Demareiden ehdokas Niina Behm on sekoittanut iloisesti oman etunsa ja työnsä.
Hän valvoo työnsäpuolesta grillejä ja samaan aikaan myy yhdessä Katukokin kanssa Niina Behm-hampurilaisia.
Niina Behmillä meni oma etu ja työ sekaisin
6
278
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa tarkistaa faktat ensin. Burgeri on NB-burgeri, ehdokas ei myy mitään, eikä saa mitään etua. Suunnitellut burgerin, jota yritys myy. Myynnistä yritys lahjoittaa HOPE ry:lle euron. Ei kai tuo eroa kenenkään muunkaan ehdokkaan yhteistyöstä yritysten kanssa. Ja, jos yhtään tietää, mitä tuohon työhön kuuluu, niin siinä on melko selvät säännöt, mitä ja ketä valvoo.
- Anonyymi
Ei ole ehdokkaalla nyt ihan puhtoiset paperit?
- Anonyymi
Ehdokas tekee yhteistyöta valvottavansa kanssa ja keräävät yhdessä RAHAA ehdokkaan haluamaan paikkaan. Tekevät yhdessä vaalityötä.
- Anonyymi
Miksi pesäpalloseura JymyJussien omistama grilli on lähtenyt tukemaan yhtä, äärivasemmistolaista ehdokasta???
- Anonyymi
Käykö ko. äärivasemmiston ehdokas mittailemassa jääkaapin lämpötiloja ko. grillissä? Ei käy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388