Koulumaailman maahanmuuttajatilastot pääkaupunkiseudulla

Anonyymi-ap

342

4150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa on sanonta :sikaa ei osteta säkissä ja sen voi tähän katastrofaaliseen tilanteeseen koulumaailmassamme soveltaa.
      Kiitos perussuomalaiset!

      • Anonyymi

        Asian toteaminen on toki edistystä, mutta eipä ole persuilla siihen sen enempää ratkaisua kuin muillakaan puolueilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asian toteaminen on toki edistystä, mutta eipä ole persuilla siihen sen enempää ratkaisua kuin muillakaan puolueilla.

        Maahanmuuton rajoitus ja rikoksia tehneiden karkoitus perhekunnittain olkootkin pennut vielä alaikäisiä.


      • Anonyymi

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asian toteaminen on toki edistystä, mutta eipä ole persuilla siihen sen enempää ratkaisua kuin muillakaan puolueilla.

        On, vaan sinä et halua kuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Laita vaan arabiankieliseen kouluun Kebabstanissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asian toteaminen on toki edistystä, mutta eipä ole persuilla siihen sen enempää ratkaisua kuin muillakaan puolueilla.

        Keinoja on mutta kun niitä ei voi käyttää. Suvakit ovat järjettömillä pykälillä ja sopimuksilla tehneet järkevät toimet mahdottomiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Eikä S2-oppilaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asian toteaminen on toki edistystä, mutta eipä ole persuilla siihen sen enempää ratkaisua kuin muillakaan puolueilla.

        Onhan niillä ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuton rajoitus ja rikoksia tehneiden karkoitus perhekunnittain olkootkin pennut vielä alaikäisiä.

        Nyt osuit just asin ytimeen hyvä ! Hyysärit ja suvakit karkoitus Suomesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita vaan arabiankieliseen kouluun Kebabstanissa.

        Se on hyvä suomalaiset ei syövät kebabi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Ruotsinkieliset koulut ovat paremman väen kouluja, joissa s2-oppilaiden osuus varmaan -10%. Ruotsinkieliset alueet ovat muutenkin todella suljettuja yhteisöjä, joiden rinnalla persujen "rasismi" kalpenee hetkessä. Olen kylläkin hieman kateellinen ruotsinkielisille, kun saavat elää rauhallisessa ympäristössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsinkieliset koulut ovat paremman väen kouluja, joissa s2-oppilaiden osuus varmaan -10%. Ruotsinkieliset alueet ovat muutenkin todella suljettuja yhteisöjä, joiden rinnalla persujen "rasismi" kalpenee hetkessä. Olen kylläkin hieman kateellinen ruotsinkielisille, kun saavat elää rauhallisessa ympäristössä.

        Ruotsinkielisten luokkien pojat pärjäsivät luku-, kirjoitus- ja laskutaidossa toiseksi huonoimmin heti S2-poikien jälkeen. Puolikielisyyden ongelmista tiedetään ruotsinkielisten keskuudessa parhaiten, mutta asia lakaistaan maton alle.
        Puolikielinen henkilö ei puhu mitään kieltä kunnolla.
        Puolikielisyys saattaa heikentää myöhempiä oppimistuloksia. Erityisesti ongelma näkyy matemaattisissa käsitteissä.
        Ongelmista on raportoitu mm. Helsingin koulujen ruotsinkielisiä luokkia koskevassa selvityksessä jo liki 20 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Eikö sivistyneet ihmiset osaa keskustella asioista huutamatta?
        Se on myös malliesimerkki siitä kuinka ei tulisi toimia. Kuka kasvattaa kaikki huutajat?

        Itse olen kouluista sitä mieltä, että tarkkailuluokilla oli tarkoituksensa ja osansa erinomaisiin oppimistuloksiin.
        Olen myös sitä mieltä, että ennen kaikki ei todellakaan ollut paremmin, mutta silti tyhmyys on tulevaisuutemme.

        "Tietokone, hemtaattori" tietää kaiken ja laskee yksinkertaisetkin laskutehtävät puolestamme. Tekoäly keskustelee kanssamme, kyselee reklamaation syytä ja esittää mitä syvimmät pahoittelunsa. Tulevien kansanedustajien ei enää tarvitse plagioida väikkäreitänsä sillä tekoäly kirjoittaa esitelmät ja esseet puolestamme. Se luo haluamamme taideteoksen, eli aakeeta laakeeta ja ladon murjake pellon laidalla. Se on se mitä keskimäärin ymmärrämme taiteena. Ylpeänä signeeraamme "luomamme" mestariteoksen. Tietenkin haluamme pönkittää juuri syntynyttä taiteilijaidentiteettiämme julkaisemalla teoksen. Eikä aikaankaan kun joku seuraaja antaa tekoälyn kirjoittaa siitä jäätävän analyysin.
        Voimme silti keskustalla huutamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Yritätkö jotakin yllyttää vihatekoihin pieniä, kilttejä, tottelevaisia suomalaislapsia kohtaan? Liian kilttejä, useinkin ehkä siksi kiusataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsinkielisten luokkien pojat pärjäsivät luku-, kirjoitus- ja laskutaidossa toiseksi huonoimmin heti S2-poikien jälkeen. Puolikielisyyden ongelmista tiedetään ruotsinkielisten keskuudessa parhaiten, mutta asia lakaistaan maton alle.
        Puolikielinen henkilö ei puhu mitään kieltä kunnolla.
        Puolikielisyys saattaa heikentää myöhempiä oppimistuloksia. Erityisesti ongelma näkyy matemaattisissa käsitteissä.
        Ongelmista on raportoitu mm. Helsingin koulujen ruotsinkielisiä luokkia koskevassa selvityksessä jo liki 20 vuotta sitten.

        no sempä takia iso osa rantaruotsalaisista lähtee sweamamman hommiin.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Se on hyvä suomalaiset ei syövät kebabi

        Veganisuus auttaa sopeutumaan paremmin myös muslimeita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsinkielisten luokkien pojat pärjäsivät luku-, kirjoitus- ja laskutaidossa toiseksi huonoimmin heti S2-poikien jälkeen. Puolikielisyyden ongelmista tiedetään ruotsinkielisten keskuudessa parhaiten, mutta asia lakaistaan maton alle.
        Puolikielinen henkilö ei puhu mitään kieltä kunnolla.
        Puolikielisyys saattaa heikentää myöhempiä oppimistuloksia. Erityisesti ongelma näkyy matemaattisissa käsitteissä.
        Ongelmista on raportoitu mm. Helsingin koulujen ruotsinkielisiä luokkia koskevassa selvityksessä jo liki 20 vuotta sitten.

        Olen kyllä ihan samaa mieltä myös tuosta, mutta tuollainen kaksikielisyyden tuoma "puolikielisyys" on kuitenkin hieman kevyempi ongelma kuin ne ongelmat, joista nyt niin paljon kohistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        No hemmetin suvakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Eipä niissä hurrikouluissa ole mamujakaan, et hyvin väistetty... 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä ihan samaa mieltä myös tuosta, mutta tuollainen kaksikielisyyden tuoma "puolikielisyys" on kuitenkin hieman kevyempi ongelma kuin ne ongelmat, joista nyt niin paljon kohistaan.

        Monet maahanmuuttajataustaiset koululaiset ovat puolikielisiä, jos sitäkään.
        Omaa äidinkieltä ei tueta tarpeeksi ja suomea tai ruotsia ei useinkaan opita kuin pintapuolisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Voisko mennä Ruotsiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sivistyneet ihmiset osaa keskustella asioista huutamatta?
        Se on myös malliesimerkki siitä kuinka ei tulisi toimia. Kuka kasvattaa kaikki huutajat?

        Itse olen kouluista sitä mieltä, että tarkkailuluokilla oli tarkoituksensa ja osansa erinomaisiin oppimistuloksiin.
        Olen myös sitä mieltä, että ennen kaikki ei todellakaan ollut paremmin, mutta silti tyhmyys on tulevaisuutemme.

        "Tietokone, hemtaattori" tietää kaiken ja laskee yksinkertaisetkin laskutehtävät puolestamme. Tekoäly keskustelee kanssamme, kyselee reklamaation syytä ja esittää mitä syvimmät pahoittelunsa. Tulevien kansanedustajien ei enää tarvitse plagioida väikkäreitänsä sillä tekoäly kirjoittaa esitelmät ja esseet puolestamme. Se luo haluamamme taideteoksen, eli aakeeta laakeeta ja ladon murjake pellon laidalla. Se on se mitä keskimäärin ymmärrämme taiteena. Ylpeänä signeeraamme "luomamme" mestariteoksen. Tietenkin haluamme pönkittää juuri syntynyttä taiteilijaidentiteettiämme julkaisemalla teoksen. Eikä aikaankaan kun joku seuraaja antaa tekoälyn kirjoittaa siitä jäätävän analyysin.
        Voimme silti keskustalla huutamatta.

        Hmm...Puolikuurolle on huutokin vain kuiskaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hemmetin suvakki.

        Kröönää ja kronikkaa ja paskaa ja politiikkaa.Mitäpä muuta se elämä ihmispoloiselle koko kuohkeudessaan tulessansa tuokaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuton rajoitus ja rikoksia tehneiden karkoitus perhekunnittain olkootkin pennut vielä alaikäisiä.

        Ota lääkkeet! 🤕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Niin minäkin tekisin, jos minulla olisi kouluikäisiä lapsia vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt osuit just asin ytimeen hyvä ! Hyysärit ja suvakit karkoitus Suomesta.

        Paras keino olisi karkottaa kaikki persut huithelv.ttiin.


      • Anonyymi

        Sinä tuskin olet käynyt yhtään mitään koulua, kun et osaa edes äidinkieltäsi kirjoittaa. Huonommin osaat suomea kuin joku vuoden-pari Suomessa asunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asian toteaminen on toki edistystä, mutta eipä ole persuilla siihen sen enempää ratkaisua kuin muillakaan puolueilla.

        Kyllä niillä on,muttet ole varmaan ymmärtänyt.Haitallinen maahanmuutto pois.tuskin ymmärrät,mitä se tarkoittaa,mut kerronpahan vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko mennä Ruotsiin

        Kaikkien järkevien ihmisten pitäisi lähteä Ruotsiin ja jättää persut tänne Suomeen muhimaan omaan paskaansa ja leikkimään isänmaallista. Voivat sitten sulkea rajat ja heilutella siellä siniristilippuaan. Kunhan vaan muistetaan rakentaa korkea muuri koko Suomen ympärille etteivät pääse sieltä muualle sivistyneitä ihmisiä häiritsemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien järkevien ihmisten pitäisi lähteä Ruotsiin ja jättää persut tänne Suomeen muhimaan omaan paskaansa ja leikkimään isänmaallista. Voivat sitten sulkea rajat ja heilutella siellä siniristilippuaan. Kunhan vaan muistetaan rakentaa korkea muuri koko Suomen ympärille etteivät pääse sieltä muualle sivistyneitä ihmisiä häiritsemään.

        No Ruotsihan se on oikein "pupulandia " maahanmuuttajia ja homoja täynnä. N kuukkahattutädit ovat jo mullan alla olleet pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asian toteaminen on toki edistystä, mutta eipä ole persuilla siihen sen enempää ratkaisua kuin muillakaan puolueilla.

        Vasemmistolla oli ratkaisu. Laitetaan kommunisti opetushallituksen johtoon, ja aletaan oppositio huutelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Siellä ei ole sitten opettajiakaan. Lapset ovat lapsia, mutta opettajilla on omat aatteensa. Laita vaan lapsesi ruotsinkieliseen kouluun. Niin on varmaan itsellesi parasta. Tosin lapsistasi tulee yhteiskunnan hylkiöitä, mutta pärjäät itse paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras keino olisi karkottaa kaikki persut huithelv.ttiin.

        Suvakit ja hyysärit ovat tekemässä Suomesta helvettiä. Vaikka suvakit ja hyysärit tekevät Suomesta helvettiä, oivaltavat he pian, että löytävät itsensä samasta helvetistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veganisuus auttaa sopeutumaan paremmin myös muslimeita!

        Olen ollut urheileva kasvissyöjä yli 20 vuotta ja yritän kehittää itävaltalaista ruokavaliota. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa vieraita uskontoja kohtaan. Hauskaa, että kasvisruokailu on puheena. Odottelen jo uutta satokautta. Hyvää kevättä kaikille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras keino olisi karkottaa kaikki persut huithelv.ttiin.

        Perussuomalaisten osuus kaikista maamme kansalaisista on suuri, kasvaa koko ajan. Se on hieno puolue, osaajia ja asiallisia eri alojen ammattitaitoisia järkeviä ihmisiä menee joukkoon koko ajan. Nyt kannattaisi lopettaa aliarvioiminen, sillä poliittinen rakenne ei jupisemallakaan maassamme ei enää muuksi muutu.

        On erinomaista, että kommunistit, vihreät ja vasemmisto yleensä ottivat pataansa. Nuoriso äänestää perussuomalaisia. Teollisuustyöläiset boikotoivat sosialisti Sanna Marinia ja sosiaalidemokraatteja yleensä, äänestävät perussuomalaisia eduskuntaan. Se on gallupin mukaan hyvissä asemissa. Voimasuhteet muuttuvat porbarillisiksi kun ne muutetaan sellaisiksi. Hyvä maa Suomesta tulee, työllä ja järjellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsinkieliset koulut ovat paremman väen kouluja, joissa s2-oppilaiden osuus varmaan -10%. Ruotsinkieliset alueet ovat muutenkin todella suljettuja yhteisöjä, joiden rinnalla persujen "rasismi" kalpenee hetkessä. Olen kylläkin hieman kateellinen ruotsinkielisille, kun saavat elää rauhallisessa ympäristössä.

        Jotkut laittaa sitten suomenkielisen lapsensa näihin, miten lie sopeutunevat. Saattavat muuttaa sitten jopa nimenkin. Pääseehän sitä sitten omassa kiintiössä yliopistoihin.


      • Anonyymi

        Koulu maailma on tosi pulassa. Lapsenlapseni koulussa espoossa vain kaksi suomalaista lasta ja meteli on hirveä kun mamun kakaroita ei saa komentaa. Eikä ole edes käytöstapoja. Lapsonen saa käyttää kuulosuojaimia tunnilla kun melu vaan voimistuu. Oppimishalu on nolla mamun kakaroilla. Rätit päässä pikkutytöt voi reppanoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Minä haluan mamuvapaita kouluja miks helvetissä mamun kakarat tulee meidän kouluihin pitäis olla mamukoulut erikseen jeeeeeeeeeeee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras keino olisi karkottaa kaikki persut huithelv.ttiin.

        Samaa mieltä. Aikoinaan säädettiin äärivasemmistoa vastaan ns. kommunistilait, nyt pitäisi ryhdistäytyä ja säätää äärioikeistoa vastaan ns persulait. Persut linnaan tai karkoitus samanmielisten seuraan Putlerlandiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuton rajoitus ja rikoksia tehneiden karkoitus perhekunnittain olkootkin pennut vielä alaikäisiä.

        "Asian toteaminen on toki edistystä, mutta eipä ole persuilla siihen sen enempää ratkaisua kuin MUILLAKAAN PUOLUELLA"

        Millä muilla puolueilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asian toteaminen on toki edistystä, mutta eipä ole persuilla siihen sen enempää ratkaisua kuin muillakaan puolueilla.

        Persut ovat esittäneet toimivan ratkaisun, kuten jokainen normaalisti ajatteleva kansalainen ajattelee....ensi kieli hallintaan ja sitten vasta meiskaamaan muiden - samantasoisten - joukkoon... eikö ole ihan loogista ?


      • Anonyymi

        "Kiitos perussuomalaiset!"
        Ei tässä kiitokset auta, kun muut puolueet PM-puolueen johdolla ajavat kansanvaihtoaatetta täyttä vauhtia, niin ei siinä PS:n pyristely vie mihinkään.
        Ilmankos aikaisemmin maailman huippua edustaneet suomalaisten oppimistulokset alkavat nyt olla maailman häntäpäätä.
        Kun muualla maailmassa valtiot ja kansat pyrkivät koko ajan parantamaan kansalaistensa suorituksia, niin Suomessapa halutaan ja mennäänkin päinvastaiseen suuntaan. Eikä ainoastaan lasten oppimistuloksissa, vaan myös ulkopolitiikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Joo, ei kouluissa olisi mitään rasismia jos eivät nämä vihervasemmistolaiset opettajat hokisi jatkuvasti että persut ovat rasisteja, nämä opettajat itse tekevät kouluista rasismin pesäkkeitä ja sitten syyttelee nämä kukkahattu vanhemmat ym. persuja vaikka niillä ei ole mitään tekemistä koulujen rasismin kanssa!! Sen verran on tullut tehtyä tuota nuoriso työtä ja kuuneltua tätä syrjittyä nuoriso osaa joista nämä opettajat ovat tehneet rasisteja koska niillä eri mielipide kuin näillä "opettajilla". Tätä nuorisoo jolla on eri mielipide, niin niitä yritetään väkisin kääntää tähän vihervasemmistolaisuuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Siitä vaan...oletko koskaan ajatellut ,,jos oma jälkeläisesi on muussa maassa kou,ussa häntä varmaan syrjitään valkonaamaksi ,,kyllä se näin on että suomessa on oma kauan rakennetut ja taisteltu rajat maamme rajat ,,,ja jokaisella maalla on,,ei ole niin että tänne aletaan jostain muualta tulleet perustamaan omaa kansakuntaansa maamme sisälle,,nou,,,kyllä pitää sopeutua eikä aina haukkua rasisteiksi,,,kyllä niitä rasisteja on maahanmuuttajissakin ikävä kyllä,,,mutta sopu ja rauha,,,tärkea.ä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sivistyneet ihmiset osaa keskustella asioista huutamatta?
        Se on myös malliesimerkki siitä kuinka ei tulisi toimia. Kuka kasvattaa kaikki huutajat?

        Itse olen kouluista sitä mieltä, että tarkkailuluokilla oli tarkoituksensa ja osansa erinomaisiin oppimistuloksiin.
        Olen myös sitä mieltä, että ennen kaikki ei todellakaan ollut paremmin, mutta silti tyhmyys on tulevaisuutemme.

        "Tietokone, hemtaattori" tietää kaiken ja laskee yksinkertaisetkin laskutehtävät puolestamme. Tekoäly keskustelee kanssamme, kyselee reklamaation syytä ja esittää mitä syvimmät pahoittelunsa. Tulevien kansanedustajien ei enää tarvitse plagioida väikkäreitänsä sillä tekoäly kirjoittaa esitelmät ja esseet puolestamme. Se luo haluamamme taideteoksen, eli aakeeta laakeeta ja ladon murjake pellon laidalla. Se on se mitä keskimäärin ymmärrämme taiteena. Ylpeänä signeeraamme "luomamme" mestariteoksen. Tietenkin haluamme pönkittää juuri syntynyttä taiteilijaidentiteettiämme julkaisemalla teoksen. Eikä aikaankaan kun joku seuraaja antaa tekoälyn kirjoittaa siitä jäätävän analyysin.
        Voimme silti keskustalla huutamatta.

        Tarkkailuluokalla oli nätit villit poja. Apukoulussa sellaiset oppilaat mitkä ei pärjänny tavallisella luokalla. Ei ollu muuta kuin tomerat opettajat pitämässä kaikki kakarat kurissa.

        Samaten kotona remmi heilahti takapuoleen jos olit tehny pahojas tai et ollut tehnyt sulle kuuluvia hommia. puitten kanto sisälle ym. pikku hommat.
        Naapuritkin tarkkaili lasten toimintaa,

        Läskisoosia ja perunaa syötiin, maitoa juotiin voita käytettiin.

        Töihin mentiin Heti 15 vuotiaana, kun koulua oli käyty 8 vuotta.

        MEISTÄ KASVOI KUNNON SUOMALAISIA KANSALAISIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        En tiennytkään että totuuden kertominen on rasismia ja sarjavihaa nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkailuluokalla oli nätit villit poja. Apukoulussa sellaiset oppilaat mitkä ei pärjänny tavallisella luokalla. Ei ollu muuta kuin tomerat opettajat pitämässä kaikki kakarat kurissa.

        Samaten kotona remmi heilahti takapuoleen jos olit tehny pahojas tai et ollut tehnyt sulle kuuluvia hommia. puitten kanto sisälle ym. pikku hommat.
        Naapuritkin tarkkaili lasten toimintaa,

        Läskisoosia ja perunaa syötiin, maitoa juotiin voita käytettiin.

        Töihin mentiin Heti 15 vuotiaana, kun koulua oli käyty 8 vuotta.

        MEISTÄ KASVOI KUNNON SUOMALAISIA KANSALAISIA.

        Paitsi niistä jotka löysivät paikkansa mielisairaalan suljetulta osastolta tai vankilasta.
        Isiensä paatoksella hakkaamat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuton rajoitus ja rikoksia tehneiden karkoitus perhekunnittain olkootkin pennut vielä alaikäisiä.

        Maahanmuuton rajoitus ja rikoksia tehneiden karkoitus perhekunnittain olkootkin pennut vielä alaikäisiä.

        TOTTA, jos he eivät sopeudu tänne,niin takaisin kotimaahansa koko perhe !
        Meillä menee resursseja ja euroja hukkaa paljon,kun eivät kotoudu.
        Ihmettelen aina ,miksi pitää maahan muutajien asua kalliimilla paikoilla?
        Kyllä hekin voi asua pirtissä Lapissa yms.?
        Ei maksa niin kuin Helsinki asuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !!

        Venäjälle aseoppiin pennusi voi mennä. Sun pentus muutenkin tyhmiä aaseja:)


      • Anonyymi

        Tyhjästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakit ja hyysärit ovat tekemässä Suomesta helvettiä. Vaikka suvakit ja hyysärit tekevät Suomesta helvettiä, oivaltavat he pian, että löytävät itsensä samasta helvetistä.

        Se on juurikin näin ja tällä menolla hyvin pian!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuton rajoitus ja rikoksia tehneiden karkoitus perhekunnittain olkootkin pennut vielä alaikäisiä.

        Meinaakko samalla tavalla mitä hitler aikoinaan, eli kaikki vaan samaan uuniin, kun voidaan niiden olettavan tehdä rikoksia tulevaisuudessa.
        Kaikkien ja varsinkin persujen tulisi ajatella ensin ja tehdä vasta sitten, jos päätös on demokraattinen, sillä meinaan persuistakin tulisi hallituskelpoinen vaikka SDP:n kanssa, kokoomuksen kanssa persut kyllä sopii samaan hallitukseen, kun kokoomuslaiset on piilorasisteja. Jos persumaisesti vihataan kaikkia, joita ei tunneta niin ei tule kuin lisää rikoksia selvitettäväksi ja tarvitaan lisää poliiseja ja tästä seuraa kierre, jolla loppua ei ole, kun koskaan ei saa ystäviä pamputtamalla, mutta viholliset sillä lisääntyy ja se kait on persujen tarkoituskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet maahanmuuttajataustaiset koululaiset ovat puolikielisiä, jos sitäkään.
        Omaa äidinkieltä ei tueta tarpeeksi ja suomea tai ruotsia ei useinkaan opita kuin pintapuolisesti.

        Suomen kieli on tärkein jos meinaa elää ja olla maassa eli siitä se lähtee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Aikoinaan säädettiin äärivasemmistoa vastaan ns. kommunistilait, nyt pitäisi ryhdistäytyä ja säätää äärioikeistoa vastaan ns persulait. Persut linnaan tai karkoitus samanmielisten seuraan Putlerlandiaan.

        Onko läksyt jääneet lukematta ota asioista selvää ja ilmaise mielipiteesi vasta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulu maailma on tosi pulassa. Lapsenlapseni koulussa espoossa vain kaksi suomalaista lasta ja meteli on hirveä kun mamun kakaroita ei saa komentaa. Eikä ole edes käytöstapoja. Lapsonen saa käyttää kuulosuojaimia tunnilla kun melu vaan voimistuu. Oppimishalu on nolla mamun kakaroilla. Rätit päässä pikkutytöt voi reppanoita.

        Kyllä niitä maahanmuuttajia pitäisi koskea samat lait koulumaailmassa kuin kantiksilla. Jos luokka porukka on mölyäviä ipanoita täynnä,eikä saa komentaa...On jo menty rajan yli suvaitsevaisuuden ja typerän nöyristelyn kanssa. Eihän tuolla kauppakeskuksissa uskalla myös kohta liikkua, suuret kunniakansalais joukot mulkoilee näyttäen käsimerkkejä. Todella loukkaavaa käytöstä näkee ja kuulee,suvakit vaan hymyilee tyhjä katse silmissään. Vit......aa veronmaksajana nuo merkkivaatteet näiden yllä,itse joutuu säästämään kevät lenkkareihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuton rajoitus ja rikoksia tehneiden karkoitus perhekunnittain olkootkin pennut vielä alaikäisiä.

        Sinun metodillasi koulujen tilanne ei muutuisi miksikään ja lisäksi Suomen kansalaisia ei karkoteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Kummalla, arvelisit olevan vaikeampaa esimerkiksi Itä-helsinkiläisessä peruskoulussa. maahanmuutajalla, vai julkisesti perussuomalaiseksi tunnustautuvalla?
        Minä kyllä tiedän; en siis arvele. Lopeta ideologinen ja asintuntematon haihattelusi, ja puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä ja kokemuksen pohjalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keinoja on mutta kun niitä ei voi käyttää. Suvakit ovat järjettömillä pykälillä ja sopimuksilla tehneet järkevät toimet mahdottomiksi.

        Jumalan kiitos, tuollaiset idiootit eivät päätä asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsinkieliset koulut ovat paremman väen kouluja, joissa s2-oppilaiden osuus varmaan -10%. Ruotsinkieliset alueet ovat muutenkin todella suljettuja yhteisöjä, joiden rinnalla persujen "rasismi" kalpenee hetkessä. Olen kylläkin hieman kateellinen ruotsinkielisille, kun saavat elää rauhallisessa ympäristössä.

        Toistan: S2-opetusta saavien määrä ei kerro koko maahanmuutajapitoisuuden tilanteesta. Monet ekaluokkalaiset eivät mene S2-opetukseen vaan aloittavat normiluokalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsinkielisten luokkien pojat pärjäsivät luku-, kirjoitus- ja laskutaidossa toiseksi huonoimmin heti S2-poikien jälkeen. Puolikielisyyden ongelmista tiedetään ruotsinkielisten keskuudessa parhaiten, mutta asia lakaistaan maton alle.
        Puolikielinen henkilö ei puhu mitään kieltä kunnolla.
        Puolikielisyys saattaa heikentää myöhempiä oppimistuloksia. Erityisesti ongelma näkyy matemaattisissa käsitteissä.
        Ongelmista on raportoitu mm. Helsingin koulujen ruotsinkielisiä luokkia koskevassa selvityksessä jo liki 20 vuotta sitten.

        Tämän palstan perusteella, eipä suomenkielistenkään äidinkielentaito kovin häävi ole, joten pata kattilaa soimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veganisuus auttaa sopeutumaan paremmin myös muslimeita!

        Kain oli vegaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin tekisin, jos minulla olisi kouluikäisiä lapsia vielä.

        Rasismia. Täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras keino olisi karkottaa kaikki persut huithelv.ttiin.

        Kaikki noin 30% äänioikeuttuako? Jos, kuitenkaan ei karkotettaisi niitä, joilla on laillinen oikeus oleskella maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien järkevien ihmisten pitäisi lähteä Ruotsiin ja jättää persut tänne Suomeen muhimaan omaan paskaansa ja leikkimään isänmaallista. Voivat sitten sulkea rajat ja heilutella siellä siniristilippuaan. Kunhan vaan muistetaan rakentaa korkea muuri koko Suomen ympärille etteivät pääse sieltä muualle sivistyneitä ihmisiä häiritsemään.

        En, muuten muuttaisi, ainakaan kovin pienestä rahasta. Olen kyllä asunut siellä, ja jonkin verran perillä asiasta. Täällä tilanne ei vieläkään taida olla yhtä paha kuin noin 30 vuotta sitten Ruotsissa, kun päiväköteja polteltiin, ostareita pantiin päreiksi ja autoja varasteltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut urheileva kasvissyöjä yli 20 vuotta ja yritän kehittää itävaltalaista ruokavaliota. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa vieraita uskontoja kohtaan. Hauskaa, että kasvisruokailu on puheena. Odottelen jo uutta satokautta. Hyvää kevättä kaikille!

        Hei. eräs maailmankuulu "poliitikko" oli Itävällasta kotoisin, ja hänkin kasvissyöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Aikoinaan säädettiin äärivasemmistoa vastaan ns. kommunistilait, nyt pitäisi ryhdistäytyä ja säätää äärioikeistoa vastaan ns persulait. Persut linnaan tai karkoitus samanmielisten seuraan Putlerlandiaan.

        Isä Aurinkoinenko on noussut haudasta?


      • Anonyymi
        ehtasuomalainen kirjoitti:

        Persut ovat esittäneet toimivan ratkaisun, kuten jokainen normaalisti ajatteleva kansalainen ajattelee....ensi kieli hallintaan ja sitten vasta meiskaamaan muiden - samantasoisten - joukkoon... eikö ole ihan loogista ?

        Kerropa, miten se metodi, millä se "kieli saadaan hallintaan" kun se on jo nyt erittäin haasteellista? Mistä persut, tai muutkaan, käärivät varoja opetusryhmien pienentämisen mahdollistamiseen ja uusien opettajien palkkaamiseen? Kun opetushallituskaan ei ole kartalla, niin on vielä absurdimpaa kirjoitella peräkammarista "ohjeita" ihmisille, jotka kamppailevat asian kanssa päivittäin.
        Puheet ovat puheita, niin opetushallituksen, kuin minkä tahansa puolueenkin.
        Sitä paitsi, olen ollut 80-luvulla opettajan sijaisena suomalaisessa koulussa, eikä luokillani silloin ollut yhtäkään maahanmuuttajaa, mutta järjestyksenpito oli erittäin haasteellista, tai vaikeaa. Suomalaisten vanhempien lättäpäisyys ja moraalisen selkärangan, ja aikuisuudesta kieltäytyminen ovat pääsyy näihin koulujen ongelmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei kouluissa olisi mitään rasismia jos eivät nämä vihervasemmistolaiset opettajat hokisi jatkuvasti että persut ovat rasisteja, nämä opettajat itse tekevät kouluista rasismin pesäkkeitä ja sitten syyttelee nämä kukkahattu vanhemmat ym. persuja vaikka niillä ei ole mitään tekemistä koulujen rasismin kanssa!! Sen verran on tullut tehtyä tuota nuoriso työtä ja kuuneltua tätä syrjittyä nuoriso osaa joista nämä opettajat ovat tehneet rasisteja koska niillä eri mielipide kuin näillä "opettajilla". Tätä nuorisoo jolla on eri mielipide, niin niitä yritetään väkisin kääntää tähän vihervasemmistolaisuuteen

        Koulujen rasismi on perussuomalaisten lasten vainoamista. Näin se asia todellisuudessa on. Enpä usko, että Itä-Helsingin kouluissa juutalaisenakaan olisi helppoa, tai ehkä edes mahdollista opiskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi niistä jotka löysivät paikkansa mielisairaalan suljetulta osastolta tai vankilasta.
        Isiensä paatoksella hakkaamat.

        Monet näistä tämän kaltaisista tuntemistani veikoista, on kasvanut koiranputkea jo vuosia, valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen kieli on tärkein jos meinaa elää ja olla maassa eli siitä se lähtee

        Aloita itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan persuvapaita kouluja Suomeen !! Ei tavallinen koululainen kestä sitä sarjavihaa ja sarjarasismii kouluissa !! Laitan lapseni ruotsinkieliseen kouluun koska Siellä Ei Ole Persuja !!

        Laita ne Ruotsiin. siellä ne on Halosen ja Lipposenkin lapset.
        Se kertoo miten Suomea arvostavat. Demuloisijat hävetköön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, vaan sinä et halua kuulla.

        No? Olen pelkkänä korvana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keinoja on mutta kun niitä ei voi käyttää. Suvakit ovat järjettömillä pykälillä ja sopimuksilla tehneet järkevät toimet mahdottomiksi.

        Niin siis, en vieläkään kuullut niitä keinoja. Käyttääkö laittoman maassaolon vastustaja, laittomia keinoja. Aika ristiriitaista, vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuton rajoitus ja rikoksia tehneiden karkoitus perhekunnittain olkootkin pennut vielä alaikäisiä.

        Suomen kansalaisia ei karkoteta, eikä oikeusvaltio rankaise syyttömiä.
        Oliko muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niissä hurrikouluissa ole mamujakaan, et hyvin väistetty... 😂

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niillä on,muttet ole varmaan ymmärtänyt.Haitallinen maahanmuutto pois.tuskin ymmärrät,mitä se tarkoittaa,mut kerronpahan vaan

        En kuullut vieläkään niistä keinoista. Haitallisesta maahanmuutosta phuminen ei ratkaise koulujen ja oppilaiden ongelmia. Nyt on nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistolla oli ratkaisu. Laitetaan kommunisti opetushallituksen johtoon, ja aletaan oppositio huutelu.

        Kentän äänen pitäisi sekä kuulua, että saada aikaan konkreettista. poliittista toimintaa. Poliitikot eivät yksinkertaisesti kykene ratkaisemaan näitä ongelmia, eivät sen enempää persut kuin muutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän palstan perusteella, eipä suomenkielistenkään äidinkielentaito kovin häävi ole, joten pata kattilaa soimaa.

        Pelkän oikeaoppisen paskapuheen varaan ei hyvinvointivaltiota voi rakentaa. Hyvinvointivaltio vaatii pystyssä pysyäkseen riittävää määrää nettoveronmaksajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakit ja hyysärit ovat tekemässä Suomesta helvettiä. Vaikka suvakit ja hyysärit tekevät Suomesta helvettiä, oivaltavat he pian, että löytävät itsensä samasta helvetistä.

        Mutta, nyt puhuttiin kouluissa nyt, tällä hetkellä olevista ongelmista, ja niiden ratkaisemisesta. "Hyysärit ja klopalisti-jutut" eivät nyt oikein jaksa sytyttää, koska noilla puheilla saatetaan saada kannatusta lähipubissa, mutta nyt pitäisi kentällä tehdä oikeasti jotain pitkän tähtäyksen suunnitelmia, ja kantaa myös vastuuta.
        Minusta ratkaisuja pitää tehdä perheissä; aivan yhtä hyvin suomalaisissa kuin maahanmuuttajasellaisissa. Erkkaluokilla on enemmän käytöshäiriöisiä suomalaisia kuin maahanmuuttajia.
        Kuten sanoin, jo ennen suurempaa maahanmuuttobuumia 90-luvun alussa, opettajat alkoivat puhua koulujen järjestyksenpito-ongelmista.
        Suomalaiset ovat itse aiheuttaneet koulujen ongelmat, lasten kasvattamisellaan tai sen puuttumisella ja maahanmuutto vain pahentaa tilannetta. Monen juuri tulleet lapset kunnioittavat koulussa auktoriteetteja ja aikuisia, mutta muutaman kuukauden päästä he ovat oppineet talon tavoille, ja siitä se sitten lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Asian toteaminen on toki edistystä, mutta eipä ole persuilla siihen sen enempää ratkaisua kuin MUILLAKAAN PUOLUELLA"

        Millä muilla puolueilla?

        Millään puolueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä maahanmuuttajia pitäisi koskea samat lait koulumaailmassa kuin kantiksilla. Jos luokka porukka on mölyäviä ipanoita täynnä,eikä saa komentaa...On jo menty rajan yli suvaitsevaisuuden ja typerän nöyristelyn kanssa. Eihän tuolla kauppakeskuksissa uskalla myös kohta liikkua, suuret kunniakansalais joukot mulkoilee näyttäen käsimerkkejä. Todella loukkaavaa käytöstä näkee ja kuulee,suvakit vaan hymyilee tyhjä katse silmissään. Vit......aa veronmaksajana nuo merkkivaatteet näiden yllä,itse joutuu säästämään kevät lenkkareihin.

        Maahanmuuttajaoppilailla on koulussa samat säännöt kuin kantiksilla. Suomalaisten lasten käytös ei ole millään tavalla parempaa kuin maahanmuuttajien; päinvastoin. Mamuperheissaä kunnioitetaan vanhempia sellaisella tavalla, jota näki joskus 60-luvulla suomalaisten keskuudessa. Mopo alkoi lähteä suomalaisten perheiden käsistä 60-luvulta lähtien, sitä mukaa "vapaa kasvatus" (lue: jumalaton kasvattamattomuus) sai jalansijaa maassamme. Kiittäisin siitä vasemmistoa: "Sinun lapsesi eivät ole sinun"- laulut raikuivat, ja vanhempien mielipiteitä oikein kehotettiin halveksimaan. Jumalattomuus, kaiken maailman Terhopursiaisten ja agitpropien toimesta, vyöryi myös kouluihin, ja jotka olivat olleet, ainakin nimikristillisiä aamuhartauksineen kaikkineen. Eipä silloin Delta Rhytm Boysin lisäksi paljon mamuja nähty.
        Niin makaa, Suomi, kuin on pedannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien järkevien ihmisten pitäisi lähteä Ruotsiin ja jättää persut tänne Suomeen muhimaan omaan paskaansa ja leikkimään isänmaallista. Voivat sitten sulkea rajat ja heilutella siellä siniristilippuaan. Kunhan vaan muistetaan rakentaa korkea muuri koko Suomen ympärille etteivät pääse sieltä muualle sivistyneitä ihmisiä häiritsemään.

        Mene vain Ruotsiin. Käy tutustumassa sikäläisiin kouluihin, ja tule sitten tänne kertomaan mitä näit. Tai käy niissä paljonpuhutuissa Tukholman lähiöissä, joissa jengitappelijat riehuvat puolustaessaan (huume-)reviireitään ja tule sitten tänne kertomaan uudelleen mitä näit.
        Sinähän kuulostat aivan siltä toimittelijalta, joka käväisi pikapuoliin päiväkaffilla oliko se nyt Rosengårdissa ja palasi hymyssä suin ja kertoi kaiken siellä olevan ok.
        Samassa paikassa kävi englantilainen toimittaja kuvaajan kanssa, ja hyvä että selvisivät pahemmitta vammoitta. Kukkulan kingit nääs hyökkäsivät kimppuun ja heittivät kuvaajan kameran katuun.
        Joitakin vuosia sitten Malmössa aiemmin asunut ruotsalainen toimittaja (Inger Carlsson) kävi Suomessa ja varoitti suomalaisia tekemästä samoja virheitä, mitä Ruotsissa on tehty. Kertoi samassa yhteydessä muuttaneensa Malmösta muualle, koska kaupunki oli muuttunut aivan tunnistamattomaksi. Osaatko arvata syyn?
        Mutta Suomihan ei usko ennen kuin näkee - suomalaiset ovat aivan yhtä sinisilmäisiä kuin ovat olleet ruotsalaisetkin.
        Suomalaisilla on oikeus elää ja asua omassa maassaan turvassa. Turvattomuutta aiheuttavat ihmiset tulee laittaa talteen tai palauttaa.
        Mutta hyvää matkaa sinulle Ruotsiin, jos ja kun jännitystä elämääsi kaipaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras keino olisi karkottaa kaikki persut huithelv.ttiin.

        Muslimien toive tosiaan on,että suomen kulttuurin ja kielen kannattajat lakkaisivat olemasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuton rajoitus ja rikoksia tehneiden karkoitus perhekunnittain olkootkin pennut vielä alaikäisiä.

        TOTTA, jos he eivät sopeudu tänne,niin takaisin kotimaahansa koko perhe !
        Meillä menee resursseja ja euroja hukkaa paljon,kun eivät kotoudu.
        Ihmettelen aina ,miksi pitää maahan muutajien asua kalliimilla paikoilla?
        Kyllä hekin voi asua pirtissä Lapissa yms.?
        Ei maksa niin kuin Helsinki asuminen.

        No kuka päätä sitten että he tai hän on sopeudu tänne ,Sinä varma tai jussi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muslimien toive tosiaan on,että suomen kulttuurin ja kielen kannattajat lakkaisivat olemasta.

        Älä keksiä ei muslmi ja ei juutalainen toivoa että suomi kulttuuri lakkaisiviat .Muista me puhumme lasta ja nuori 12v-15.v,,Pakso sana kulttuuri .Oletko täydellinen katso peili kotona ja katso kuinka iso korva sinulle on hhhhhhhhhhhhhhhh haha


    • Anonyymi

      Hyvä että maahanmuuttajalapsoset on koulussa eikä haistele nurkalla liimaa niinkuin persukakarat.

      • Anonyymi

        Hyökkäys on alkeellisen tason puolustus.


      • Anonyymi

        Koulussa ovat kun huvittaa, oppi ei mene perille ja pieksevät kantaväestön lapset.
        Liitä voi kiittää siitä.


      • Anonyymi

        Ei voi liimoista poistettu tolueeni.


      • Anonyymi

        Ensimmäinen merkki sivistyksestä on oman turhautumisen hallinta.


      • Anonyymi

        Oliko ihan pakko möläyttää lehmän pierun hajuinen typeryytesi koko kansan nähtäväksi.


      • Anonyymi

        Ja äipät huivi päässä kotona tekee joka vuosi lisää niitä koululaisia. Heidän pääasiallinen tehtävä lisääntyä ja täyttää maa.


      • Anonyymi

        Joo, kunhan nyt oppisivat edes kunnolla lukemaan ja oppisivat käyttäytymään.


      • Anonyymi

        tämmöset kommentit osoittaa sen että ps suosio pelottaa.


      • ,Mutta älä syö kebabi se on pahaa ,Mutta syö siskonmakkara soup ,haha hehe , Ja Uskalla kirjoita nimi olen varma et uskalla mennä ' yksin wc.. Ollaan suomessa sananvapaus älä elä .P,Korea tule takaisin suomi ,Jos sota alkaa


      • Anonyymi

        Ei ne kyllä missään koulussa ole.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        ,Mutta älä syö kebabi se on pahaa ,Mutta syö siskonmakkara soup ,haha hehe , Ja Uskalla kirjoita nimi olen varma et uskalla mennä ' yksin wc.. Ollaan suomessa sananvapaus älä elä .P,Korea tule takaisin suomi ,Jos sota alkaa

        En syö en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syö en.

        Turkkilaiset tekevät hyvää kebabia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En syö en.

        Oletko muslmi et syö nyt on ramaatan muslmi ei syö 30 päivä heehaha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja äipät huivi päässä kotona tekee joka vuosi lisää niitä koululaisia. Heidän pääasiallinen tehtävä lisääntyä ja täyttää maa.

        Nehän on KOPIOKONEITA!!!!!😱


      • Anonyymi

        Maahanmuuttaja perheitten äidit pitäisi panna suomenkielen tai ruotsinkielen kursseille heti tänne tultuaan. Lapset eivät opi kieltä kunnolla, kun kotona puhutaan tuota heidän äidinkieltään.

        Jos he aikovat Suomeen jäädä, on heidän opittava maan kieli. Kielen osaamattomuus on aina jarruttava tekijä viihtymisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuttaja perheitten äidit pitäisi panna suomenkielen tai ruotsinkielen kursseille heti tänne tultuaan. Lapset eivät opi kieltä kunnolla, kun kotona puhutaan tuota heidän äidinkieltään.

        Jos he aikovat Suomeen jäädä, on heidän opittava maan kieli. Kielen osaamattomuus on aina jarruttava tekijä viihtymisessä.

        Etpä näytä osaavan itse varsinkaan. 😃
        Suomen kieli (keskellä lausetta pienellä alkukirjaimella = suomen kieli) ei ole yhdyssana. 😝


      • Anonyymi

        Olipa törkeä kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämmöset kommentit osoittaa sen että ps suosio pelottaa.

        Tottakai pelottaa jokaista tolkun ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulussa ovat kun huvittaa, oppi ei mene perille ja pieksevät kantaväestön lapset.
        Liitä voi kiittää siitä.

        Malliesimerkki maana on Ruotsi, sinne voivat kaikki mennä jotka hallitsematonta maahanmuuttoa kannattavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän on KOPIOKONEITA!!!!!😱

        Tekevät lapsia 3 vuodessa, eihän niillä muuta tehtävää ole ja nostavat Kelan tukia 100 % .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuttaja perheitten äidit pitäisi panna suomenkielen tai ruotsinkielen kursseille heti tänne tultuaan. Lapset eivät opi kieltä kunnolla, kun kotona puhutaan tuota heidän äidinkieltään.

        Jos he aikovat Suomeen jäädä, on heidän opittava maan kieli. Kielen osaamattomuus on aina jarruttava tekijä viihtymisessä.

        Siis on jarruttavana tekijänä työnteossa....varmaan tarkoitit !!!!

        Kyllä kai ne viihtyy, kun Kelasta tulee rahaa , vaikka makaat kotona ja teet lapsia tusinan verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä näytä osaavan itse varsinkaan. 😃
        Suomen kieli (keskellä lausetta pienellä alkukirjaimella = suomen kieli) ei ole yhdyssana. 😝

        Ompas hän viisas😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuttaja perheitten äidit pitäisi panna suomenkielen tai ruotsinkielen kursseille heti tänne tultuaan. Lapset eivät opi kieltä kunnolla, kun kotona puhutaan tuota heidän äidinkieltään.

        Jos he aikovat Suomeen jäädä, on heidän opittava maan kieli. Kielen osaamattomuus on aina jarruttava tekijä viihtymisessä.

        Ei siinä yksi kurssi auta kun jämähtävät joka tapauksessa kotiin lapsilaumansa kanssa, vai perustettaisiinko heille omia páiväkotejakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kunhan nyt oppisivat edes kunnolla lukemaan ja oppisivat käyttäytymään.

        Tokko kukaan on edes yrittänyt opettaa niille mammoille suomea. Ja sitten lapsetkin jäävät kielipuoliksi kun kotona puhutaan vain äidinkieltä.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        ,Mutta älä syö kebabi se on pahaa ,Mutta syö siskonmakkara soup ,haha hehe , Ja Uskalla kirjoita nimi olen varma et uskalla mennä ' yksin wc.. Ollaan suomessa sananvapaus älä elä .P,Korea tule takaisin suomi ,Jos sota alkaa

        Kebat on itseasiassa sellaista jätettä, jota kenenkään ei pitäisi syödä. Mielummin söisin siskonmakkarakeittoa kuin kebabia, jota ei pitäisi syöttää edes koiralle. Miksi luulet, että suomalaiset olisivat riippuvaisia jostain koiranruokaa myyvistä kebab-ravintoloista?

        "Ja Uskalla kirjoita nimi olen varma et uskalla mennä ' yksin wc"
        Mitä tarkoitit tällä? Haluat mennä suomimiehen kanssa samaan vessaan homoilemaan vai mitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kebat on itseasiassa sellaista jätettä, jota kenenkään ei pitäisi syödä. Mielummin söisin siskonmakkarakeittoa kuin kebabia, jota ei pitäisi syöttää edes koiralle. Miksi luulet, että suomalaiset olisivat riippuvaisia jostain koiranruokaa myyvistä kebab-ravintoloista?

        "Ja Uskalla kirjoita nimi olen varma et uskalla mennä ' yksin wc"
        Mitä tarkoitit tällä? Haluat mennä suomimiehen kanssa samaan vessaan homoilemaan vai mitä?

        En kyllä puhunut homo ,Mutta kiitos kyllä halua naiset se on hyvä suomalaiset naiset he ovat kaunis ,Koirantuokaa ei pahaa kyllä koira ja kissa ruoka paljon terveimpi kuin ihmiset ruokaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämmöset kommentit osoittaa sen että ps suosio pelottaa.

        Perussuomalaiset ovat ainoa puolue jotka ovat tuoneet haitta maahanmuuton ongelmat esiin ja mitä kustannuksia se aiheuttaa yhteiskunnallemme


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        En kyllä puhunut homo ,Mutta kiitos kyllä halua naiset se on hyvä suomalaiset naiset he ovat kaunis ,Koirantuokaa ei pahaa kyllä koira ja kissa ruoka paljon terveimpi kuin ihmiset ruokaa

        No mutta miksi joku ei uskaltaisi mennä wc-tiloihin? Mikä oli kommenttisi pointti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta miksi joku ei uskaltaisi mennä wc-tiloihin? Mikä oli kommenttisi pointti?

        Mistä sinä puhu ,Mistä nyt on kysymys


      • Anonyymi

        Maahanmuuttajat myyvät liimaa perussuomalaisille. Raha ei tunne rajoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja äipät huivi päässä kotona tekee joka vuosi lisää niitä koululaisia. Heidän pääasiallinen tehtävä lisääntyä ja täyttää maa.

        "Heidän pääasiallinen tehtävä lisääntyä ja täyttää maa."
        Eli, jopa muslimit käyttäytyvät raamatullisemmin, kuin länsimaalaiset "kristityt."
        Siinä on kristityille eräs niistä oman oppinsa perusopetuksista, jota on kieltäydytty noudattamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset ovat ainoa puolue jotka ovat tuoneet haitta maahanmuuton ongelmat esiin ja mitä kustannuksia se aiheuttaa yhteiskunnallemme

        "Perussuomalaiset ovat ainoa puolue jotka ovat tuoneet haitta maahanmuuton ongelmat esiin ja mitä kustannuksia se aiheuttaa yhteiskunnallemme..."

        Mutta, pelkäänpä pahoin, että siihen se sitten jääkin.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Mistä sinä puhu ,Mistä nyt on kysymys

        Kannattaisiko opetella suomea?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko opetella suomea?

        Kannata myös kirjoita oma nimi. Suomi on sananvapaus maa ,Et asut P.KOREA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulussa ovat kun huvittaa, oppi ei mene perille ja pieksevät kantaväestön lapset.
        Liitä voi kiittää siitä.

        Ei pidä paikkaansa. Lapset pieksevät kyllä toisiaan, mutta, kun sellaista käsitettä kuin "maahanmuuttaja" ei heidän keskuudessaan edes tunneta, kun yli puolet ovat muista kuin suomalaisperheistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kunhan nyt oppisivat edes kunnolla lukemaan ja oppisivat käyttäytymään.

        Puhutko suomalaislapsista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuttaja perheitten äidit pitäisi panna suomenkielen tai ruotsinkielen kursseille heti tänne tultuaan. Lapset eivät opi kieltä kunnolla, kun kotona puhutaan tuota heidän äidinkieltään.

        Jos he aikovat Suomeen jäädä, on heidän opittava maan kieli. Kielen osaamattomuus on aina jarruttava tekijä viihtymisessä.

        Yhtä vähän täysi-ikäiset mamuäidit ja isät enää oppivat suomea, kuin suomalaiset 60-luvulla Ruotsiin muuttaneet aikuiset. Toisesta sukupolvesta tuli täysin ruotsalaisia, koska ympäristö oli pääasiassa ruotsinkielistä.
        Suomen nykylasten ongelma on se, että kun kotona ei puhuta suomea, eivätkä kaveritkaan puhu, ja suomalaislastenkin kieli voi olla mitä sattuu, niin suomea ei oikeasti opita koskaan; enkkukin on sitten jotain sekasösstystä, jota ei itsekään täysin ymmärretä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset ovat ainoa puolue jotka ovat tuoneet haitta maahanmuuton ongelmat esiin ja mitä kustannuksia se aiheuttaa yhteiskunnallemme

        "Perussuomalaiset ovat ainoa puolue jotka ovat tuoneet haitta maahanmuuton ongelmat esiin ja mitä kustannuksia se aiheuttaa yhteiskunnallemme"

        Ja siihen se sitten taitaa jäädäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja äipät huivi päässä kotona tekee joka vuosi lisää niitä koululaisia. Heidän pääasiallinen tehtävä lisääntyä ja täyttää maa.

        Olisi kovin toivottavaa, että täyttäisivät oman maansa eivätkä tulisi tänne lisääntymään.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        ,Mutta älä syö kebabi se on pahaa ,Mutta syö siskonmakkara soup ,haha hehe , Ja Uskalla kirjoita nimi olen varma et uskalla mennä ' yksin wc.. Ollaan suomessa sananvapaus älä elä .P,Korea tule takaisin suomi ,Jos sota alkaa

        Siis mitä? Olisiko aiheellista mennä suomen kurssille...?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä? Olisiko aiheellista mennä suomen kurssille...?

        Suomi kurssi no kela maksaa kurssi . Mutta hyvä idea kurssi .No miksi ei joka päivä ihminen oppi uusia .En puhun sinusta tiedä oot täydellinen hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mammanpoika .


    • Anonyymi

      Rasittaa veronmaksajaa tällaiset elättämiset.

    • Anonyymi

      Ikävää että koulusta tulee no-go alue kantasuomalaisille.

      • Anonyymi

        Ihan oikein sortajille. Pitää ottaa maahanmuuttajatkin huomioon.


      • Anonyymi

        Opettajat vaihtaa alaa.. ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikein sortajille. Pitää ottaa maahanmuuttajatkin huomioon.

        Uskomatonta, ettet tajua totteromaisuuttasi.Se taitaa olla niin geeneissäsi, että on mahdotonta saada järkeä perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikein sortajille. Pitää ottaa maahanmuuttajatkin huomioon.

        Vastikkeettoman rahan maksaminen ja niiden vuosikymmeniä jatkunnut hyysääminen ei mielestäsi ole huomioon ottamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettajat vaihtaa alaa.. ..

        Ja mistähän syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikein sortajille. Pitää ottaa maahanmuuttajatkin huomioon.

        Totuus on se, että kouluissa maahanmuuttajat otetaan todellakin huomioon, koska muu ei ole edes mahdollista. Kantasuomalaisten pennut tässä tulevat ottamaan takkiin, kun opetuksen rimaa on pakko laskea koko ajan, että edes keskimäärin pysyttäisiin kelkassa.
        Mutta, niinhän juttu on mennyt aina; huiput kärsivät, ja pahnanpohjimmaiset samoin.
        Olisko nyt niin, että niiden takarivin taavien mukaan mennään enemmän kuin ennen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettajat vaihtaa alaa.. ..

        Vähemmän, kuin kuvittelisi.


    • Anonyymi

      Opettajan aika menee järjestystä valvoessa

      • Anonyymi

        näin se on olen ollut opettaja 50vuotta mutta kukaan ei usko kun kerron minkälast työ oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin se on olen ollut opettaja 50vuotta mutta kukaan ei usko kun kerron minkälast työ oli

        Valehtelet!! Kukaan ei ole ollut opettajana 50 vuotta! 😂
        Etkä varsinkaan sinä, kirjoitustaidoton moukka persu! 💩


      • Anonyymi

        yhä enemmän ja enemmän opetuksen aikaa syövät järjestyksenpito, ja opettajia kuormitetaan yhä lisääntyvällä byrokraitalla; kaavakkeiden täyttöä, ja seurantapalavereja sun muuta jatkuvasti,


    • Anonyymi

      Opettaja hakemaan rehtoria paikalle kesken tunnin

      • Anonyymi

        rehtor haukkuu opettajn


      • Anonyymi

        ...ja jättää vintiöt keskenään hajottamaan luokkaa...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pisa tulokset laskevat ja laskevat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pisa tulokset laskevat ja laskevat...

        Ihan hyvä. Helpottaa persulasten pääsyä kouluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä. Helpottaa persulasten pääsyä kouluun.

        Ai, kaikki tuntemani persulapset ovat kyllä koulut käyneet ja työelämässä.. miten on omiesi laita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä. Helpottaa persulasten pääsyä kouluun.

        Ja teikäläisten bedofiilien pääsyä opettajiksi.


      • Anonyymi

        Todella harmi, että herääminen on tapahtunut siinä vaiheessa kun alkaa olemaan liian myöhäistä. Valitettavan moni noista vanhemmista on myös olleet itse luomassa tätä ongelmaa, josta on koitettu varoittaa jo kymmeniä vuosia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä. Helpottaa persulasten pääsyä kouluun.

        Oppivelvollisuuden pidentäminen on johtanut siihen, että lähes luku- ja kirjoitustaidottomia päästetään jo toisen asteen opintoihin ja nämä nyt eivät sinun epäonneksesi ole mitään "persulapsia". Miksi vähättelet ongelmaa, joka tulee mitä luultavammin haittaamaan myös sinun elämääsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppivelvollisuuden pidentäminen on johtanut siihen, että lähes luku- ja kirjoitustaidottomia päästetään jo toisen asteen opintoihin ja nämä nyt eivät sinun epäonneksesi ole mitään "persulapsia". Miksi vähättelet ongelmaa, joka tulee mitä luultavammin haittaamaan myös sinun elämääsi?

        Niitä ei pitäis päästää
        Se on hulluutta


      • Anonyymi

        Mä luulen, että maahanmuuttajat eivät ole ongelman aiheuttaja, vaan kielivaikeudet ja kulttuurien erilaisuus vain pahentaa koulujen ongelmia, jota ovat alkaneet ehkä 60-luvulla pahentua, samaan aikaan, kun kaupungistuminen toden teolla rysähti käyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppivelvollisuuden pidentäminen on johtanut siihen, että lähes luku- ja kirjoitustaidottomia päästetään jo toisen asteen opintoihin ja nämä nyt eivät sinun epäonneksesi ole mitään "persulapsia". Miksi vähättelet ongelmaa, joka tulee mitä luultavammin haittaamaan myös sinun elämääsi?

        Koulun tarkoitus on opettaa perustaitioja eikä olla teinien päiväkotina, jollaiseksi se on muuttumassa tätä menoa. Ei myönnetä sitä, että kolunsa päättäneiden pitäisi todellakin jotain osata, ja sen eteen pitää tehdä rutosti töitä.
        Joku on sanonut, että esimerkiksi soittotaidosta on 20% lahjakkuutta ja 80% raakaa työtä.
        Jotkut ovat teini-iässä orientoituneita tekemään töitä, osa sitten taas ei, ja jos ei ole, niin yhteiskuntahan elättää, koska se on pienemmän riesan tie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja teikäläisten bedofiilien pääsyä opettajiksi.

        Et näköjään sinäkään ole kouluja pahemmin käynyt kirjoitusvirheistä päätellen.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä kuin Purra siitä, että nykyisen "inkluusio"-mallin toteutus ei ole hyvä. Jos luokalla on oppilaita, jotka eivät edes kieltä osaa menee opettajan aika erityisopetukseen ja muu luokka jää toissijaiseksi. Huonosti suomea osaavat on syytä laittaa omille luokilleen, jossa panostetaan oppiaineiden lisäksi suomen kielen opiskeluun. Siinä vaiheessa, kun pärjäävät ilman tukea voidaan luokkia yhdistää. Tämä ei ole mitenkään huonompaan asemaan laittamista, vaan täysin oppilaiden ja opettajan työn ja työrauhan turvaamista.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, mitä luokassa tekevät oppilaat jotka eivät ymmärrä mistä puhutaan... häiriköivät opetusta?


