Keskeytetty yhdyntä

Anonyymi-ap

Kuinka teillä onnistuuko keskeytetty yhdyntä.
Pääseekö puoliso ajoissa ulos,humalan vaikutus yms?
Meillä kokemuksena useampi sisäänlasku.
Toki parisuhde elikkä seuraukset eivät ole haitanneet.

16

2447

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko seurauksena tullut lapsia?

      • Anonyymi

        Kyllä näin on käynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on käynyt

        Eli keskeytetty yhdyntä ei sitten ehkäissyt.


    • Anonyymi

      Useimmiten onnistuu miehen ollessa selvä, mutta pikku humalassa työntääkin itseään syvempään kun pitäisi ottaa pois. Mies kun on myös niin paljon kookkaampi, että jos olen alla kuten yleensä, niin en minä sitä saa ulos pullautetuksi pois päältäni ja sittenhän sitä taas jännätään ja lasketaan kierron päiviä menkkoja ootellessa. Parisuhde on meilläkin, niin ei se nyt kamalasti ole haitannut, kun raskaaksi ukko on minut noilla tempuillaan tehnyt.

      • Anonyymi

        Eli lapset on tervetulleita. Te siis suosittelette kuitenkin keskeytettyä yhdyntää ehkäisymuodoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli lapset on tervetulleita. Te siis suosittelette kuitenkin keskeytettyä yhdyntää ehkäisymuodoksi.

        No meille se on sopinut koska kun lopetin pillerit niin mieheni kanssa silloin sovittiin ja puhuttiin, että lapsia ei aleta varsinaisesti yrittämään vaan mennään juuri näin.
        Melkein kolme vuotta meni ennen kuin aloin odottaa esikoista.
        Esikoisen jälkeen, kun vielä imetin tulin kyllä heti uudelleen raskaaksi kun ajateltiin ett imetys toimisi ehkäisynä kun menkatkaan ei olleet vielä raskauden jälkeen uudelleen alkaneet, niin mies veteli aina loppuun ja laukesi sisälle. Se raskaus meni kuitenkin kesken. Nyt mentiin pari vuotta taas keskeytetyllä, mitä nyt mies muutaman kerran lähinnä humalassa aina silloin tällöin tuuttasi lastit sisälleni, mutta nyt vasta jälleen odotan toista lastamme.
        Eihän tämä siis mikään varma ehkäisykeino ole, mutta meille ja tilanteeseemme se sopii.
        Olen siis tuo tämän päiväinen äiti joka vastasi ketjuun.


    • Anonyymi

      No jos ei ole parisuhteessa niin suositteletteko tuota ehkäisymuodoksi ja miten yhden illan suhteissa taudit ehkäistään tuolla ehkäisymuodolla?

      • Anonyymi

        En missään tapauksessa suosittele kuin parisuhteessa oleville ja silloin tietenkin molempien puolisoiden yhteisellä sopimuksella mennään.
        Yhden illan suhteita en voisi suositella koskaan kyllä kenellekään, olipa ehkäisy miten tahansa hoidettu ja kunnossa. Yhdyntä on minusta paljon muutakin kuin vain pelkkä fyysinen naisen ja miehen välinen tekninen kiksaus.
        ja olen siis edelleen tuo keskustelun tämän päiväinen äiti.


    • Anonyymi

      Voihan tuotakin harrastaa, mutta joskus kävi niin että nainen kielsi laskemasta sisään vaikka antoi panna ilman kortsua.
      Mutta tietenkin siinä unohtui ottaa ulos ennen sperma syöksyä. Oli sitten muka vihainen. Pantiin kuitenkin vielä uudestaan ja aamulla kerran liemet hänen pilluun. Eipä tullut raskaaksi.
      Ei sitten enään toista kertaa tavattu niissä merkeissä.

    • Anonyymi

      Ei toimi kaikilla miehillä. Joillakin toimii täysin.

    • Anonyymi

      Eipä aina toimi.
      Reissussa sattuu ja tapahtuu, eikä kaikki mene kuten kuvittelee.
      Ainakin kolme naista olen saanut raskaaksi kun kuitenkin vähän ehti päästä sisälle.
      En sitten ole jäänyt kyselen...
      Joo, vastuutonta, mutta on naisilla myös joku vastuu kun reitensä levittää.

      • Anonyymi

        miksi naiset levittää reitensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi naiset levittää reitensä?

        Jos et vielä tiedä, yritä ottaa selvää.


    • Anonyymi

      Keskeytettyä yhdyntää käyttää vain ne jotka haluaa vauvan mutta eivät oikeen osaa päättää. Kaikki kyllä tietää että mihin se johtaa

    • Anonyymi

      Pitää olla tarkkana, että vetää ulos ennenkuin alkaa tulemaan. Vatii itsehillintää, kun parhaalle hetkellä vetää ulos.

      • Anonyymi

        Ja höpön höpön teitä miehiä,vetää ulos ennen kun tulee,no tuon mukaan me oltais kuoltu jo sukupuuttoon aikaa sitten!
        taas huomaa ettei ole ukot ollu hereillä koulun ihmisen biologiatunneilla!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe