Minä tiedän, että minua ainakin jännittäisi todella paljon, joten en ehkä innostuisi mistään ravintola treffeistä.
Mieluummin haluaisin viettää aikaa rauhassa hänen kanssaan, ilman, että ympärillä olisi kauhea ihmisvilinä.
Jotain rentoa tekemistä ehkä kuitenkin, että ei menisi ihan istuskeluksi, mutta kuitenkin niin, että samalla pystyisi keskustelemaan.
Ja siinä tekemisen aikana ei edes haittaisi, jos välillä olisi hiljaisia hetkiä.
Voisin mennä vaikka metsään kävelylle, ja johonkin nuotiopaikalle herkuttelemaan.
Jos olisi joku paikka, missä voisi rauhassa ihastella kauniita maisemia. Tai vaikka kesällä järvelle suutelemaan. Jotain pieniä asioita, joissa ajatus on tärkein, en kaipaa mitään suurta.
Millaiset olisivat hyvät treffit?
17
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ulostetreffit
Eli molemmat istus pöntöillä ja tinkais kilpaa ja nuuhk7s khakkojen tuoksua. Lopuks vois myös arvostella tuotosten ulkonäön ja funtsia, sopiiko khakat yksiin Naiset minun kanssa Kestä 5 sec, Heti he aloita rakasta minut ,Komea ok olen mutta naiset uskovat kaikkia
Vaikka äiti on suomalainen-Älä suru ,Jos naiset nopeasti rakasta mua,Komea olen
Olen varma jos olist nainen haluaisit tulee minun kanssa treffi
Tuletko treffi ,Joka päivä eri nainen kanssa
- Anonyymi
Minapq olen suur-visiiri pakistanista!! Olen parempi vielat kun äsinä
Tulee van tiedä haluat tulee treffi
- Anonyymi
Olen abdul zu a hasid rha a bid a abbasid ja olen suuur visiiiri pakistanissa
Olen komeampi sinua Anonyymi kirjoitti:
Olen komeampi sinuaSe on hyvä olet komeampi ,Esitä naisille
Anonyymi kirjoitti:
Olen komeampi sinuaMutta voin auta vaikka äiti on suomalainen,Mutta kirjoita sinun nimi ei kirjoittaan noin ,Halua auta koska olet komeampi hhhhhhhhhhhhh haha Abdul zuar Rashid abd abbasi haha hehehe KOMEA
- Anonyymi
No valtaosa suomalaisista tuntuu suosivan ns. aktiviteettitreffejä. Eli siis treffeille mennään tekemään jotakin, eikä vain istumaan ravitolassa tai silleen. Kun treffeillä on jotain puuhaa tai mahdollisesti ympäristössä hyviä keskustelunaiheita, niin puhuminen ei ole väkinäistä. Itselleni hyvät treffit olisivat vaikka kävelytreffit. Minä tosin en lähtisi tuntemattoman kanssa mihinkään metsään, vaan pysyisin ihmisten ilmoilla.
- Anonyymi
Tämä totta, en itsekään ihan kenen tahansa kanssa lähtisi yksin metsään, mutta mietin tätä aloitusta kirjoittaessani omaa kaivattuani. Hänen kanssaan ei pelottaisi mennä sinne metsään kahdestaan.
Ihan tuntemattoman, tai jonkun muun kanssa voisi mieluummin mennä sinne ravintolaan vaikka, niin olisi turvallisempaa.
- Anonyymi
Hups, nyt vasta huomasin tuon "järvelle suutelemaan", siinä piti lukea soutelemaan. No, eipä sitä tiedä, jos onnistuneiden treffien päätteeksi suudelman saisikin, mutta soutelua tarkoitin kuitenkin.
- Anonyymi
Kivan kuuloiset treffit freudilaisesta typosta huolimatta.
- Anonyymi
Kävely on hyvä tapa keskuskstella ja älypuhelimet lentotilaan,
- Anonyymi
Pöntöllä varmaankin kun vatta menee aivan kuralle treffeillä . Jos pääsee toisen kotiin asti niin siellä kans vesiripuli odottaa. Näin ne yleensä treffit sujuu .
- Anonyymi
Jaa, ekat treffit kahvilassa, toiset treffit ja tehtiin kimpassa ruokaa jne, huoh!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453056- 502482
- 1082473
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382151Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2431745- 1011699
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4551675Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141552R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231359