      • Anonyymi

        Onko rouva Purralla mitään muuta agendaa politikoinnissaan kuin yksi ja sama maahanmuutto ja sen vastustaminen?? Samoin oli "Mestari" Halla-aholla ja Jytky-Soinilla. 🤭
        Entä työttömyys, vienti, talous, koulutus, verotus, vanhustenhoito, terveydenhuolto jne.?
        Miksi kaikki työtävieroksuvat Kela-pummit, keski-ikäiset ja nuoremmatkin kaljakuppiloiden kanta-asiakkaat, kouluttamattomat luuserit ym. äänestävät tutkimusten mukaan persuja? Persuthan on oikeistolainen puolue, kuten Kokoomus. Oikeisto on aina rikkaiden ja hyvin toimeentulevien puolella. 😁😝😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko rouva Purralla mitään muuta agendaa politikoinnissaan kuin yksi ja sama maahanmuutto ja sen vastustaminen?? Samoin oli "Mestari" Halla-aholla ja Jytky-Soinilla. 🤭
        Entä työttömyys, vienti, talous, koulutus, verotus, vanhustenhoito, terveydenhuolto jne.?
        Miksi kaikki työtävieroksuvat Kela-pummit, keski-ikäiset ja nuoremmatkin kaljakuppiloiden kanta-asiakkaat, kouluttamattomat luuserit ym. äänestävät tutkimusten mukaan persuja? Persuthan on oikeistolainen puolue, kuten Kokoomus. Oikeisto on aina rikkaiden ja hyvin toimeentulevien puolella. 😁😝😃

        Halvaksi työvoimaksihan näitä tuodaan, kai se nyt työväen luokkaa jos jotain koskettaa millä täällä ajatellaan vähimmillään töitä tehtävän. Wolt- kuskithan tuossa juuri ilmaisivat mieltään työehtojaan vastaan. ettei heillekään nyt sentään mikä tahansa mene läpi.


      • Anonyymi

        Olet täysin oikeassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko rouva Purralla mitään muuta agendaa politikoinnissaan kuin yksi ja sama maahanmuutto ja sen vastustaminen?? Samoin oli "Mestari" Halla-aholla ja Jytky-Soinilla. 🤭
        Entä työttömyys, vienti, talous, koulutus, verotus, vanhustenhoito, terveydenhuolto jne.?
        Miksi kaikki työtävieroksuvat Kela-pummit, keski-ikäiset ja nuoremmatkin kaljakuppiloiden kanta-asiakkaat, kouluttamattomat luuserit ym. äänestävät tutkimusten mukaan persuja? Persuthan on oikeistolainen puolue, kuten Kokoomus. Oikeisto on aina rikkaiden ja hyvin toimeentulevien puolella. 😁😝😃

        Jummi-jammi! Jos samaa tilaan pökätään 3 eri luokkaa opettajineen,elin noin 60 pentua samojen seinien sisällä, niin opeta siinä sitten, ja opiskele. Eivät oppilaat osaa vaatia enää edes häiriötöntä tilaa, kun sellaista eivät ikinä ole edes nähneet. Jos joku opettaja vaatisi oppilailtaan jotain, niin siitä saisi vain vanhemmat niskaansa, kun janipetterit ja rihannamariat ahdistuvat, kun kokevat, etteivät osaa heti jotain. Vanhemmat pitäisi panna vankilaan vastuunpakoilemisesta, ja kuten huomaatte, puhun nyt pääasiassa kantasuomalaisista vanhemmista. Mamuperheissä taas vanhemmat eivät yksinkertaisesti pysty tukemaan opiskelua kielimuurin takia.


      • Anonyymi

        Ja, kuinkahan tämä mahdetaan toteuttaa käytännössä?


    • Anonyymi

      Sinne pitää saada lisää rahoitusta, Andesson on jo sinne pumpannut muutaman sata miljoonaa, mutta se ei riitä, vielä puuttuu muutama sata miljoonaa euroa, sitten voidaan taas katsoa tilannetta.

      • Anonyymi

        Kaipa sitä rahaa menee, kun jokaisella pitää olla avustaja.. no työllisyysluvut kyllä paranevat, mutta pisa-tulokset ei. Eikä talouskaan oikeasti, koska rahoitus tulee julkisista varoista.


      • Anonyymi

        Kyllä kuntiin saa pumpata, koska siellä on AINA tärkeämpää KUNNAN SIMÄÄTEKEVIEN TARPEIDEN täyttämistä kuin lasten koulu-/oppimisolojen parantaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa sitä rahaa menee, kun jokaisella pitää olla avustaja.. no työllisyysluvut kyllä paranevat, mutta pisa-tulokset ei. Eikä talouskaan oikeasti, koska rahoitus tulee julkisista varoista.

        Kai ne nyt vanhempansa osaavat peruskoulun ala-asteen oppimäärää lapsilleen tankata kotona, eikö heistä nyt kuitenkin näitä ammattilaisia tänne ajatella saatavan, vanhemmistaan kun nimittäin. Että vastuuttamista hieman tuonnekin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa sitä rahaa menee, kun jokaisella pitää olla avustaja.. no työllisyysluvut kyllä paranevat, mutta pisa-tulokset ei. Eikä talouskaan oikeasti, koska rahoitus tulee julkisista varoista.

        Kun niitä avustajia vähennetään nytkin. Se, ettei opetusministeri ja poliitikot myönnä ongelman olemassaoloa, ei takuulla paranna tilannetta. Ideologisten viherpunalasien riisuminen auttaisi kovasti.


    • Anonyymi

      Suurimmat S2-osuudet löytyvät Vuosaaren Merilahden koulusta (59,2 %), Mellunkylän Keinutien koulusta (58,2 %), Mellunkylän Vesalan koulusta (55,6 %), Mellunkylän Laakavuoren koulusta (54,2 %), Vartiokylän Itäkeskuksen koulusta (47,7 %), Vuosaaren Puistopolun koulusta (44,7 %) ja Vartiokylän Puotilan koulusta (44,2 %).

      • Anonyymi

        Järkyttävää.

        Koska tuon aiheuttaneet päättäjät pyytää kansalta anteeksi aiheuttamaansa väkivaltaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää.

        Koska tuon aiheuttaneet päättäjät pyytää kansalta anteeksi aiheuttamaansa väkivaltaa?

        Ne kehuu vain häpeämättä ihteään ja aikaansaannoksiaan ja peittelevät jatkuvia sotkujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kehuu vain häpeämättä ihteään ja aikaansaannoksiaan ja peittelevät jatkuvia sotkujaan.

        Missä ne nämä arvon edustajamme omia pentujaan pitää, ettei vaan painotus luokilla järkiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää.

        Koska tuon aiheuttaneet päättäjät pyytää kansalta anteeksi aiheuttamaansa väkivaltaa?

        Jos nämä yli 50% oppilaista, perheineen, poistuisivat maasta, niin siitäkö reimu repeäisi? Niin varmaan ajattelee, jos ei ole aivoja, jos sydäntäkään.
        Ei edes viitsi kirjoittaa tästä. Jos ei sitä tajua, niin ei siitä pidäitseään syyttää, vaan vanhempiaan.


    • Anonyymi

      Vain Persut voi pelastaa kansamme.

      • Anonyymi

        Tein osuuteni jo eilen.


      • Anonyymi

        Siihen, en usko, mutta heillä on ainakin antaa toisenlaista näkökulmaa asioihin, mikä on demokratiaa.


    • Anonyymi

      Maahanmuutto sinänsä on ok asia, mutta eikö jokaisen etu ole, että maahanmuuttajalta vaaditaan työtä kotoutumiseen. Jos tyydytään vain siihen, että tänne tulee väkeä, jotka eivät halua oppia kieltä saatikaa maan tavoille ei kukaan voi estää alueiden taikka ihmisryhmien eriytymistä. Tämä pätee myös kouluihin. Ei myöskään kannata syyllistää kantaväestöä siitä, että he eivät tällaista kehityssuuntaa hypetä saatika halua siitä maksaa.

      • Anonyymi

        ...koetapa selittää tuo meidän viherpiiperöillemme ja vasemmistolle ...


      • Anonyymi

        Näin juurikin et jonkinlaista järkee!! Alunalkain olisi pitäny tehdä selväväksi kuin täällä ollaan!?. Mutta lässytystä hyysäystä! Kyllä se niin on et maassa maantavalla!! Ja he tulee tänne suoraan sosiaaliturvan varaan !! Naiset kotona lasten kaa??? Kotouttaminen on ihan ??? Rikoksen tehneet vastuuseen kyllä keinoja on jos halutaan! Mutta kun vaan halutaan näyttää kuinka hyvä suomi! Mitä on Ruotsissa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...koetapa selittää tuo meidän viherpiiperöillemme ja vasemmistolle ...

        Kyllä he tietävät mikä on totuus, mutta kun on Perussuomalaiset ja Kokoomus, niin ollaan olevinaan oikeassa, kalliiksihan se tulee, mutta hehän eivät välitä siitä.


      • Anonyymi

        Kuinka paljon Suomen valtion rahoja menee nimenomaan tuon väestöporukan ylläpitämiseen??
        Olisi mukava tietää, miten paljon noita kotiäitejä tuetaan. Se kaikki on suomalaisäideiltä pois??
        Suomalaisäidit menevät töihin, niin pian kuin mahdollista lasten saannin jälkeen. Nämä muuttajaäidit huntuineen eivät ole työkelpoisia.

        Sama on romaniväestön kanssa. Olisiko mahdollista kieltää nuo perinteiset asut romaneilta ja muslimeilta työelämän vuoksi. Noita perinneasuja voi sitten käyttää kotonaan ja vapaa ajalla.
        Suomalaisessa yhteiskunnassa kaikkien pitää sopeutua työelämään eikä olla tukien varassa eläviä. Siihen ei minkään maan varat riitä loputtomasti.


      • Anonyymi

        Kas kun on toteen näytetty, että työnantajat eivät halua työllistää edes hlöä, jolla on vieraalta kalskahtava nimi. Tai jos on suomalainen tummaihoinen, joka on kutsuttu haastatteluun, hylätäänkin hakijoista, kun käy ilmi ettei olekaan valkoihoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juurikin et jonkinlaista järkee!! Alunalkain olisi pitäny tehdä selväväksi kuin täällä ollaan!?. Mutta lässytystä hyysäystä! Kyllä se niin on et maassa maantavalla!! Ja he tulee tänne suoraan sosiaaliturvan varaan !! Naiset kotona lasten kaa??? Kotouttaminen on ihan ??? Rikoksen tehneet vastuuseen kyllä keinoja on jos halutaan! Mutta kun vaan halutaan näyttää kuinka hyvä suomi! Mitä on Ruotsissa!!!

        Älä ota enää! 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon Suomen valtion rahoja menee nimenomaan tuon väestöporukan ylläpitämiseen??
        Olisi mukava tietää, miten paljon noita kotiäitejä tuetaan. Se kaikki on suomalaisäideiltä pois??
        Suomalaisäidit menevät töihin, niin pian kuin mahdollista lasten saannin jälkeen. Nämä muuttajaäidit huntuineen eivät ole työkelpoisia.

        Sama on romaniväestön kanssa. Olisiko mahdollista kieltää nuo perinteiset asut romaneilta ja muslimeilta työelämän vuoksi. Noita perinneasuja voi sitten käyttää kotonaan ja vapaa ajalla.
        Suomalaisessa yhteiskunnassa kaikkien pitää sopeutua työelämään eikä olla tukien varassa eläviä. Siihen ei minkään maan varat riitä loputtomasti.

        Erittäin hyvä kommentti ja niin TOTTA !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon Suomen valtion rahoja menee nimenomaan tuon väestöporukan ylläpitämiseen??
        Olisi mukava tietää, miten paljon noita kotiäitejä tuetaan. Se kaikki on suomalaisäideiltä pois??
        Suomalaisäidit menevät töihin, niin pian kuin mahdollista lasten saannin jälkeen. Nämä muuttajaäidit huntuineen eivät ole työkelpoisia.

        Sama on romaniväestön kanssa. Olisiko mahdollista kieltää nuo perinteiset asut romaneilta ja muslimeilta työelämän vuoksi. Noita perinneasuja voi sitten käyttää kotonaan ja vapaa ajalla.
        Suomalaisessa yhteiskunnassa kaikkien pitää sopeutua työelämään eikä olla tukien varassa eläviä. Siihen ei minkään maan varat riitä loputtomasti.

        Niin nämä heidän kakaransahan hyötyisivät siitä mitä aiemmin pannaan suomea oppimaan, että kuusivuotiaanahan se taitaa se paras herkkyyskausi kielille olla jo mennyttä, lienekö sitten tarkoituskin että saadaan näistä sitä alemman tason suorittavaaa työläistä eikä mistään korkeammasta haaveilevaa.


      • Anonyymi

        Turha syyttää kaikesta yhteiskuntaa kyllä jokaisella mamulla on mahdollisuus kielen opiskeluun maassamme kun vaan on halua siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon Suomen valtion rahoja menee nimenomaan tuon väestöporukan ylläpitämiseen??
        Olisi mukava tietää, miten paljon noita kotiäitejä tuetaan. Se kaikki on suomalaisäideiltä pois??
        Suomalaisäidit menevät töihin, niin pian kuin mahdollista lasten saannin jälkeen. Nämä muuttajaäidit huntuineen eivät ole työkelpoisia.

        Sama on romaniväestön kanssa. Olisiko mahdollista kieltää nuo perinteiset asut romaneilta ja muslimeilta työelämän vuoksi. Noita perinneasuja voi sitten käyttää kotonaan ja vapaa ajalla.
        Suomalaisessa yhteiskunnassa kaikkien pitää sopeutua työelämään eikä olla tukien varassa eläviä. Siihen ei minkään maan varat riitä loputtomasti.

        " Se kaikki on suomalaisäideiltä pois??"

        Nämä sinun "suomalaisäitisi" harrastavat koirailua ja lopun ajan tuijottavat kännykkäänsä ja odottavat suuren kurpitsan ilmestymistä, käyvät töissä ja luovat uraa. Eivät sellaiset tarvitsisi muuta, kuin keppiä, kun syövät lastensa porkkanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kun on toteen näytetty, että työnantajat eivät halua työllistää edes hlöä, jolla on vieraalta kalskahtava nimi. Tai jos on suomalainen tummaihoinen, joka on kutsuttu haastatteluun, hylätäänkin hakijoista, kun käy ilmi ettei olekaan valkoihoinen.

        Roskaa. On aloja, esimerkiksi siivous, jolle ei enää suomalaisia edes saa.


    • Anonyymi

      Porolahden koulusta kun koululaiset tulevat bussiin kymmenestä ehkä yksi on suomalainen.

