KÄÄK!MITÄ MÄ NYT TEEN!!!!

minni_hiiri

mitä mä teen ku mä värjäsin (aidot)blondit hiukseni ruskeiks..ja nyt mä joudun värjään niitä joka kuukausi!!!ja juuri kasvu on aivan kammottava...miten mä saiain takas blondini???mun hiukset on aika huono kuntoset et ei niihin voi laittaa mitään värin poistookaan!AUTTAKAA PLEASE!!!!!!

8

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Värjää blondiks, aja kaljuks.. mitä sitte? Ei se juurikasvu voi niin vaarallinen olla eikä varmaankaan tule kukaan haukkumaan sinua siitä.

    • Sanna.

      Laita raitoja, niillä pystyy tasapainottamaan värieroa.

      • terveemmät hiukset

        Vaalenna vähitellen takaisin. Valitse kaksi astetta vaaleampi väri kuin tukassasi nyt on
        ja värjää sillä. Seuraavalla kerralla kun taas värjäät, valitse 1 - 2 astetta vaaleampi väri kuin tukassasi on jne. vaalenna siis vähitellen.
        Värinpoisto on ( aika ) raju toimenpide niinkuin totesit, että et voi ehkä ottaa sitä.


      • pipsa
        terveemmät hiukset kirjoitti:

        Vaalenna vähitellen takaisin. Valitse kaksi astetta vaaleampi väri kuin tukassasi nyt on
        ja värjää sillä. Seuraavalla kerralla kun taas värjäät, valitse 1 - 2 astetta vaaleampi väri kuin tukassasi on jne. vaalenna siis vähitellen.
        Värinpoisto on ( aika ) raju toimenpide niinkuin totesit, että et voi ehkä ottaa sitä.

        värillä ei vaalenneta väriä. väri vaalennetaan värinpoistolla. Suosittelisin myöskin noita raitoja, jo pelkkä päälliosan raidoitus vaalentaa tosi paljon.
        Väriä voi yrittää myöskin kuluttaa, eli usein syväpuhdistavaa shampoota sekä hiusten ylihoitamista. sekä öljyä hiuksiin kunnon vaikutusajalla, öljy vaalentaa väriä.


      • terveemmät
        pipsa kirjoitti:

        värillä ei vaalenneta väriä. väri vaalennetaan värinpoistolla. Suosittelisin myöskin noita raitoja, jo pelkkä päälliosan raidoitus vaalentaa tosi paljon.
        Väriä voi yrittää myöskin kuluttaa, eli usein syväpuhdistavaa shampoota sekä hiusten ylihoitamista. sekä öljyä hiuksiin kunnon vaikutusajalla, öljy vaalentaa väriä.

        Kampaajani sanoi vaan tuon vinkin eli vähitellen vaalentamisen, että niinkin voi tehdä, koska värinpoisto kuluttaa hiuksia.


      • .....
        terveemmät kirjoitti:

        Kampaajani sanoi vaan tuon vinkin eli vähitellen vaalentamisen, että niinkin voi tehdä, koska värinpoisto kuluttaa hiuksia.

        mut totta on että väri ei vaalenna väriä. ite oon kans kampaaja, eikä tummaa väriä saa vaaleaks millään toisella värillä, vaaleampi väri tarttuisi vaan juurikasvuun eikä tummennettuun hiukseen. värinpoisto on ehkäpä ainut nopea keino, mutta en suosittelisi koska hiuksesi on jo aika kärsineet..


      • minni_hiiri
        ..... kirjoitti:

        mut totta on että väri ei vaalenna väriä. ite oon kans kampaaja, eikä tummaa väriä saa vaaleaks millään toisella värillä, vaaleampi väri tarttuisi vaan juurikasvuun eikä tummennettuun hiukseen. värinpoisto on ehkäpä ainut nopea keino, mutta en suosittelisi koska hiuksesi on jo aika kärsineet..

        mitä mä sit voin tehä jos värinpoisto on ainut keino(en voi antaa juurikasvunkaan kasvaa!!!\:


      • trendikästä
        minni_hiiri kirjoitti:

        mitä mä sit voin tehä jos värinpoisto on ainut keino(en voi antaa juurikasvunkaan kasvaa!!!\:

        Juurikasvu saa rehottaa. Luin juuri Iltalehdestä, että nyt on trendikästä kun jättää turhan puunaamisen pois. Diorin malli Kate Moss antaa juurikasvun kasvaa blondatussa tukassansa. Elizabeth Jaggger ei nypi kulmakarvojansa, joku muu ei aja säärikarvojansa vaikka pitää hametta jne. Katsotaanpa miten meillä kesällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe