Katsoin vaalitenttiä jossa Rkp, Kristilliset ja liike nyt. En ollut uskoa silmiäni, niin sarjakuvahahmolta näytti Hjallis. Suu teki liikettä kuin ahvenella joka heitetty kuumalle hiekalle. Niin outo näky, että piti varmistaa silmälasien kanssa näinkö oikein.
Hämmästyin näkyä.
8
235
Vastaukset
- Anonyymi
Sari on kuin Iranin räsäspää, uskonto vain eri !! Nihilisti Harkimo sais lähtee yksinpurjehdukselle mieluusti ainakin viideksi vuodeksi !!
Iloisia sponsoreita löytyy kyllä pilvin pimein !! - Anonyymi
Hjallis haluaa lisää ministeriöitä, eipä tarvitse ko.puoluetta äänestää.
Pitäisi nimenomaan karsia valtion hallintoa, yhdistää ministeriöitä, ei kasvattaa entisestään valtion himmeleitä.
Liike nyt susi jo syntyessään. - Anonyymi
Toivottavasti Orpo järjestää Harkimolle ministeripaikan.
- Anonyymi
Moinen suosionosoitus onkin paikallaan miehelle joka meni myymään Jokerit ja areenan ryssille.
Kokoomukselta voikin odottaa tuollaista. - Anonyymi
Harkimo ihan hyvä, siinä tulisi ohessa yksi työpaikka lisää "tulkille"......
- Anonyymi
Tuleva urheiluministeri.
- Anonyymi
Yksi mies, mutta on saanut monta asiaa hoidetuksi.
- Anonyymi
Tuleva elinkeinoministeri, jos hallitusneuvottelut RKP:n kanssa kariutuvat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi882117En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222051- 391697
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121448Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361339- 291246
- 951121
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20976Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857