Tässä olen seurannut Sanna Marin (sdp) holtittomuutta, Orpon (kok.) hiljaista nyhjötystä ja verrannut sitä Kaikkosen ja Saarikon (kesk.) tapaan toimia niin aika helppo päätellä ketä kannastaa äänestää maan johtoon!
Lähden kohta äänestämään ja ääni menee keskustapuolueelle. Todellisille vastuunkantajille!
Antti Kaikkosen puolue (kesk.) on sittenkin paras
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei lupaile Kaikkonen tahi Saarikko hornetteja omin luvin. Ymmärtävät suuren kuvan, mikä vastuu kuuluu heille ja mikä jollekin muulle. Orpo nyt on kokoomuksineen täysi vapaamatkustaja.
- Anonyymi
Ei riitä kepulaisilla natsat. Sanna Marin valtion ylimpänä johtajana voi luvata vaikka kepun saamat maataloustuet Ukrainan käyttöön. Joka onkin hemmetin hyvä idea. Käyttistä.
- Anonyymi
Sellainen pikkuhuijareiden tukirahoilla elelevien puoluehan se toki on. Jos on itsellä taipumusta vastaavaan, niin silloin valinta on aika selvä.
- Anonyymi
Suurin maataloustukien saaja viime vuonnakin oli vihreiden Luonnonvarakeskus eli Luke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin maataloustukien saaja viime vuonnakin oli vihreiden Luonnonvarakeskus eli Luke.
Luke ei ole yksityishenkilö kuten uuninpankolla makaileva kepun tukinulli.
- Anonyymi
Kepu on ollut nykyisessä katastrofihallituksessa takuumiehenä, että se siitä.
- Anonyymi
Keskusta teki suuren virheen lähtemällä SDP:N demarikommareiden vasemmistolaisen politiikan takuuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2432983
- 591512
- 1001491
- 801188
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)1781018- 78980
- 60978
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r40900Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja309840Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239790