Miksi?
Eikö S24 tarjoa lukuisia sopivampia osioita sille?
Homokiimansa purkaminen juuri täällä
14
1649
Vastaukset
- Anonyymi
Trolli hakee provosoinnilleen toki mahdollisimman epäsopivan paikan, jossa spämmeihin reagoidaan. Olisi epäsopivampiakin paikkoja, mutta reagointi ei olisi samaa luokkaa, kuin täällä. Aina joku vastaa.
-Yksi teoria- Anonyymi
Täytyy kuitenkin muistaa, että jos kukaan ei vastaa, niin trolli vastaa itse itselleen.
-Kossua Kekkoselle Ry
- Anonyymi
Kenestä mahdatte puhua, saisiko kyseisen herran yhteystiedot jostain?
Asd - Anonyymi
Teorioita Asd:sitä
1) Geneerinen nimimerkki, jota kaikki käyttävät.
2) Finninaamateini
3) Oikea sontis
4) Raitistelija joka mustamaalaa alkoholin käyttäjät
5) Katkera veronmaksaja joka pilkkaa täällä kostoksi
6) Tissu, kylmis tai jonkun muun persoonan alter ego
Mistä sitä tietää?- Anonyymi
Ei Kylmis halua mustamaalata alkoholisteja, koska on itsekin sellainen ja tuntee myötätuntoa muita kohtaan samassa veneessä. Muuten kyllä pointtisi ovat mielenkiintoista pohdittavaa.
- Anonyymi
Mulla oli 90-luvun alussa vitusti finnejä kasvoissa, joten tuo 2) kyllä iskee meikään lamauttavasti, vaikka ASD en olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli 90-luvun alussa vitusti finnejä kasvoissa, joten tuo 2) kyllä iskee meikään lamauttavasti, vaikka ASD en olekaan.
Nyky-jonnet vai voi kuvitella, minkälaista kiusaamista koin. Ei silloin ollut mitään suvaitsevaisuus-käsitettä olemassakaan!
:o - Anonyymi
Oikea vastaus on tietenkin vaihtoehto 6.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen artikkeli raitistelijaheteroista:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009475055.html
Asd - Anonyymi
Ooh, taas lähtee latinkipitkinseiniä
Asd - Anonyymi
En kestä enää tätä kiimaa!
Asd - Anonyymi
90-luvun teinit kasvoivat pumpulissa.
Onneksi innokkaimmat päihteiden perässä juosseet kasvavat jo taimenta.
Veronmaksajat valmistuivat 1990-luvun alussa ja verkostuneimmat saivat laman keskellä hyväpalkkaiset työt liike-elämässä. Sillä reissulla edelleen. Tosin meillä on veljien ja tuttujen lääkärien kanssa harrastus käydä katsomassa sontaseppoja öisin sairaaloissa. Sontasepot ovat nimittäin olleet kalliita koko yhteiskunnalle ja ansaitsevat karun lopun luuviitosella haimapotkun kera.tohtoristason mies. - Anonyymi
Yleensä aseman ja isompien ostoskeskusten nurkilla on sontaseppoja ringissä kierrättäen muovipulloa, jossa on jotain korviketta tai itse tehtyä paloviinasta. Huomattava on, että näillä katujen ja rantojen miehillä on kutistunut pää, takatukka otsakaljulla ja hörökorvilla , matala otsa ja kasaan painunut päälaki, mursun pörröiset epäsiistit viikset ja sänki sattumilla, kusiessa vilahtaa surkastunut mikropenis,huulet ovat törröllään koristaen liki hampaatonta suuta silmien vilkkuessa viatonta lapsen naurua korvikkeen valuessa ahnaaseen kitaan. Hihittely , röyhtäily, piereskely, töppöstely,hippastelu, rukkasnainti ja muut luonnolliset ruumiintoiminnot kiinnittävät ohikulkijan huomion, mutta kaikkialla leijuva sakean usvainen sonnan haju tarttuu kaikkiin ohikulkijoihin jättäen konepesun kestävän lemun ja unohtumattoman muistijäljen. Paras tapa hajoittaa sontaseppojen rinki on sanoa, että perusuomalaiset purra pallit kieli irti. Tällöin kuuluu vain ulinaa uli uli persuli savihousujen pinkoessa metsikön suojiin.
- Anonyymi
Ei taas kestä kun purkautuuuu aah
Asd
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256