mieltä ateistit ovat asiasta? Onko heille teistinen musiikki ehdoton No No, vai voi sellaiselle antaa mahdollisuuden?
Ateistinen musiikki
10
352
Vastaukset
"Joskus on ollut juttua, että the Devil olisi vaikuttanut monien muusikkojen elämään ja tuotantoon."
Ilmeisesti joku vähän tuntemattomampi muusikko tämä the Devil. Laitatko linkkiä niin voisin tutustua tarkemmin?- Anonyymi
Voihan asiat palsta-ateisessa hihhuloinnissa tulkita vaikka miten. Kuu on aurinkoa kuumempi jne. Liitteenä vain yksi kappale, jossa the devil ajatus on ollut influenserina.
https://www.youtube.com/watch?v=Jwtyn-L-2gQ Anonyymi kirjoitti:
Voihan asiat palsta-ateisessa hihhuloinnissa tulkita vaikka miten. Kuu on aurinkoa kuumempi jne. Liitteenä vain yksi kappale, jossa the devil ajatus on ollut influenserina.
https://www.youtube.com/watch?v=Jwtyn-L-2gQMutta tuo on Rolling Stonesin kappale, ei the Devilin kappale. Laitatko nyt vaan linkkiä siihen avauksessa mainittuun artistiin the Devil?
- Anonyymi
Holy_Roller kirjoitti:
Mutta tuo on Rolling Stonesin kappale, ei the Devilin kappale. Laitatko nyt vaan linkkiä siihen avauksessa mainittuun artistiin the Devil?
Devil in disguise.
You look like an angel (look like an angel)
Walk like an angel (walk like an angel)
Talk like an angel
But I got wise
You're the devil in disguise
Oh, yes, you are, devil in disguise...
Elvis oli syvästi uskonnollinen mies, vaikka oli huumepöllyissä lopun ikänsä. - Anonyymi
Holy_Roller kirjoitti:
Mutta tuo on Rolling Stonesin kappale, ei the Devilin kappale. Laitatko nyt vaan linkkiä siihen avauksessa mainittuun artistiin the Devil?
Googlaa itse. Jos et osaa lukea. Ap. teksti käsitteli aihetta the devilin vaikutuksista muusikkojen tuotantoon ja elämään. Mutta palsta-ateismi väänsi sen viestiksi the devilistä soittamassa balladia eetterissä. Samoin ap. kysymyksen mukaisesti, kysymykseesi vastattiin linkillä, jossa the devil oli ollut ainakin jossain määrin inspiraation lähteenä esitetykselle. Mutta, jos käyt jotain toista keskustelua, käyt sitä sitten itseksesi.
No onko se teistinen musiikki ehdottomasti No, No vai ei? Anonyymi kirjoitti:
Googlaa itse. Jos et osaa lukea. Ap. teksti käsitteli aihetta the devilin vaikutuksista muusikkojen tuotantoon ja elämään. Mutta palsta-ateismi väänsi sen viestiksi the devilistä soittamassa balladia eetterissä. Samoin ap. kysymyksen mukaisesti, kysymykseesi vastattiin linkillä, jossa the devil oli ollut ainakin jossain määrin inspiraation lähteenä esitetykselle. Mutta, jos käyt jotain toista keskustelua, käyt sitä sitten itseksesi.
No onko se teistinen musiikki ehdottomasti No, No vai ei?"Googlaa itse. Jos et osaa lukea. Ap. teksti käsitteli aihetta the devilin vaikutuksista muusikkojen tuotantoon ja elämään."
En löytänyt. Kuka on the Devil?- Anonyymi
Holy_Roller kirjoitti:
"Googlaa itse. Jos et osaa lukea. Ap. teksti käsitteli aihetta the devilin vaikutuksista muusikkojen tuotantoon ja elämään."
En löytänyt. Kuka on the Devil?Ongelmaasi ei ole ratkaisua. Olet itse itsellesi tekemäsi selvittämättömän mysteerin äärellä. Ja ehkä niin onkin paras, teet sitten jatkoselvittelytkin asiastasi itse? Tai jatkat valaistumistasi ongelmasi sisältä käsin.
- Anonyymi
Holy_Roller kirjoitti:
"Googlaa itse. Jos et osaa lukea. Ap. teksti käsitteli aihetta the devilin vaikutuksista muusikkojen tuotantoon ja elämään."
En löytänyt. Kuka on the Devil?The devil on saatana, joka tunnetaan myös nimillä paholainen ja perkele näin suomenkielellä.
On tunnettu fakta, että saatana on vaikuttanut Jumalan kieltävää eli ateistista musiikkia.
- Anonyymi
Ateistit tykkää mm. Death Metal, Punk ja Rap musiikista. Hard core rock menettelee sekin. Mikään melodinen ja kaunis musiikki ei ole ateistien mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425841Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714575Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464342SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564121SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913725Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613245SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502423Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352329Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422069En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131189