Millaiset olisivat hyvät treffit?

Anonyymi-ap

Minä tiedän, että minua ainakin jännittäisi todella paljon, joten en ehkä innostuisi mistään ravintola treffeistä.
Mieluummin haluaisin viettää aikaa rauhassa hänen kanssaan, ilman, että ympärillä olisi kauhea ihmisvilinä.
Jotain rentoa tekemistä ehkä kuitenkin, että ei menisi ihan istuskeluksi, mutta kuitenkin niin, että samalla pystyisi keskustelemaan.
Ja siinä tekemisen aikana ei edes haittaisi, jos välillä olisi hiljaisia hetkiä.
Voisin mennä vaikka metsään kävelylle, ja johonkin nuotiopaikalle herkuttelemaan.
Jos olisi joku paikka, missä voisi rauhassa ihastella kauniita maisemia. Tai vaikka kesällä järvelle suutelemaan. Jotain pieniä asioita, joissa ajatus on tärkein, en kaipaa mitään suurta.

17

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ulostetreffit
      Eli molemmat istus pöntöillä ja tinkais kilpaa ja nuuhk7s khakkojen tuoksua. Lopuks vois myös arvostella tuotosten ulkonäön ja funtsia, sopiiko khakat yksiin

    • Naiset minun kanssa Kestä 5 sec, Heti he aloita rakasta minut ,Komea ok olen mutta naiset uskovat kaikkia

    • Vaikka äiti on suomalainen-Älä suru ,Jos naiset nopeasti rakasta mua,Komea olen

    • Olen varma jos olist nainen haluaisit tulee minun kanssa treffi

    • Tuletko treffi ,Joka päivä eri nainen kanssa

      • Anonyymi

        Minapq olen suur-visiiri pakistanista!! Olen parempi vielat kun äsinä


    • Tulee van tiedä haluat tulee treffi

      • Anonyymi

        Olen abdul zu a hasid rha a bid a abbasid ja olen suuur visiiiri pakistanissa
        Olen komeampi sinua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen abdul zu a hasid rha a bid a abbasid ja olen suuur visiiiri pakistanissa
        Olen komeampi sinua

        Se on hyvä olet komeampi ,Esitä naisille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen abdul zu a hasid rha a bid a abbasid ja olen suuur visiiiri pakistanissa
        Olen komeampi sinua

        Mutta voin auta vaikka äiti on suomalainen,Mutta kirjoita sinun nimi ei kirjoittaan noin ,Halua auta koska olet komeampi hhhhhhhhhhhhh haha Abdul zuar Rashid abd abbasi haha hehehe KOMEA


    • Anonyymi

      No valtaosa suomalaisista tuntuu suosivan ns. aktiviteettitreffejä. Eli siis treffeille mennään tekemään jotakin, eikä vain istumaan ravitolassa tai silleen. Kun treffeillä on jotain puuhaa tai mahdollisesti ympäristössä hyviä keskustelunaiheita, niin puhuminen ei ole väkinäistä. Itselleni hyvät treffit olisivat vaikka kävelytreffit. Minä tosin en lähtisi tuntemattoman kanssa mihinkään metsään, vaan pysyisin ihmisten ilmoilla.

      • Anonyymi

        Tämä totta, en itsekään ihan kenen tahansa kanssa lähtisi yksin metsään, mutta mietin tätä aloitusta kirjoittaessani omaa kaivattuani. Hänen kanssaan ei pelottaisi mennä sinne metsään kahdestaan.
        Ihan tuntemattoman, tai jonkun muun kanssa voisi mieluummin mennä sinne ravintolaan vaikka, niin olisi turvallisempaa.


    • Anonyymi

      Hups, nyt vasta huomasin tuon "järvelle suutelemaan", siinä piti lukea soutelemaan. No, eipä sitä tiedä, jos onnistuneiden treffien päätteeksi suudelman saisikin, mutta soutelua tarkoitin kuitenkin.

      • Anonyymi

        Kivan kuuloiset treffit freudilaisesta typosta huolimatta.


    • Anonyymi

      Kävely on hyvä tapa keskuskstella ja älypuhelimet lentotilaan,

    • Anonyymi

      Pöntöllä varmaankin kun vatta menee aivan kuralle treffeillä . Jos pääsee toisen kotiin asti niin siellä kans vesiripuli odottaa. Näin ne yleensä treffit sujuu .

    • Anonyymi

      Jaa, ekat treffit kahvilassa, toiset treffit ja tehtiin kimpassa ruokaa jne, huoh!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      134
      2114
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      201
      1929
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1526
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1065
    5. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      954
    6. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      278
      948
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      868
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      854
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      39
      799
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      796
    Aihe