      • Anonyymi

        Ja se yksi on häirikkö joka pilaa muiden opetuksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se yksi on häirikkö joka pilaa muiden opetuksen?

        Miten joku voikaan olla noin vähäjärkinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku voikaan olla noin vähäjärkinen?

        Jos on häirikkö niin usein jää vähäjärkiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku voikaan olla noin vähäjärkinen?

        Hyvin voi olla, kun on persu!


    • Anonyymi

      Muu maailma ja maailman talouselämä ei ole kiinnostunut viherpunikkien moraaliposeerauksesta. Vain Suomen tulokset puhuvat sille ja sen sijoittajille sen ymmärtämää kieltä. Jos koulutustaso jää matalalaksi ja innovaatioita ei synny, niin maailma palkitsee sen huonona talouskehityksenä vaarantaen hyvinvointiyhteiskunnan olemassaolon ja pahimmillaan antaa Suomen vajota kehitysmaaksi. Tulokset kertovat maailmalle sen ymmärtämää kieltä. Nyt koko maailman ymmärtämät Pisa-tulokset ovat kovassa laskussa ja puolestaan OECD vaatii uuusia innovaatioita tuottavuuden parantamiseksi, jotta nykymuotoinen hyvinvointiyhteiskunta on mahdollista säilyttää. Jos Suomen vastaus on huonot koulut ja huonot oppimistulokset sekä veroilla ylläpidetyn julkisen sektorin kasvattaminen erilaisten huonojen tulosten paikkauluun ilman, että tämä synnyttää kasvua, tehokkuutta tai innovaatioita, niin maailman ja sen talouselämän tuomio on selvä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Loppuu Suomen hyvä luottoluokituskin ja lainoja on sitten yhä vaikeampi saada. Tosin voi olla hyväkin ettei lainoja saada, alkaa säästökuuri. Sotakorvauksia maksettaessa Suomi sentään nousi suosta, mutta onko samaa voimaa enää nykyväestössä... taitaa aines olla aikalailla pehmeämpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blaa Blaa Blaa ja muuta paskaa! Jutsku painaa sun "rahaa" ja se on ainoa asia mitä sun täytyy tietää persepoju!

        https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2023/03/image-70.png

        Kommarit tuhoaa maapallon. Nyt he vaikuttavat Suomessa valheineen vasemmistoliitossa ja vihreissä. Kreikan tapauksen luulisi opettaneen pintyneemmällekin viherpunikille, että velkaa ei voi ottaa rajattomasti ilman takaisinmaksuvelvollisuutta, vaikka Suomen punikkipuolella luullaankin, että hyvinvointivaltio on mahdollista rakentaa velan varaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kalliita kunniakansalaisia.

    • Anonyymi

      Suomen alamäki on alkanut ja surkeaa seurata lasten, nuorten ja opettajien pahoinvointia. Juuri äsken kuulin kun opettaja oli Vilmaan kirjoitellut kun ei millään saa kuria luokkaan niin mitenkä siellä mitään oppii, kakarat ihan hulluja nykyään ja vanhemmat eivät myöskään saa lapsiin otetta. Työpaikoilla nuoret ihmiset eivät jaksa mitään kun yökaudet ollaan netissä ja saikut huipussaan. Työttömiä ei saada töihin kun kunto on niin huono ja ylipainoa ettei jaksa tehdä ainakaan mitään fyysistä. Kaikki vaan oirehtii, käydään terapeutilla, huumeiden käyttö arkipäivää. Kaduilla pistetään puukolla, varastetaan vaatteet päältä ja kaupoista tavaraa. Sairasta ja surkeaa. Maahanmuuttajat käyvät jengisotaa Suomen kaduilla, he jotka on tänne hyvänhyvyyttä otettu turvaan ja aiheuttavat itse kantaväestölle jotka maksavat heidän elämisensä tuhansilla euroilla per nuppi per kuukausi. Haloo herätys sinisilmäiset suomalaiset päättäjät. Takaisin lähtö maihinsa jotka eivät sopeudu jos vähänkin törttöilevät.

      • Anonyymi

        Et tainnut ymmärtää, että opettaja tarkoitti sinun lastasi wilmaviestillään.


      • Anonyymi

        Sulle menolippu Volgan mutkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle menolippu Volgan mutkaan!

        Tää tolle klo 15:14 hourineelle persulle!


      • Anonyymi

        Niinpä.
        Mutta: "Takaisin lähtö maihinsa jotka eivät sopeudu jos vähänkin törttöilevät."
        Ei ole ratkaisu, koska jokaista työtätekevää tarvitaan täällä, olipa genre mikä tahansa.

        Kun nyt suomenkielestä puhutaan, niin esimerkiksi "lähtömaa" on yhdyssana. Eipä se oppi ole perille mennyt tässäkään tapauksessa, eikä siitä voi poliitikkoja tai mamuja syyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.
        Mutta: "Takaisin lähtö maihinsa jotka eivät sopeudu jos vähänkin törttöilevät."
        Ei ole ratkaisu, koska jokaista työtätekevää tarvitaan täällä, olipa genre mikä tahansa.

        Kun nyt suomenkielestä puhutaan, niin esimerkiksi "lähtömaa" on yhdyssana. Eipä se oppi ole perille mennyt tässäkään tapauksessa, eikä siitä voi poliitikkoja tai mamuja syyttää.

        ja suomenkieli kirjoitetaan erikseen: suomen kieli. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.
        Mutta: "Takaisin lähtö maihinsa jotka eivät sopeudu jos vähänkin törttöilevät."
        Ei ole ratkaisu, koska jokaista työtätekevää tarvitaan täällä, olipa genre mikä tahansa.

        Kun nyt suomenkielestä puhutaan, niin esimerkiksi "lähtömaa" on yhdyssana. Eipä se oppi ole perille mennyt tässäkään tapauksessa, eikä siitä voi poliitikkoja tai mamuja syyttää.

        Yhdessä asiassa olet oikeassa: työtä tekeviä tarvitaan. Loput voivat palata.


    • Anonyymi

      Suomalaisten elämä on pilattu.

      • Anonyymi

        Eipä tämä paratiisi koskaan ole ollutkaan, kuin joillekin. Elintaso on kyllä noussut minun elinaikanani erittäin reippaasti.


    • Anonyymi

      Suomessa on jo tehty terroristipidätys. Yllätys pidätetty on ollut persujen ehdokkaana.

      • Anonyymi

        Joko Turun terroristimatu pääsi unohtumaan?


      • Anonyymi

        Ensinnäkään ei kyse ei ole terrorismista, vaan epäilystä ja koskee lähinnä ampuma-aserikosta. Mitä sitten, jos on halunnut joskus jonkun puolueen ehdokkaaksi? Ministeritasolla sentään Suomeen on roudattu erittäin raakaa ja terroristista toimintaa tukeneita naisia ja sellainen oli sitten oooo-kei!


      • Anonyymi

        Yllätys, että pahin terroriuhka tulee Supon raportin mukaan islamistien suunnalta, joita tälläkin hetkellä satoja tarkkailussa. Siinäpä huudat persua ja pistät pääsi pensaaseen.


    • Anonyymi

      Nythän maahanmuuton kannattajat tietävät mihin kouluun voivat omat lapsensa laittaa, jotta lapset saisivat nauttia monikulttuurisesta rikkaudesta.
      Mistähän muuten johtuu se, että maahanmuuttoa kannattavat eivät itse asu noilla monikulttuurisilla alueilla.

      • Anonyymi

        Tuota itsekin mietin, löytyisi varmasti asuntoja näiltä alueilta. Anderssonkin Turussa voisi muuttaa Varissuolle ja laittaa lapsen siellä tarhaan. Onhan se hyvä, että lapsi oppii jo nuoresta tasa-arvoa ja ymmärrystä.


      • Anonyymi

        Johtuu juuri siitä, että lapsensa ei tarvitse käydä noita kouluja. Voivat sitten hymistellä äitiensä kanssa että voi voi kun kehtaavat nuo perssut aina haukkua, ai kauheaa, voivoivoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota itsekin mietin, löytyisi varmasti asuntoja näiltä alueilta. Anderssonkin Turussa voisi muuttaa Varissuolle ja laittaa lapsen siellä tarhaan. Onhan se hyvä, että lapsi oppii jo nuoresta tasa-arvoa ja ymmärrystä.

        Kyllä juuri näin, vaan eivät nämä L. Andersson ym kumppaninsa viihdy Varissuolla tai että laittaisivat lapsensa kyseisen alueen tarhaan ja kouluun...MIKSI ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juuri näin, vaan eivät nämä L. Andersson ym kumppaninsa viihdy Varissuolla tai että laittaisivat lapsensa kyseisen alueen tarhaan ja kouluun...MIKSI ??

        Näitä pitää alkaa busseilla ruojaamaan paremman väen kouluihin näitä mamuipanoita niin loppuu hurskastelu.


      • Anonyymi

        "Mistähän muuten johtuu se, että maahanmuuttoa kannattavat eivät itse asu noilla monikulttuurisilla alueilla."

        Sitä on kiva kannattaa "etänä."


    • Anonyymi

      SDP:n demarikommarit sai koulutkin voimaan pahoin!

    • Anonyymi

      Niiden on rakennettava rinnakkaisluokat tai rinnakkaiset koulut joka lähiöön mihin voi sitten mennä normaalit lapset, jotka haluaa oppia eikä tapella koko päivän.
      Tulokkaat voivat sitten rellestää keskenään, ei ne kuitenkaan halua oppia, joten niille riittää joitain vartijoita ulko-oville etteivät pääse pihalle häiriköimään.
      Euroopassakin ovat aina koulun sisällä koko päivän, kyllä se heille kelpaa.

      • Anonyymi

        Nii piti sanoa että oppimateriaalit voi laittaa opettajanpöydälle mikäli se on vielä ehjänä. Siitä voi vähän isommat oppijat opettaa nuorempia.
        Ja ne ulko-ovet lukossa 8-16 joten ovat varmassa tallessa.


    • Anonyymi

      Haittamuutto on tuhonnut suomen ja suomen talouden jo kokonaan....näin emme voi enää jatkaa, se täytyy jokaisen tajuta. Kyseessä on Aidon suomalaisuuden jatkuminen, haittamuutto lopetettava heti ja tuhoista vastaavat saatava vastuuseen vaikka jälkikäteen.

      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan! 🙈


      • Anonyymi

        Kerropa sinä, kävelevä ajatushautomo, oletko itse valmis rupeamaan siivoamaan, vaihtamaan vanhusten vaippoja tai olemaan rakennuksilla 20-asteen pakkasessa, aurailemaan yökaudet teitä ja pihoja?

        Näyttää siltä, että viherpunikit työntävät päänsä johonkin jälki-DDR:läiseen ideologiseen puskaan, mutta nämä "isänmaalliset" taas johonkin mielikuvituksen topeliaanisiin pensaisiin.

        Sanoisin toisella kotimaisella: "get real!"


    • Anonyymi

      Kyllä tämä peli on menetetty.

    • Anonyymi

      Mitäs sitten? Enemmän kauhistuttaa ahdasmieliset idiootit, jotka luulevat, että äly ja oppimiskyky riippuu ihonväristä.

      • Anonyymi

        Eihän se tietysti korreloi, mutta kertooko se siitä, että esimerkiksi koulutetut menevät vaikkapa Saksaan... Voidaan miettiä, mikä Suomen vetovoimatekijä on ja millaista porukkaa tulee.


      • Anonyymi

        Henkeen ja terveyteen kohdistuvissa rikoksissa tietyn ihonvärin tai etnisen taustan omaavat ovat yliedustettuina ja rikollinen käytös korreloi suoraan alhaisen älykkyyden kanssa. Nämä ovat siis ihan tilastollisia faktoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tietysti korreloi, mutta kertooko se siitä, että esimerkiksi koulutetut menevät vaikkapa Saksaan... Voidaan miettiä, mikä Suomen vetovoimatekijä on ja millaista porukkaa tulee.

        Tervemenoa sulle Saksaan! Osaat varmaan maan kieltä sujuvasti? Auf Wiedersehen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervemenoa sulle Saksaan! Osaat varmaan maan kieltä sujuvasti? Auf Wiedersehen!

        Ei se Saksakaan enää mikään lintukoto ole. Kyllä heillä on ongelmia ihan omasta takaa.

        Mutta täytyy muistaa, että jo 60-luvulla toivat turkkilaisia siirtotyöläisiä maahan autotehtaisiin ym. Nyt siellä asuu jo kolmas sukupolvi turkkilaisia, jotka ovat syntyneet Saksassa ja sopeutuneet siihen yhteiskuntaan.


      • Anonyymi

        "äly ja oppimiskyky riippuu ihonväristä."
        Kulttuurilla on ratkaiseva merkitys oppimisen kannalta.


    • Anonyymi

      SDP ja vasemmistoliitto on saanut koulut voimaan pahoin. Yksityiskouluja on perustettava vauhdilla lisää.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä !


      • Anonyymi

        No, mikäs sinua pidättää?


    • Anonyymi

      Kannattaa kyllä käydä katsomassa tuolta https://www.lahioluvut.fi sivustolta, että millainen tilanne on eri pk-seudun alueilla on. Toimeentulotukien ja asumistukien määrä on järkyttävää, useimmilla alueilla miljoonia jopa kymmeniä miljoonia euroja.

      • Anonyymi

        Todella pahalla näyttää tilanne kyllä nyt. Saas nähdä, milloin tai minne linkin karttaan tulee enimmäinen retuliini alue. Silloin taitaa kaikki olla jo menetytty ja päättäjäjämme ovat tehneet ensimmäisen todellisen slummin Suomeen. Eikä siihen mene enää kauan.


      • Anonyymi

        Paunio, joka on Helsingissä vaikuttava terveydenhullon erikoislääkäri on useammassa kirjoituksessaan kertonut epäioikeudenmukaisuudesta, joka terveydenhuollossa vallitsee ja ikävä kyllä kantaväestön kustannuksella. Kirjoittaa muunmuassa Oikeassa Mediassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunio, joka on Helsingissä vaikuttava terveydenhullon erikoislääkäri on useammassa kirjoituksessaan kertonut epäioikeudenmukaisuudesta, joka terveydenhuollossa vallitsee ja ikävä kyllä kantaväestön kustannuksella. Kirjoittaa muunmuassa Oikeassa Mediassa.

        Meni varatulle aamuvastaanotolle terveydenhoitajalle Munkkiniemen terveysasemalle ja siellä suoradtaan kihisi somppuja, itakkeja ja vadtaavia. Olin ainut suomalainen ja kyseessä todella hienostoalueen Munkkiniemen terveysasema.
        Joten ne ovat levittäytyneet syövän etäpesäkkeiden tavoin jo kaikkialle. Mikään kaupunginosa ei ole turvassa niiltä Kelan hoitaessa hövelisti kaikki kulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni varatulle aamuvastaanotolle terveydenhoitajalle Munkkiniemen terveysasemalle ja siellä suoradtaan kihisi somppuja, itakkeja ja vadtaavia. Olin ainut suomalainen ja kyseessä todella hienostoalueen Munkkiniemen terveysasema.
        Joten ne ovat levittäytyneet syövän etäpesäkkeiden tavoin jo kaikkialle. Mikään kaupunginosa ei ole turvassa niiltä Kelan hoitaessa hövelisti kaikki kulut.

