Siinäpä on sellanen liike joka kyllä sitten kusettaa sua minkä kerkee. Autot täynnä vikoja ja niitä piilotellaan loppuun asti, kun sitten lähdet jälkikäteen valittamaan asiasta, ensiksi sulle ei vastata ja sitten kun vastataan sanotaan että ei ole heidän vastuulla eikä korvaa mitään. Autot moottorivikasia ja aivan loppuun raiskattuja. En voi suositella tätä kauppaa kenellekkään.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Olemme pahoillamme, ettemme päässeet kauppoihin kanssasi. Arviosi autosi hinnasta oli niin epärealistinen että hyvä niin kuitenkin. Tarjoa toki toiseen autoliikkeeseen. Hyvää kevättä sinulle.
- Anonyymi
Toimiiko autoliike mielestäsi väärin, mikäli ette pääse yhteisymmärrykseen jonkun kaupan välirahasta?
Aivan jokaisessa käytettynä myytävässä autossa on vikoja, mutta nyt ymmärrän,
että vain sinun vaihtoon tarjoamasi autoyksilö onkin ehjä ja virheetön?! - Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä. Edesvastuutonta toimintaa. Itse ostamastani autosta alki kaikki hajota kuukauden kuluessa,kukaan ei halua ottaa vastuuta,asiakasta pompotetaan ja kusetetaan.
- Anonyymi
Ikävä, että tuli autokaupoissa ongelmia, mutta ymmärrätkö kenties itse,
ettei omasta kirjoituksestasi tosiaankaan saa mitään selvää?
Asioita opetellaan peruskoulussa.
Otatko siis uudestaan?! - Anonyymi
Edelliselle, että ensiksi kannattaa käydä koulut loppuun, että tarvittaessa osaa kirjoittaa!
Välimerkkien, välilyöntien, isojen ja pienien kirjaiminen sujuva käyttö helpottaa lukemista!
Jos kuitenkin käyttää vain isoja kirjaimia, sellainen tulkitaan täällä maailmalla huutamiseksi!
Eli miksi huudat?!
Lisäksi tässä mainitaan nimeltä eräs osakeyhtiö huonossa valossa, ilman sen kum-
menpaa yksilöityä syytä!
Sitä taas kutsutaan täällä maalittamiseksi, ja sellainen on lain nojalla kiellettyä!
Lienee kirjoittajalle uusi asia!
Ei jatkoon! - Anonyymi
Menikö täällä jotakin ihon alle? Asia ei kuulu minulle mutta seuraan tilannetta kun "rehellistä" autokauppiasta kritisoidaan, vielä pitää paljon petrata että pääsee Kamuxin ja Sakan tasolle.
- Anonyymi00008
Mulla kävi että tilasin auton vaihdon puhelimen kautta ja myyjä ehdotti heidän toisen paikkakunnan liikettä sinne tekeen paperit. Auto tuli heti löyty paha vika lupasivat korjata laittoivat kauppasoppariin sen aikaa kohta mennyt 3 viikkoa mitään ei tapahdu samoin talvirenkaat sovittiin että molemmat maksaa kaksi rengasta ! Sanoin hinnan olivat liian kalliit sekin asia seisoo paikallaan. Myyjä oli juoni jos oltas tehty paperit vaikka huoltamolla se olisi etäkauppa mutta se kumoontui kun tehtiin heidän liikkeessä mutta se oli myyjän ehdotus missä tehdään. Muitakin vikoja löytyi ja ei voisi oikein ajaa kun vikatilassa mutta ei ole muutakaan autoa millä kulkee !! Vastaava muussa liikkeessä antoivat auton toisen paikkakunnan liikkeestä että pärjäs. Tällä liikkeellä ei tuo palvelu pelaa.
- Anonyymi00009
Vaikuttaa siltä, että olet ostamassa ensimmäistä autoa ja
tiedot lainsäädännöstä olemattomat.
Asia voi olla hyvä, mutta ensin on kyllä opittava kirjoitta--
maan selvästi.
Kukaan ei jaksa lukea tällaista!
Asia kerrallaan, kiitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.176988Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48672- 74657
- 81581
- 39549
- 46530
- 106520
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37513Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499- 21488
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja273482Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47464Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan34455Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37431Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91428- 21422
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26420Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24406Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain67398