Kuinka teillä onnistuuko keskeytetty yhdyntä.
Pääseekö puoliso ajoissa ulos,humalan vaikutus yms?
Meillä kokemuksena useampi sisäänlasku.
Toki parisuhde elikkä seuraukset eivät ole haitanneet.
Keskeytetty yhdyntä
17
2833
Vastaukset
- Anonyymi
Onko seurauksena tullut lapsia?
- Anonyymi
Kyllä näin on käynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin on käynyt
Eli keskeytetty yhdyntä ei sitten ehkäissyt.
- Anonyymi
Useimmiten onnistuu miehen ollessa selvä, mutta pikku humalassa työntääkin itseään syvempään kun pitäisi ottaa pois. Mies kun on myös niin paljon kookkaampi, että jos olen alla kuten yleensä, niin en minä sitä saa ulos pullautetuksi pois päältäni ja sittenhän sitä taas jännätään ja lasketaan kierron päiviä menkkoja ootellessa. Parisuhde on meilläkin, niin ei se nyt kamalasti ole haitannut, kun raskaaksi ukko on minut noilla tempuillaan tehnyt.
- Anonyymi
Eli lapset on tervetulleita. Te siis suosittelette kuitenkin keskeytettyä yhdyntää ehkäisymuodoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli lapset on tervetulleita. Te siis suosittelette kuitenkin keskeytettyä yhdyntää ehkäisymuodoksi.
No meille se on sopinut koska kun lopetin pillerit niin mieheni kanssa silloin sovittiin ja puhuttiin, että lapsia ei aleta varsinaisesti yrittämään vaan mennään juuri näin.
Melkein kolme vuotta meni ennen kuin aloin odottaa esikoista.
Esikoisen jälkeen, kun vielä imetin tulin kyllä heti uudelleen raskaaksi kun ajateltiin ett imetys toimisi ehkäisynä kun menkatkaan ei olleet vielä raskauden jälkeen uudelleen alkaneet, niin mies veteli aina loppuun ja laukesi sisälle. Se raskaus meni kuitenkin kesken. Nyt mentiin pari vuotta taas keskeytetyllä, mitä nyt mies muutaman kerran lähinnä humalassa aina silloin tällöin tuuttasi lastit sisälleni, mutta nyt vasta jälleen odotan toista lastamme.
Eihän tämä siis mikään varma ehkäisykeino ole, mutta meille ja tilanteeseemme se sopii.
Olen siis tuo tämän päiväinen äiti joka vastasi ketjuun.
- Anonyymi
No jos ei ole parisuhteessa niin suositteletteko tuota ehkäisymuodoksi ja miten yhden illan suhteissa taudit ehkäistään tuolla ehkäisymuodolla?
- Anonyymi
En missään tapauksessa suosittele kuin parisuhteessa oleville ja silloin tietenkin molempien puolisoiden yhteisellä sopimuksella mennään.
Yhden illan suhteita en voisi suositella koskaan kyllä kenellekään, olipa ehkäisy miten tahansa hoidettu ja kunnossa. Yhdyntä on minusta paljon muutakin kuin vain pelkkä fyysinen naisen ja miehen välinen tekninen kiksaus.
ja olen siis edelleen tuo keskustelun tämän päiväinen äiti.
- Anonyymi
Voihan tuotakin harrastaa, mutta joskus kävi niin että nainen kielsi laskemasta sisään vaikka antoi panna ilman kortsua.
Mutta tietenkin siinä unohtui ottaa ulos ennen sperma syöksyä. Oli sitten muka vihainen. Pantiin kuitenkin vielä uudestaan ja aamulla kerran liemet hänen pilluun. Eipä tullut raskaaksi.
Ei sitten enään toista kertaa tavattu niissä merkeissä. - Anonyymi
Ei toimi kaikilla miehillä. Joillakin toimii täysin.
- Anonyymi
Eipä aina toimi.
Reissussa sattuu ja tapahtuu, eikä kaikki mene kuten kuvittelee.
Ainakin kolme naista olen saanut raskaaksi kun kuitenkin vähän ehti päästä sisälle.
En sitten ole jäänyt kyselen...
Joo, vastuutonta, mutta on naisilla myös joku vastuu kun reitensä levittää.- Anonyymi
miksi naiset levittää reitensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi naiset levittää reitensä?
Jos et vielä tiedä, yritä ottaa selvää.
- Anonyymi
Keskeytettyä yhdyntää käyttää vain ne jotka haluaa vauvan mutta eivät oikeen osaa päättää. Kaikki kyllä tietää että mihin se johtaa
- Anonyymi
Pitää olla tarkkana, että vetää ulos ennenkuin alkaa tulemaan. Vatii itsehillintää, kun parhaalle hetkellä vetää ulos.
- Anonyymi
Ja höpön höpön teitä miehiä,vetää ulos ennen kun tulee,no tuon mukaan me oltais kuoltu jo sukupuuttoon aikaa sitten!
taas huomaa ettei ole ukot ollu hereillä koulun ihmisen biologiatunneilla!
- Anonyymi
Vedän ulos siinä vaiheessa, kun alkaa olla lähellä ja sitten loppuun käsipelillä. Joskus vaimo hoitaa loppuun käsipelillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962