        Mitä ihmettä sinä (!) teit hienostoalueella??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni varatulle aamuvastaanotolle terveydenhoitajalle Munkkiniemen terveysasemalle ja siellä suoradtaan kihisi somppuja, itakkeja ja vadtaavia. Olin ainut suomalainen ja kyseessä todella hienostoalueen Munkkiniemen terveysasema.
        Joten ne ovat levittäytyneet syövän etäpesäkkeiden tavoin jo kaikkialle. Mikään kaupunginosa ei ole turvassa niiltä Kelan hoitaessa hövelisti kaikki kulut.

        Onhan se tavallisen kantasuomalaisen kannalta todella hälyttävä ilmiö. Ihmettelen minkälaisten lasien kautta poliitikot tämän asian näkevät !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä (!) teit hienostoalueella??

        Kotini, asuntoni on siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä (!) teit hienostoalueella??

        Hienosto ei käytä terveyskeskuksia.
        Pikku-Huopalalahtelaisiako lienevät?


    • Anonyymi

      Epämiellyttävien asioiden salailu tai tosiasioiden kieltäminen ei johda mihinkään hyvään. Se on kuin Trumpin "vaihto-ehtoinen totuus", maailman mielen mukaan. Oikeassa elämässä näin ei kuitenkaan valitettavasti ole.
      On olemassa eri näkökulmia asioihin, eikä mitään näkökulmaa tulisi ohittaa tai leimata sitä "populismiksi". Persut on leimattu populistiseksi puolueeksi. Eikö silti ole niin, että populismi tarkoittaa sitä, että puolue tai kansanedustaja kääntää takkiansa trendien mukaan?
      Persut eivät ole toimineet trendien mukaisesti, eivät kalastelleet suosiota valheilla tai katteettomilla lupauksilla -muista puolueista ei voi sanoa samaa.

      Ruotsissa on tehty virheitä, -toistuvasti. Nyt se on myöhäistä. Nyt siellä räjähtelevät pommit ja kranaatit. Todistajat tapetaan. Tehtyjä virheitä ei voi enää korjata.
      Suomessa suuntaa voidaan vielä muuttaa, mutta siihen tarvitaan rautaista poliittista tahtoa ja peräänantamattomuutta.

      Tein juuri päätöksen, käyn äänestämässä.

      • Anonyymi

        Baltian maat ovat olleet aikoinaan viisaita kun eivät ole päästäneet maataan samaan kuntoon kuin Ruotsi ja muut suuret Euroopan maat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baltian maat ovat olleet aikoinaan viisaita kun eivät ole päästäneet maataan samaan kuntoon kuin Ruotsi ja muut suuret Euroopan maat.

        Mutta, eipä sinne kukaan ole ollut menossakaan, kun sosiaalitukia ja avustuksia ei saa pelkästään pyytämällä.


    • Anonyymi

      Tein päätökseni ja annoin ääneni Stadin perussuomalaiselle.

      • Anonyymi

        Minä äänestin vastapainoksi vihreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä äänestin vastapainoksi vihreitä.

        Oulusta ääni persuille


    • Anonyymi

      Persut nyt osaa mitään muuta kuin mölytä netissä. Mitään järkevää kritiikkiä ei ole heiltä yli kymmeneen vuoteen mihinkään kuultu

      • Anonyymi

        Haittamaahanmuuton edistäminen on yksi tuhoisimmista asioista Euroopalle, koska se vaikuttaa käytännössä katsoen jokaiseen yhteiskunnalliseen sektoriin. Näitä ns. yhden asian puolueita on kyllä muitakin, mutta persujen teema tuntuu olevan ainoastaan sellainen, josta kenenkään ei tulisi puhu kriittiseen sävyyn ikinä ja missään tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittamaahanmuuton edistäminen on yksi tuhoisimmista asioista Euroopalle, koska se vaikuttaa käytännössä katsoen jokaiseen yhteiskunnalliseen sektoriin. Näitä ns. yhden asian puolueita on kyllä muitakin, mutta persujen teema tuntuu olevan ainoastaan sellainen, josta kenenkään ei tulisi puhu kriittiseen sävyyn ikinä ja missään tilanteessa.

        Myöhäistä. Kristinuskon kadotessa, uskonnollinen tyhjiö tulee täytymään.


    • Anonyymi

      Vassarit ovat olleet aivan hiljaa koulukiusaamisista haittamuuttajien takia, tälläisiä puolueita ei suomi tarvitse enää jotka nyt istuvat hallituksessa ja unohtavat aidot suomalaiset valkoihoiset lapset.

    • Anonyymi

      Itä-Helsinki ja osa Turusta on jo pilattu peruttamattomasti.

      • Anonyymi

        Unohtui tietyt Espoon ja Vantaan lähiöt.


      • Anonyymi

        Alkaa ne ongelmat näkymään muuallakin kuin vain itäisessä Helsingissä ja sama kehitys on myös Espoon ja Vantaan puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa ne ongelmat näkymään muuallakin kuin vain itäisessä Helsingissä ja sama kehitys on myös Espoon ja Vantaan puolella.

        Espoon Suvela on aika värikäs paikka nykyään.


    • Anonyymi

      Ehkä näitä 'vaatimustasoja' lasketaan kantasuomalaisillekin, mm. pakkoruotsi poiis, suomenkielen vaatimustaso pooois, tilalle universaali enkkukenkku... gibberis, eli siansaksaa. matikkaa ei tartte kukaan, koska laskimet ja koneet ja tekoäly....

      ^^

    • Anonyymi

      On tässä jotain oikeasti pielessä. Miten lapset voisivat oppia suomen kieltä ja yli puolet luokasta ei sitä osaa? Helposti pysytellään omissa porukoissa.

      Kyllä maahanmuuttotoiminnasta vastaava Veikko Vennamo ja muut osasivat paremmin. Siirtokarjalaiset hajautettiin joka puolelle. Ei sekään mennyt ilman ennakkoluuloja ja kateutta, mutta eipä meille tullut mitään karjalaisten jengejä, jotka tuntevat olonsa muukalaisiksi uudessa kotimaassaan.

      • Anonyymi

        Eikö nämä ole täällä syntyneitä lapsia, tynnyreissäkö näitä tuohon asti pidetään.


      • Anonyymi

        Se on ihan sama miten ihmisiä hajautellaan, jos he eivät yksinkertaisesti sopeudu. Ja muista nyt, että Karjalan evakot olivat suomalaisia ja suomenkielisiä, kun ne maapläntit kuuluivat ennen Suomelle. On aivan typerää alkaa vertaamaan niitä kolmasista maista tulleisiin valloittajiin, joilla ei ole aikomustakaan tehdä muuta kuin kupata yhteiskuntaamme ja suhtautua vihamielisesti "vääräuskoisiin".


      • Anonyymi

        Karjalaiset olivat suomalaisia, ja puhuivat suomea.
        Veikko-vainaan aikoihin, ei vielä tainnut maahanmuuttoa juuri olla; maaltamuutto, sen sijaan, alkoi 1970-luvulla.


    • Anonyymi

      Ei kait kieltä opi, kun osa Suomeen tulevista on päättänyt jo tullessaan ettei kieltä tarvitse oppia. Kotouttamisen suomenkielen kursseilla käydään, mutta osa vain sen vuoksi, että sieltä saa vähän lisää rahaa. Suomi-lehmää lypsetään niin monesta kulmasta ja valvonta tuloksista tuntuu olevan olematonta. Ei ihme, että maksamme vähintään kolmanneksen työtulosta veroja, ei ihme, että velkaa kasautuu valtiolle yhä enemmän.

      • Anonyymi

        " Ei ihme, että maksamme vähintään kolmanneksen työtulosta veroja, ei ihme, että velkaa kasautuu valtiolle yhä enemmän."

        Jumalan kiitos, olen niin pienituloinen, ettei tarvitse noin suuria määriä maksaa veroja. Tulen silti aivan hyvin toimeen.


    • Anonyymi

      Ei tänne tule kukaan ammattilainen eikä kukaan joka edes haluaisi tai pystyisi tekemään töitä ja syythän jokainen täyspäinen tietää

      • Anonyymi

        Puolimiljoonaa suomalaista etsii jatkuvasti pitkäaikaista työtä. Ei tänne tarvita mitään vihervasujen työperäistä maahanmuuttoa. Heitähän tulee jatkuvasti suomeen elätettäväksi, joten ihmetellä täytyy muuta kuin persujen politiikkaa. Kaikki nyt äänestämään heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolimiljoonaa suomalaista etsii jatkuvasti pitkäaikaista työtä. Ei tänne tarvita mitään vihervasujen työperäistä maahanmuuttoa. Heitähän tulee jatkuvasti suomeen elätettäväksi, joten ihmetellä täytyy muuta kuin persujen politiikkaa. Kaikki nyt äänestämään heitä.

        Persutko tulevat siivoamaan sairaalat, terveyskeskukset, koulut, päiväködit, asuintalojen rappukäytävät?


    • Anonyymi

      Joo tätä puunhalausta tämä on, kun äänestää vihervasureita. Äänestäkää persuja!!

    • Anonyymi

      Persujen on turha itkeä, kun pissit on jo housussa. Suurin osa maahanmuuttajia tuli Suomeen persujen ollessa hallituksessa. Miksei silloin puututtu asiaan. Siinä aallossa tulleiden maahanmuuttajien lapset on jo kouluiässä. Pakkohan niitten on koulua käydä, kun kerran täällä ovat ja yrittävät sopeutua yhteiskuntaan. Tarkoittavatko persut nyt sitä, että maahanmuuttajat eivät saisi käydä kouluja vai mitä tää hössötys on!

      • Anonyymi

        Tarkoitatko 2015 tulleita nuoria miehiä, kenen kanssa ajattelet heidän nyt tässä pariutuneen, he eivät pariudu ikinä elleivät palaa sinne mistä tulivat.


    • Anonyymi

      nämä urheat ihmiset jotka ovat joutuneet lähtemään karkuun hirviötä jonka nimi on
      onneton luuseri putin,, joka tulee maksamaan koko rosvotun omaisuuden ..hyvyyteen ..tää apina ei tiedä itsekkään minkä palveluksen tekee HYVÄN MAAILMAN PUOLESTA MIKÄ TOTEUTUU

    • Anonyymi

      Pohtikaapa tätä hetki: kuinka monta maahanmuuttajaa Helsinkiin mahtuu? 500 000? Miljoona? Viisi miljoonaa?

    • Anonyymi

      Kiitos perussuomalaisille tästä. Annoin ääneni teille ensimmäisenä äänestyspäivänä jo.

    • Anonyymi

      Itä-Helsingissä pn monta koulua, joihin en omaa lastani laittaisi oppilaaksi.

    • Anonyymi

      Yllättävän monen mielestä kaikki on mennyt päin persettä juurikin siitä saakka kun persut sai jytkyn.

      • Anonyymi

        Ehkä voi sanoa, että "siitä huolimatta" ei: "siitä syystä."


    • Anonyymi

      HÄÄTÄKÄÄ POIS KYLLÄHÄN NE LÄHTEVÄT, KUN KERRAN OVAT TÄNNE TULLEETKIN.
      SOTA TULEE.....EI VOI VÄLTTÄÄ ENÄÄ MILLÄÄN. KYLLÄ LÄHTEE.

      • Anonyymi

        SODALLA NE OVAT RATKAISTU VAIKEAMMATKIN HOMMAT. MANNERHEIM SANOI AIKOINAAN....PAREMPI ON SOTIA, KUIN JÄTTÄÄ SOTIMATTA.
        HITLER SANOI, KYLLÄ ME PÄRJÄTÄÄN, KUN VAAN EHDITÄÄ SAADA VALMIIKSI TUO ATOMIPOMMI.
        PUTIN SANOI UKRAINASTA ON NATSIT TAPETTAVA POIS
        STALIN NÄLÄLLÄ UKRAINASSA.
        KIMI SANOI, ATOMIPOMMIEN MASSATUOTANTO ALOITETAAN.


      • Anonyymi

        Sähän voit olla hyvänä esimerkkinä, ja kerro sitten, miten meni.


    • Anonyymi

      Onneksi ei tarvi ikinä matuja sietää ja katsella.Olisi pv heti pilalla
      Muuttakaa tekin pois matuhelvetistä.

      sääliksi käy nykynuoria ja vauvoja lähitulevaisuuden matuhelvetissä.
      (suomalaisia)

    • Anonyymi

      Suomen vastasyntyneiden lasten tilastot ovat alueittain karmaisevia! Jopa 25 % vauvoista on mamujen jälkeläisiä, värillisiä. Tilastojen salaaminen tuli ilmi käydessäni paikkakuntani eduskuntavaalitilaisuudessa. Uudet tiedot ovat luotettavalta kouluttajataholta.

      Sosialistit ovat syynä elintasopakolaisten ja rikollisten tulosta maahamme. Suomen kantokyky ei enää riitä, oman maan kansalaiset kuolevat nälkään, aliravitsemukseen ja vanhukset hoidon puutteeseen. Näillä maahanmuuttajilla ei valitettavasti ole kovin suuria tahtotiloja työntekoon. Ei ole perussuomalaisten syy jos ikävät tosisasiat vain pahenevat! Purra on oikealla linjalla. Asioiden on pakko korjaantua.

      • Anonyymi

        "Suomen vastasyntyneiden lasten tilastot ovat alueittain karmaisevia! Jopa 25 % vauvoista on mamujen jälkeläisiä, värillisiä..."

        Johtuisikohan tuo maahanmuuttajista, vai sittenkin suomalaisnaisten ja miesten kieltäytymisestä normaalista perhe-elämästä, johon lapset, ei koirat, kuuluvat aivan olennaisena osana? Silkkaa elitismiä, joka on levinnyt kaikkiin länsimaihin.
        Mamut sentään tajuavat, vaikka ehkä alitajuisesti, että ilman lapsia, ei ole tulevaisuutta.


    • Anonyymi

      Suurin mamuryhmä on venäläiset. Ja vaarallisin.

