Siis voi ällö mikä järkytys kohtasi mut ja mieheni kun näimme suomen edustajan. siis eiks sitä nyt osata laittaa sellasta ihmistä sinne joka osaa LAULAA, TANSSIA ja OMAA RYTMITAJUN?!! Arvasin heti kun kuulin vähäsenkään tuota että jahas; suomi tippu heti kättelyssä. Mikä tossa on kun ei voida lähettää sellasta joka osaisi edes jotain??? Siis jopa sillanpää voitti tän vuotisen edustajamme... ja mie en pidä sillanpäästä yhtää.
Tän takia tippu
8
1615
Vastaukset
- -maikku-
se oli ihan kauhee esitys, olihan ne sanat ihan kivat mut laujaja oli sanonko mistä... suomi ei oo ikinä osannu laittaa kunnon laulajaa euroviisuihin !!! sillanpää oli kans ihan kauhee ja mull on menny euroviisuista kattomisen maku ku siell on jotain ihan järkyttäviä tapauksia kuten esim. suomen ja norjan edustajat!!!
- ei näin
Biisi alkaa ihan ok, mutta heti kun päästään kertsiin, niin homma lässähtää ja menee päin persettä. Ja sitä lässähtänyttä kertsiä sitten veivataan muutamaan kertaan kuulioiden korvaan.
- Tuningitar
ja eikö olisi silloin ehkä suomellakin mahiksia päästä jatkoon jos itse suomalaiset osaisivat äänestää sen mukaan, et millainen biisi kolahtaa viisuissa.. joku humppa hömpötys ei ole tähänkään asti mennyt ulkolaisille läpi, niin miksi jankata joka vuosi samanlaista tyyliä?
Mun mielestä suomenki kannattas seurata aikaansa ja kehitellä ne biisit sen mukaan.. jotain pliis nykyaikaisempaa! se laura voutilaisenki esitys silloin aikoinaan pisti suorastaan oksettamaan...
Suomalaiset ei vaan osaa...
mut eikö tähän ole jo totuttu =o) - ei-fani
Geirillä on komea ja vahva ääni, josta ei jännitystä kuultanut vaikka kuulijoita oli miljoonia. Mutta monella muulla laulajalla oli pupu pöksyissä eikä äänen puhtaudesta saati nuotista ollut tietoakaan mutta jatkoon mentiin että heilahti! Se on näköjään niin että, mitä suurempi sirkusesitys niin jatkoon mennään -melodiasta viis. Naurettavia Ruslanan kopioita oli matkassa monia.
Puhelinäänestys systeemikin on epäoikeuden mukainen ja syvältä.
Vaikka Geir teki parhaansa, niin sekään ei valitettavasti riittänyt. Muulla Euroopalla on vain musiikkimaku sanonko mistä!NO EI TODELLAKAAN OSAA LAULAA!!! Siis camoon, joku parempi sinne että saadaan edes eteenpäin tätä meidän maamme laulajia, siis pakko tohon on jokin keino keksiä. Mutta eipäs ylistellä sitä Geiriä, ei se nyt mikään kummonen laulaja ollut/ole.
- todella
memmu83 kirjoitti:
NO EI TODELLAKAAN OSAA LAULAA!!! Siis camoon, joku parempi sinne että saadaan edes eteenpäin tätä meidän maamme laulajia, siis pakko tohon on jokin keino keksiä. Mutta eipäs ylistellä sitä Geiriä, ei se nyt mikään kummonen laulaja ollut/ole.
Missäs sun korvat oli vai oliko täynnä vaikkua? Geirillä upea ääni ja kappale oli sanoitukseltaan ja muutenkin EHDOTTOMASTI paras. Mä en ainakaan sitä hävennyt. Sen sijaan häpeäisi jos olisin Norjalainen, Saksalainen...jne.
- kyllä osaa
memmu83 kirjoitti:
NO EI TODELLAKAAN OSAA LAULAA!!! Siis camoon, joku parempi sinne että saadaan edes eteenpäin tätä meidän maamme laulajia, siis pakko tohon on jokin keino keksiä. Mutta eipäs ylistellä sitä Geiriä, ei se nyt mikään kummonen laulaja ollut/ole.
Geir oli illan paras laulaja teknisesti, paitsi ehkä Hollannin edustaja. Puhdas suoritus! Biisistä voi olla monta mieltä mutta Geir ja kuoro lauloi hyvin. Suurin osa suomalaisista laulavat kuitenkin falskisti karaokebaareissa ja nämä ovat ne henkilöt jotka luulevat tietävänsä jotain musiikista ja äänestävät meidän biisit euroviisuhin.
Minkäs teet...
Raadit takaisin! Muuten Nykänen voisi olla vakioesiintyjämme.
- Liesl
Mutta muistakaa, että me sen Geirin sinne äänestimme. Itse tykkään kappaleesta tosi paljon, harmi etten eilen nähnyt ko. kilpailua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733524Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91951Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106995
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35856