Auts,piti sanoa, ei minulla aidsia ole paljon pahempaa!
Suomi kuolee. Tulee sota, ja on jo! Miksei joe Biden voinut vaan hyväksyä kun kiina puhuu rauhasta. Siksi koska länsi on yhtä syyllinen tulevaan kuin itä.me kuollaan, ja mä en elä yli50v.lapset surettavat.
Aids ...!au
3
268
Vastaukset
- Anonyymi
Ydinsota on iloinen asia ja päämäärä. Kukaan länsimaissa ei voi hyväksyä Kiinan aloitteita joka tarkoittaisi maailman jakamista Venäjän sekä Kiinan etupiireihin. Sen vuoksi hanttiin on pantava katkeraan loppuun saakka.
Ei ydinsotaa,ainakaan heti.mä haluan että venäläinen tappaa mut nopeasti.kops.mutta ei mun lapsiani.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Ei ydinsotaa,ainakaan heti.mä haluan että venäläinen tappaa mut nopeasti.kops.mutta ei mun lapsiani.
Sota on raakaa touhua siinä tanner jytisee ja aitaa kaatuu, toivottavaa olisi että säästäisi edes pienet viattomat vaan Ukrainan tapahtumat osoittaa toista. Vaan pelko pois ja maailma unholaan jääköön. Siunaa ittes ja lapset ja nuku rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048706
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634367- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886