    • Anonyymi

      Maahanmuutto suomeen tapahtuu paljolti lähi-idän ja afrikan maista. Suomeen on helppo tulla ja muodostaa omia yhteisöjä asuinalueille ja kouluihin. Tämän jälkeen aletaan vaatia omia sääntöjä ja oikeuksia tyhmien suomalaisten politiikkojen avustamana. Asiat on mennyt vinksalleen, kun kouluissa alkaa olemaan enemmän kehitysmaalaisten lapsia kuin kotimaisia. Naapurissamme Virossa ajatellaan omien kansalaisten etuja eikä siellä asiat ole tällä tolalla. Siellä ei myöskään elätetä ulkomaalaisia tai vaadita muiden maiden kansalaisten oikeuksia eduskunnassa. Käsittääkseni politiikkojen tehtävä on ajaa omien kansalaisten etuja eikä kenenkään muiden.

      Suomalaisissa kouluissa pitäisi taata lastemme turvallisuus ja oppiminen. Täälä vaan huudetaan rasismista suu vaihdossa, ehkä näiden kaikkien suomalaisten neropattien pitäisi mennä vaikka Lähi-itään lomailemaan niin oppivat mitä on rasismi.

    • Anonyymi

      91-vuoden jälkeen tilastot kertovat että oppimiset heikentyneet.miksei kerrota totuutta sen jälkeen alkanut tuleen maahanjuuttujia ja ne lasketaan tähän tilastoon.jos tehdään uusi tutkimus ja siihen otetaan vaan suomalaiset.tilasto muuttuu heti.siis vain ne joiden suku asunut suomessa vaikka -50 luvulta asti niin ovat oikeita suomalaisia.kun nykyään vääristellään jos tänne tulee joku somali ja saa suomen kansalaisuuden niin se kertoo olevansa nyt suomalainen .ei ole on vaan saanut kansalaisuuden .jos minä muutan johonkin arabimaahan ja saan kansalaisuuden en muutu arabiksi vaikka asuisin sielä lopun ikääni.olen sen maan kansalainen.mutta olen syntynyt suomessa ja olen koko ikäni suomalainen ei sitä kansalaisuuden saaminen muuta.mikä täs on niin vaikeeta ymmärtää selvässä asiassa.

    • Anonyymi

      Persut saivat ääneni juurikin Suomen yltiötyhmän mamu-politiikan takia.

      • Anonyymi

        Sama täällä


    • Anonyymi

      Nyt täytyy saada tilastot siitä, kuinka paljon kouluissa on työttömien ja pienituloisten vanhempien lapsia. Haluan lapseni sellaiseen kouluun, missä ei ole luusereita.

      • Anonyymi

        "Haluan lapseni sellaiseen kouluun, missä ei ole luusereita."
        Pitäisiköhän sinun vaihtaa maata?


    • Anonyymi

      Suullinen todistus ilman numeroita on noiden aiheutama "idea". Ei ole mustaa valkoisella miten karmea on tilanne.
      Opettaja: Ihan kiva oli vuosi. Hyvää kesälomaa. Heippa!

    • Anonyymi

      eikös tasapuolisuuden nimissä voisi ahvenanmaalle laittaa oman mamukoulun .

    • Anonyymi

      Loistavaa työtä julkistaa tämä lista. Nyt kantasuomalaiset pystyy varomaan tiettyjä alueita ja kouluja.

    • Anonyymi

      Lähi-idästä suurin sakki ja afrikasta myös

    • Anonyymi

      Ajatelkaa suomalaisia tyttöjä kouluissa joissa lähes puolet oppilaista muslimeita

    • Anonyymi

      Li Anderssonnin sekoilun takia koululaitos on saatettu sellaiseen alennustilaan että muistuttavat nykyään enemmän eläintarhaa. Maahanmuuttajat "oppilaat" riehuvat,pahoinpitelevät ja häiritsevät kaikin tavoin opetusta. Todellinen vasemmiston riemuvoitto on saavutettu. Anarkia on täydellinen.

      • Anonyymi

        Suomalaiskoulujen "anarkia" alkoi jo 1960-luvulla, jolloin maastamuuttoa oli vain ulospäin. Suomalaiset makaavat niin kuin petaavat. Helsingin lähiöt, joihin muutettiin muualta maasta, olivat aika raakoja paikkoja 60-luvulla, ja väkivalta rehotti aivan toisessa mittakaavassa, mutta on niistä ajoista vähentynyt koko ajan.
        Nykyinen jengikulttuuri alkaa olla vähän sitä 60-luvun mallia laajuudessaan ja henkilöluvultaan, mutta erityispiirteenä on liiketoiminta ja ampuma aseet, kun ennen se oli kaupunginosien välisiä "sotia" pyöränketjuin ja nyrkkiraudoin, ilman sen kummempaa hyötymistarkoituksia.
        Kyllä tämä nykyinen nuorisokulttuuri on aivan suoraa jatkumoa kaikkien tapojen turmeluksesta; nyt siihen vain on tullut päihteidenkäytön sijaan päihdekauppa.


    • Anonyymi

      Alexander Stubb

      Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.

    • Anonyymi

      Suomessa ja sen kouluissa puhutaan rasismista, jota ulkomaalaiset kohtaavat maassamme. Päättäjät eikä monet opettajat tajua, että suomalaiset kokevat rasismia nyt omassa maassaan. Tilanne on pahentunut vuosi vuodelta. Miksi täällä halutaan saada, jokin lähi-idän ja Afrikan kulttuuri osaksi yhteiskuntaa, kun pieni osa näistä maista tulevista tänne sopeutuu. Oleskelulupien pitäisi olla määräaikaisia ja yhdessä koulussa kokoon suhteutettuna saisi olla kourallinen maahanmuuttajia, jotta opetus sujuisi normaalisti. Nyt ei onnistu kodin ja koulun välinen yhteistyö ja lieveilmiöt, kuten kiusaaminen opettajien huorittelu yms.. ovat arkipäivää Suomessa.

      Kulttuurit ovat erilaiset ja en ymmärrä miksi suomalaista ja jotain lähi-idän kulttuuria pitäisi yhdistää keskenään. Joka vuosi keksitään jotain uusia kotoutustoimia, jotka eivät toimi.

      Sitten vielä lapsille ja nuorille näytetään kouluissa videoita missä kerrotaan kuinka voidaan pistosten avulla muuttua mieheksi tai naiseksi. Sekoitetaan oma epävarma teini-ikäisen identiteetti ja jauhetaan yhdenvertaisuudesta ja yksilön oikeuksista. Mitään kuria kouluissa ei saa pitää vaan pitää sietää kaikki kura näiltä kehitysmaalaisilta ja koulun johto ohjeistaa tämän kuuluvan kasvatukseen.

      Hulluksi on hommat mennyt ja vaan pahenee koko ajan. KANNATTAA MIETTIÄ KETÄ ÄÄNESTÄÄ!!!

      • Anonyymi

        Kyllä, ainoa toivo on PS


    • Anonyymi

      Tämäkin on politiikkojen vika ja näiden tyhmien äänestäjien. Luulin, että heidän tehtävä on ajaa suomalaisten asioita.

      • Anonyymi

        Se, etteivät suomalaiset enää viitsi nähdä vaivaa lisääntyäkseen ja ovat julkijumalattomia, on tämän ongelman juurisyy; äänestitpä ketä tahansa.


    • Anonyymi

      Marin mamuttanut oikein urakalla ja haluaa mamuttaa yhä kiihtyvällä tahdilla.

      Sossun asiakkaat ja lähi-idän kebab ravintoloitsijat ei tuo verotuloja Suomeen.

    • Anonyymi

      Olisi hauska saada lista siitä, kuinka paljon kotona makailevat mamut saa rahaa kuukaudessa.

      Sisäministeriksi Perussuomalainen, niin tuo tieto selvitetään

    • Anonyymi

      Eräs muslimityttö varasti koko tyttöjen pukuhuoneen itselleen ja lukittautui sinne vaatteiden vaihdon ajaksi. Muut tytöt joutuivat odottelemaan. Ei mitään häpyä muslimin törkeydellä.

      • Anonyymi

        Suomalaistyttöjen ei tarvitsekaan vaihtaa vaatteita, kun kulkevat lämpiminä vuodenaikoina, käytännöllisesti katsoen alastomina. Kyllä minä mieluummin katselen somalikauhtanoita kuin tahtomattani kotimaisia paljaita perseitä.


    • Anonyymi

      Näin on sanonta mennän katsomaan kuvataan niin eiköhän asia ole juuri näin...JA MILLÄ OIKEUDELLA MARIN HAUKKUU PUOLUTTA RASISTEIKSI ,,EI OLE TODELLAKAAN YLENTÄVÄÄ PÄÄMINISTERILTÄ,,,,KANSANKERÄYS,,,OLISI AIKA VAIHTAA JO PÄÄMINISTERI,,,MITÄ PIKIMITEN SEN PAREMPI,,,EIKÄ MIHINKÄÄN SUOMEN ASIOITA ENÄÄ AJAMAAN...MIHIN KAIKKI MIESHENKILÖT ON SUOME HALLITUKSESTA MENNEET...

    • Anonyymi

      minulla on 50 vuoden kokemus kouluttajana ei koulupohja oleratkaisy menestymiselle kyllä se on oppilaan kiinnostuminen ja motivaatio . Ei muuten olisi kANSAAKOULUN KÄYNEET VALMISTUNEET DIPLOOMOI INISINÖÖREIKSI TAI TEKNIKAN TOHTOREIKSI

      • Anonyymi

        50 vuoden kokemuksellakaan et ole oppinut oikeinkirjoitusta tuon parempaa..eipä kommenttisi todellakaan vakuuta!


    • Anonyymi

      Marinin hallitus tullaan muistamaan mamutus hallituksena

    • Anonyymi

      Höps.

    • Anonyymi

      Asioista täytyy puhua.

    • Anonyymi

      Älä höpötä

    • Anonyymi

      Onko niin että Suomessa on ruotsinkielisiä kouluja ,onko siellä suomenkieli
      pakollinen? Onko niin että pieni vähemmistö määrää mitä täällä opiskellaan.

    • Anonyymi

      Onko sipilän perskeko hallitus jo julkaissut maahanmuuttajaluvut ja paperittomien määrän, vai onko ongelma lakaistu maton alle ?

      Nykyinen hallitus on aloittanut koulutuksen kunnianpalautuksen. Jatkuvat oikeiston tekemät leikkaukset on peruttu ja siirrytty järkilinjalle, eikä enää leikkauksia sieltä, missä leikattavaa ei ole!

    • Anonyymi

      Helsingissä on luokkia, jossa 20 oppilaasta 2 puhuu äidinkielenään suomea. Opettajakin saattaa olla muunkielinen.
      Oppilaat ovat siis, normiopetuksessa, eivät käy S2-tunneilla; eli S2.opetukseen osallistuvien määrä ei anna todellista kuvaa asiasta.
      Ratkaisuja tähän ei ole sen paremmin persuilla kuin kellään muullakaan. Näin se asia on, ja "näillä mennään."

    • Anonyymi

      Tavissuomalaiset eivät rasismikortti-pörssirikollisia nöyristele, eivät luovuta ääniään, äärioikeiston populistiporvari-pörssirikollisahneiden, tuhansien miljardien eurojen, jatkuviin ryöstöjen VELKAVANKEUSKIRJAAN, eduskunnan yksipuoluejärjestelmän korruptiopörssirikollisille.

      https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/halla-aho-esittaa-ulkomaalaisille-tyontekijoille-3000-euron-minimipalkkavaatimus-halpatyovoima-tulee-kalliiksi/417062cc-e1ab-4268-befb-b34f5e66ee9c

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16699215/petosperskokke-antoivat-kelan-14a-tuista-ulkomaiselle-halpatyovoimalle

      Rasismikortin nöyristelijöiden takia, kokonainen Suomen kansa, on äärioikeisto-uusfasisti-pörssirikollisten ikeessä. Rasismikortilla sitä maahanmuuttoa MONINKERTAISTETAAN ja rysähtää sellainen maahanmuuttovyöry, ettei ole ennen tässä valtiossa nähty, jos joku vielä PetosKokPersVihrSdpKejne rasismikortin heiluttaja-pörssirikollisten edessä ryömii.

      • Anonyymi

        Mutta vastuunkannon eli seurausten kantopakko on.


    • Anonyymi

      Mamut pitäisi laittaa eri kouluihin kuin kantaväestö

      • Anonyymi

        Mamut ja persut toisaalle ja ihmiset toisaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mamut ja persut toisaalle ja ihmiset toisaalle.

        Eiköhän persut tule ihan toimeen muiden ihmisten kanssa. Mutta nimenomaan mamut muualle, joko omaan kouluunsa tai mieluiten pihalle koko maasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mamut ja persut toisaalle ja ihmiset toisaalle.

        Mehän olemme jo "toisaalla".


      • Anonyymi

        Väitän, että niiden koulujen järjestyksenpito tulisi olemaan vähintään yhtä vaikeaa, ellei jopa vaikeampaa kuin näissä värikkäissä oppilaitoksissa, Syynä ovat suomalaislasten vanhemmat, ha lastenkasvatuskulttuuri, jos sellaisesta edes voi puhua.


    • Anonyymi

      Karmeita lukuja! Tiesin että tilanne on paha, mutta noin paha? Jopa YLI PUOLET oppilaista mamuja helsingin kouluissa? Todella surullista miksi tämä hyvinvointivaltio täytyi tuhota ihan tarkoituksella ja ennätysajassa.

      Pistää myös miettimään että mistä tulee käskyt tähän mamutukseen, on kuitenkin täysin varmaa ettei suomi tai ruotsi ole omasta tahdostaan tuhonnut maataan?

    • Anonyymi

      Mitenkäs sitten suu pannaan, jos ja kun Persut saavatkin jytkyn? Nääs useampi puolue on suuressa erinomaisuudessaan ja tekopyhyydessään ilmoittanut, että ei halua olla hallitusyhteistyössä persujen kanssa.

      Persuthan saavat sen jälkeen rajattoman vallan toteuttaa omaa politiikkaansa Keskustan ja KDn ja Kokoomuksen avittamana. Noista yksikään ei ole sulkenut pois hallitusyhteistyötä Persujen kanssa.

      Sitä päivää odotellessa.

    • Anonyymi

      Järkyttävää!

    • Anonyymi

      Päiväkodit on vielä pahempia paikkoja, afrikkalaisia ts somali kakaroita ja henkilökuntaa.

      • Anonyymi

        Kaikki paijataan vaikkas mitä tekisivät.

        KOSKAS SUOMEN TYPERYYS PALKITAAN KUNNON HÄVITYKSIN


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      SUOMI on alkuperäisten suomalaisten maa.Tämä maa ei kuulu AFGAANEILLE,
      IRAKILAISILLE,SYYRIALAISIILLE ,EI SOMALIALAISILLLE,eikä kenellekkään
      muslemeille HEILLTÄ pitää ottaa Suomen kansalaiisuus pois ja palauttaa
      sinne mihin he kuuluvat islamistimaihin..
      PAKOLAISUUDEN VARJOLLA he tulivat va´lloittamaan maatamme jaEUROPPAA
      ISLAMILLE ja siintä ei hyvä seuraa,jos heitä ei täältä karkoteta.

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe